Spíš někde kolem 150.
Do těch 200 jsou započítána různá dema, testovací verze, early buildy, ...
Anebo ...
Jak tvrdili někteří "experti", všechny hry s podporou upscalingu.
Stačí vyměnit knihovny (a riskovat ban).
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
>> Počet her s podporou XeSS
melkor https://diit.cz/profil/valter-mayer
27. 11. 2024 - 10:13https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse>> Počet her s podporou XeSS stoupl na 200+
Spíš někde kolem 150.
Do těch 200 jsou započítána různá dema, testovací verze, early buildy, ...
Anebo ...
Jak tvrdili někteří "experti", všechny hry s podporou upscalingu.
Stačí vyměnit knihovny (a riskovat ban).https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481198
+
Tak Intel karty umí stejně FSR, takže je to vlastně buřt.
XeSS má asi výhodu v kvalitě zobrazení.
To je asi zásadní přínos.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tak Intel karty umí stejně
FrankHorigan https://diit.cz/profil/dave-1
27. 11. 2024 - 10:17https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseTak Intel karty umí stejně FSR, takže je to vlastně buřt.
XeSS má asi výhodu v kvalitě zobrazení.
To je asi zásadní přínos.https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481199
+
>> XeSS má asi výhodu v kvalitě zobrazení.
Jak kde.
"Technologie" upscalingu je pořád ve fázi "alchymistických pokusů" (a omylů) a musí se to štelovat pro každou hru zvlášť. Někdy se to povede lépe, někdy hůř, a někdy to stojí za velké hnědé.
Pro co se to obvykle ladí, není potřeba zdůrazňovat.
XeSS neposkytuje (zatím) framegen a (ještě stále) vyrábí nějaké ty "mušky jenom zlaté".
Horizon: Forbidden West měl už v dubnu 2024 podporu všech 3 upscalerů. XeSS měl proti FSR takový uhgazenější obraz, ale při cut scénách přidával "barevnou změť" na spodních ca 15 řádcích.
Aktuálně v S.T.A.L.K.E.R. 2 je implementadce XeSS i FSR hodně odbytá. I když .. ona ta hra je odbytá celkově. A to tak, že hodně.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
>> XeSS má asi výhodu v
melkor https://diit.cz/profil/valter-mayer
27. 11. 2024 - 10:45https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse>> XeSS má asi výhodu v kvalitě zobrazení.
Jak kde.
"Technologie" upscalingu je pořád ve fázi "alchymistických pokusů" (a omylů) a musí se to štelovat pro každou hru zvlášť. Někdy se to povede lépe, někdy hůř, a někdy to stojí za velké hnědé.
Pro co se to obvykle ladí, není potřeba zdůrazňovat.
XeSS neposkytuje (zatím) framegen a (ještě stále) vyrábí nějaké ty "mušky jenom zlaté".
Horizon: Forbidden West měl už v dubnu 2024 podporu všech 3 upscalerů. XeSS měl proti FSR takový uhgazenější obraz, ale při cut scénách přidával "barevnou změť" na spodních ca 15 řádcích.
Aktuálně v S.T.A.L.K.E.R. 2 je implementadce XeSS i FSR hodně odbytá. I když .. ona ta hra je odbytá celkově. A to tak, že hodně.https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481204
+
Tak jak to chápu já, XeSS ma výhodu HW akcelerace na *dedikovaných* Intel GPU. Integrované ty AI jednotky nemají. FSR (kromě poslední verze) je "softwarový" (shader kód na GPU), čímž neříkám pomalý nebo ošklivý. Tedy na Intel iGPUje vám jedno, zda je to XeSS nebo FSR.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak jak to chápu já, XeSS ma
Ladis https://diit.cz/profil/ladislav-zima
27. 11. 2024 - 15:21https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseTak jak to chápu já, XeSS ma výhodu HW akcelerace na *dedikovaných* Intel GPU. Integrované ty AI jednotky nemají. FSR (kromě poslední verze) je "softwarový" (shader kód na GPU), čímž neříkám pomalý nebo ošklivý. Tedy na Intel iGPUje vám jedno, zda je to XeSS nebo FSR.https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481230
+
Nevadí, mě tyhle softwarové vymoženosti dvakrát neoslovují. Pokud bude v pořádku cena a výkon té lepší grafiky od Intelu půjde minimálně na úroveň RTX 5070, bude to mít 16GB VRAM, tak nemám co řešit a kupuju. :-)
(Prosim vás neberte to vážně, já samozřejmě tuším, že ty grafiky budou možná jen o třídu horší a že se nákup realizovat nebude.)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nevadí, mě tyhle softwarové
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
27. 11. 2024 - 12:42https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseNevadí, mě tyhle softwarové vymoženosti dvakrát neoslovují. Pokud bude v pořádku cena a výkon té lepší grafiky od Intelu půjde minimálně na úroveň RTX 5070, bude to mít 16GB VRAM, tak nemám co řešit a kupuju. :-)
(Prosim vás neberte to vážně, já samozřejmě tuším, že ty grafiky budou možná jen o třídu horší a že se nákup realizovat nebude.)https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481215
+
Nejsi nekde od Prahy, ze bych se prisel kouknout na ten Intel skvost? ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Beru te za slovo, tohle je
Emenems https://diit.cz/profil/martin-mastny
27. 11. 2024 - 15:24https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseBeru te za slovo, tohle je verejny prislib.
Nejsi nekde od Prahy, ze bych se prisel kouknout na ten Intel skvost? ;-)https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481231
+
Úplně bych se tomu nevysmíval. Ty Battlemage budou citelně dál než orvní generace, i ovladače až na výjimky fungují - velké weby testovaly desítky her.
Otázka je, jestli to bude stačit alespoň na Radeony.
A to je ten problém, pokud to bude srovnatelné jako Radeon výkonem i cenou, jaký mám důvod koupit Intel a ne Radeon..?
A echt levné to zase určitě nebude
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Úplně bych se tomu nevysmíval
FrankHorigan https://diit.cz/profil/dave-1
27. 11. 2024 - 19:17https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseÚplně bych se tomu nevysmíval. Ty Battlemage budou citelně dál než orvní generace, i ovladače až na výjimky fungují - velké weby testovaly desítky her.
Otázka je, jestli to bude stačit alespoň na Radeony.
A to je ten problém, pokud to bude srovnatelné jako Radeon výkonem i cenou, jaký mám důvod koupit Intel a ne Radeon..?
A echt levné to zase určitě nebudehttps://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481247
+
stejne bude malokdo riskovat Intel, navic Intel byt levny nechce.
A pomer vykon/cena je jednoznacny ukol pro RDNA 4.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
stejne bude malojdo riskovat
Emenems https://diit.cz/profil/martin-mastny
27. 11. 2024 - 19:29https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskusestejne bude malokdo riskovat Intel, navic Intel byt levny nechce.
A pomer vykon/cena je jednoznacny ukol pro RDNA 4.https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481248
+
Já se obávám, že s velkou pravděpodobností Intel a dost možná i AMD se s Battlemage a RDNA4 budou mít potíž dostat se vůbec na výkon RTX 5070.
Logicky po stránce hrubého výkonu nebude asi co řešit a RTX 5070 by měla být jasná volba, ale zařekl jsem se, že si do PC nedám nic s 12 VHPWR a ani s ošizenou pamětí pod 16GB a aspoň jednu z těch podmínek hodlám dodržet, což grafiku od NVidie zcela vylučuje. :-/
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Já se obávám, že s velkou
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
28. 11. 2024 - 07:39https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseJá se obávám, že s velkou pravděpodobností Intel a dost možná i AMD se s Battlemage a RDNA4 budou mít potíž dostat se vůbec na výkon RTX 5070.
Logicky po stránce hrubého výkonu nebude asi co řešit a RTX 5070 by měla být jasná volba, ale zařekl jsem se, že si do PC nedám nic s 12 VHPWR a ani s ošizenou pamětí pod 16GB a aspoň jednu z těch podmínek hodlám dodržet, což grafiku od NVidie zcela vylučuje. :-/https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481266
+
Proc by nove Radeony se nemohly dostat na 5070tku? bude jen mirne rychlejsi nez 4070
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Proc by nove Radeony se
Emenems https://diit.cz/profil/martin-mastny
28. 11. 2024 - 08:41https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseProc by nove Radeony se nemohly dostat na 5070tku? bude jen mirne rychlejsi nez 4070https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481276
+
"...tak nemám co řešit a kupuju"
Neboj nič, keď kúpiš, tak potom budeš mať hneď čo riešiť, že ako rozbehať hry pod tým Intelovským paskvilom.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
"...tak nemám co řešit a
kypec https://diit.cz/profil/kypec
27. 11. 2024 - 13:51https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse"...tak nemám co řešit a kupuju"
Neboj nič, keď kúpiš, tak potom budeš mať hneď čo riešiť, že ako rozbehať hry pod tým Intelovským paskvilom.https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481227
+
je jisté že majitelé GPU od intelu můžou zapomenou na délku podpory jako je u AMD a Nvidia
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
je jisté že majitelé GPU od
dawe https://diit.cz/profil/dawe-dawe
28. 11. 2024 - 10:31https://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuseje jisté že majitelé GPU od intelu můžou zapomenou na délku podpory jako je u AMD a Nvidiahttps://diit.cz/clanek/intel-pocet-her-s-podporou-xess-stoupl-na-200/diskuse#comment-1481304
+
>> Počet her s podporou XeSS stoupl na 200+
Spíš někde kolem 150.
Do těch 200 jsou započítána různá dema, testovací verze, early buildy, ...
Anebo ...
Jak tvrdili někteří "experti", všechny hry s podporou upscalingu.
Stačí vyměnit knihovny (a riskovat ban).
Tak Intel karty umí stejně FSR, takže je to vlastně buřt.
XeSS má asi výhodu v kvalitě zobrazení.
To je asi zásadní přínos.
>> XeSS má asi výhodu v kvalitě zobrazení.
Jak kde.
"Technologie" upscalingu je pořád ve fázi "alchymistických pokusů" (a omylů) a musí se to štelovat pro každou hru zvlášť. Někdy se to povede lépe, někdy hůř, a někdy to stojí za velké hnědé.
Pro co se to obvykle ladí, není potřeba zdůrazňovat.
XeSS neposkytuje (zatím) framegen a (ještě stále) vyrábí nějaké ty "mušky jenom zlaté".
Horizon: Forbidden West měl už v dubnu 2024 podporu všech 3 upscalerů. XeSS měl proti FSR takový uhgazenější obraz, ale při cut scénách přidával "barevnou změť" na spodních ca 15 řádcích.
Aktuálně v S.T.A.L.K.E.R. 2 je implementadce XeSS i FSR hodně odbytá. I když .. ona ta hra je odbytá celkově. A to tak, že hodně.
Tak jak to chápu já, XeSS ma výhodu HW akcelerace na *dedikovaných* Intel GPU. Integrované ty AI jednotky nemají. FSR (kromě poslední verze) je "softwarový" (shader kód na GPU), čímž neříkám pomalý nebo ošklivý. Tedy na Intel iGPUje vám jedno, zda je to XeSS nebo FSR.
Nevadí, mě tyhle softwarové vymoženosti dvakrát neoslovují. Pokud bude v pořádku cena a výkon té lepší grafiky od Intelu půjde minimálně na úroveň RTX 5070, bude to mít 16GB VRAM, tak nemám co řešit a kupuju. :-)
(Prosim vás neberte to vážně, já samozřejmě tuším, že ty grafiky budou možná jen o třídu horší a že se nákup realizovat nebude.)
Beru te za slovo, tohle je verejny prislib.
Nejsi nekde od Prahy, ze bych se prisel kouknout na ten Intel skvost? ;-)
Úplně bych se tomu nevysmíval. Ty Battlemage budou citelně dál než orvní generace, i ovladače až na výjimky fungují - velké weby testovaly desítky her.
Otázka je, jestli to bude stačit alespoň na Radeony.
A to je ten problém, pokud to bude srovnatelné jako Radeon výkonem i cenou, jaký mám důvod koupit Intel a ne Radeon..?
A echt levné to zase určitě nebude
stejne bude malokdo riskovat Intel, navic Intel byt levny nechce.
A pomer vykon/cena je jednoznacny ukol pro RDNA 4.
Já se obávám, že s velkou pravděpodobností Intel a dost možná i AMD se s Battlemage a RDNA4 budou mít potíž dostat se vůbec na výkon RTX 5070.
Logicky po stránce hrubého výkonu nebude asi co řešit a RTX 5070 by měla být jasná volba, ale zařekl jsem se, že si do PC nedám nic s 12 VHPWR a ani s ošizenou pamětí pod 16GB a aspoň jednu z těch podmínek hodlám dodržet, což grafiku od NVidie zcela vylučuje. :-/
Proc by nove Radeony se nemohly dostat na 5070tku? bude jen mirne rychlejsi nez 4070
"...tak nemám co řešit a kupuju"
Neboj nič, keď kúpiš, tak potom budeš mať hneď čo riešiť, že ako rozbehať hry pod tým Intelovským paskvilom.
je jisté že majitelé GPU od intelu můžou zapomenou na délku podpory jako je u AMD a Nvidia
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.