na GMA 900 -- to je shit shitouci, 950 nemel jsem moznost nikde vyzkouset
tot vse, jestli to bude jak stara orezana 900, tak zapomen na vsechny hry :)) lol at je to lepsi prosim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
shit (neověřeno) https://diit.cz
7. 8. 2006 - 23:19https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskusena GMA 900 -- to je shit shitouci, 950 nemel jsem moznost nikde vyzkouset
tot vse, jestli to bude jak stara orezana 900, tak zapomen na vsechny hry :)) lol at je to lepsi prosim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuse#comment-283694
+
Ahoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jouda (neověřeno) https://diit.cz
8. 8. 2006 - 09:50https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuseAhoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuse#comment-283753
+
Zajímavý článek :-) A i ty informace jsou zajímavý.
Ty názvy funkcí vypadaj pěkně. Ale co znamenaj?
Kolega Jouda má pravdu, chtělo by to více informací.
Také vůbec nevím jak všechny ty technologie fungují.
Ale asi nebudeme sami. Můžete prosím někdo napsat,
kde se o tom dočtu ? (anebo žeby přímo tady?) Díky :)
PS: CDR.cz je super, máte tu skvělý články - novinky.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
TomX (neověřeno) https://diit.cz
9. 8. 2006 - 01:43https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuse
Zajímavý článek :-) A i ty informace jsou zajímavý.
Ty názvy funkcí vypadaj pěkně. Ale co znamenaj?
Kolega Jouda má pravdu, chtělo by to více informací.
Také vůbec nevím jak všechny ty technologie fungují.
Ale asi nebudeme sami. Můžete prosím někdo napsat,
kde se o tom dočtu ? (anebo žeby přímo tady?) Díky :)
PS: CDR.cz je super, máte tu skvělý články - novinky.
https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuse#comment-283858
+
Po informácie si môžete skočiť na stránku výrobcu (ak viete po anglicky), teda na www. intel.com .Všetky infornácie som tam bez problémov našiel. Hľadať začnite čipsetom Intel G965 .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
miso g (neověřeno) https://diit.cz
16. 11. 2006 - 12:34https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskusePo informácie si môžete skočiť na stránku výrobcu (ak viete po anglicky), teda na www. intel.com .Všetky infornácie som tam bez problémov našiel. Hľadať začnite čipsetom Intel G965 .https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuse#comment-301011
+
16. 11. 2006 - 18:52https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskusePozrel som si túto stránku http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2837 a niektoré údaje na nej niesú pravdivé. Napríklad frekvencia FSB, frekvencia pamätí a takt grafického jadra (a možno aj ďlšie) .https://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskuse#comment-301144
+
Diskuse k Intel GMA 3000 a GMA X3000 podrobnějihttps://diit.cz/clanek/intel-gma-3000-a-gma-x3000-podrobneji/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Nejake benchmarky GMA 3000, ci vykonove srovnani s GMA 900/950 by nebyly?
na GMA 900 -- to je shit shitouci, 950 nemel jsem moznost nikde vyzkouset
tot vse, jestli to bude jak stara orezana 900, tak zapomen na vsechny hry :)) lol at je to lepsi prosim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahoj. Mohli byste prosím zveřejnit nějaký článek nebo odkaz, kde bych se jednoduše dočetl, co to vlastně je a kčemu slouží? Pixel Shader, ALU, Vertex Shader, Pixel Pipeline, Anisotropní filtrování, Antialiasing, FSAA, AF, bump mapping, bilinearní filtrofání, trilineární filtrování, ...? Co to ty shadery vůbec jsou, ...? Díky moc.
Zajímavý článek :-) A i ty informace jsou zajímavý.
Ty názvy funkcí vypadaj pěkně. Ale co znamenaj?
Kolega Jouda má pravdu, chtělo by to více informací.
Také vůbec nevím jak všechny ty technologie fungují.
Ale asi nebudeme sami. Můžete prosím někdo napsat,
kde se o tom dočtu ? (anebo žeby přímo tady?) Díky :)
PS: CDR.cz je super, máte tu skvělý články - novinky.
O X3000 JE INFO NAPR TU: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2837 engl.
Po informácie si môžete skočiť na stránku výrobcu (ak viete po anglicky), teda na www. intel.com .Všetky infornácie som tam bez problémov našiel. Hľadať začnite čipsetom Intel G965 .
Pozrel som si túto stránku http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=2837 a niektoré údaje na nej niesú pravdivé. Napríklad frekvencia FSB, frekvencia pamätí a takt grafického jadra (a možno aj ďlšie) .
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.