Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Intel předvedl efektivitu DirectX 12 na Surface

No Surface Pro ma plnohodnote i3/i5/i7 (teda asi mobilne), ale zaujimavejsie by bolo vidiet ako to pomoze povedzme Atomu/Baytrailu. Taky Atomovy tablet by sa mohol kludne stat uz celkom pouzitelnou masinou aj na aktualne hry (s mensimi narokmi) na mid nastavenia. Dnes sa tam daju rozbehat skor starsie tituly alebo aktualne veci ale na uplnom low nastaveni.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mě z toho celého povídání spíš vychází jak trapně efektivní je DX11 resp. jak kvalitní SW nám to MS servíruje.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

jj, docela zajimave by bylo srovnani v globalnim meritku, prikonu se vyplytvalo jen kvuli neoptimalne navrzenemu OS/SW...
nj, HW vykonu je prehrsel, tak to napiseme tak aby to nejak chodilo a bylo co nejrychleji na trhu, pak uz budem jen updatovat par bugu a na efektivitu zvysoka serem....

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

To je uplne zbytocna diskusia/tema.Staci sa pozriet ako su ludia zblazneny do web aplikacii a tlacenia vsetkeho cez web/html/http. Natlacenie stavovych prenosov na bezstavovy protokol (http). Vytvaranie desktop like aplikacii v zlepenci html/Js. Z hladiska optimalneho vyuzitia zdrojov a vykonu je to cista tragedia. A v poslednej dobe uz ani nemam pocit ze ten vyvoj je tak vyrazne rychlejsi pri tomto pristupe. Ono zasa pri vytvarani "Excelu" v browseri sa narazi na inu sadu problemov.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

DX11 je uplne stejne trapne efektivni jako Open GL. DX12 je reakce na Mantle od AMD...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ako uz na par prednaskach od nVidide/AMD a aj vyvojarov zaznelo, DX je vykonnejsie vecsinou preto lebo ma nejaku zabehanu cestu, sposob ako riesit nejaky problem alebo vykreslovat. Pri OpenGL, vdaka jeho rozsiahlosti/rozbabranosti je tych sposoboc a ciest vela. No a najist tu optimalnu je casovo a financne narocne. Dosiahnut na rovnakom HW rovnaky vykon v OpenGL ako v DX nieje nemozne len to chce vyrazne viacej casu a ladenia, preto sa na to vecsina vyvojarov vyprdne a spravia port do pouzitelneho stadia - tj ide to a da sa to pouzivat ale nemusi to ist rovnako vykonne ako pod DX.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.