A co XDR2, ty jsou 2x v Gbps nad GDDR5. Cena je jiná věc.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
A co XDR2, ty jsou 2x v Gbps
Groover One https://diit.cz/profil/groover99
9. 7. 2012 - 09:48https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseA co XDR2, ty jsou 2x v Gbps nad GDDR5. Cena je jiná věc.https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627776
+
Právě poplatky rambusu zřejmě budou důvodem využití HBM, které navíc mají ještě větší potenciál.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Právě poplatky rambusu zřejmě
no-X https://diit.cz/autor/no-x
9. 7. 2012 - 10:41https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskusePrávě poplatky rambusu zřejmě budou důvodem využití HBM, které navíc mají ještě větší potenciál.https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627778
+
Ty HBM taky nevypadají nijak levně. Rambus nechápu, měl by si uvědomit, že je lepší mít malý zisk než žádný a že má šanci na uchycení jen do určité doby.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ty HBM taky nevypadají nijak
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
9. 7. 2012 - 11:14https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseTy HBM taky nevypadají nijak levně. Rambus nechápu, měl by si uvědomit, že je lepší mít malý zisk než žádný a že má šanci na uchycení jen do určité doby.https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627782
+
levné to určitě zpočátku nebude, ale pokud s jedním modulem bude možné dosáhnout propustnosti srovnatelné se současnými osmi, tak by se to mohlo vykompenzovat... Rambus ale taky nechápu :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
levné to určitě zpočátku
no-X https://diit.cz/autor/no-x
9. 7. 2012 - 11:21https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuselevné to určitě zpočátku nebude, ale pokud s jedním modulem bude možné dosáhnout propustnosti srovnatelné se současnými osmi, tak by se to mohlo vykompenzovat... Rambus ale taky nechápu :-)https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627783
+
To víš, o Rambusu se říkalo, že je to firma o jednom patře plná pouze právního oddělění, které se soudí o patenty.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
To víš, o Rambusu se říkalo,
Groover One https://diit.cz/profil/groover99
9. 7. 2012 - 12:19https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseTo víš, o Rambusu se říkalo, že je to firma o jednom patře plná pouze právního oddělění, které se soudí o patenty.https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627787
+
A jak si stojí vývoj pamětí pro CPU? Čekají nás nějaké novinky i v této oblasti?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
A jak si stojí vývoj pamětí
Petr Němeček https://diit.cz/profil/peca-line
9. 7. 2012 - 10:55https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseA jak si stojí vývoj pamětí pro CPU? Čekají nás nějaké novinky i v této oblasti?https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627779
+
DDR4 a víc asi na dlouho nebude třeba. Samotné procesory nemají vysoké nároky, limitované jsou spíš integrované grafiky/APU - tam lze ale snadno implementovat HBM, bude-li ta limitace příliš výrazná.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
DDR4 a víc asi na dlouho
no-X https://diit.cz/autor/no-x
9. 7. 2012 - 11:02https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseDDR4 a víc asi na dlouho nebude třeba. Samotné procesory nemají vysoké nároky, limitované jsou spíš integrované grafiky/APU - tam lze ale snadno implementovat HBM, bude-li ta limitace příliš výrazná.https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627780
+
Nová architektura, kterou uvede Intel příští rok - Haswell - bude mít 64MB paměti připojené přes 512bit sběrnici pro urychlení integrované grafiky. http://www.cnews.cz/comment/92204?device=mobile
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nová architektura, kterou
Jack FX https://diit.cz/profil/jackfx
9. 7. 2012 - 13:36https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseNová architektura, kterou uvede Intel příští rok - Haswell - bude mít 64MB paměti připojené přes 512bit sběrnici pro urychlení integrované grafiky. http://www.cnews.cz/comment/92204?device=mobilehttps://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627793
+
Bohužiaľ, teraz nedám na to odkaz ani link, lebo strýko google je akosi na túto informáciu skúpy a ja si proste nepamätám kde som to vygoglil. Skrátka išlo o štatystiku pamäťovej priepustnostnosti jednotlivých prístupov GPU do V-ram. Kde frame buffer a z-buffer spotrebuvávajú 70-80% pamäťovaje priepustnosti a sú kapacitou pamäte nepomerne menšie oproti textúram. Nedávno stačilo pri plnom rozlíšení 1920*1280 a 32bit. farbách 20MB pre 1 snímok frm. buffra a z-buffra. Samozrejme s novými fjučuresmi aliasingov a pod. to bude už okolo 100-ky MB! Textúry "nespotrebujú" veľa z priepustnosti. XBOX má eDRAMku a výrazne z toho ťaží. A že nejde AA, no a čo...hlavne že je vysoké FPS. (vraj to ide tiež aj s tými 10-timi MB, zrejme si rozparceluje obrazovku na časti, ako to je v skutočnosti to neviem) Lepšie nech to beží plynulo v Hi-res. než mám z toho slideshow s AA. Budúcnosť, je určite v priamej, resp. blízkej integrácií pamäte ku GPU.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bohužiaľ, teraz nedám na to
Rado https://diit.cz/profil/dlugy
10. 7. 2012 - 00:17https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuseBohužiaľ, teraz nedám na to odkaz ani link, lebo strýko google je akosi na túto informáciu skúpy a ja si proste nepamätám kde som to vygoglil. Skrátka išlo o štatystiku pamäťovej priepustnostnosti jednotlivých prístupov GPU do V-ram. Kde frame buffer a z-buffer spotrebuvávajú 70-80% pamäťovaje priepustnosti a sú kapacitou pamäte nepomerne menšie oproti textúram. Nedávno stačilo pri plnom rozlíšení 1920*1280 a 32bit. farbách 20MB pre 1 snímok frm. buffra a z-buffra. Samozrejme s novými fjučuresmi aliasingov a pod. to bude už okolo 100-ky MB! Textúry "nespotrebujú" veľa z priepustnosti. XBOX má eDRAMku a výrazne z toho ťaží. A že nejde AA, no a čo...hlavne že je vysoké FPS. (vraj to ide tiež aj s tými 10-timi MB, zrejme si rozparceluje obrazovku na časti, ako to je v skutočnosti to neviem) Lepšie nech to beží plynulo v Hi-res. než mám z toho slideshow s AA. Budúcnosť, je určite v priamej, resp. blízkej integrácií pamäte ku GPU.https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskuse#comment-627819
+
Diskuse k Ještě jednou ke GDDR6: Jaké jsou možnosti?https://diit.cz/clanek/jeste-jednou-ke-gddr6-jake-jsou-moznosti/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
A co XDR2, ty jsou 2x v Gbps nad GDDR5. Cena je jiná věc.
Právě poplatky rambusu zřejmě budou důvodem využití HBM, které navíc mají ještě větší potenciál.
Ty HBM taky nevypadají nijak levně. Rambus nechápu, měl by si uvědomit, že je lepší mít malý zisk než žádný a že má šanci na uchycení jen do určité doby.
levné to určitě zpočátku nebude, ale pokud s jedním modulem bude možné dosáhnout propustnosti srovnatelné se současnými osmi, tak by se to mohlo vykompenzovat... Rambus ale taky nechápu :-)
To víš, o Rambusu se říkalo, že je to firma o jednom patře plná pouze právního oddělění, které se soudí o patenty.
A jak si stojí vývoj pamětí pro CPU? Čekají nás nějaké novinky i v této oblasti?
DDR4 a víc asi na dlouho nebude třeba. Samotné procesory nemají vysoké nároky, limitované jsou spíš integrované grafiky/APU - tam lze ale snadno implementovat HBM, bude-li ta limitace příliš výrazná.
Nová architektura, kterou uvede Intel příští rok - Haswell - bude mít 64MB paměti připojené přes 512bit sběrnici pro urychlení integrované grafiky. http://www.cnews.cz/comment/92204?device=mobile
Bohužiaľ, teraz nedám na to odkaz ani link, lebo strýko google je akosi na túto informáciu skúpy a ja si proste nepamätám kde som to vygoglil. Skrátka išlo o štatystiku pamäťovej priepustnostnosti jednotlivých prístupov GPU do V-ram. Kde frame buffer a z-buffer spotrebuvávajú 70-80% pamäťovaje priepustnosti a sú kapacitou pamäte nepomerne menšie oproti textúram. Nedávno stačilo pri plnom rozlíšení 1920*1280 a 32bit. farbách 20MB pre 1 snímok frm. buffra a z-buffra. Samozrejme s novými fjučuresmi aliasingov a pod. to bude už okolo 100-ky MB! Textúry "nespotrebujú" veľa z priepustnosti. XBOX má eDRAMku a výrazne z toho ťaží. A že nejde AA, no a čo...hlavne že je vysoké FPS. (vraj to ide tiež aj s tými 10-timi MB, zrejme si rozparceluje obrazovku na časti, ako to je v skutočnosti to neviem) Lepšie nech to beží plynulo v Hi-res. než mám z toho slideshow s AA. Budúcnosť, je určite v priamej, resp. blízkej integrácií pamäte ku GPU.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.