27. 10. 2016 - 16:07https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseŽeby v Intelu konečně dostali rozum? :Dhttps://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943056
+
Dost pozde. Automotive segment si uz celkem uspesne rozporcovala nVidia a Qualcomm. Spolu s QNX na strane SW je to vazne dobre zavedena trojka.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Dost pozde. Automotive
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
27. 10. 2016 - 16:39https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseDost pozde. Automotive segment si uz celkem uspesne rozporcovala nVidia a Qualcomm. Spolu s QNX na strane SW je to vazne dobre zavedena trojka.https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943065
+
AMD tam taky ještě není. V automotiv je vždycky prostor pro dravější (výhodnější nebo levnější) konkurenci, takže ideál spíš pro AMD než Intel, ale i tak. V autě mi může čip žrát třeba 15W a je mi to putna. Představa jak tam zůstane jen nvidia a qualcomm je very funny.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
AMD tam taky ještě není a v
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
27. 10. 2016 - 19:38https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseAMD tam taky ještě není. V automotiv je vždycky prostor pro dravější (výhodnější nebo levnější) konkurenci, takže ideál spíš pro AMD než Intel, ale i tak. V autě mi může čip žrát třeba 15W a je mi to putna. Představa jak tam zůstane jen nvidia a qualcomm je very funny.https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943095
+
V autě mi může čip žrát třeba 15W a je mi to putna. Ono by vás to rychle přešlo až by vám ten zázrak během hodina a pul vytřískal baterku
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
V autě mi může čip žrát třeba
Sheldoniq https://diit.cz/profil/sheldon-cooper
27. 10. 2016 - 19:48https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseV autě mi může čip žrát třeba 15W a je mi to putna. Ono by vás to rychle přešlo až by vám ten zázrak během hodina a pul vytřískal baterku https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943101
+
Tato idea má dva nedostatky:
- 15W spotřebič za 1h 1/2 nevybije ani malou 52Ah baterku
- proč by to to CPU mělo běžet a žrát 15W když auto bude stát? za jízdy nějakých 15W není podstatných
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Tato idea má dva nedostatky:
J D https://diit.cz/profil/hnz
27. 10. 2016 - 19:58https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseTato idea má dva nedostatky:
- 15W spotřebič za 1h 1/2 nevybije ani malou 52Ah baterku
- proč by to to CPU mělo běžet a žrát 15W když auto bude stát? za jízdy nějakých 15W není podstatnýchhttps://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943104
+
1. Proč by to CPU mělo žrát jinak za jízdy a jinak za stání?
2. On ten CPU jaksi nežere sám, zpravidla je k němu LCD, paměti, měniče, plus samzořejmě v autě jsou další požírači energie jako autoradio atd. .
Ted to nejpodstatnější u 3 roky staré baterky v zimně prostě po 1,5 hodině nemusíte nastartovat už při takovém odbětu to je odzkoušená realita s notebookem připojeným na baterku a to mám v autě rozhodně většího macka než 52Ah.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
1. Proč by to CPU mělo žrát
Sheldoniq https://diit.cz/profil/sheldon-cooper
27. 10. 2016 - 23:21https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse1. Proč by to CPU mělo žrát jinak za jízdy a jinak za stání?
2. On ten CPU jaksi nežere sám, zpravidla je k němu LCD, paměti, měniče, plus samzořejmě v autě jsou další požírači energie jako autoradio atd. .
Ted to nejpodstatnější u 3 roky staré baterky v zimně prostě po 1,5 hodině nemusíte nastartovat už při takovém odbětu to je odzkoušená realita s notebookem připojeným na baterku a to mám v autě rozhodně většího macka než 52Ah. https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943146
+
protoze kdyz je vypocetni jednotka v iddle/standby nebo uplne vypnuta tak ma proste jinou spotrebu nez za jizdy v plne polni kdy musi pracovat ....
jeste jednoduseji kdyz se stoji tak je vetsinou vypnuta veskera elektronika nebo aspon bezi motor (btw autoradio taky nebere malo :) )
kdyz si v plne zatezi vezme 15W tak v iddle to moc nebude navic neaktivni prvky periferie apod. toho taky moc nesezerou a hadam ze vetsinou se zapnou v momente potreby a to bud za jizdy a nebo po uzivatelske interakci... takze kdyz uzivatel vysava akumulator (at uz svetly, autoradiem atd) a zaroven ho nedobiji tak se nesmi divit ze ta energie proste casem dojde ....ale za jizdy to opravdu nema moc velky vliv az na mirne zvysenou spotrebu paliva ale vzdejte se vymozenosti jako je napr. klimatizace :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
protoze kdyz je vypocetni
Tom https://diit.cz/profil/tomas-recht
27. 10. 2016 - 23:33https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseprotoze kdyz je vypocetni jednotka v iddle/standby nebo uplne vypnuta tak ma proste jinou spotrebu nez za jizdy v plne polni kdy musi pracovat ....
jeste jednoduseji kdyz se stoji tak je vetsinou vypnuta veskera elektronika nebo aspon bezi motor (btw autoradio taky nebere malo :) )
kdyz si v plne zatezi vezme 15W tak v iddle to moc nebude navic neaktivni prvky periferie apod. toho taky moc nesezerou a hadam ze vetsinou se zapnou v momente potreby a to bud za jizdy a nebo po uzivatelske interakci... takze kdyz uzivatel vysava akumulator (at uz svetly, autoradiem atd) a zaroven ho nedobiji tak se nesmi divit ze ta energie proste casem dojde ....ale za jizdy to opravdu nema moc velky vliv az na mirne zvysenou spotrebu paliva ale vzdejte se vymozenosti jako je napr. klimatizace :) https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943149
+
Asi by bylo dobré si před nastávakící zimou zkontrolovat akumulátor, dobíjecí soustavu, startér a jeho silový přívodní kabel, respektive kostřící body... pokud vám odběr NTB po dobu 1,5 hodiny znemožní nastartovat. To opravdu obvyklé / normální není. Reálná zkušenost s TDI a 85Ah akumulátorem...
P.S. Pokud se nejedná o herní "NTB".
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Asi by bylo dobré si před
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
28. 10. 2016 - 10:44https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseAsi by bylo dobré si před nastávakící zimou zkontrolovat akumulátor, dobíjecí soustavu, startér a jeho silový přívodní kabel, respektive kostřící body... pokud vám odběr NTB po dobu 1,5 hodiny znemožní nastartovat. To opravdu obvyklé / normální není. Reálná zkušenost s TDI a 85Ah akumulátorem...
P.S. Pokud se nejedná o herní "NTB".https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943242
+
28. 10. 2016 - 15:45https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseVšak to čo písal je úplná kravina. V notebookoch sú menšie baterky a napriek tomu dokážu ísť aj tri až 5 hodín.https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943305
+
bežný občan ovšem nepočítá s power profily notebooku, který při běhu na externí zdroj používá běhový profil "na napájecí síti", kde se až zase tak moc nešetří, narozdíl od profilu "baterie"
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
bežný občan ovšem nepočítá s
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
28. 10. 2016 - 18:13https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskusebežný občan ovšem nepočítá s power profily notebooku, který při běhu na externí zdroj používá běhový profil "na napájecí síti", kde se až zase tak moc nešetří, narozdíl od profilu "baterie"https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943317
+
Tak jsem se pracně ohnul pod stůl... a můj pracovní 17" NTB (bez herní grafiky) pohání 45W zdroj, tož tak...
PS Není to žádný "atom"...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak jsem se pracně ohnul pod
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
28. 10. 2016 - 21:26https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseTak jsem se pracně ohnul pod stůl... a můj pracovní 17" NTB (bez herní grafiky) pohání 45W zdroj, tož tak...
PS Není to žádný "atom"...https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943365
+
proste NB s uspornym CPU na ukor vykonu, toz tak. Slusne jsou az NB s CPU, ktere maji za cislem CPU (Intel Core i7) uvedene H a u takovych rozhodne s 45W zdrojem nepocitat nebot to papa samotne CPU.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
proste NB s uspornym CPU na
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
29. 10. 2016 - 20:54https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseproste NB s uspornym CPU na ukor vykonu, toz tak. Slusne jsou az NB s CPU, ktere maji za cislem CPU (Intel Core i7) uvedene H a u takovych rozhodne s 45W zdrojem nepocitat nebot to papa samotne CPU.https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943455
+
Asi mas pravdu, ze je to otazka ceny. Zpetna kompatibilita mezi generacemi vyrobce aut trapit nemusi a Linux, QNX i BSD bezi hladce na vsem. Pokud vim, tak aktualne ty levnejsi infotaimenty pouzivaji Freescale, ktery se v automotive pouziva opravdu hodne a ty lepsi pouzivaji Qualcomm nebo nVidii.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Asi mas pravdu, ze je to
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
29. 10. 2016 - 22:50https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseAsi mas pravdu, ze je to otazka ceny. Zpetna kompatibilita mezi generacemi vyrobce aut trapit nemusi a Linux, QNX i BSD bezi hladce na vsem. Pokud vim, tak aktualne ty levnejsi infotaimenty pouzivaji Freescale, ktery se v automotive pouziva opravdu hodne a ty lepsi pouzivaji Qualcomm nebo nVidii.https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943461
+
HW jako HW, ale SW, aby dovezl kam ma a hlavne se dal uplne odstavit.....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
HW jako HW, ale SW, aby
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
27. 10. 2016 - 23:02https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuseHW jako HW, ale SW, aby dovezl kam ma a hlavne se dal uplne odstavit.....https://diit.cz/clanek/intel-atom-do-auta/diskuse#comment-943140
+
Žeby v Intelu konečně dostali rozum? :D
Dost pozde. Automotive segment si uz celkem uspesne rozporcovala nVidia a Qualcomm. Spolu s QNX na strane SW je to vazne dobre zavedena trojka.
AMD tam taky ještě není. V automotiv je vždycky prostor pro dravější (výhodnější nebo levnější) konkurenci, takže ideál spíš pro AMD než Intel, ale i tak. V autě mi může čip žrát třeba 15W a je mi to putna. Představa jak tam zůstane jen nvidia a qualcomm je very funny.
V autě mi může čip žrát třeba 15W a je mi to putna. Ono by vás to rychle přešlo až by vám ten zázrak během hodina a pul vytřískal baterku
Tato idea má dva nedostatky:
- 15W spotřebič za 1h 1/2 nevybije ani malou 52Ah baterku
- proč by to to CPU mělo běžet a žrát 15W když auto bude stát? za jízdy nějakých 15W není podstatných
1. Proč by to CPU mělo žrát jinak za jízdy a jinak za stání?
2. On ten CPU jaksi nežere sám, zpravidla je k němu LCD, paměti, měniče, plus samzořejmě v autě jsou další požírači energie jako autoradio atd. .
Ted to nejpodstatnější u 3 roky staré baterky v zimně prostě po 1,5 hodině nemusíte nastartovat už při takovém odbětu to je odzkoušená realita s notebookem připojeným na baterku a to mám v autě rozhodně většího macka než 52Ah.
protoze kdyz je vypocetni jednotka v iddle/standby nebo uplne vypnuta tak ma proste jinou spotrebu nez za jizdy v plne polni kdy musi pracovat ....
jeste jednoduseji kdyz se stoji tak je vetsinou vypnuta veskera elektronika nebo aspon bezi motor (btw autoradio taky nebere malo :) )
kdyz si v plne zatezi vezme 15W tak v iddle to moc nebude navic neaktivni prvky periferie apod. toho taky moc nesezerou a hadam ze vetsinou se zapnou v momente potreby a to bud za jizdy a nebo po uzivatelske interakci... takze kdyz uzivatel vysava akumulator (at uz svetly, autoradiem atd) a zaroven ho nedobiji tak se nesmi divit ze ta energie proste casem dojde ....ale za jizdy to opravdu nema moc velky vliv az na mirne zvysenou spotrebu paliva ale vzdejte se vymozenosti jako je napr. klimatizace :)
Asi by bylo dobré si před nastávakící zimou zkontrolovat akumulátor, dobíjecí soustavu, startér a jeho silový přívodní kabel, respektive kostřící body... pokud vám odběr NTB po dobu 1,5 hodiny znemožní nastartovat. To opravdu obvyklé / normální není. Reálná zkušenost s TDI a 85Ah akumulátorem...
P.S. Pokud se nejedná o herní "NTB".
Však to čo písal je úplná kravina. V notebookoch sú menšie baterky a napriek tomu dokážu ísť aj tri až 5 hodín.
bežný občan ovšem nepočítá s power profily notebooku, který při běhu na externí zdroj používá běhový profil "na napájecí síti", kde se až zase tak moc nešetří, narozdíl od profilu "baterie"
Tak jsem se pracně ohnul pod stůl... a můj pracovní 17" NTB (bez herní grafiky) pohání 45W zdroj, tož tak...
PS Není to žádný "atom"...
proste NB s uspornym CPU na ukor vykonu, toz tak. Slusne jsou az NB s CPU, ktere maji za cislem CPU (Intel Core i7) uvedene H a u takovych rozhodne s 45W zdrojem nepocitat nebot to papa samotne CPU.
Asi mas pravdu, ze je to otazka ceny. Zpetna kompatibilita mezi generacemi vyrobce aut trapit nemusi a Linux, QNX i BSD bezi hladce na vsem. Pokud vim, tak aktualne ty levnejsi infotaimenty pouzivaji Freescale, ktery se v automotive pouziva opravdu hodne a ty lepsi pouzivaji Qualcomm nebo nVidii.
Ja chcem analógové budíky :)
I na cyklocomputeru!
HW jako HW, ale SW, aby dovezl kam ma a hlavne se dal uplne odstavit.....
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.