Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Intel GMA 3000 a GMA X3000 podrobněji

Nejake benchmarky GMA 3000, ci vykonove srovnani s GMA 900/950 by nebyly?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

na GMA 900 -- to je shit shitouci, 950 nemel jsem moznost nikde vyzkouset
 
tot vse, jestli to bude jak stara orezana 900, tak zapomen na vsechny hry :))   lol at je to lepsi prosim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ahoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

 
Zajímavý článek :-) A i ty informace jsou zajímavý.
Ty názvy funkcí vypadaj pěkně. Ale co znamenaj?
Kolega Jouda má pravdu, chtělo by to více informací.
Také vůbec nevím jak všechny ty technologie fungují.
Ale asi nebudeme sami. Můžete prosím někdo napsat,
kde se o tom dočtu ? (anebo žeby přímo tady?) Díky :)
PS: CDR.cz je super, máte tu skvělý články - novinky.
 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Po informácie si môžete skočiť na stránku výrobcu (ak viete po anglicky), teda na www. intel.com  .Všetky infornácie som tam bez problémov našiel. Hľadať  začnite čipsetom Intel G965 .

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pozrel som si túto stránku  http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2837 a niektoré údaje na nej niesú pravdivé. Napríklad frekvencia FSB, frekvencia pamätí a takt grafického jadra (a možno aj ďlšie) .

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.