Tak jeste Nvidia bude na svete zase o kousek lepe.
Ja osobne dost vaham pri koupi nove sestavy (vcetne monitoru) co s tim. Uvazat se u jednoho vyrobce GPU se mi opravdu moc nechce (at uz s FreeSync monitorem, nebo s GSync monitorem). Idealni by yl monitor s oboji technologii, ale to jeste vyrobce asi nenapadlo (nebo to technicky nelze).
No snad Nvidii k tomu postupne dotlaci trh.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Tak jeste Nvidia bude na
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
20. 8. 2015 - 14:44https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseTak jeste Nvidia bude na svete zase o kousek lepe.
Ja osobne dost vaham pri koupi nove sestavy (vcetne monitoru) co s tim. Uvazat se u jednoho vyrobce GPU se mi opravdu moc nechce (at uz s FreeSync monitorem, nebo s GSync monitorem). Idealni by yl monitor s oboji technologii, ale to jeste vyrobce asi nenapadlo (nebo to technicky nelze).
No snad Nvidii k tomu postupne dotlaci trh.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812545
+
GSync - $100 navíc - který výrobce monitorů o to stojí?
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
GSync - $100 navíc - který
Pety https://diit.cz/profil/petyy
20. 8. 2015 - 15:29https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseGSync - $100 navíc - který výrobce monitorů o to stojí? https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812551
+
Já myslím, že po téhle informaci je rozhodnuto. S Gsyncem by ses určitě na jednoho výrobce GPU uvázal, s Freesyncem už máš oficiálně dva. Jakmile to bude Intel podporovat běžně, tak Nvidia bude muset dříve nebo později kapitulovat.
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
Já myslím, že po téhle
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
20. 8. 2015 - 15:52https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseJá myslím, že po téhle informaci je rozhodnuto. S Gsyncem by ses určitě na jednoho výrobce GPU uvázal, s Freesyncem už máš oficiálně dva. Jakmile to bude Intel podporovat běžně, tak Nvidia bude muset dříve nebo později kapitulovat.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812563
+
Spis je to o tom, jestli by ses pri vyberu nove sestavy nemel rozhodovat podle zcela jinych parametru, protoze obe technologie FreeSync i GSync jsou co si budeme nalhavat zcela na ... (nepodstatne).
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Spis je to o tom, jestli by
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
20. 8. 2015 - 16:47https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseSpis je to o tom, jestli by ses pri vyberu nove sestavy nemel rozhodovat podle zcela jinych parametru, protoze obe technologie FreeSync i GSync jsou co si budeme nalhavat zcela na ... (nepodstatne).https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812581
+
Jak já tomu rozumím tak v okamžiku když mám dostatečně silnou GPU která mi zvládne krmit monitor maximálním FPS, které on zobrazí, tak mě FreeSync ani G-Sync zajímat nemusí. Tedy oboje to jsou přechodné technologie do doby, než budeme mít výkonější grafiky. Nebo tomu špatně rozumím?
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Jak já tomu rozumím tak v
wyvern (neověřeno) https://diit.cz
20. 8. 2015 - 17:13https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseJak já tomu rozumím tak v okamžiku když mám dostatečně silnou GPU která mi zvládne krmit monitor maximálním FPS, které on zobrazí, tak mě FreeSync ani G-Sync zajímat nemusí. Tedy oboje to jsou přechodné technologie do doby, než budeme mít výkonější grafiky. Nebo tomu špatně rozumím?https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812597
+
Dostatecne silna GPU, ktera u vsech her vzdy vzladala 60. 75, 120, 144 FPS (dle pripojemenho monitoru) nikdy neexistovala a pravdepodobne existovat nebude.
Samo nebavim se o situaci, kdy bude nekdo na soucasne high-end grafice (a odpovidajicim zbytku sestavy) poustet 8 let stare hry v max FHD rozliseni.
Navic jen malokdo kupuje high-end grafiku kazdy rok, aby vzladala i naroky nove vydanych AAA her, kere jsou narocnejsi a narocnejsi.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Dostatecne silna GPU, ktera u
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
20. 8. 2015 - 17:19https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseDostatecne silna GPU, ktera u vsech her vzdy vzladala 60. 75, 120, 144 FPS (dle pripojemenho monitoru) nikdy neexistovala a pravdepodobne existovat nebude.
Samo nebavim se o situaci, kdy bude nekdo na soucasne high-end grafice (a odpovidajicim zbytku sestavy) poustet 8 let stare hry v max FHD rozliseni.
Navic jen malokdo kupuje high-end grafiku kazdy rok, aby vzladala i naroky nove vydanych AAA her, kere jsou narocnejsi a narocnejsi.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812599
+
...a nemluvě o tom, že programátoři stále více a více kód zprasí a zabrzdí na PC, když portují z konzolí, takže pak ani hi-end mašina najednou nestíhá a grafika ani nevypadá lépe než ta na konzolích...
Částečně je to i záměr - kdo by si kupoval konzole, kdyby hry na PC vypadaly o poznání lépe a běžely o poznání svižněji, že?
...
Takže "ideální stav" je mýtus, ke kterému se nikdy nedopracujeme. Zprasit se hra dá strašně rychle a velmi snadno. Viz. 30fps Assassin Creed Unity na nadupaných mašinách, kde by mohl klidně jet 90+ fps.
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
...a nemluvě o tom, že
trodas https://diit.cz/profil/trodas
20. 8. 2015 - 19:12https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse...a nemluvě o tom, že programátoři stále více a více kód zprasí a zabrzdí na PC, když portují z konzolí, takže pak ani hi-end mašina najednou nestíhá a grafika ani nevypadá lépe než ta na konzolích...
Částečně je to i záměr - kdo by si kupoval konzole, kdyby hry na PC vypadaly o poznání lépe a běžely o poznání svižněji, že?
...
Takže "ideální stav" je mýtus, ke kterému se nikdy nedopracujeme. Zprasit se hra dá strašně rychle a velmi snadno. Viz. 30fps Assassin Creed Unity na nadupaných mašinách, kde by mohl klidně jet 90+ fps.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812629
+
PC hry vypadaji mozna lepe, jenze na PC uz hoooodne dlouho nedokazal nikdo vytvorit jinou hru nez strilecku v nejakem licencovanem 3D enginu. Strilecka, chozeni klavesnici, rozhlizeni mysi - na PC nic jineho temer nenajdes.
O tom, ze by na PC nekdo udelal hru pro dva nebo dokonce ctyri hrace na jednom pocitaci uz hodne dlouho nikdo neslysel.
Holt hry na PC jsou o grafice, hry na konzole o hratelnosti - vsak taky 85% herniho trhu (legalniho) tvori hry na konzole.
Takze proc se patlat s hrou na PC, kdyz se ji stejne proda nejmene kopii, ze.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
PC hry vypadaji mozna lepe,
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
20. 8. 2015 - 23:53https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskusePC hry vypadaji mozna lepe, jenze na PC uz hoooodne dlouho nedokazal nikdo vytvorit jinou hru nez strilecku v nejakem licencovanem 3D enginu. Strilecka, chozeni klavesnici, rozhlizeni mysi - na PC nic jineho temer nenajdes.
O tom, ze by na PC nekdo udelal hru pro dva nebo dokonce ctyri hrace na jednom pocitaci uz hodne dlouho nikdo neslysel.
Holt hry na PC jsou o grafice, hry na konzole o hratelnosti - vsak taky 85% herniho trhu (legalniho) tvori hry na konzole.
Takze proc se patlat s hrou na PC, kdyz se ji stejne proda nejmene kopii, ze.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812697
+
No já třaba hraju Dotu 2. Je zadarmo, nepotřebuje ani silnou grafiku a Valve to sype $18M za měsíc. Takže hry existují.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
No já třaba hraju Dotu 2. Je
wyvern (neověřeno) https://diit.cz
21. 8. 2015 - 09:11https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseNo já třaba hraju Dotu 2. Je zadarmo, nepotřebuje ani silnou grafiku a Valve to sype $18M za měsíc. Takže hry existují.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812735
+
No kazda GPU aj ta najvykonnejsia sa casom dostane do spektra kedy najnovsi engine ide na nej len tak tak. Ale ako tomu dobre rozumiem hlavny benefit je v tom ze GPU bude vediet co sa deje na monitore a ake ma casovanie. Dnes totiz ta spetna vazba nieje. Preto ak vypnem Vsync tak v momentoch ked sa rozhodi synchronizacia medzi gpu a vykreslovnim na monitore tak vznikne artefakt, obraz sa rozsekne. A zo zapnutym vsyncom to sice nehrozi (aj ked obcas vzniknu artefaky) ale zasa treba mat vykon na tych 60fps (alebo podla monitoru). V pripade FreeSyncu, ak som to spravne pochopil, mal by byt ten Vsync "plavajuci", tj monitor obnovuje tak ako GPU stiha.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
No kazda GPU aj ta
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
21. 8. 2015 - 09:55https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseNo kazda GPU aj ta najvykonnejsia sa casom dostane do spektra kedy najnovsi engine ide na nej len tak tak. Ale ako tomu dobre rozumiem hlavny benefit je v tom ze GPU bude vediet co sa deje na monitore a ake ma casovanie. Dnes totiz ta spetna vazba nieje. Preto ak vypnem Vsync tak v momentoch ked sa rozhodi synchronizacia medzi gpu a vykreslovnim na monitore tak vznikne artefakt, obraz sa rozsekne. A zo zapnutym vsyncom to sice nehrozi (aj ked obcas vzniknu artefaky) ale zasa treba mat vykon na tych 60fps (alebo podla monitoru). V pripade FreeSyncu, ak som to spravne pochopil, mal by byt ten Vsync "plavajuci", tj monitor obnovuje tak ako GPU stiha.https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812767
+
Si myslim, ze pro intel to bude prinos v uspore energie... nebude se muset porad prekreslovat obraz...
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Si myslim, ze pro intel to
Amater https://diit.cz/profil/zedoross
20. 8. 2015 - 18:10https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuseSi myslim, ze pro intel to bude prinos v uspore energie... nebude se muset porad prekreslovat obraz...https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskuse#comment-812603
+
Diskuse k Intel také bude podporovat „FreeSync“!https://diit.cz/clanek/intel-bude-podporovat-freesync-adaptivesync/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Tak jeste Nvidia bude na svete zase o kousek lepe.
Ja osobne dost vaham pri koupi nove sestavy (vcetne monitoru) co s tim. Uvazat se u jednoho vyrobce GPU se mi opravdu moc nechce (at uz s FreeSync monitorem, nebo s GSync monitorem). Idealni by yl monitor s oboji technologii, ale to jeste vyrobce asi nenapadlo (nebo to technicky nelze).
No snad Nvidii k tomu postupne dotlaci trh.
GSync - $100 navíc - který výrobce monitorů o to stojí?
Já myslím, že po téhle informaci je rozhodnuto. S Gsyncem by ses určitě na jednoho výrobce GPU uvázal, s Freesyncem už máš oficiálně dva. Jakmile to bude Intel podporovat běžně, tak Nvidia bude muset dříve nebo později kapitulovat.
Spis je to o tom, jestli by ses pri vyberu nove sestavy nemel rozhodovat podle zcela jinych parametru, protoze obe technologie FreeSync i GSync jsou co si budeme nalhavat zcela na ... (nepodstatne).
Jak já tomu rozumím tak v okamžiku když mám dostatečně silnou GPU která mi zvládne krmit monitor maximálním FPS, které on zobrazí, tak mě FreeSync ani G-Sync zajímat nemusí. Tedy oboje to jsou přechodné technologie do doby, než budeme mít výkonější grafiky. Nebo tomu špatně rozumím?
Dostatecne silna GPU, ktera u vsech her vzdy vzladala 60. 75, 120, 144 FPS (dle pripojemenho monitoru) nikdy neexistovala a pravdepodobne existovat nebude.
Samo nebavim se o situaci, kdy bude nekdo na soucasne high-end grafice (a odpovidajicim zbytku sestavy) poustet 8 let stare hry v max FHD rozliseni.
Navic jen malokdo kupuje high-end grafiku kazdy rok, aby vzladala i naroky nove vydanych AAA her, kere jsou narocnejsi a narocnejsi.
...a nemluvě o tom, že programátoři stále více a více kód zprasí a zabrzdí na PC, když portují z konzolí, takže pak ani hi-end mašina najednou nestíhá a grafika ani nevypadá lépe než ta na konzolích...
Částečně je to i záměr - kdo by si kupoval konzole, kdyby hry na PC vypadaly o poznání lépe a běžely o poznání svižněji, že?
...
Takže "ideální stav" je mýtus, ke kterému se nikdy nedopracujeme. Zprasit se hra dá strašně rychle a velmi snadno. Viz. 30fps Assassin Creed Unity na nadupaných mašinách, kde by mohl klidně jet 90+ fps.
PC hry vypadaji mozna lepe, jenze na PC uz hoooodne dlouho nedokazal nikdo vytvorit jinou hru nez strilecku v nejakem licencovanem 3D enginu. Strilecka, chozeni klavesnici, rozhlizeni mysi - na PC nic jineho temer nenajdes.
O tom, ze by na PC nekdo udelal hru pro dva nebo dokonce ctyri hrace na jednom pocitaci uz hodne dlouho nikdo neslysel.
Holt hry na PC jsou o grafice, hry na konzole o hratelnosti - vsak taky 85% herniho trhu (legalniho) tvori hry na konzole.
Takze proc se patlat s hrou na PC, kdyz se ji stejne proda nejmene kopii, ze.
No já třaba hraju Dotu 2. Je zadarmo, nepotřebuje ani silnou grafiku a Valve to sype $18M za měsíc. Takže hry existují.
No kazda GPU aj ta najvykonnejsia sa casom dostane do spektra kedy najnovsi engine ide na nej len tak tak. Ale ako tomu dobre rozumiem hlavny benefit je v tom ze GPU bude vediet co sa deje na monitore a ake ma casovanie. Dnes totiz ta spetna vazba nieje. Preto ak vypnem Vsync tak v momentoch ked sa rozhodi synchronizacia medzi gpu a vykreslovnim na monitore tak vznikne artefakt, obraz sa rozsekne. A zo zapnutym vsyncom to sice nehrozi (aj ked obcas vzniknu artefaky) ale zasa treba mat vykon na tych 60fps (alebo podla monitoru). V pripade FreeSyncu, ak som to spravne pochopil, mal by byt ten Vsync "plavajuci", tj monitor obnovuje tak ako GPU stiha.
Si myslim, ze pro intel to bude prinos v uspore energie... nebude se muset porad prekreslovat obraz...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.