No já bych jim moc nevěřil. Jestli se nepletu, tak z X3000 se vyklubal propadák jako prase, výkon se sotva vyrovnal předchozí 945G. Říkalo se, že se čeká na optimalizované ovladače ... a ten stav trvá dodnes.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
doubt (neověřeno) https://diit.cz
30. 1. 2007 - 09:36https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuseNo já bych jim moc nevěřil. Jestli se nepletu, tak z X3000 se vyklubal propadák jako prase, výkon se sotva vyrovnal předchozí 945G. Říkalo se, že se čeká na optimalizované ovladače ... a ten stav trvá dodnes.https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuse#comment-315139
+
Bože, to zase, bude, krize, no jo, nová GRafická karta, Integrovaná od Firmy Intel, hm, to zase bude něco, bude Podporovat Pixel Shadery, verze 4.0, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, no to je senzace, ale je zajímavé, že o Geometrických jednotkách Vertex Shaderech, se nic nepíše, bude tedy, nová integrovaná Grafická Karta, od Firmy Intel, podpobný šunt, jako Grafická Karta NVIDIA GeForce 4MX440SE, která mněla, taky, asi Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Geometrické Vertex Shadery, neměla, vůbec, no tak, to je otázka, prostě, docela, no!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ladik 458 (neověřeno) https://diit.cz
30. 1. 2007 - 14:18https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuseBože, to zase, bude, krize, no jo, nová GRafická karta, Integrovaná od Firmy Intel, hm, to zase bude něco, bude Podporovat Pixel Shadery, verze 4.0, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, no to je senzace, ale je zajímavé, že o Geometrických jednotkách Vertex Shaderech, se nic nepíše, bude tedy, nová integrovaná Grafická Karta, od Firmy Intel, podpobný šunt, jako Grafická Karta NVIDIA GeForce 4MX440SE, která mněla, taky, asi Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Geometrické Vertex Shadery, neměla, vůbec, no tak, to je otázka, prostě, docela, no!https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuse#comment-315200
+
TEda, oprava, Grafická Karta NVIDIA GeForce 44MX440SE, měla jen Pixel Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Vertex Shadery, neměla, prostě, vůbec, no!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ladik 458 (neověřeno) https://diit.cz
30. 1. 2007 - 14:19https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuseTEda, oprava, Grafická Karta NVIDIA GeForce 44MX440SE, měla jen Pixel Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Vertex Shadery, neměla, prostě, vůbec, no!https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuse#comment-315203
+
re Ladik:
1. Mluví se o Shader Modelu 4.0 - ten zahrnuje jak PS, tak VS a i GS.
2. GF4MX neměla žádné shadery - podporovala jen T&L. To se ji taky ve své době vytýkalo.
3. Může se jednat o celkem zajímavou věc, kdyi ten, co nechce integrovanou grafiku by ji mohl použít jako koprocesor pro určité aplikace(třeba akcelerace fyziky).
Teď už jde jen o to, jak vážně to intel myslí(tzn kolik do toho vrazí) a z toho vyplývající jak dobře to implementuje. Pokud se potvrdí, že intel chce vstoupit do samostatných grafik, tak by to mohlo být opravdu zajímavé.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ptipi (neověřeno) https://diit.cz
30. 1. 2007 - 16:42https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskusere Ladik:
1. Mluví se o Shader Modelu 4.0 - ten zahrnuje jak PS, tak VS a i GS.
2. GF4MX neměla žádné shadery - podporovala jen T&L. To se ji taky ve své době vytýkalo.
3. Může se jednat o celkem zajímavou věc, kdyi ten, co nechce integrovanou grafiku by ji mohl použít jako koprocesor pro určité aplikace(třeba akcelerace fyziky).
Teď už jde jen o to, jak vážně to intel myslí(tzn kolik do toho vrazí) a z toho vyplývající jak dobře to implementuje. Pokud se potvrdí, že intel chce vstoupit do samostatných grafik, tak by to mohlo být opravdu zajímavé.https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuse#comment-315265
+
V článku máte použitu zkratku GPGPU a v popisku: General-Purpose Computing on Graphics Processing Unit. To nejak nesouhlasi. Neměla by být ta zkratka GPCGPU?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ceneon (neověřeno) https://diit.cz
30. 1. 2007 - 21:32https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuseV článku máte použitu zkratku GPGPU a v popisku: General-Purpose Computing on Graphics Processing Unit. To nejak nesouhlasi. Neměla by být ta zkratka GPCGPU?https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuse#comment-315353
+
No, no ale, mohli, by na těch Integrovaných Grafických Kartách taky, Fungovat, hry, ne že třeba Integrovaná Grafická Karta Intel GMA 950, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 2.0, stejně jako Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty DDR-RAMky, na Frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, akorát, že Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, utáhne hru Half-Life 2, asi nějaká verze CZ, a Grafická Karta, od Firmy Intel, a to Integrovaná Grafická Karta INTEL GMA 950, která by se zdálo, mněla, tuhle, hru utáhnout, taky, ale prostě, jí neutáhne, no!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ladik 458 (neověřeno) https://diit.cz
31. 1. 2007 - 16:57https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuseNo, no ale, mohli, by na těch Integrovaných Grafických Kartách taky, Fungovat, hry, ne že třeba Integrovaná Grafická Karta Intel GMA 950, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 2.0, stejně jako Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty DDR-RAMky, na Frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, akorát, že Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, utáhne hru Half-Life 2, asi nějaká verze CZ, a Grafická Karta, od Firmy Intel, a to Integrovaná Grafická Karta INTEL GMA 950, která by se zdálo, mněla, tuhle, hru utáhnout, taky, ale prostě, jí neutáhne, no!https://diit.cz/clanek/intel-a-directx-10-grafika/diskuse#comment-315547
+
No já bych jim moc nevěřil. Jestli se nepletu, tak z X3000 se vyklubal propadák jako prase, výkon se sotva vyrovnal předchozí 945G. Říkalo se, že se čeká na optimalizované ovladače ... a ten stav trvá dodnes.
Bože, to zase, bude, krize, no jo, nová GRafická karta, Integrovaná od Firmy Intel, hm, to zase bude něco, bude Podporovat Pixel Shadery, verze 4.0, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, no to je senzace, ale je zajímavé, že o Geometrických jednotkách Vertex Shaderech, se nic nepíše, bude tedy, nová integrovaná Grafická Karta, od Firmy Intel, podpobný šunt, jako Grafická Karta NVIDIA GeForce 4MX440SE, která mněla, taky, asi Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Geometrické Vertex Shadery, neměla, vůbec, no tak, to je otázka, prostě, docela, no!
TEda, oprava, Grafická Karta NVIDIA GeForce 44MX440SE, měla jen Pixel Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Vertex Shadery, neměla, prostě, vůbec, no!
re Ladik:
1. Mluví se o Shader Modelu 4.0 - ten zahrnuje jak PS, tak VS a i GS.
2. GF4MX neměla žádné shadery - podporovala jen T&L. To se ji taky ve své době vytýkalo.
3. Může se jednat o celkem zajímavou věc, kdyi ten, co nechce integrovanou grafiku by ji mohl použít jako koprocesor pro určité aplikace(třeba akcelerace fyziky).
Teď už jde jen o to, jak vážně to intel myslí(tzn kolik do toho vrazí) a z toho vyplývající jak dobře to implementuje. Pokud se potvrdí, že intel chce vstoupit do samostatných grafik, tak by to mohlo být opravdu zajímavé.
V článku máte použitu zkratku GPGPU a v popisku: General-Purpose Computing on Graphics Processing Unit. To nejak nesouhlasi. Neměla by být ta zkratka GPCGPU?
No, no ale, mohli, by na těch Integrovaných Grafických Kartách taky, Fungovat, hry, ne že třeba Integrovaná Grafická Karta Intel GMA 950, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 2.0, stejně jako Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty DDR-RAMky, na Frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, akorát, že Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, utáhne hru Half-Life 2, asi nějaká verze CZ, a Grafická Karta, od Firmy Intel, a to Integrovaná Grafická Karta INTEL GMA 950, která by se zdálo, mněla, tuhle, hru utáhnout, taky, ale prostě, jí neutáhne, no!
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.