Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Intel Larrabee v konzolích, nebo vůbec?

no pokud "pověsti" nelžou, tak jen 300W čip je do konzole "trochu" moc...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A neni kompatibilita s HW spis zalezitosti vyvojaru enginu? Vyvojarovi hry bude vetsinou jedno na jakem zeleze to pobezi, proste to napise (napriklad) pod DirectX.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 nagger: 300W bude zrat cela karta aj s pamatami, stratami na napajacich obvodoch a pod. Ale aj tak ked si k tomu pripocitas este nejaky ten Cell procesor, pamate a dalsie veci tak by realna spotreba mohla presiahnut aj 400W. Problem by ale nebol ani tak v tom kolko to bude zrat (niektory skalny priaznivci PlayStation, ci XBoxu su schopny prehltnut vsetko) ale problem bude uchladit to monstrum. Nepredpokladam ze niekto bude chciet mat v obyvacke 20 - kilovu skrinu huciacu ako kosacka na travu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Rotavator> Jses ale uplne vedle. Konzole slavi uspechy (mimojine) prave proto, ze jsou tiche, chladne a maji nizkou spotrebu. Obe konzole z posledni generace mely pri uvedeni problemy s prehrivanim, a lidi z toho sileli. To jen lidem od PC pripada normalni jit a koupit si pasivne chlazenou 4850, doma zjistit, ze se prehriva tak na ni bez mrknuti oka nebo nejakeho remcani placnout vetrak. Aktualni PS3 ma spotrebu tesne na hrane 100W a vetsinu casu se ani neobtezuje roztacet vetrak, X360 je o neco hlucnejsi, a spotrebu ma jen o malo vyssi (prvni modely mely k 200W).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

neviem jak vy ale ja osobne dufam ze ziaden dalsi xbox ani playstation nebude :) ( a to som hardcore gamer)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No larebee nebude uz jen z toho duvodu ze Power Cell co ted tepe v PS3/XBOX360 neni x86 aby se proste hodil dalsi klacek pod nohy piratum.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ZOLLINO> Tak to asi nebudes mit stesti, konzole jsou tu uz par desitek let a spokojene si rostou, stejne jako cely herni trh obecne, takze nehrozi, ze bychom se s nimi rozloucili.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No nevim ale jako podle meho nazoru je Power Cell jen v PS3 a ne i v Xboxu ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dj Lucas - Nvm co přesně je v XBoxu ale myslím že je to nějaký IBM tříjádro...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 ren: No ved prave to tvrdim ze nikto nebude chciet mat doma konzolu ktora bude vyzadovat nejake extra chladenie. Na druhej stane si zober ze taka PS2 mala spotrebu nejakych 45W, PS3 ma spotrebu okolo tych 120-130 W, co myslis aku spotrebu bude mat nasledujuca generacia? Ja typujem okolo tych 200W. Priemerne hracske PC malo tiez pred par rokmi spotrebu okolo 120W v zatazi, dnes sa to uz splha k 200W a to iste caka aj konzole. Jedinym limitujucim faktorom je ze bude dana velkost skrine a tym padom aj limitovane moznosti chladenia (do malej skrine toho vela nenarves a velky case nie je ani pekny ani vyhodny pre vyrobcu). Limitovane chladenie znamena tlak na nizsiu spotrebu no napriek tomu si nemusis robit iluzie ze by vyrobcom slo o ekologiu a pod. Najma nie pokial ti plazmova telka ktoru pouzivas spolu s PS alebo XBox zerie dalsich 250 W.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli chápu, co jednou bude Larrabee, tak to má být superparalelní propojení vcelku libovolného množství upravených jader Pentií, vyráběných technologií pravděpodobně 32 nm (původní Pentia měla technologii 860 nm), doplněných o trošku cache. Grafické adaptéry konzolí nejsou žádná superděla se superrozlišením a 4 nebo 8 takových procesorů potřebný grafický výkon hladce zvládne při spotřebě pár desítek wattů. A do PC bude možné koupit mašinu například se 48 procesory a samozřejmě větší spotřebou - ale na 300 W bych jaksi nevěřil, tedy nevěřil bych, že by Intel šel s něčím takovým na trh.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

lop> no to prave ze v pripade Larrabee v DirectX nenapise.
Petyy> A proc by ne, kdyz to ma konkurovat AMD_ATI/nVidii ktere jiz prekrocili 400W?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.