(Jen jsem si ulevil, my se s Crhou u konkurence hadame, protoze nema rad Logitech jeste vic nez AMD.)
Jinak tu klavesnici mam pred sebou, naprosta spica. Jeste bych potreboval VR headset a ten tracker kit. Ale vse ma svuj cas a na tohle jeste doba neuzrala. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Crho, cumis!
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
23. 11. 2017 - 19:32https://diit.cz/clanek/logitech-prichazi-s-klavesnicemi-do-virtualni-reality/diskuseCrho, cumis!
Logitech jsou borci.
(Jen jsem si ulevil, my se s Crhou u konkurence hadame, protoze nema rad Logitech jeste vic nez AMD.)
Jinak tu klavesnici mam pred sebou, naprosta spica. Jeste bych potreboval VR headset a ten tracker kit. Ale vse ma svuj cas a na tohle jeste doba neuzrala. :-)https://diit.cz/clanek/logitech-prichazi-s-klavesnicemi-do-virtualni-reality/diskuse#comment-1097443
+
Špička u které pro zichr není ani mezerník plné velikosti :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Špička u které pro zichr není
Sheldoniq https://diit.cz/profil/sheldon-cooper
24. 11. 2017 - 10:09https://diit.cz/clanek/logitech-prichazi-s-klavesnicemi-do-virtualni-reality/diskuseŠpička u které pro zichr není ani mezerník plné velikosti :-)https://diit.cz/clanek/logitech-prichazi-s-klavesnicemi-do-virtualni-reality/diskuse#comment-1097548
+
Vypadá to na pěkné řešení s klávesnicí ve VR, ale nechápu jednu věc.
Ve videu píšící osoby vidí ve VR kromě klávesnice i svoje ruce, to je řešeno jak? Vive tracker to určitě neumí (i kdyby jo tak je v blbé pozici), klávesnice samotná nemá žádné sledovací čidla, je to něco ze samotných brýlí? Našel jsem nějaké demo, kde využívají kameru z brýlí pro sledování rukou, ale moc přesvědčivé to nebylo.
Dávalo by smysl do klávesnice integrovat něco jako Leap Motion, ten funguje dobře pokud ruce budou v blízkosti (což při psaní budou), jenom by chtělo vytvořit VR klávesnici přímo - ne ke stávající klávesnici přicvakávat plastové držáky se senzory. Navíc by byla otrava navíc, pokud by si uživatel musel hlídat kompatibilitu mezi headsetem, několika čidly, klávesnicí, plastovými držadly na čidla... apod.
Spousta lidí toto komentuje se slovy "kdo se potřebuje dívat na klávesnici". Já myslím že ve VR to může pomoci každému. Pokud hlavní ovládací prvky budou jiné, tak poslepu hledat klávesnici ležící někde vedle mě na stole není nejpohodlnější. A pokud člověk vidí ve VR své vlastní ruce, tak to hodně přidává. Existují dema, kdy je právě Leap přilepený na oculus (možá i na Vive) a působí to opravdu dobře.
Věřím že pokud se VR udrží a bude se vyvíjet dál, tak taková příslušenství budou vznikat. A s vyšším rozlišením headsetů pak budou moct být skutečnou náhradou pracovního prostředí, kde je právě (ne)pohodlnost používání klavesnice dost limitujícím faktorem.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Vypadá to na pěkné řešení s
qweqweqwe https://diit.cz/profil/nomeesh-matthew
24. 11. 2017 - 10:29https://diit.cz/clanek/logitech-prichazi-s-klavesnicemi-do-virtualni-reality/diskuseVypadá to na pěkné řešení s klávesnicí ve VR, ale nechápu jednu věc.
Ve videu píšící osoby vidí ve VR kromě klávesnice i svoje ruce, to je řešeno jak? Vive tracker to určitě neumí (i kdyby jo tak je v blbé pozici), klávesnice samotná nemá žádné sledovací čidla, je to něco ze samotných brýlí? Našel jsem nějaké demo, kde využívají kameru z brýlí pro sledování rukou, ale moc přesvědčivé to nebylo.
Dávalo by smysl do klávesnice integrovat něco jako Leap Motion, ten funguje dobře pokud ruce budou v blízkosti (což při psaní budou), jenom by chtělo vytvořit VR klávesnici přímo - ne ke stávající klávesnici přicvakávat plastové držáky se senzory. Navíc by byla otrava navíc, pokud by si uživatel musel hlídat kompatibilitu mezi headsetem, několika čidly, klávesnicí, plastovými držadly na čidla... apod.
Spousta lidí toto komentuje se slovy "kdo se potřebuje dívat na klávesnici". Já myslím že ve VR to může pomoci každému. Pokud hlavní ovládací prvky budou jiné, tak poslepu hledat klávesnici ležící někde vedle mě na stole není nejpohodlnější. A pokud člověk vidí ve VR své vlastní ruce, tak to hodně přidává. Existují dema, kdy je právě Leap přilepený na oculus (možá i na Vive) a působí to opravdu dobře.
Věřím že pokud se VR udrží a bude se vyvíjet dál, tak taková příslušenství budou vznikat. A s vyšším rozlišením headsetů pak budou moct být skutečnou náhradou pracovního prostředí, kde je právě (ne)pohodlnost používání klavesnice dost limitujícím faktorem.https://diit.cz/clanek/logitech-prichazi-s-klavesnicemi-do-virtualni-reality/diskuse#comment-1097554
+
Crho, cumis!
Logitech jsou borci.
(Jen jsem si ulevil, my se s Crhou u konkurence hadame, protoze nema rad Logitech jeste vic nez AMD.)
Jinak tu klavesnici mam pred sebou, naprosta spica. Jeste bych potreboval VR headset a ten tracker kit. Ale vse ma svuj cas a na tohle jeste doba neuzrala. :-)
Špička u které pro zichr není ani mezerník plné velikosti :-)
Vypadá to na pěkné řešení s klávesnicí ve VR, ale nechápu jednu věc.
Ve videu píšící osoby vidí ve VR kromě klávesnice i svoje ruce, to je řešeno jak? Vive tracker to určitě neumí (i kdyby jo tak je v blbé pozici), klávesnice samotná nemá žádné sledovací čidla, je to něco ze samotných brýlí? Našel jsem nějaké demo, kde využívají kameru z brýlí pro sledování rukou, ale moc přesvědčivé to nebylo.
Dávalo by smysl do klávesnice integrovat něco jako Leap Motion, ten funguje dobře pokud ruce budou v blízkosti (což při psaní budou), jenom by chtělo vytvořit VR klávesnici přímo - ne ke stávající klávesnici přicvakávat plastové držáky se senzory. Navíc by byla otrava navíc, pokud by si uživatel musel hlídat kompatibilitu mezi headsetem, několika čidly, klávesnicí, plastovými držadly na čidla... apod.
Spousta lidí toto komentuje se slovy "kdo se potřebuje dívat na klávesnici". Já myslím že ve VR to může pomoci každému. Pokud hlavní ovládací prvky budou jiné, tak poslepu hledat klávesnici ležící někde vedle mě na stole není nejpohodlnější. A pokud člověk vidí ve VR své vlastní ruce, tak to hodně přidává. Existují dema, kdy je právě Leap přilepený na oculus (možá i na Vive) a působí to opravdu dobře.
Věřím že pokud se VR udrží a bude se vyvíjet dál, tak taková příslušenství budou vznikat. A s vyšším rozlišením headsetů pak budou moct být skutečnou náhradou pracovního prostředí, kde je právě (ne)pohodlnost používání klavesnice dost limitujícím faktorem.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.