Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Intel a DirectX 10 grafika

No já bych jim moc nevěřil. Jestli se nepletu, tak z X3000 se vyklubal propadák jako prase, výkon se sotva vyrovnal předchozí 945G. Říkalo se, že se čeká na optimalizované ovladače ... a ten stav trvá dodnes.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bože, to zase, bude, krize, no jo, nová GRafická karta, Integrovaná od Firmy Intel, hm, to zase bude něco, bude Podporovat Pixel Shadery, verze 4.0, a rozhraní DirectX10, asi nějaká verze CZ, no to je senzace, ale je zajímavé, že o Geometrických jednotkách Vertex Shaderech, se nic nepíše, bude tedy, nová integrovaná Grafická Karta, od Firmy Intel, podpobný šunt, jako Grafická Karta NVIDIA GeForce 4MX440SE, která mněla, taky, asi Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Geometrické Vertex Shadery, neměla, vůbec, no tak, to je otázka, prostě, docela, no!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

TEda, oprava, Grafická Karta NVIDIA GeForce 44MX440SE, měla jen Pixel Shadery, asi nějaká verze 1.3, ale Vertex Shadery, neměla, prostě, vůbec, no!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

re Ladik:
1. Mluví se o Shader Modelu 4.0 - ten zahrnuje jak PS, tak VS a i GS.
2. GF4MX neměla žádné shadery - podporovala jen T&L. To se ji taky ve své době vytýkalo.
3. Může se jednat o celkem zajímavou věc, kdyi ten, co nechce integrovanou grafiku by ji mohl použít jako koprocesor pro určité aplikace(třeba akcelerace fyziky).
Teď už jde jen o to, jak vážně to intel myslí(tzn kolik do toho vrazí) a z toho vyplývající jak dobře to implementuje. Pokud se potvrdí, že intel chce vstoupit do samostatných grafik, tak by to mohlo být opravdu zajímavé.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V článku máte použitu zkratku GPGPU a v popisku: General-Purpose Computing on Graphics Processing Unit. To nejak nesouhlasi. Neměla by být ta zkratka GPCGPU?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, no ale, mohli, by na těch Integrovaných Grafických Kartách taky, Fungovat, hry, ne že třeba Integrovaná Grafická Karta Intel GMA 950, která podporuje, Pixel a Vertex Shadery, asi nějaká verze 2.0, stejně jako Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, a se 128 MegaBajty DDR-RAMky, na Frekvenci 333 MHz (Efektivně), a s procesorem téhle grafické Karty NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, na frekvenci 250 MHz, akorát, že Grafická Karta NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit. sběrnicí, utáhne hru Half-Life 2, asi nějaká verze CZ, a Grafická Karta, od Firmy Intel, a to Integrovaná Grafická Karta INTEL GMA 950, která by se zdálo, mněla, tuhle, hru utáhnout, taky, ale prostě, jí neutáhne, no!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.