Nejdřív prachy házeli do kanálu, rozdávali akcionářům na dluh, zkoušeli kraviny. Teď bezhlavě vše ukončují a zavírají celé výrobní divize a chtějí nechat jen to, co sype. Otázkou je, co že to vlastně dnes Intelu vydělává? Vylhané prezentace a opsané domácí úlohy managorů ozdravnému procesu té firmy moc nepomáhají.
Intel teď hnije a hnít bude dál, patrně do té doby dokud bude ve firemní portmonce poslední dolar.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Nejdřív prachy házeli do
Ondoň https://diit.cz/profil/ondon
27. 6. 2025 - 00:59https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseNejdřív prachy házeli do kanálu, rozdávali akcionářům na dluh, zkoušeli kraviny. Teď bezhlavě vše ukončují a zavírají celé výrobní divize a chtějí nechat jen to, co sype. Otázkou je, co že to vlastně dnes Intelu vydělává? Vylhané prezentace a opsané domácí úlohy managorů ozdravnému procesu té firmy moc nepomáhají.
Intel teď hnije a hnít bude dál, patrně do té doby dokud bude ve firemní portmonce poslední dolar.https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506986
+
To je dobře.
V Boeingu létat nemusím.
Pravděpodobnost že mi letadlo spadne na hlavu je nulová.
Ale abych si držel odstup od všech aut, kterým intel dodal díly? To nedokážu.
RaptorGate postihl i notebooky, ale nikdo to neřeší.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
To je dobře.
waleed https://diit.cz/profil/vmunllyubs
27. 6. 2025 - 04:27https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseTo je dobře.
V Boeingu létat nemusím.
Pravděpodobnost že mi letadlo spadne na hlavu je nulová.
Ale abych si držel odstup od všech aut, kterým intel dodal díly? To nedokážu.
RaptorGate postihl i notebooky, ale nikdo to neřeší. https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506987
+
10% reklamovanost u Coffee Lake refresh:
alza.cz/intel-core-i7-9700f-d5648727.htm
Co se to děje?!?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
10% reklamovanost u Coffee
waleed https://diit.cz/profil/vmunllyubs
27. 6. 2025 - 06:15https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse10% reklamovanost u Coffee Lake refresh:
alza.cz/intel-core-i7-9700f-d5648727.htm
Co se to děje?!?https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506989
+
Tohle je pouze logické vyústění požadavků na 50% marže. AFAIK v automotive je subdodavatel rád za 20%.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tohle je pouze logické
Majklos https://diit.cz/profil/michal-perinka
27. 6. 2025 - 06:14https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseTohle je pouze logické vyústění požadavků na 50% marže. AFAIK v automotive je subdodavatel rád za 20%.https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506988
+
27. 6. 2025 - 07:28https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseVsadím se, že nV má i tam tak 60%https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506990
+
no nVidie tam prodava trochu lepsi hardware nez arc.. koukam na recenzi techpowerup a arc ma vykon na watt na urovni rtx2000 / rx5000.. ty byly vydany 2018/19 takze intel mel letos zacit prodavat gpu co mela nVidie v nabidce pred 7 lety.. se nemuzou divit ze na tom nemaj marze..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no nVidie tam prodava trochu
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
27. 6. 2025 - 07:45https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseno nVidie tam prodava trochu lepsi hardware nez arc.. koukam na recenzi techpowerup a arc ma vykon na watt na urovni rtx2000 / rx5000.. ty byly vydany 2018/19 takze intel mel letos zacit prodavat gpu co mela nVidie v nabidce pred 7 lety.. se nemuzou divit ze na tom nemaj marze..https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506992
+
To bude sirsi problem, ale v zasade suhlasim. Intel moze hrat prinajlepsom tretie husle.
Vypoctovy HW v autach je v zasade dvojaky: Safety relevant a zbytny (v hantyrke automotive tiez aj QM).
Pri safety relevant sa casto pozaduje, aby ta safety bola uz na urovni HW, podporou ECC to zacina a vyzaduju sa nejake dalsie funkcie. Nie som si isty, ze Intel je schopny / ochotny robit semi-custom HW, ktory toto bude vediet bez istoty predaji a marzi.
Zbytny HW sa potom redukuje na veci ako infotainment a dajme tomu nejaka ta telematika. Trik je v tom, ze napriklad aj taky pocitac budikov sa velmi rychlo moze stat safety relevant, pretoze strata informacie o rychlosti je big no no. Tam potom zalezi od toho ako vyjde FMEA, ci bude treba ASIL-rated HW, alebo nie.
Safety-relevant procesory su vysoko pravdepodobne uplne mimo moznosti x86 aj AMD64. Mozno nizsie levely, alebo benevolentnejsi vyrobcovia (Tesle infotainment tusim ide na HPC pohananom Ryzenom, nie?).
Tento trh maju ale obsadeni ini vyrobcovia, ktori su v automotive zabehnuti dlhsie.
No a pri veciach ako infotainment zasa ide o vykon a spotrebu, kde je ponuka Intelu dajme tomu dost tragicka. Mohli by konkurovat iba cenou a to by podbilo marze.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
To bude sirsi problem, ale v
ventYl https://diit.cz/profil/ventyl-ventyl
27. 6. 2025 - 08:48https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseTo bude sirsi problem, ale v zasade suhlasim. Intel moze hrat prinajlepsom tretie husle.
Vypoctovy HW v autach je v zasade dvojaky: Safety relevant a zbytny (v hantyrke automotive tiez aj QM).
Pri safety relevant sa casto pozaduje, aby ta safety bola uz na urovni HW, podporou ECC to zacina a vyzaduju sa nejake dalsie funkcie. Nie som si isty, ze Intel je schopny / ochotny robit semi-custom HW, ktory toto bude vediet bez istoty predaji a marzi.
Zbytny HW sa potom redukuje na veci ako infotainment a dajme tomu nejaka ta telematika. Trik je v tom, ze napriklad aj taky pocitac budikov sa velmi rychlo moze stat safety relevant, pretoze strata informacie o rychlosti je big no no. Tam potom zalezi od toho ako vyjde FMEA, ci bude treba ASIL-rated HW, alebo nie.
Safety-relevant procesory su vysoko pravdepodobne uplne mimo moznosti x86 aj AMD64. Mozno nizsie levely, alebo benevolentnejsi vyrobcovia (Tesle infotainment tusim ide na HPC pohananom Ryzenom, nie?).
Tento trh maju ale obsadeni ini vyrobcovia, ktori su v automotive zabehnuti dlhsie.
No a pri veciach ako infotainment zasa ide o vykon a spotrebu, kde je ponuka Intelu dajme tomu dost tragicka. Mohli by konkurovat iba cenou a to by podbilo marze.https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506997
+
Vůbec jsem nevěděl, že takovou divizi má, teda měl.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vůbec jsem nevěděl, že
Martin https://diit.cz/profil/martin-cernohorsky
27. 6. 2025 - 08:30https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseVůbec jsem nevěděl, že takovou divizi má, teda měl.https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506995
+
Vedle píšou o masivním propoušení lidí z marketingu. Najmou si externisty s AI nástroji od Accenture.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vedle píšou o masivním
Jon Snih https://diit.cz/profil/kornflejk
27. 6. 2025 - 09:44https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuseVedle píšou o masivním propoušení lidí z marketingu. Najmou si externisty s AI nástroji od Accenture.https://diit.cz/clanek/intel-zavira-automobilovou-divizi/diskuse#comment-1506999
+
Nejdřív prachy házeli do kanálu, rozdávali akcionářům na dluh, zkoušeli kraviny. Teď bezhlavě vše ukončují a zavírají celé výrobní divize a chtějí nechat jen to, co sype. Otázkou je, co že to vlastně dnes Intelu vydělává? Vylhané prezentace a opsané domácí úlohy managorů ozdravnému procesu té firmy moc nepomáhají.
Intel teď hnije a hnít bude dál, patrně do té doby dokud bude ve firemní portmonce poslední dolar.
To je dobře.
V Boeingu létat nemusím.
Pravděpodobnost že mi letadlo spadne na hlavu je nulová.
Ale abych si držel odstup od všech aut, kterým intel dodal díly? To nedokážu.
RaptorGate postihl i notebooky, ale nikdo to neřeší.
10% reklamovanost u Coffee Lake refresh:
alza.cz/intel-core-i7-9700f-d5648727.htm
Co se to děje?!?
Tohle je pouze logické vyústění požadavků na 50% marže. AFAIK v automotive je subdodavatel rád za 20%.
Vsadím se, že nV má i tam tak 60%
no nVidie tam prodava trochu lepsi hardware nez arc.. koukam na recenzi techpowerup a arc ma vykon na watt na urovni rtx2000 / rx5000.. ty byly vydany 2018/19 takze intel mel letos zacit prodavat gpu co mela nVidie v nabidce pred 7 lety.. se nemuzou divit ze na tom nemaj marze..
To bude sirsi problem, ale v zasade suhlasim. Intel moze hrat prinajlepsom tretie husle.
Vypoctovy HW v autach je v zasade dvojaky: Safety relevant a zbytny (v hantyrke automotive tiez aj QM).
Pri safety relevant sa casto pozaduje, aby ta safety bola uz na urovni HW, podporou ECC to zacina a vyzaduju sa nejake dalsie funkcie. Nie som si isty, ze Intel je schopny / ochotny robit semi-custom HW, ktory toto bude vediet bez istoty predaji a marzi.
Zbytny HW sa potom redukuje na veci ako infotainment a dajme tomu nejaka ta telematika. Trik je v tom, ze napriklad aj taky pocitac budikov sa velmi rychlo moze stat safety relevant, pretoze strata informacie o rychlosti je big no no. Tam potom zalezi od toho ako vyjde FMEA, ci bude treba ASIL-rated HW, alebo nie.
Safety-relevant procesory su vysoko pravdepodobne uplne mimo moznosti x86 aj AMD64. Mozno nizsie levely, alebo benevolentnejsi vyrobcovia (Tesle infotainment tusim ide na HPC pohananom Ryzenom, nie?).
Tento trh maju ale obsadeni ini vyrobcovia, ktori su v automotive zabehnuti dlhsie.
No a pri veciach ako infotainment zasa ide o vykon a spotrebu, kde je ponuka Intelu dajme tomu dost tragicka. Mohli by konkurovat iba cenou a to by podbilo marze.
Vůbec jsem nevěděl, že takovou divizi má, teda měl.
Vedle píšou o masivním propoušení lidí z marketingu. Najmou si externisty s AI nástroji od Accenture.
..takze vysledek bude nejspis jeste hosrsi nez ma Intel dneska :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.