Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nvidia: I když hra běží jen na jednom GPU, je to funkční SLI

Podle mne dává velký smysl vytvořit SLI profil pro hru, která MultiGPU neumí, právě proto aby se výkon nesnížil pod výkon jedné karty, tak jako když multiGPU funguje špatně.

To že SLI podporuje i tuto hru může být marketingové označení toho, že jej není třeba vypínat.(Nemám a snad nikdy mít nebudu multiGPU, takže jen hádám že se muselo vypínat/zapínat aby neškodilo v některých hrách.)

Že zrovna na tomto serveru se bude kritizovat zpětná editace bych nečekal:-) To že někdo edituje oficiální vyjádření je určitě hodné kritiky a upozornění. Ale v tomto případě to IMHO moc nemění význam ve vztahu k hráčům, ale spíše jde o přeměnu kritiky engine-u na kritiku hry.

Celý článek je takový ......víkendový? Tak snad jsem taky přispěl:-)

+1
-49
-1
Je komentář přínosný?

Celý článek není vůbec o ničem. Je opravdu hodno článku to, že NVidia vytvořila z technických důvodů SLI profil pro jednočipové karty?

+1
-41
-1
Je komentář přínosný?

A jake jsou ty technicke duvody ?

+1
+27
-1
Je komentář přínosný?

technicky vzato nVidia opět spoléhá na hloupost svých zákazníků, kteří si neustálých podvodů nVidie pro svou hloupost nedokáží všimnout ... a ještě za ni ti hlupci bojují :)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Přijde mi, že se nejedná o SLI profil pro jednočipové karty (na nich asi SLI vůbec nejde zaponout), ale SLI profil pro vícečipové karty, kdy je ovšem využíván pouze 1 čip. Tedy SLI profil, který SLI vypíná... :)

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

SLI pro jednu jednočipovou kartu logicky vůbec nezapnete.

Máte li ale dvě jednočipové karty tak samozřejmě SLI zapnout/vypnout můžete. Zřejmě nVidia vytvořila profil (používej pouze jednu kartu/čip) který bude přiřazen vhodným aplikacím defaultně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nebudu komentovat tu nv část, ale rád bych se zeptal, co přesně je míněno větou "Že zrovna na tomto serveru se bude kritizovat zpětná editace bych nečekal:-)"? ... díky za reakci.

+1
+24
-1
Je komentář přínosný?

Měl jsem namysly zpětnou editaci článků, aby se změnil význam jejich vyznění. Nečekal jsem, že to budu muset někomu vysvětlovat.

Napadá mě jeden příklad p. NoXe - článek o tom, že Nvidie (že by náhoda) slíbila v dopise slevy karet(všichni to čekali, protože AMD nějaké vydávala) a pan NoX si dal tu práci, že projel eshopy a vydal článek se screeny, kde slevy nejsou a poměrně nesmyslně se do Nvidie obouval.
Později když se slevy promítly do cen, ten článek předělal a promazal diskuzi, tak aby to vypadalo, že tak byl od začátku.

A Vy např. jste pro sichr smazal celý článek rovnou i s diskuzí - o firmě prodávající počítače i prostřednictví aukro. A že tam bylo perel...

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

takže:

1. naučte se laskavě odlišovat blogy a články. blog je moje osobní záležitost, kde často více ventiluji svoje názory než "tvrdá" fakta. a toto byl případ blogu. bohužel musím říci, že už si totálně nepamatuji, proč jsme jej depublikovali, ale nějaký důvod to mělo (tipuji to že se diskuse zvrhla v žumpu).

2. o té no-xově věci, kterou zmiňujete, nic nevím, zítra se ho na to optám.

ale tedy ze dvou věcí generalizovat ... no ano, vlastně to jde, je to dnes běžný jev...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

1, Že to byl článek na blogu jsem nevěděl, našel jsem jej až po stažení. Ten blog je na tomto webu a na němž publikujete jako jeden ze dvou členů redakce. Těžko můžete očekávat, že lidé budou v článcích na webu očekávat nezaujatost, když v blozích opakovaně ukazujete, že nemáte potřebný nadhled. V tomto případě se hájit tím, že je to Váš názor sice můžete, ale o to více je zarážející, že jste jej (donucen?)stáhl. Osobně tomu moc nerozumím - píšu co si myslím a tak abych se za to nemusel stydět. Nějaký alibismus v podobě blogu je absurdní.
Diskuzi jsem pohužel nestihl, ale diskuze většinou odráží samotný článek. Zkusím Vám to připomenout:
http://uloz.to/xJpvxHtR/jak-se-nechat-okrast-na-aukru-a-jeste-mozna-vyho...

2, Netvrdil jsem, že to byl kompletní výčet ani nic o generalizaci. Mám jiné koníčky než Vám dělat recenzenta/kritika/korektora zdarma. Dal jsem Vám na Vaši žádost příklady mazání, abyste pochopil proč mi přijde úsměvné, že se na Vašem serveru divíte editaci článků.
Nvidie zaměnila engine za hru. IMHO se bojí nějaké reakce od autorů engine-u. Vliv na uživatele minimální. Když Vám dám příklad IMHO mnohem horšího chování tak napíšete, že ze dvou věcí se nedá generalizovat. Typické. Tato Vaše bagatelizace tohoto společensky nebezpečného chování (doporučuji román 1984) je také dnes běžný jev.

Kdyby se k tomu pan NoX chtěl přiznat mohl to udělat aktualizací článku;-)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

"Těžko můžete očekávat, že lidé budou v článcích na webu očekávat nezaujatost, když v blozích opakovaně ukazujete, že nemáte potřebný nadhled. V tomto případě se hájit tím, že je to Váš názor sice můžete, ale o to více je zarážející, že jste jej (donucen?)stáhl." ... vyvozujte si jaké závěry chcete, já už jsem se k tomu vyjádřil. A 1984 jsem četl.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

No jo, vždyť já pořád tvrdím, že no-X je stejně převlečený DD. :D

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

DD články neupravuje. Vydá 3 jiné a ty problemové zmizí z titulky a diskuze skončí :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

„Nvidie (že by náhoda) slíbila v dopise slevy karet(všichni to čekali, protože AMD nějaké vydávala) a pan NoX si dal tu práci, že projel eshopy a vydal článek se screeny, kde slevy nejsou a poměrně nesmyslně se do Nvidie obouval. Později když se slevy promítly do cen, ten článek předělal a promazal diskuzi“

Nic takového se nestalo. Pokud mám být obviňován, pak prosím o screenshoty oné diskuse, odkazy na google archiv, webarchiv, nebo jakékoli další důkazy, které jasně potvrdí toto tvrzení. V opačném případě žádám o omluvu.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Smazaná část diskuze zde:
http://uloz.to/xQE8thxv/nvidia-zlevnuje-geforce-gtx-650-ti-boost-a-gtx-6...
Uložil jsem si ji proto, protože jsem tam nenašel příspěvek na který jsem byl upozorněn emailem a dalo mi to docela dost práce dohledat ty karty.

Zálohy článků si opravdu nedělám, ale pokud lze dohledat v google archivu(nebo jinde) různé verze článků rád to pro Vás udělám, ale nevím jak. Verze v google archiv je aktuální i s reklamou na mobilní aplikaci.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Hezke, klasika - typicka ceska "novinarina". :-)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Nemám představu, proč by kdokoli z redakce měl tento příspěvek mazat - na obou screenshotech ale vidím různé redakční/diskusní systémy, takže předpokládám, že je to z doby, kdy se děly technické změny a některé příspěvky odeslané během této doby mohly být ztracené.

Jeden příspěvek ztracený při nasazení nové diskusní platformy má být ona „promazaná diskuse“ a „předělaný článek“?

Pokud nějaké příspěvky mažu, tak zpravidla proto, že jsou neslušné - a spíš ještě ty, které jsou adresované jiným čtenářům.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Redakce měnila v té době redakční systém? IMHO podivná výmluva. Pokud by tomu tak bylo, věděl byste to.

Jedná se o screeny z různých OS s různým DPI a tomu přizpůsobeným zoomem. Velice nerad bych oživoval starý PC s WIN Vistou, ale když budu mít večer náladu....

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

pravdive prispevky tu maju vela minusiek. tie viem nahzadzat aj ja v diskusiach, maly trik -)
praveze tento clanok puososbi tak zaujato proti nvidii ze pochybujem o psychickom zdravi sefredaktora ked tak roky klame a zavadza. a ak takyto ludia su vo vedeni a vyvoji amd a ati tak sa nedudujem jej vysledkom. keby ju nezachranili arabi tak uz je to historia. marketing ati je zufalstvo.
vydavaju papierovo kartu co bude mozno za pol roka na skladoch.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

neřekl bych, že redaktoři mají problémy s 'psychickým zdravím'.

Tady jde o princip. Nvidia se tváří jako dokonalá firma a jejich marketingové oddělení se za každou cenu snaží vyhlašovat úplné senzace, a když se ty senzace projeví jako mylné, tak prostě neuznají chybu a mlží okolo - to prostě IT svět naštve a začnou se do nich navážet.

Narozdíl od toho ATI je sice mnohem slabší (marketing je vskutku katastrofa), ale narozdíl od Nvidie se z hráčů nesnaží dělat blbce.
(To, že grafiky ATI jsou slabší, a to, že zboží je dostupné až dlouho po vydání, není důvod si z nich dělat srandu.)

Na závěr chci říct, že kdyby nikdo neukazoval na rozpory v informacích, tak kde by jsme dnes byly?? Klidně by to mohlo skončit s grafikami, u kterých není ani jasné, co je uvnitř a co to podporuje.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

Mě přijde, že už si nVidia fakt dělá z lidí totální pitomce. SLI je přeci od toho, aby zvýšilo výkon užitím dvou karet a více... pro - vyšší výkon. Ne že to dopadne tak, že "SLI" poběží v Just Cause 3 na jediné kartě...

Takto tedy ne, soudruzi!

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Diit Bulvar..

+1
-63
-1
Je komentář přínosný?

a jej, nekterym nevadi kdyz z nich jejich oblibena firma dela hlupaky.. teprve kdyz na to nekdo upozorni, zacnou hromadne v diskusi zvracet ((:

nVidia znova naslibovala neco co nedokazala splnit a i kdyz by clovek rek, ze na to uz zeleni musej bejt zvykli, opet chytaj hysteraky (:

+1
+40
-1
Je komentář přínosný?

Tak ti kdo si pořizují SLI obvykle tuší k čemu si ho pořizují, neb se staví na high endu (ne že by to nešlo v low end segmentu, ale nedává to smysl).

To že něco nepodporuje SLI nutně neznamená že to na SLI neběží, problém ale je, že ve finále může běžet pomaleji. Záleží co developeři vyvádějí a jak s grafikou pracují... například split frame a nutnost mít v kartě data pro celou scénu... takže sice každá karta generuje půlku obrazu ale data proudí na obě karty jako kdyby generovala celý frame apod...

Vzhledem k tomu je dobrý krok pokud to pro problematické aplikace nVidia vypne defaultním profilem

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

ja mam docela predstavu jak SLI funguje, sam sem si to pred lety vyzkousel (a jsem rad ze ted na starym integrovanym intelu nemusim podobny problemy resit :) .. jen se podivuju tomu jak tu lidi hysterci kdyz si nekdo vsimnul, ze nVidia zacla delat profily vypinajici SLI a pritom ji nevadi dal tvrdit jak je SLI funkcni ve vsech hrach..

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

předpokládám že funkční být může ale nebude přínosné

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Prosim tak povedz co mam ja ako uzivatel multigpu 980Ti na vode robit ? aku mam inu moznost? fury x? a predstav si ze som to skusil! lebo nie som nvidiak ani amdckar berem co mi poskytne viac uzitku :o no a skor ako zacnes ty amdeckar plut na druhu stranu tak si to aj pekne skus! ja som si to skusil, multi fury x a vies aky bol vysledok? priemerne fps pekne ale fps drop bol neuveritelny, potom to piskanie a pazvuk z cerpadla to aby si clovek zobral ibalgin, divne chovanie napr. fury x + cf + gta 5 = trava iba normal inak nasledoval pad celeho stroja, vedel by som este toho vela napisat, skusil som si to za vlastne peniaze na vlastnej kozi a nekopem strednu triedu kde od oboch dostanem +- to iste, takze uplne nestrane nestal topend od amd ani za deravy gros a kto ich pasoval za konkurenciu pre 980ti/titan x nemal vsetko v hlave tak ako ma byt. No aby som bol uprimnu presiel nejaky ten piatok a dostala sa mi do ruk nova revizia fury x, to je uz kapanek iny produkt, bez pazvukov, bez piskania, bez velkych bugov, takze solidna konkurencia pre referecnu 980ti/titan x a ak by sa dala taktovat tak aj pre nereferecne prevedenia, velka skoda lebo by som ich mozno aj vymenil za aktualne 980ti,strasne ma irituje ked niekto preferuje jednu znacku a zastancov tej druhej povazuje za ovce pritom nema prehlad a skusenosti ani z vlastneho tabora ;)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ano, paklize se kritizuje nvidia, tak jde vzdy o bulvar. A to i v pripade, ze si firma sama nabehne na tu kritiku. Klasicky pripad makrketingu tenhle firmy a klasicky priklad reakce fanouska te firmy.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

A toto je klasický príklad notorického krklouna NVIDIe. Odporúčam tento článok z DSOG:

http://www.dsogaming.com/news/avalanche-details-differences-between-mad-...

Netvrdím, že je divné vydať SLI profil pre hru, ktorej engine multi GPU nepodporuje. Ale tento článok dosť preháňa. Samozrejme fanúšikovia AMD ako ty či Tom Buri vyšiše z toho budete žiť ešte roky. Ale čo čakať od ľudí, ktorí väčne nadávajú na grafické features čo sa dajú vypnúť.

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

no jo, to je zase článek...
Kdyby Souček věděl, co znamená zkratka SLI :)

Single Link Interface :-P

+1
-39
-1
Je komentář přínosný?

Né znamená to Scalable Link Interface btw.

+1
+26
-1
Je komentář přínosný?

A jedná se o vynález 3Dfx, nvidia si to jen koupila poté, co je zničila a odkoupila zbytky.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ROFL ironie roku. +

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ach jo, mam pocit ze niektori ludia niesu len sprosty ale maju potrebu doslova nepremyslat a vypnut komplet mozog. Co ako chceli nVidii dokazat ? Ze ich tvrdenie ze zapnutie SLI na vsetkych hrach neznamena automaticky aj zapnutie multi GPU renderingu ? Ako hate sem hate tam, mozeme nVidiu nenavidiet ako chcem ale ako mozu garantovat ze aj buduce hry na 100% pojdu na SLI? A to sa tyka ja AMD, vlastne hocijakeho vyrobcu a ich slubov. V tomto pripade staci ze nejaky vyvojari spravia engine kde im SLI robi problemy a proste pri starte detekuju SLI a ak na PC tak hra sa ani nespusti. Co potom ? Moze za to nVidia, AMD, vesmir ?

+1
-25
-1
Je komentář přínosný?

„ako mozu garantovat ze aj buduce hry na 100% pojdu na SLI?“
Právě.
Takže to jejich tvrzení, že SLI využijete v každé hře, je trochu nesmyslné, ne?

+1
+22
-1
Je komentář přínosný?

Ihmo všichni. Původní koncept SLI od 3DFX fungoval a škáloval všude. Žádné problémy bokem typu microstutering, framepacing, inputlag, neexistovaly, protože to byl blokovej SFR rendering.

AFR už z principu nebude nikdy fungovat OK. Dobré multiGPU měl ještě 3Dlabs Wildcat Realizm 800, scéna se skládala šachovnicí přes centrálí čip s bufferem.

AFR je prostě humus a do budoucna bude mít problémy čím dál větší. Zachrání nás možná abject-based rendering co je možnej v DX12, kdy každé GPU renderuje spearé objekty, ne snímky. toto funguje i cross-brand GPU, tzn jde u toho kombinovat AMD a NV karta. Problém ale je že to neni nic univerzálního, musí s tim počítat vývojář hry.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Coz vede k pomerne zasadnim otazkam.
Co by mela byt prace vyvojare aplikace?
Co by mela byt prace vyvojaru ovladacu podporovaneho HW?
Kdo je zodpovedny za optimalizaci?
Je vhodna praxe nahrazovani casti kodu primo v ovladacich pro urcity HW?

DX12 v tomhle smeru hodne veci zmeni a mnohem vetsi zodpovednost bude lezet na samotnych vyvojarich. Tam ale mela lezet uz davno! V konecnem dusledku je vyvojar/vydavatel zodpovedny za podporu HW konfiguraci, vcetne multi-grafickych reseni.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tak tohle je nejlepší (nejobjektivnější) příspěvek v diskusi. Snad bych mírnil jen konstatování, že AFR bude mít čím dál větší problémy. Za dosavadní éru se pozvolna zlepšovalo co do kompatibility i synchronizace a i když nikdy nebude zdaleka dokonalé (to asi žádný režim), trend ve vývoji v posledních letech byl spíš mírně pozitivní. Možná by dalšímu zlepšení pomohlo, kdyby specializované weby testovaly i synchronizaci pro strafe (úkroky do stran), což snad jednou jedinkrát udělal PCGH s velmi zajímavými výsledky.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

<i>Ze ich tvrdenie ze zapnutie SLI na vsetkych hrach neznamena automaticky aj zapnutie multi GPU renderingu ?</i>

Vlastností SLI je spolupráce dvou a více zobrazovadel na výsledku pro vyšší výkon. Není spolupráce = není SLI. Simple as that.
Není sporu o tom, že se engine dá napsat (zprasít) tak, že to nezvládne. Spor je o tom, že nelze SLI od nVidie inzerovat jako něco zázračného, co napraví všechny enginy a vždy to pojede. (klíčové je zde slovíčko vždy, to je jádrem sporu)

Že když něco, co jako SLI nejede, nazve nVidia SLI režimem, tak to ještě neznamená, že to SLi režím je. Je to lež a podvod nVidie. Ne SLI režim.

Spor je vlastně o tom, že nVidia neustále velkohubě slibuje něco, co prostě 100% není pravda. Ne že by to nebyla pravda jen z 20%, ona to není pravda prostě ze 100%. Bodka.

Jen tak na okraj z poslední doby:

GTX 970 není 4G karta.
nVidia grafiky s Kepler a Maxwell čipy nepodporují AS, tedy nejsou kompatibilní s DX12.
SLI nejede vždy, občas se to jako SLI jen tváří, ale jede to na single GPU...

Atd.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

"Není sporu o tom, že se engine dá napsat (zprasít) tak, že to nezvládne."

Tak toto je fakt veta, ktorá poukazuje na to, že daný človek nevie o čom hovorí. Pozri si tento článok:

http://www.dsogaming.com/news/avalanche-details-differences-between-mad-...

Podľa mňa je len otázka času, kedy bude podpora multi GPU do engine-u hry zakomponovaná. A vzhľadom na to, že majiteľov SLI je minimum , nie je na počudovanie, že si vývojári zvolili na začiatok iné priority. Každopádne to ale môže znamenať komplikácie pri dodatočnom implementovaní podpory, ak sa s ňou nepočítalo od začiatku, ale toho si oni boli určite dobre vedomí. Nie je všetko také jednoduché ako si tu niektorí predstavujete. Ty si toho osobne asi veľa nenaprogramoval, že? A hlavne je vidieť, že si ani pri vývoji SW nikdy nebol.

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

V tom hejtu vuci nvidii se nejak nikdo nepozastavil nad tim, ze Avalanche udelaj hru neobvykle narocnou na gpu, ktera ovsem nepdoporuje SLI/CF. Coz je ten skutecny dealbreaker, nikoliv fakt, ze to koliduje s jednim pohodlne vykladatelnym marketingovym zvastem, jehoz nesmyslnost zna kazdy kdo o tom terminu neco vi uz peknych par let.

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

fakt je v soucasnosti tak vyjimecny kdyz v nove vydany hre nejede SLI? kdyz jsem SLI zkousel poprvy a naposled, nebehalo to dobre v nekolika hrach.. na jare jsem cetl recenzi ve ktery SLI taky v jedny nebo dvou hrach nefungovalo..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Je to lemplovství vývojářů... Kupodivu o SLI se píše hodně, ale Crossfire nikdo nikde moc neřeší.. čím to... většinou totiž nejde o problém pouze SLI ale i Crossfire

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

to bude asi tím, že nikde nikdo neslibuje, že Crossfire poběží v každé hře ;-)

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

Upozornovani na nesrovnalosti je jeden z ucelu existence medii! Muzeme mit media, ktera to delat nebudou, ale takovy system jsme tu uz meli, ze?

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

By me zajimalo, co se z toho dela za halo, protoze takhle to funguje odjakziva. Pokud ma uzivatel dve (nebo vic) grafaren, a odpovidajicne je pripadne propoji, tak bezi v SLI, bez ohledu na to, jestli to hra umi nebo neumi vyuzit.

Protoze distribuci vypoctu na dalsi GPU si musi vyzadat hra.

Druha vec je, ze ani SLI ani Crossfire nejsou obecne nijak zvlast podporovane, natoz ve hrach odladene, takze to velmi casto vede ke vsemoznym potizim.

Jinak nevim jak AMD, ale u NV lze pouzit jeste alternativni rezim - GPU nezapojovat do SLI, pak se dalsi GPU pouzije (napriklad) pro fyziku a nezalezi pak ani na kombinaci chipu.

BTW: PR a HR pravidelne ve vsech firmach vyhravaj cenu dement roku, takze tak.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

v nVidia driverech je možné SLI vypnout i když máte podporu zapnutou v biosu, popřípadě máte i SLI můstek. lze to řešit globálně a pak také jednotlivě pro každou aplikaci, tam kde SLI nechcete použít jednoduše nastavíte SLI Forse Single GPU nebo jak se to přesně jmenuje..

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

"I když hra běží jen na jednom GPU, je to funkční SLI"

Ach jo - ono to GPU dela trochu vic nez ze renderuje grafiku ve hre.

To, ze graficky engine bezi jen na jednom GPU neznamena, ze druhe GPU neni vyuzito treba pro PhysX nebo jine ulohy. Takze ano, hra ktera vyzuiva pro zobrazeni jedno GPU bezi v SLI, protoze porad vyuziva obe grafiky.

+1
-24
-1
Je komentář přínosný?

co se teda presne deje na ty druhy grafice v JC3 kdyz ji nVidia v profilu driveru vypnula ?

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

Zrejme dela to, ze je vypnuta. Koneckoncu i to je prece prace - nic nedelat.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

pointa je v tom že právě ty další (ona není jen druhá, ale i třetí nebo čtvrtá) karty nic nedělají...

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Skvělé čtení. Hlavně ta diskuze. Na nv se snese na lehce "pro AMD" orientovaném webu kritika.Do boje okamžitě vytáhne skupina chrabrych diskuzních trollu v zářivě zelené zbroji! Úroveň jejich příspěvků sice pokulhává a jsou většinou jedinou větou smeteni z bitevního pole, ale zápal pro věc a snaha se musí ocenit! Nejlepsi příspěvek jednoznačně "Single Link Interface". Na něm se krásně ukázalo kolik bylo přítomno i červených trollu pze nejen, že nepochopili ironii, ale navíc se našel ještě rozubrada který reagoval..a ziskal tak od červené skupinky kyzene fragy za zřejmě "nejprinosnejsi" příspěvek v teto diskuzi :D

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A nechce to redakce třeba otestovat namísto tohoto článku? Tj. jak se chová hra ve SLI/CF na starých driverech (předpokládám pomalejší chod než když SLI/CF vypnu ručně) a na nových NV driverech, kdy si tedy ve SLI módu driver tu druhou kartu odstaví (aby nebyl zbytečně nižší výkon), ale u CF toto musím vypnout ručně?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Povozenie sa na NVIDIi doťahovaním sa o slovíčka je prvoradejšie. Človek by povedal, že tu je asi každému jasné, že SLI sa dá implementovať do každej hry. Ale keď ho chceš zapnúť, musíš tu implementáciu (a teda podporu) mať.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

ved v tomto clanku nejde o nic ine, ako ukazanie prsta na marketing nvidie, nech si opravia to percento na realitu a nikto nic vraviet nebude

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

To je dobrej vojeb. Koupím si dvě karty, které slibují u všech her lepší výkon díky SLI a najednou bude v některých hrách využita jen jedna karta a tedy výkon bude poloviční.

Ještěže grafiky od nVidie už dávno nekupuju. Všechny, ale fakt úplně všechny, předchozí mi totiž postupně chcípaj a sotva přežijou záruku. A ještě pak řešit podobný marketingový lži a sračky.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

A teraz mi povedz čo by si v tomto prípade získal s kúpou CF od AMD? Je toto snáď prvá hra, ktorá nepodporuje SLI či CF?

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

AMD niekde tvrdi, ze CF podporuje v 100% hrach?

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Toto predsa nie je prvá hra, kde SLI nefunguje. A tento článok je naozaj iba o slovíčkarení, pretože v citovanej vete je "can be enabled" a teda "môže byť" a nie že "je". Toto je ako v nejakej politickej diskusii. Snáď vieme o čom sa tu predsa bavíme. A naozaj v každej hre či grafickej aplikácii môžeš mať podporu pre SLI, keď ju samozrejme autori aplikácie zimplementujú. S podporou NVIDIe v jej ovládačoch.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

no, teraz uz je clanok zbytocny, just cause 3 uz nieje v zozname podporovanych sli hier
http://www.geforce.com/games-applications/technology/sli?title=&sort_bef...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

V prvom rade tam nemala tá podpora byť. Chápem, že z dlhodobejších plánov bola podpora SLI jedným z nich, ale pred vydaním hry už vedeli, že sa nekoná. Minimálne nie v období release-u a stiahnuť ju mali skôr. Každopádne článok ale nie je o tom, že sa Just Cause 3 dostal na zoznam SLI podporovaných hier, ale o slovíčkarení výkladu podpory SLI vo všeobecnosti.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Nekteri zeleni panacci pres sve brcalove zelene bryle maji evidentne problem rozeznavat fakta:
- Nejde o to, ze z principu SLI (prinejmensim tak, jak ho implementuje nVidia) nemuze byt garantovane, ale o to, ze:
1/ nV tvrdi, ze ano
a predevsim:
2/ kdyz nekdo poukaze na rozpory ve vyjadreni marketingu a jinych oddelni nV, tak se cenzuruje, antidatuje a zpetne upravuje - jinymi slovy FALSUJE (pokud tady nekdo zminil 1984, tak podle hesla: "kdo ovlada soucasnost, ovlada minulost") si upravuje minulost jak Winston Smith na Pramini)
3/ a navic nV, aby zustala ve svych ocich dokonala, vytvari newspeak (jedno slovo muze znamenat oba protichudne vyznamy - podle toho, jak se to hodi), kdy nepritomnost SLI je vlastne taky SLI

(zajimave je, ze tohle preci neni u nV zadna vyjimka; lzi, podvody, vojebavky... podle cetnosti takovyhle veci je to u nich evidentne firemni politikou)

---
Je to samy, jako u jednoho (dnes jiz nastesti chcipleho) ISP: mel 24/7 telefonickou hotline; pak prisly "manazerske skrty" a realne fungovala jen pres den (rano, odpoledne, vecer - ne v noci) - presto dal nehorazne tvrdil a inzeroval, ze jedna z jeho prednosti je 24/7 - a ikdyz byl upozornen, ze v noci tam ma jen zaznamnik, tvrdil, ze nahlasit to muzete 24/7, takze to je 24/7 (to, ze si zaznamenany hovor s nahlasenou poruchou nekdo z firmy v nejlepsim pripade poslechne az dalsi den rano, to podle nich na 24hod dostupnosti hotline nic nemenilo)...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Úplne by stačilo keby ste si vy neustáli kritici NVIDIe väčšinu tých podvodov a lží nevymýšlali samy. Rovnako sa tu môžem na slovíčka zahrať aj ja. NVIDIA predsa tvrdí, že "can be" čo znamená môže byť sprovoznené na všetkých grafických aplikáciách a nie že musí alebo že je garantované. Normálne by bolo v pohode, keby ste sa orientovali iba na skutočné problémy (ako bol s GTX970) a nerobili kauzy z chujovín, čo žiadnymi kauzami nie sú. To by sa ale zrejme vymykalo vášmu presvedčeniu, že NVIDIA je asi najväčšie zlo na tejto planéte.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Nu a fakt je ten, že SLI nemůže být zapnuto, protože je zablokované novým profilem.

Zajímavé je, že v zahraničí toto téma řešila řada webů a problém s tím nebyl. Ještě zajímavější je, že kauzy jiných výrobců nejsou na DIIT problém, ale pokud jde o Nvidii, vždy se vyrojí stejná skupinka uživatelů, která si dává nepochopitelnou práci vysvětlovat a zdůvodňovat, proč se o té situaci nemá informovat ;-)

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Ja predsa nemám problém s tým, že sa o niečom informuje. Len sa mi nepáči vytváranie akože káuz z niečoho takého ako je aj tu (teraz nenarážam ani tak na článok proti ktorému nič nemám, ako na niektorých diskutujúcich).
Čo sa týka toho, že je SLI zablokované novým profilom, dáva to predsa zmysel ak engine samotnej hry má s multi GPU problém. A na tomto sa tu zbehla zasa iná skupinka používateľov, ktorí si dávajú inú nepochopoiteľnú prácu vysvetlovať prečo je NVIDIA zlá a prečo všetko čo robí je iba so zámerom škodiť iným a podobné hlúposti. Keby aspoň vedeli ako to čo kritizujú funguje. Ale oni nevedia o tom nič. Ja osobne nechodím pod každý článok od AMD špiniť túto firmu. Určite ste si už všimli, že ani nebývam na začiatku takýchto diskusí. Na 99.9% iba reagujem na ľudí, ktorí majú viditeľne vzdelanie iného zamerania, ale očividne sú skalopevne presvedčení o tom, že vedia aká je práca vývojárov hier a čo robia zle. Pre mňa je počítačová grafika hobby. Nepotrebujem si vymýšľať kadejaké kvázi kauzy a problémy len preto, aby som mal aj keď vymyslený dôvod neznášať nejakú firmu. Tento problém majú fanúšikovia iba jednej spoločnosti, ktorú by radi videli niekde inde, než kde je.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.