Já bych ještě flašky s chlastem neotevíral. Ale jako určitá známka vývoje vpřed to, myslím, svědčí.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Já bych ještě flašky s
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
25. 6. 2014 - 15:03https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseJá bych ještě flašky s chlastem neotevíral. Ale jako určitá známka vývoje vpřed to, myslím, svědčí.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712907
+
Já bych řekl, že Matle půjde brát vážně až v případě, že vyjde nějaký software, který ho bude využívat.
Pokud možno ne ty tragedie typu Battlefield 4, Lichdom, Thief apod. :)
Tak jako tak držím palce a to hlavně s Linuxuvou implementací, silný multiplatformní "engine" by rozhodně neuškodil prosazení Steam OS.
PS: Co se stalo s True Audio od AMD? Nějak se po něm slehla zem.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Já bych řekl, že Matle půjde
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
25. 6. 2014 - 15:09https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseJá bych řekl, že Matle půjde brát vážně až v případě, že vyjde nějaký software, který ho bude využívat.
Pokud možno ne ty tragedie typu Battlefield 4, Lichdom, Thief apod. :)
Tak jako tak držím palce a to hlavně s Linuxuvou implementací, silný multiplatformní "engine" by rozhodně neuškodil prosazení Steam OS.
PS: Co se stalo s True Audio od AMD? Nějak se po něm slehla zem.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712911
+
BF3/BF4 bych jak tragedii určitě neoznačil. Bohužel ani dnes není konkurence, která by s ním byla srovnatelná.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
BF3/BF4 bych jak tragedii
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
25. 6. 2014 - 15:50https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseBF3/BF4 bych jak tragedii určitě neoznačil. Bohužel ani dnes není konkurence, která by s ním byla srovnatelná.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712916
+
Z technického hlediska, z hlediska balancu zbraní, designu map, ceny ... jde o jednu z nejhorších FPS, která kdy spatřila PC platformu. Hřebíčkem neskutečného úpadku této výborné serie budiž DLC Hardline.
Až bude ve střílečce Battlefieldu fungovat alespoň střílení, tak svoje stanovisko rád přehodnotím.
BTW: Kdy vyšel BF4? A do teď opravili prakticky kulový.
No snad to po pár patchích z CTE bude vypadat alespoň trošku líp ... alespoň o tu trošku.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Z technického hlediska, z
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
25. 6. 2014 - 17:20https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseZ technického hlediska, z hlediska balancu zbraní, designu map, ceny ... jde o jednu z nejhorších FPS, která kdy spatřila PC platformu. Hřebíčkem neskutečného úpadku této výborné serie budiž DLC Hardline.
Až bude ve střílečce Battlefieldu fungovat alespoň střílení, tak svoje stanovisko rád přehodnotím.
BTW: Kdy vyšel BF4? A do teď opravili prakticky kulový.
No snad to po pár patchích z CTE bude vypadat alespoň trošku líp ... alespoň o tu trošku.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712952
+
hmm... mně to připadne skoro naopak. Balance zbraní v BF4 je asi nejlepší jaký kdy v sérii BF byl, paradoxně hned od začátku. Ano, nějaké menší úpravy se dějí, ale je to naprosto nesrovnatelné s tím, co bylo třeba v BF2, kde byla helina a jet jednoznačný ruler na bojišti. Totéž platí pro mapy (např. v BF3 byl jednoznačně blbě postavený Karkand, který se z nejlepší taktické BF2 mapy stal nejhorší "dávačkou" pro US v BF3 - to se prostě v BF4 neděje.
Problém spousty hráčů BF je ten, že nehrají týmově a nechají se udolat týmověji hrajícím soupeřem. Na každou zbraň se v BF4 dá najít efektivní protizbraň (narozdíl od třeba BF2, kde air jednoznačně válcoval všechno a obrana proti tomu prakticky nebyla, protože stacionární AAčka se dala likvidovat kulometem ještě mimo dosah igly/stingerů). Totéž platí pro taktiku - ani třeba to Metro není úplně "ploché", dá se vyhrát za obě strany, jen jaksi nesmí být na jedné straně půlka campujících sniperů a házečů granátů.
A střílení samořejmě funguje :-), dokonce opět nejlíp ze všech BF.. Co se týká Hardline, tohle tahání peněz z kapes samozřejmě financovat nebudu. Cena toho DLC je maximálně 20€, víc ne.
edit: navíc ani dnes neexistuje pro BF žádná herní konkurence. Nejblíže je Planetside2 a Arma3, ale ani jedno není úplně totéž, navíc obě hry cílí na trochu jiné zákazníky.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
hmm... mně to připadne skoro
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
26. 6. 2014 - 10:01https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskusehmm... mně to připadne skoro naopak. Balance zbraní v BF4 je asi nejlepší jaký kdy v sérii BF byl, paradoxně hned od začátku. Ano, nějaké menší úpravy se dějí, ale je to naprosto nesrovnatelné s tím, co bylo třeba v BF2, kde byla helina a jet jednoznačný ruler na bojišti. Totéž platí pro mapy (např. v BF3 byl jednoznačně blbě postavený Karkand, který se z nejlepší taktické BF2 mapy stal nejhorší "dávačkou" pro US v BF3 - to se prostě v BF4 neděje.
Problém spousty hráčů BF je ten, že nehrají týmově a nechají se udolat týmověji hrajícím soupeřem. Na každou zbraň se v BF4 dá najít efektivní protizbraň (narozdíl od třeba BF2, kde air jednoznačně válcoval všechno a obrana proti tomu prakticky nebyla, protože stacionární AAčka se dala likvidovat kulometem ještě mimo dosah igly/stingerů). Totéž platí pro taktiku - ani třeba to Metro není úplně "ploché", dá se vyhrát za obě strany, jen jaksi nesmí být na jedné straně půlka campujících sniperů a házečů granátů.
A střílení samořejmě funguje :-), dokonce opět nejlíp ze všech BF.. Co se týká Hardline, tohle tahání peněz z kapes samozřejmě financovat nebudu. Cena toho DLC je maximálně 20€, víc ne.
edit: navíc ani dnes neexistuje pro BF žádná herní konkurence. Nejblíže je Planetside2 a Arma3, ale ani jedno není úplně totéž, navíc obě hry cílí na trochu jiné zákazníky.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713132
+
No jak myslíte :D
Každopádně pokud jste si nevšiml neregistrování zásahů, umírání za rohem, neregistrování zásahů vůči technice, zbraní jako je ACE, žádných skriptovaných eventů na celém jednom DLC, trade killů, granát spamu, delay na C4, head glitchingu, rozbitých front na server, Something went wrong chyb, Could not connect to EA (), Punkbuster banů pro normální hráče, vault animace, počítání pozic "drobných" objektů na klientu, stupidně udělaných map pro carrier assault (vnitřek lodi, rozložení mcomů, spawnbody nad lodí), nepoužitelných smoke granátů, nefunkčního counter knife systému, visual recoil ... tak asi každý z nás hraje jinou hru.
Zlatý Vietnam, BF2, 2142 a i BC.2.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
No jak myslíte :D
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
26. 6. 2014 - 12:48https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseNo jak myslíte :D
Každopádně pokud jste si nevšiml neregistrování zásahů, umírání za rohem, neregistrování zásahů vůči technice, zbraní jako je ACE, žádných skriptovaných eventů na celém jednom DLC, trade killů, granát spamu, delay na C4, head glitchingu, rozbitých front na server, Something went wrong chyb, Could not connect to EA (), Punkbuster banů pro normální hráče, vault animace, počítání pozic "drobných" objektů na klientu, stupidně udělaných map pro carrier assault (vnitřek lodi, rozložení mcomů, spawnbody nad lodí), nepoužitelných smoke granátů, nefunkčního counter knife systému, visual recoil ... tak asi každý z nás hraje jinou hru.
Zlatý Vietnam, BF2, 2142 a i BC.2.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713199
+
všechny (resp. skoro všechny) výše uvedené záležitosti jsou ale vlastní celé sérii BF. Setkával jsem se s nimi už v BF2. Tak nechápu ty nadávky na BF4
Třeba ta schíza s knife killy byla už v BF2, kde to bylo vyloženě o náhodě, komu se to započítá. Punkbuster průsery dtto. A znova se ptám: je nějaká alternativa, která funguje lépe, a přitom obsahuje herní svět alespoň podobně komplexní jako BF, a to pro 64 hráčů? Hledal jsem a nenašel.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
všechny (resp. skoro všechny)
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
26. 6. 2014 - 15:57https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskusevšechny (resp. skoro všechny) výše uvedené záležitosti jsou ale vlastní celé sérii BF. Setkával jsem se s nimi už v BF2. Tak nechápu ty nadávky na BF4
Třeba ta schíza s knife killy byla už v BF2, kde to bylo vyloženě o náhodě, komu se to započítá. Punkbuster průsery dtto. A znova se ptám: je nějaká alternativa, která funguje lépe, a přitom obsahuje herní svět alespoň podobně komplexní jako BF, a to pro 64 hráčů? Hledal jsem a nenašel.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713343
+
Jestli myslíte alternativu k rozbité hře, tak jsem si jistý, že se jich určitě pár najde.
Nechápu tohle obhajování hry, která se dá stěží nazvat placenou betaverzí.
Edit: Předchozí díly (před BF3) na tom nikdy takto špatně nebyly.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Jestli myslíte alternativu k
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
26. 6. 2014 - 17:16https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseJestli myslíte alternativu k rozbité hře, tak jsem si jistý, že se jich určitě pár najde.
Nechápu tohle obhajování hry, která se dá stěží nazvat placenou betaverzí.
Edit: Předchozí díly (před BF3) na tom nikdy takto špatně nebyly.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713366
+
Aha, takže nic alternativního není, ale BF je "rozbitý". Ok, tomu říkám neprůstřelný argument. :-)
Já BF nijak neobhajuju, jen tvrdím, že doposud NIKDO nemá lepší řešení podobně komplexní hry. Např. taková ARMA série (která by šla označit za komparativní produkt) je na tom velmi podobně, je taky plná chyb (ačkoli uznávám, že BI má na její vývoj neskonale méně prostředků než EA).
A co se týká BF1942+DLC, BF2+DLC, Vietnamu, BF BC2, atd., tak v tomto případě nejspíše už funguje proces zapomínání, protože ty hry byly plné stejných chyb, jaké jsou "nově" přisuzovány BF4. Navíc třeba takový BC2 byla zásadně zmenšená verze BF, s malými, rozkouskovanými mapami a omezeným modelem pohybu.
26. 6. 2014 - 17:37https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseAha, takže nic alternativního není, ale BF je "rozbitý". Ok, tomu říkám neprůstřelný argument. :-)
Já BF nijak neobhajuju, jen tvrdím, že doposud NIKDO nemá lepší řešení podobně komplexní hry. Např. taková ARMA série (která by šla označit za komparativní produkt) je na tom velmi podobně, je taky plná chyb (ačkoli uznávám, že BI má na její vývoj neskonale méně prostředků než EA).
A co se týká BF1942+DLC, BF2+DLC, Vietnamu, BF BC2, atd., tak v tomto případě nejspíše už funguje proces zapomínání, protože ty hry byly plné stejných chyb, jaké jsou "nově" přisuzovány BF4. Navíc třeba takový BC2 byla zásadně zmenšená verze BF, s malými, rozkouskovanými mapami a omezeným modelem pohybu.
viz např.
https://www.youtube.com/watch?v=cgFKvznr-t8
https://www.youtube.com/watch?v=L13G-DERhnk
Proti tomu je v BF4 superskvělý hitbox..
https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713373
+
Je smutné, jak dobře se EA a DICE snižovat požadavky na funkční hru. Dokonce ty jejich praktiky a výsledné produkty někdo začne i obhajovat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Je smutné, jak dobře se EA a
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
26. 6. 2014 - 17:46https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseJe smutné, jak dobře se EA a DICE snižovat požadavky na funkční hru. Dokonce ty jejich praktiky a výsledné produkty někdo začne i obhajovat.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713376
+
Snesl jsem argumenty, podpořil je dvěma videi. Názor jistě lze mít takový či onaký, ale fakta jsou fakta. Ony kritizované "úpadkové" vlastnosti jsou jednoznačně přítomny už více než 10 let co existuje série Battlefield - někdo to akceptuje, někdo ne. Jen v BF2 mám odehráno nějakých 1200 hodin, novější verze jsem hrával průměrně 300-400 hodin (už není tolik času ;-)). Taky se mi nelíbí, že ta hra není 100% dokonalá, ale která xakru je? Kromě stupidit typu CS nebo CoD, kde stačí použít hezké textury a nikomu nevadí, že se dá schovávat před granáty a kulkami za živým plotem nebo dřevěným sudem.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Snesl jsem argumenty,
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
27. 6. 2014 - 08:32https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseSnesl jsem argumenty, podpořil je dvěma videi. Názor jistě lze mít takový či onaký, ale fakta jsou fakta. Ony kritizované "úpadkové" vlastnosti jsou jednoznačně přítomny už více než 10 let co existuje série Battlefield - někdo to akceptuje, někdo ne. Jen v BF2 mám odehráno nějakých 1200 hodin, novější verze jsem hrával průměrně 300-400 hodin (už není tolik času ;-)). Taky se mi nelíbí, že ta hra není 100% dokonalá, ale která xakru je? Kromě stupidit typu CS nebo CoD, kde stačí použít hezké textury a nikomu nevadí, že se dá schovávat před granáty a kulkami za živým plotem nebo dřevěným sudem.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713502
+
V tom případě nechápu, proč DICE LA (LA ne ty patlalové ze stockholmu), makají tak tvrdě na zachraňování Battlefieldu 4.
Dneska na toto téma vyšlo moc pěkné video ... enjoy. http://youtu.be/dvg0v3PNQqY
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
V tom případě nechápu, proč
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
27. 6. 2014 - 20:54https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseV tom případě nechápu, proč DICE LA (LA ne ty patlalové ze stockholmu), makají tak tvrdě na zachraňování Battlefieldu 4.
Dneska na toto téma vyšlo moc pěkné video ... enjoy.
http://youtu.be/dvg0v3PNQqYhttps://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713726
+
Popravde intel moc neznamena. Sice ma obrovsky podil grafik na trhu, ale jako herni grafiku ho prakticky nikdo nepouziva.
Dulezitejsi bude jak se zachova nvidia.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Popravde intel moc neznamena.
Tudva https://diit.cz/profil/tudva
25. 6. 2014 - 16:08https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskusePopravde intel moc neznamena. Sice ma obrovsky podil grafik na trhu, ale jako herni grafiku ho prakticky nikdo nepouziva.
Dulezitejsi bude jak se zachova nvidia.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712922
+
na foru Gameworks je o Mantle zajem i ze strany prispevatelu od Nvidie, lec stejne jako Intel maj zatim smulu
ale ono se neni cemu divit, AMD ma konecne neco cim muze konkurencne tezit, a je nesmysl to davat konkurenci pred tim, nez to mam sam odladene na svich produktech, takze pokud to nabidnou dalsim firmam pro jejich HW, tak urcite ne drive nez mesice po tom co bude prvni finalni verze pro jejich produkty
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
na foru Gameworks je o Mantle
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
25. 6. 2014 - 16:34https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskusena foru Gameworks je o Mantle zajem i ze strany prispevatelu od Nvidie, lec stejne jako Intel maj zatim smulu
ale ono se neni cemu divit, AMD ma konecne neco cim muze konkurencne tezit, a je nesmysl to davat konkurenci pred tim, nez to mam sam odladene na svich produktech, takze pokud to nabidnou dalsim firmam pro jejich HW, tak urcite ne drive nez mesice po tom co bude prvni finalni verze pro jejich produktyhttps://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712925
+
Jen to amd nesmi moc stoupnout do hlavy a zdrzovat rozsireni moc dlouho. Jestli se mantle rychle nerozsiri tak umre.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Jen to amd nesmi moc
Tudva https://diit.cz/profil/tudva
25. 6. 2014 - 16:42https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseJen to amd nesmi moc stoupnout do hlavy a zdrzovat rozsireni moc dlouho. Jestli se mantle rychle nerozsiri tak umre. https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712931
+
Však ono se rychle rožšířilo ;) a jen tak neumře. AMD je s Nvidii 50/50, takže pro vývojáře to má cenu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Však ono se rychle rožšířilo
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
25. 6. 2014 - 16:58https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseVšak ono se rychle rožšířilo ;) a jen tak neumře. AMD je s Nvidii 50/50, takže pro vývojáře to má cenu.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712941
+
to znamená padesát na padesát. Prostě mají v podstatě stejné prodeje (tuším AMD má nějakých 18%, nvidia 16% a intel má zbytek podílu), u hráčů defakto intel není, takže tam bude amd s nvidii 50 na 50. A pro 50% hráců má smysl pro vývojáře, obvzlášť když ten nárust výkonu zabere mnohonásobně méně času jak implemetace directx.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
to znamená padesát na padesát
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
25. 6. 2014 - 21:08https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseto znamená padesát na padesát. Prostě mají v podstatě stejné prodeje (tuším AMD má nějakých 18%, nvidia 16% a intel má zbytek podílu), u hráčů defakto intel není, takže tam bude amd s nvidii 50 na 50. A pro 50% hráců má smysl pro vývojáře, obvzlášť když ten nárust výkonu zabere mnohonásobně méně času jak implemetace directx.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713001
+
tak to te asi sklamu , v poslednim kvartale, tedy Q1 2014 jsou procenta nasledujici
celkove vsechny GPU, tedy i APU - Intel 66.8%, AMD 16.7%, Nvidia 16,6%, ano taduy je to zhruba tech 50/50
dedikovane VGA (nasel jsem jen Q4 2013, ale i v Q1 melo AMD nejvetsi propady, tedy skore urcite nevylepsilo oproti Q1 2014) - Nvidia 64.9%, AMD 35%
podle udaju prodava Nvidia temer tolik dedikovanych VGA tako AMD vsech svich GPU dohromady, tedy jak dedikovanych tak tech v APU, asi je ti jasne ze nektera GPU v APU vubec nejsou pouzivana a je k nim prirazena dedikovana VGA, takze pro Mantle to vubec neznamena 50/50, a paradoxne pro tenhle pomer by pro AMD bylo lepsi pokud by u APU sekundovala VGA od Nvidie, pokud by to bylo APU +VGA od AMD, tak ji tohle cislo jeste klesa, v tu chvili jedno z tech dvou GPU pravdepodobne vubec neslouzi k hrani a tedy potencialni vyuziti Mantle ;)
data si muzes dohledat tady nebo u konkurence, staci jen hledat "AMD Nvidia Qx"
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
tak to te asi sklamu , v
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
26. 6. 2014 - 09:01https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskusetak to te asi sklamu , v poslednim kvartale, tedy Q1 2014 jsou procenta nasledujici
celkove vsechny GPU, tedy i APU - Intel 66.8%, AMD 16.7%, Nvidia 16,6%, ano taduy je to zhruba tech 50/50
dedikovane VGA (nasel jsem jen Q4 2013, ale i v Q1 melo AMD nejvetsi propady, tedy skore urcite nevylepsilo oproti Q1 2014) - Nvidia 64.9%, AMD 35%
podle udaju prodava Nvidia temer tolik dedikovanych VGA tako AMD vsech svich GPU dohromady, tedy jak dedikovanych tak tech v APU, asi je ti jasne ze nektera GPU v APU vubec nejsou pouzivana a je k nim prirazena dedikovana VGA, takze pro Mantle to vubec neznamena 50/50, a paradoxne pro tenhle pomer by pro AMD bylo lepsi pokud by u APU sekundovala VGA od Nvidie, pokud by to bylo APU +VGA od AMD, tak ji tohle cislo jeste klesa, v tu chvili jedno z tech dvou GPU pravdepodobne vubec neslouzi k hrani a tedy potencialni vyuziti Mantle ;)
data si muzes dohledat tady nebo u konkurence, staci jen hledat "AMD Nvidia Qx"https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713060
+
Nojo no, máš pravdu :) http://store.steampowered.com/hwsurvey/ každopádně i těch 30% je celkem dobrých. Trošku mě ale překvapuje, že tam nejsou vůbec nové (xkové) amd radeony...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Nojo no, máš pravdu :) http:/
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
26. 6. 2014 - 09:07https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseNojo no, máš pravdu :) http://store.steampowered.com/hwsurvey/ každopádně i těch 30% je celkem dobrých. Trošku mě ale překvapuje, že tam nejsou vůbec nové (xkové) amd radeony...https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713072
+
vyssi Xka nemuseli bejt tak zastoupene ze by se dostali v tabulce vejs, u nizsich X to muze bejt i tim ze se jich treba hodne prodalo na tezeni a nebo jsou jako stejny cip vedene i pod starsima produktama, netusim jak to Steam ma osefovane
treba za me tam bude figurovat nekolik grafik, obcas hraju na Atomu, takze ION, ve worku mam Titana a taky jsem s nim hral hru ze Steamu, ale spis hraju na GTX560 v druhem PC, a zasahuju jim tam obcas doma i s HD5770 nebo u pritelkyne v laptopu kde ma taky nejakou AMD grafiku
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
vyssi Xka nemuseli bejt tak
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
26. 6. 2014 - 10:00https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskusevyssi Xka nemuseli bejt tak zastoupene ze by se dostali v tabulce vejs, u nizsich X to muze bejt i tim ze se jich treba hodne prodalo na tezeni a nebo jsou jako stejny cip vedene i pod starsima produktama, netusim jak to Steam ma osefovane
treba za me tam bude figurovat nekolik grafik, obcas hraju na Atomu, takze ION, ve worku mam Titana a taky jsem s nim hral hru ze Steamu, ale spis hraju na GTX560 v druhem PC, a zasahuju jim tam obcas doma i s HD5770 nebo u pritelkyne v laptopu kde ma taky nejakou AMD grafikuhttps://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713133
+
Kdyz Microsoft resi nastupni verzi DirectX 12 uz 5 let neni se proste cemu divit ze velky vyrobci se zacinaji ohlizet ze povedenymi alternativami a v tomhle pripade je to Mantle. Vyhodou Mantle bude ze pobezi i na Windows 7 a ne ze bude skriktne vyzadovana 8 nebo rovno 9 verze(DX12), s tym podany lepsi vykon - otevrene ovladace a hlavne bude pro co prodavat, uz vidim baleni novych grafickych karet(Mantle api ready), to na zakazniky dost zapusobi a kdyz to jeste bude i pro Linux a hlavne multiplatformni(PC, Xbox One a Playstation 4 s tym ze sem klidne muzeme pocitat i tablety a smartphone osazene low-power grafickymi cipy AMD) bude to krasa a zakaznik jenom ziska.
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Kdyz Microsoft resi nastupni
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
25. 6. 2014 - 15:28https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseKdyz Microsoft resi nastupni verzi DirectX 12 uz 5 let neni se proste cemu divit ze velky vyrobci se zacinaji ohlizet ze povedenymi alternativami a v tomhle pripade je to Mantle. Vyhodou Mantle bude ze pobezi i na Windows 7 a ne ze bude skriktne vyzadovana 8 nebo rovno 9 verze(DX12), s tym podany lepsi vykon - otevrene ovladace a hlavne bude pro co prodavat, uz vidim baleni novych grafickych karet(Mantle api ready), to na zakazniky dost zapusobi a kdyz to jeste bude i pro Linux a hlavne multiplatformni(PC, Xbox One a Playstation 4 s tym ze sem klidne muzeme pocitat i tablety a smartphone osazene low-power grafickymi cipy AMD) bude to krasa a zakaznik jenom ziska.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712914
+
Tak jest. MS si zabíjí DX sám. Zkorporátněl a myslí si, že herním PC bude DX vládnout navždy..
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tak jest. MS si zabíjí DX sám
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
25. 6. 2014 - 15:52https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseTak jest. MS si zabíjí DX sám. Zkorporátněl a myslí si, že herním PC bude DX vládnout navždy..https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712917
+
Ano, tak ako bol kedysi DX spasa z neba (lebo inak mala kazda z tej aspon desiatky firmiciek snaziacich sa o uspech v 3D svoje API),
tak je to dnes CISTE ZLO -> pretoze sluzi len ako silna paka pre socialne experimenty sfasizovaneho MS :o(
Kaslat aj na zlepsenie ucinnosti vyuzivania CPU zdrojov, kaslat aj na oddiskriminovanie linuxov a spol, najvecsie plus by bolo prave klepnutie po prstoch znasilnujucemu MS - ktoremu kludne trva aj par rokov kym akceptuje, ze svet okolo nerobi tie `drahoty` len tak naoko aby sa nepovedalo, ale naozaj tie ich `vymozenosti` NECHCE!!!!
(....a potom moze vydat dalsiu generaciu produktu, kde naj featura je prave odstranenie nechceneho, co tam predtym pridali)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Ano, tak ako bol kedysi DX
sp c https://diit.cz/profil/spc-spc
25. 6. 2014 - 19:48https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseAno, tak ako bol kedysi DX spasa z neba (lebo inak mala kazda z tej aspon desiatky firmiciek snaziacich sa o uspech v 3D svoje API),
tak je to dnes CISTE ZLO -> pretoze sluzi len ako silna paka pre socialne experimenty sfasizovaneho MS :o(
Kaslat aj na zlepsenie ucinnosti vyuzivania CPU zdrojov, kaslat aj na oddiskriminovanie linuxov a spol, najvecsie plus by bolo prave klepnutie po prstoch znasilnujucemu MS - ktoremu kludne trva aj par rokov kym akceptuje, ze svet okolo nerobi tie `drahoty` len tak naoko aby sa nepovedalo, ale naozaj tie ich `vymozenosti` NECHCE!!!!
(....a potom moze vydat dalsiu generaciu produktu, kde naj featura je prave odstranenie nechceneho, co tam predtym pridali)
https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712983
+
Je treba si uvedomit, ze bottleneckem je jenom Direct3D, ne cele DirectX a hlavne procesory AMD! Taky se tu uz psalo o tom, ze AMD vyviji mantle spolu s microsoftem a DX12 bude plne kompatibilni. A taky se tu psalo o tom, ze steamos uz vlastne skoncil spolu s cancellovanymi steam machinami, takze nevim wocemzastocite .....
+1
-24
-1
Je komentář přínosný?
Je treba si uvedomit, ze
BTJ https://diit.cz/profil/btj
25. 6. 2014 - 20:30https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseJe treba si uvedomit, ze bottleneckem je jenom Direct3D, ne cele DirectX a hlavne procesory AMD! Taky se tu uz psalo o tom, ze AMD vyviji mantle spolu s microsoftem a DX12 bude plne kompatibilni. A taky se tu psalo o tom, ze steamos uz vlastne skoncil spolu s cancellovanymi steam machinami, takze nevim wocemzastocite .....https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-712991
+
25. 6. 2014 - 21:10https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseBottleneck jsou procesory s hodnotou pod 4000kč.https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713004
+
26. 6. 2014 - 09:35https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuseto jsou zase výkaly....https://diit.cz/clanek/intel-projevil-zajem-o-api-mantle-amd-teprve-finisuje/diskuse#comment-713105
+
Myslím, že skeptikům Mantle vyschlo v krku :D
Já bych ještě flašky s chlastem neotevíral. Ale jako určitá známka vývoje vpřed to, myslím, svědčí.
Já bych řekl, že Matle půjde brát vážně až v případě, že vyjde nějaký software, který ho bude využívat.
Pokud možno ne ty tragedie typu Battlefield 4, Lichdom, Thief apod. :)
Tak jako tak držím palce a to hlavně s Linuxuvou implementací, silný multiplatformní "engine" by rozhodně neuškodil prosazení Steam OS.
PS: Co se stalo s True Audio od AMD? Nějak se po něm slehla zem.
BF3/BF4 bych jak tragedii určitě neoznačil. Bohužel ani dnes není konkurence, která by s ním byla srovnatelná.
Z technického hlediska, z hlediska balancu zbraní, designu map, ceny ... jde o jednu z nejhorších FPS, která kdy spatřila PC platformu. Hřebíčkem neskutečného úpadku této výborné serie budiž DLC Hardline.
Až bude ve střílečce Battlefieldu fungovat alespoň střílení, tak svoje stanovisko rád přehodnotím.
BTW: Kdy vyšel BF4? A do teď opravili prakticky kulový.
No snad to po pár patchích z CTE bude vypadat alespoň trošku líp ... alespoň o tu trošku.
hmm... mně to připadne skoro naopak. Balance zbraní v BF4 je asi nejlepší jaký kdy v sérii BF byl, paradoxně hned od začátku. Ano, nějaké menší úpravy se dějí, ale je to naprosto nesrovnatelné s tím, co bylo třeba v BF2, kde byla helina a jet jednoznačný ruler na bojišti. Totéž platí pro mapy (např. v BF3 byl jednoznačně blbě postavený Karkand, který se z nejlepší taktické BF2 mapy stal nejhorší "dávačkou" pro US v BF3 - to se prostě v BF4 neděje.
Problém spousty hráčů BF je ten, že nehrají týmově a nechají se udolat týmověji hrajícím soupeřem. Na každou zbraň se v BF4 dá najít efektivní protizbraň (narozdíl od třeba BF2, kde air jednoznačně válcoval všechno a obrana proti tomu prakticky nebyla, protože stacionární AAčka se dala likvidovat kulometem ještě mimo dosah igly/stingerů). Totéž platí pro taktiku - ani třeba to Metro není úplně "ploché", dá se vyhrát za obě strany, jen jaksi nesmí být na jedné straně půlka campujících sniperů a házečů granátů.
A střílení samořejmě funguje :-), dokonce opět nejlíp ze všech BF.. Co se týká Hardline, tohle tahání peněz z kapes samozřejmě financovat nebudu. Cena toho DLC je maximálně 20€, víc ne.
edit: navíc ani dnes neexistuje pro BF žádná herní konkurence. Nejblíže je Planetside2 a Arma3, ale ani jedno není úplně totéž, navíc obě hry cílí na trochu jiné zákazníky.
No jak myslíte :D
Každopádně pokud jste si nevšiml neregistrování zásahů, umírání za rohem, neregistrování zásahů vůči technice, zbraní jako je ACE, žádných skriptovaných eventů na celém jednom DLC, trade killů, granát spamu, delay na C4, head glitchingu, rozbitých front na server, Something went wrong chyb, Could not connect to EA (), Punkbuster banů pro normální hráče, vault animace, počítání pozic "drobných" objektů na klientu, stupidně udělaných map pro carrier assault (vnitřek lodi, rozložení mcomů, spawnbody nad lodí), nepoužitelných smoke granátů, nefunkčního counter knife systému, visual recoil ... tak asi každý z nás hraje jinou hru.
Zlatý Vietnam, BF2, 2142 a i BC.2.
všechny (resp. skoro všechny) výše uvedené záležitosti jsou ale vlastní celé sérii BF. Setkával jsem se s nimi už v BF2. Tak nechápu ty nadávky na BF4
Třeba ta schíza s knife killy byla už v BF2, kde to bylo vyloženě o náhodě, komu se to započítá. Punkbuster průsery dtto. A znova se ptám: je nějaká alternativa, která funguje lépe, a přitom obsahuje herní svět alespoň podobně komplexní jako BF, a to pro 64 hráčů? Hledal jsem a nenašel.
Jestli myslíte alternativu k rozbité hře, tak jsem si jistý, že se jich určitě pár najde.
Nechápu tohle obhajování hry, která se dá stěží nazvat placenou betaverzí.
Edit: Předchozí díly (před BF3) na tom nikdy takto špatně nebyly.
Aha, takže nic alternativního není, ale BF je "rozbitý". Ok, tomu říkám neprůstřelný argument. :-)
Já BF nijak neobhajuju, jen tvrdím, že doposud NIKDO nemá lepší řešení podobně komplexní hry. Např. taková ARMA série (která by šla označit za komparativní produkt) je na tom velmi podobně, je taky plná chyb (ačkoli uznávám, že BI má na její vývoj neskonale méně prostředků než EA).
A co se týká BF1942+DLC, BF2+DLC, Vietnamu, BF BC2, atd., tak v tomto případě nejspíše už funguje proces zapomínání, protože ty hry byly plné stejných chyb, jaké jsou "nově" přisuzovány BF4. Navíc třeba takový BC2 byla zásadně zmenšená verze BF, s malými, rozkouskovanými mapami a omezeným modelem pohybu.
viz např.
https://www.youtube.com/watch?v=cgFKvznr-t8
https://www.youtube.com/watch?v=L13G-DERhnk
Proti tomu je v BF4 superskvělý hitbox..
Je smutné, jak dobře se EA a DICE snižovat požadavky na funkční hru. Dokonce ty jejich praktiky a výsledné produkty někdo začne i obhajovat.
Snesl jsem argumenty, podpořil je dvěma videi. Názor jistě lze mít takový či onaký, ale fakta jsou fakta. Ony kritizované "úpadkové" vlastnosti jsou jednoznačně přítomny už více než 10 let co existuje série Battlefield - někdo to akceptuje, někdo ne. Jen v BF2 mám odehráno nějakých 1200 hodin, novější verze jsem hrával průměrně 300-400 hodin (už není tolik času ;-)). Taky se mi nelíbí, že ta hra není 100% dokonalá, ale která xakru je? Kromě stupidit typu CS nebo CoD, kde stačí použít hezké textury a nikomu nevadí, že se dá schovávat před granáty a kulkami za živým plotem nebo dřevěným sudem.
V tom případě nechápu, proč DICE LA (LA ne ty patlalové ze stockholmu), makají tak tvrdě na zachraňování Battlefieldu 4.
Dneska na toto téma vyšlo moc pěkné video ... enjoy.
http://youtu.be/dvg0v3PNQqY
Popravde intel moc neznamena. Sice ma obrovsky podil grafik na trhu, ale jako herni grafiku ho prakticky nikdo nepouziva.
Dulezitejsi bude jak se zachova nvidia.
na foru Gameworks je o Mantle zajem i ze strany prispevatelu od Nvidie, lec stejne jako Intel maj zatim smulu
ale ono se neni cemu divit, AMD ma konecne neco cim muze konkurencne tezit, a je nesmysl to davat konkurenci pred tim, nez to mam sam odladene na svich produktech, takze pokud to nabidnou dalsim firmam pro jejich HW, tak urcite ne drive nez mesice po tom co bude prvni finalni verze pro jejich produkty
Jen to amd nesmi moc stoupnout do hlavy a zdrzovat rozsireni moc dlouho. Jestli se mantle rychle nerozsiri tak umre.
Však ono se rychle rožšířilo ;) a jen tak neumře. AMD je s Nvidii 50/50, takže pro vývojáře to má cenu.
tech 50/50 je co?
to znamená padesát na padesát. Prostě mají v podstatě stejné prodeje (tuším AMD má nějakých 18%, nvidia 16% a intel má zbytek podílu), u hráčů defakto intel není, takže tam bude amd s nvidii 50 na 50. A pro 50% hráců má smysl pro vývojáře, obvzlášť když ten nárust výkonu zabere mnohonásobně méně času jak implemetace directx.
tak to te asi sklamu , v poslednim kvartale, tedy Q1 2014 jsou procenta nasledujici
celkove vsechny GPU, tedy i APU - Intel 66.8%, AMD 16.7%, Nvidia 16,6%, ano taduy je to zhruba tech 50/50
dedikovane VGA (nasel jsem jen Q4 2013, ale i v Q1 melo AMD nejvetsi propady, tedy skore urcite nevylepsilo oproti Q1 2014) - Nvidia 64.9%, AMD 35%
podle udaju prodava Nvidia temer tolik dedikovanych VGA tako AMD vsech svich GPU dohromady, tedy jak dedikovanych tak tech v APU, asi je ti jasne ze nektera GPU v APU vubec nejsou pouzivana a je k nim prirazena dedikovana VGA, takze pro Mantle to vubec neznamena 50/50, a paradoxne pro tenhle pomer by pro AMD bylo lepsi pokud by u APU sekundovala VGA od Nvidie, pokud by to bylo APU +VGA od AMD, tak ji tohle cislo jeste klesa, v tu chvili jedno z tech dvou GPU pravdepodobne vubec neslouzi k hrani a tedy potencialni vyuziti Mantle ;)
data si muzes dohledat tady nebo u konkurence, staci jen hledat "AMD Nvidia Qx"
Nojo no, máš pravdu :) http://store.steampowered.com/hwsurvey/ každopádně i těch 30% je celkem dobrých. Trošku mě ale překvapuje, že tam nejsou vůbec nové (xkové) amd radeony...
vyssi Xka nemuseli bejt tak zastoupene ze by se dostali v tabulce vejs, u nizsich X to muze bejt i tim ze se jich treba hodne prodalo na tezeni a nebo jsou jako stejny cip vedene i pod starsima produktama, netusim jak to Steam ma osefovane
treba za me tam bude figurovat nekolik grafik, obcas hraju na Atomu, takze ION, ve worku mam Titana a taky jsem s nim hral hru ze Steamu, ale spis hraju na GTX560 v druhem PC, a zasahuju jim tam obcas doma i s HD5770 nebo u pritelkyne v laptopu kde ma taky nejakou AMD grafiku
Kdyz Microsoft resi nastupni verzi DirectX 12 uz 5 let neni se proste cemu divit ze velky vyrobci se zacinaji ohlizet ze povedenymi alternativami a v tomhle pripade je to Mantle. Vyhodou Mantle bude ze pobezi i na Windows 7 a ne ze bude skriktne vyzadovana 8 nebo rovno 9 verze(DX12), s tym podany lepsi vykon - otevrene ovladace a hlavne bude pro co prodavat, uz vidim baleni novych grafickych karet(Mantle api ready), to na zakazniky dost zapusobi a kdyz to jeste bude i pro Linux a hlavne multiplatformni(PC, Xbox One a Playstation 4 s tym ze sem klidne muzeme pocitat i tablety a smartphone osazene low-power grafickymi cipy AMD) bude to krasa a zakaznik jenom ziska.
Tak jest. MS si zabíjí DX sám. Zkorporátněl a myslí si, že herním PC bude DX vládnout navždy..
Ano, tak ako bol kedysi DX spasa z neba (lebo inak mala kazda z tej aspon desiatky firmiciek snaziacich sa o uspech v 3D svoje API),
tak je to dnes CISTE ZLO -> pretoze sluzi len ako silna paka pre socialne experimenty sfasizovaneho MS :o(
Kaslat aj na zlepsenie ucinnosti vyuzivania CPU zdrojov, kaslat aj na oddiskriminovanie linuxov a spol, najvecsie plus by bolo prave klepnutie po prstoch znasilnujucemu MS - ktoremu kludne trva aj par rokov kym akceptuje, ze svet okolo nerobi tie `drahoty` len tak naoko aby sa nepovedalo, ale naozaj tie ich `vymozenosti` NECHCE!!!!
(....a potom moze vydat dalsiu generaciu produktu, kde naj featura je prave odstranenie nechceneho, co tam predtym pridali)
Je treba si uvedomit, ze bottleneckem je jenom Direct3D, ne cele DirectX a hlavne procesory AMD! Taky se tu uz psalo o tom, ze AMD vyviji mantle spolu s microsoftem a DX12 bude plne kompatibilni. A taky se tu psalo o tom, ze steamos uz vlastne skoncil spolu s cancellovanymi steam machinami, takze nevim wocemzastocite .....
Bottleneck jsou procesory s hodnotou pod 4000kč.
to jsou zase výkaly....
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.