Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Malý upgrade s velkou pamětí: Radeon RX 7600 XT vydán

Tady jde vidět, jak už je 8GB opravdu nedostatečných a ten výkon je tím extrémně škrcen... jakmile ti tam najednou začnou lítat 70% rozdíly ve výkonu, to jde asi těžko na vrub jen tomu, že zvýšíš frekvence o 10%, ale tomu, že máš prostě dvojnásobek paměti, velkou rezervu a 8GB už zcela očividně vůbec nestačí. 8GB karty už jsou na hry odpad a benchmarky, co automaticky snižují kvalitu textur, aby tomuto odpadu neuškodily a výkonově pořád vycházely dobře, by se měly z testů vyškrtnout nebo je aspoň nezařazovat do průměru, protože naměřené hodnoty jsou zcela mimo realitu a nemá to žádnou vypovídající hodnotu, protože kdyby u všeho byla zachována stejně vysoká kvalita, tak se všechny ty 8GB krámy propadávají někam do hnoje.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Jenže když má někdo omezený rozpočet a stejně hraje na 1080p, tak si prostě na 8GB kartě sníží detaily z "ultra" na "high" (pokud mu ta karta původní "ultra" zvládá) a najednou už limit paměti není. No a když zas tak omezený rozpočet není, tak je blbost vzít "pomalou" kartu s 16GB, je lepší vzít rychlejší kartu s 12GB...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

""""Jenže když má někdo omezený rozpočet a stejně hraje na 1080p, tak si prostě na 8GB kartě sníží detaily z "ultra" na "high" """

A nebo si koupí tuhle kartu. Třeba já hodlám hrát v 1080p a neměním karty jak ponožky, takže dnes jít koupit novou s 8GB za 8-12tis, to asi na 3-4roky nebude.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč by se měly zdvihat paměťové nároky, když hraješ na 1080p?
Spíš ti teda 8GB v pohodě stačí, dokud nekoupíš nový QuadHD monitor.
Paměťové nároky se zvedají především proto, že se zvedá rozlišení displeje. Já třeba mám QuadHD a 4K, logicky teda by se mi víc paměti než mám hodilo, ale lidem 1080p je to k prdu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

lebo RT, kazdym rokom viac Vram spotrebuvava aj RT

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Aha a nároky na textury ani malinko nestoupají? Řekl bych, že právě textury v paměti grafiky zabírají nejvíc místa.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

RedMaX - rozlišení má s paměťovými nároky společného jen malou část.
Nejvíce se jedná textury stíny a RT.
Nelze paušálně říct že "na 1080p je 8GB" a "na 1440p je 12GB".
To je možná zjednodušení pro úplné laiky.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

With the path tracing “overdrive” mode active, Cyberpunk 2077 allocates 7.1 GB of VRAM. Multi-use buffers are the largest VRAM consumer, eating 4.91 GB. Textures come next, with 2.81 GB. Raytracing-specific memory allocations aren’t too heavy at barely over 400 MB. Path tracing mode does allocate a bit more VRAM than the regular raytracing mode, and most of that is down to multi-use buffers. Those buffers are probably being used to support raytracing, even if Radeon Memory Visualizer doesn’t have enough info to directly attribute them to RT.

https://chipsandcheese.com/2023/05/07/cyberpunk-2077s-path-tracing-update/

RT tolik nepožere

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je záležitost konkrétní hry. Z hlediska RT to může být relevantní, už proto že textury se pro rasterizaci a raytracing asi neliší, takže není důvod aby RT přidávalo až tolik zátěže na VRAM. Tam je hlavní zátěž pro GPU. Ale poměr textur a dalších dat ve VRAM se hru od hry může lišit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jj, dané rozlišení má nějak velké textury, ty se natáhnou do paměti a buď stačí nebo ne a textury na 1080p se obvykle vejdou do 8GB VRAM.
Jak stíny, tak RT mají paměťové nároky malé, jde především o výpočetní výkon.

Je to samo sebou hra od hry, protože někteří vývojáři s tou pamětí neumí pracovat a cpou toho tam najednou příliš. Hráče to zajímat nemusí, chce hrát a koupí holt grafiku s více VRAM, nicméně problém není malá paměť, ale neschopný vývojář!

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

O programátorských prasatech jsem před chvílí tady psal na jiném místě.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak zase tu řešíme hru od hry, Cyberpunk je naštěstí na spotřebu VRAM docela skromný - pokud jej rozumně nastavíš...
A když ho nastavíš rozežraně? Bude rozežraný....
Sleduj rozdíly spotřeby VRAM v závislosti na rozlišení - na základním nastavení jsou velmi střídmé.

https://tpucdn.com/review/cyberpunk-2077-phantom-liberty-benchmark-test-...

PS: Jsou i žravější hry jako Alan2 s PT.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hovadina, pametova narocnost nezanedbatelne stoupa s rozlisenim, tohle je snad zname od prichodu 4k displayu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

O post výše máš odkaz kde je to černé na bílém..
Přeber si to sám.
Ve 4k už je to dost, ale rozdíl mezi 1080p a 1440p je docela prd.
Nativní 4k stejně zvládne jen karta s 16GB, my tu řešíme hlavně 8GBvs12vs16GB

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby ten rozdil nebyl 60$, ale rekneme 30$ (utopie, ale nevadi), tak myslim dost lidi sahne po 16GB modelu. Takhle to udela spis jen nekdo, to trochu sleduje, jinak mu prijde, ze plati "za nic".
Ono, kdyby ta karta byla za 300$, a 7600 za 250, tak by to byla celkove taky trochu jina pisnicka.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No, bych se možná spíš pozastavil nad tím, že 8GB RTX 3060 Ti mají v těch hrách podobný výkon jako 16GB Radeon 7600 XT, zatímco 8GB RX 7600 padá kolikrát na půlku navzdory tomu, že tam, kde paměť stačí, má ta karta prakticky stejný výkon.

Divný, co?

Tak si říkám, jestli ty vaše závěry jsou uplně košér. :D

Správně by ta věta v článku měla asi být:

„Narůstající počet her, kde 8 GB Radeonům nestačí již ani pro 1080p, vysílá jasné signály, že by uživatelé kupující hardware k dlouhodobějšímu použití měli upřednostnit Radeony s vyšší než 8GB kapacitou “

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

OK. A kdyby to bylo opačně a nV by výkonem padala "kolikrát na půlku" a AMD ne, tak byste tu větu taky opravoval? Ne, byl byste ticho, to už známe...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jo, pokud by Radeony byly stejně rychlý a GeForce padaly na půlku, tak jo.

Protože ty teze i závěry z toho vyvozené jsou poněkud zcestné, pakliže je tam v grafu hromada jiných 8GB karet, na kterých nic takového vidět není. A dokonce je tam několik 8GB karet, které jsou výkonnější než ta šestnáctigigovka.

Takže problém bude asi někde jinde, ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

..ze zaveru recenze:
".. Radeon RX 7600 XT je v současné době nejlepší grafickou kartou základní úrovně navzdory neoptimální ceně – titul, který Radeon RX 7600 nikdy nedržel, protože kromě malého dodatečného výkonu nemél nic navíc. Toto ale změnila verze XT, kterou AMD raději mělo nazvat Radeon RX 7600 16 GB.
Paměť 16 GB je velká výhoda oproti předchozím 8 GB, což se odráží v hodnocení výkonu pro Full HD: Skutečnost, že XT s o 2 až 3 procenta vyšším výpočetním výkonem GPU je nakonec o 9 procent rychlejším. Vysvětluje se to tím, že 8 GB paměti v dnešní době vždy nestačí na maximální detaily, a to ani ve Full HD. Musí být všechny ovládací prvky vpravo? To musí rozhodnout zákazník. Ale s XT je to na možné, s non-XT ne."

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je krásné. A jak to přesně odpovídá na otázku, proč nejsou stejné propady vidět na 8GB GeForce, když problém je v tom, že 8 GB paměti už ve hrách nestačí?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

lebo nvidia ladi hry tak, ze automaticky znizuje detaily, ked dochadza vram

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jo? A směl bych vidět nějaké ukázky, kde na 8GB Radeonech zůstávají stejné detaily, zatímco u 8GB GeForce se automaticky snižují?

A jakou mechanikou to přesně ty ovladače ke kartě mají dělat, že hře vnutí jiné detaily, než má nastavené?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

nie som programator, neviem...ale toto sa dialo pri Hogwarts Legacy... da sa najst odkaz aj tu, mam pocit ze je tu o tom clanok

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, ale to je mechanika hry a ta hra se tak chová ve chvíli, kdy jí dochází paměť, bez ohledu na to, jestli je to Radeon nebo GeForce. Není to tak, že by na 8GB GeForce shodila rozlišení textur a na 8GB Radeonu ne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Linkoval jsem tady patchnotes, HL dostalo patche s opravami na memory leaky a obecně problémy s VRAM. Je otázka, jestli tam i po patchích vznikají grafické degradace na 8GB VRAM při 1080p. Říkali jsme si, že byste to za nás otestoval, ale máte na PCT diskuzích moc povídání s Belkou. Viz vlákno níže.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Znám to jenom z videí, protože jsem tu hru neměl. Koupil jsem to až teď v zimní slevě na Epicu, a ještě minimálně měsíc nebudu mít čas to nainstalovat a pustit. Ke snižování rozlišení u textur tam, myslím, pořád dochází, ale ty šílenosti, co byly vidět pár dnů po uvedení, už jsou opravené.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ok díky

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

skaven - takhle to "neladí" nVidia, ale některé konkrétní hry. :)
Je to taky zmíněno v recenzi.

Důvod proč Ampéry docela statečně zápasí se svou malou VRAM je v PCIE4gen - 16x.
Prostě to "ustreamuje" z RAM trochu lépe než všechny ty
RX6600/6600XT/7600/RTX4060 atd..
Ty mají sběrnici poloviční.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Já bych spíš šacoval, že nějak (lépe) komprimují paměť, nebo mají lepší memory management v ovladačích. Nebo AMD dělá softwarově něco, co paměť užírá, zatímco Nvidia ne.

Kdyby to GeForce tahaly přes sběrnici z RAM, tak tam ty propady jsou. Nebo jsou vidět rozdíly mezi 8GB a vícgigovýma kartama. a taky by byly větší rozdíly, když se ta sběrnice uškrtí. Speciálně karty s ořezanými sběrnicemi by měly problém. Ale nic takového se tam neděje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ta komprese může trochu pomoci, ale je otázka, zda se víc týká dat v VRAM a nebo i přenosu po sběrnici, tedy zda je komprese použita už v hlavní RAM, což by asi stálo nějaký výkon CPU.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

GeForce rozhodně tahají z VRAM a propady tam rozhodně jsou :)
Rozdíly mezi 8GB a 16GB 3060ti/3070 nenajdeš, protože ty karty ve vícegigové konfiguraci prostě nejsou - jejich největší průser.
Kdybys měl 16GB 3070, tak s ní v 1080p hraješ ještě za pět let.

Abych to shrnul nezaznamenal jsem nějaký zásadnější propad výkonu u dejme tomu 6600XT proti 3060ti.
Nějaký rozdíl tam po vyčerpání VRAM bude, a to je jednoznačně díky plné sběrnici u té 3060ti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dá se nějak sledovat vytížení sběrnice, když jde monitorovat kde-co? Pořád se mi 16 GB/s nezdá až takové omezení pro 8 linek PCIe 4.0 Nikdy se v průběhu hry netahá třeba 1/4 možná 1/3 obsahu VRAM. Pokud ano je to chyba ovladačů nebo samotné hry.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano dá se to monitorovat, o pár postů níž to píšu..
No a pokud se ti nezdá jako problém 16GB/s i u levné karty která má VRAM s rychlostí 250-350GB/s... :)
Tak už nevim.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Píšu, snad taky, že je rozdíl, jak se k tomu přistupuje. Tedy zda si VRAM postupně tahá data z RAM a nebo zda RAM částečně VRAM nahradí. Čili to je věc přístupu programátora.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ona si ta VRAM vždycky tahá data postupně z RAM.
(Nebo rovnou s SSD - to je DirectStorage)
Ale pokud je ta scéna tak složitá, rozlišení a textury tak velké, že ten objem co musí být ve VRAM v jednu chvíli celý tam nevleze...
Nutně přijde trhanec.
Nefunguje to tak, že by celý level byl ve VRAM, to ani zdaleka.

Takže programátor se může na hlavu postavit, když v menu tu VRAM ručně přepálíš, tak s tím nic neudělá.
V ideálním případě by to mělo být tak, že ti hra při nevhodném nastavení jen ohlásí... "Máte 8GB VRAM, ultra textury nelze nastavit" - a nedovolila by ti to.

Proto že pokud by to mělo být vždy tak, že se vždy celá scéna vleze do 8GB VRAM, jak by k tomu přišli ti, co si připlatili za kartu s 20GB že? :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Samozřejmě. I když hráč to svým nastavením taky hodně ovlivní. Když nastavení nepřežene, velké záseky nepřijdou. Jen si říkám, pokud by pro nižší třídu karet bylo 8 linek málo, jak si vystačí s 16. linkami hi-endové karty, které logicky tahají násobně víc dat, které taky nevejdou do VRAM? Nepotřebovaly by pak 24 nebo 32 line? Něco tu nehraje.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Fyzicky víc než 16 linek na kartu neumístíš, to je beton.
High-end karta nepotřebuje rychlejší a rychlejší PCIE, protože co potřebuje, to si narve s předstihem do VRAM. Nepotřebuje tak často (furt) ty data vyměňovat a přesouvat.
Dyť je to logické.
s rychlejším GPU nějak neroste nárok na rychlost sběrnice - nějak to přímo nesouvisí když máš hromadu VRAM.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ve stávajícím formátu ne, ale v jiném teoreticky ano. Jen spíš bude dřív PCIe 6.0.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tak u 4060 Ti máš 8GB i 16GB a v podstatě je rozdíl jen v tom a rozdíly ve výkonu tam taky jsou, když na to dojde a VRAM začne docházet, takže opravdu není pravda, že jim to stačí a už se to dá jednoduše dokázat, protože už existují parametrovavě srovnatelné modely akorát s jinou kapacitou paměti, takže když je pak výkon rozdílný, co jiného by ten rozdíl mělo dělat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To bude podle mne taky souviset s kapacitou VRAM, protože do menší je třeba častěji tahat data z hlavní RAM. S šířkou sběrnice PCIe to moc nesouvisí. Pokud by mělo v nižší řadě dělat problémy 8 linek, tak pak by u vyšší řady jako 7900XTX nebo 4080 nestačilo ani 16 linek, pokud by měly ty karty zpracovat ne 2x ale třeba 3x nebo 4x i víc dat. To omezení šířkou sběrnice je úměrné výkonu čipu. Nebo ještě jinak, stačí si uvědomit, že 8 linek PCIe 4.0 má propustnost 16 linek PCIe 3.0.

PCIe 5.0 (pro 4.0 je to polovina / pro 3.0 tedy 1/4 a tak dál)
Typ Jednosměrně Obousměrně
x1 4 GB/s 8 GB/s
x4 16 GB/s 32 GB/s
x8 32 GB/s 64 GB/s
x16 64 GB/s 128 GB/s

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně se zamysli logicky nad tím, že karta s hodně VRAM má úplně u zadnice jako sběrnici je připojena.
Ta sběrnice je stejně vytížena z několika procent. (data jsou ve VRAM).
Naopak pokud ti VRAM dojde, tak tu videopaměť supluje 5-10x pomalejší RAM a + PCIE...
A tam už sakra záleží na její rychlosti (a stejně je to málo)...
Sám sis to tu vypsal. Typická rychlost PCIE je 32GB/s.
I průměrná karta má VRAM s rychlostí 300+.. Takže opravdu nechceš aby ti chyběla.

Jinak trafic - vytížení PCIE můžeš sledovat v OSD Afterburneru, není třeba se dohadovat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak snad už dávno máme tolik RAM i VRAM i přenosovou kapacitu sběrnice, aby se data do VRAM načítala postupně, když je jasné, že tam vše nevleze. To že v tu chvíli GPU přistupuje přímo do hlavní RAM totální anachronismus. Pokud některé hry dokáží samy nastavit kvalitu textur dle rozlišení a velikosti VRAM, tak by tohle neměl být problém. Že to tak někteří programátoři nechali, je jejich problém a lenost. Ale různých programátorských prasáren jsou ve hrách tuny, to je obecně známé.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

VRAM máme samozřejmě dostatek - když necháš hru deteknout tvou grafickou kartu ať nastaví detaily sama.
To ale samozřejmě nikdo nedělá, no a když se svou "nadupanou" 3070-8GB narve ručně vše na max, no tak už ta VRAM logicky nestačí a přicházejí dropy.

Dobrá polovina her už má přímo v menu ten "teploměr" ukazující spotřebu VRAM v závislosti na nastavení.
Aby vyloženě debilům řekli - "ne nenastavuj to všechno nadoraz. Máš jen 8GB paměti - NE není to tak moc jak si asi myslíš". :)))

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

".. Aby vyloženě debilům řekli .."

Já bych je spíš označil za .. naivní oběti agresivního marketinku.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak pokud byl někdo v roce 2022 za střízliva ochoten kupovat 8GB karty za 25tis+...
Tak....
Můžeme to nazvat i oběť :)
A nebo jak jsem psal výše já.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To už ani profi karta s 8 GB tolik nestojí: AMD Radeon™ PRO W7600 Graphics je za 16,5 tisíce s DPH.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No nestojí, buďme rádi..
A víš kolik stála 3070/3070ti na začátku roku 2022?
A kolik jich fanboyové nakoupili i tak?
A kolik z nich teď prská, že jsou hry blbě optimalizované, protože jejich zánovní karta za 26tis je nedává...
Přitom 8GB mainstream tu byl už roce 2016.. To asi v tom roce 2022 nikomu nepřišlo divné.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale tou dobou byly všechny grafiky drahé, pravda některé víc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

krásně to bylo vidět s radeonem 6500XT který má 4 linky a 4GB verze měla obrovský propady narozdíl od 8GB verze, která propady netrpěla tam byl rozdíl extrémní i díky extrémním podmínkám, u 8GB karet nebude to vidět tolik, neb nenaráží na limit tak často a tak moc

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Rozhodně vliv 4 GB, které jsou fakt málo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

6500XT to ukazoval v extrému, ale ukazoval prostě jen to, co se děje i u 8GB karet pokud jim paměť dojde - jen se to tam děje v citelně menší míře.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Principem stejne a a nekdy i daleko vetsi propady na NV grafikach jsou, viz 4060ti 8Gb vs 4060ti 16GB..jsou na to dokonce i testy, nicmene to se budeme tocit stale v kruhu, ze ktereho ty nechces vystoupit. A zaryte ignorujes realitu, ktera se ti nelibi.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Já se nehádám o to, že se pět her nedá nastavit tak, aby v nich nestačilo 8 GB paměti, zatímco 16 GB paměti stačit bude.

Mě zajímá vaše vysvětlení toho, proč se u 8GB GeForce v grafech v článku nepropadá výkon, zatímco u 8GB Radeonu ano, když problém je v tom, že těm hrám nestačí 8 GB paměti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Máš to napsáno o něco výše.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je otázka, kolik her reálně už snižuje automaticky kvalitu textur na 8 GB grafikách. Na to se dá spolehlivě přijít jen srovnáním statických snímků.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Určitě existuje nějaký seznam.
Dělá to třeba Hogwards nebo Forspoken..
Je to uvedeno v recenzi.

A dělají to hry, ne nVidia :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

O Nvidii jsem se v této diskusi ještě nezmínil. Celou dobu píšu obecně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo ale myslím že nějaký fanda tady už jo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Několik fandů se zmínilo oběma směry.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

dalsi z her je treba Hallo Infinite..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Slavomir | před 13 dny
Neboj, 24.1. sa dozvieme, či tam bude aj Antilag+. Ak nebude, budeme hejtovať AMD. Ak bude, budeme hejtovať Majklosa. :-)

+1+3-1
Hlasovali jste +1.

https://diit.cz/clanek/24-ledna-vyda-amd-fluid-motion-frames-fmf-preview...

Prosim,Slavku,je to Vase.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Čakaj, za chvíľu bude aj tu článok, pohejtujeme tam. :⁠-⁠)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bude? Chtěl bych mít Vaší víru :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tak dnes už to nebude. Snáď v ďalších dňoch.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Určitě. A potom přijde Godot a taky nám poví svůj názor.

Měl jsem od Vás větší očekávání.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No dobre. Antilag+ tam nie je = hejtujem AMD.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Děkuji.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

zase citam na techpowerup fore o tomto driveri, ze ludia po zapnuti AFMF nepocituju fps delays...takze mozno nieco zapracovane z antilag tam je:
So far played Witcher 3 with RT and in it with gamepad I cannot feel any lag and fps with "fake" frames hovers from 90-120. Really smooths the game out.

Tried it on Baldur's Gate 3 and hard to say if it works since I already have over 100fps. Feels smooth and no side effects that I could tell. Can't feel any lag/latency either.

Okay, tried it out for a while in Hogwarts Legacy. Set to 60 fps and VSync in game, monitor set to 120 Hz, FMF set in driver on this game only. It was immediately obvious that 120 fps was smoother than 60 fps though there were artifacts but not the ones I was expecting. The UI was fine, I thought that was going to be the problem but no. Instead it was screen tearing, like when you don't have VSync on and parts of the screen are a frame behind. Weirdly it was only parts of it and only sometimes when panning very fast. Mind you I was specifically going to places with known performance problems and then panning quickly around but not in a way that's completely out of the ordinary. When traveling around normally, any errors were much less obvious but I'd still notice them occasionally.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pravděpodobně anti-lag bez "+"
On není tak dobrý jako reflex, ale rozhodně je to s ním lepší než bez něj.
Proti samotnému AFMF jinak nic nemám, každý ať si hraje s jakýmkoliv upscalerem uzná za vhodné. Jen je to pokrytectví pro ty, co nadávají na DLSS, že je k ničemu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ja som to vcera skusil, mal som raz take fps, ako bez toho, a vypol som to
...ked pisu typci ze nevidia ziaden delay, tak to nemoze byt horsie ako reflex, moze to byt rovnake ako reflex
ak tam je rozdiel 1ms v prospech jedneho, to sa neda brat do uvahy

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je stejné jako u grafik. Když je grafika o 5% pomalejší, dá vám to 100 fps vs 95fps. Přesto se o to lidi dokážou hádat na internetu, jak je ta pomalejší karta na prd. Stejný je to u reflexu vs anti-lag, anti-lag+. 120Hz monitor vs 144hz monitor. Často je to placebo. Stejně jako to může být u DLSS vs nativ.

Ale já ty rozdíly nepoznám, takže diskutuji jen tak ze zábavy o licoměrnosti.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

finalni fluid motion frames driver si muzes stahnout od vcerejska.. jesli ho chces, tak si ho stahni.. jestli ho nechces, tak nebuzeruj.. ty tvoje neustaly vylevy jsou uz fakt trapny.. (:

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

AFMF není předmětem

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

chod do guru3d, tam si najdi clanok o tychto driveroch, chod do diskusie, a hladaj

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Odkaz by nebyl? Jsme na internetu, ne na tržišti v 16. století.

Jediné, co jsem tam našel ve vlákně k těm ovladačům a antilag+ je toto
"It pains me to say it, as I really wanted to get better 'bang for buck' going amd this time around, but Nvidia is the only way to go. They might not have as many features, but what they do have actually works as intended and the stability is on another level completely, as well as the support for applications outside of gaming. DLSS is superior, Reflex is really good (amd failed with anti-lag+). Ray tracing performance is superior. Nvenc codec is superior for streaming. The list just goes on and on..."

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

takze nakoniec spokojnost :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No AFMF měl být použit s HYPR-RX, ten byl propagován s anti-lag+ a je doteď na stránkách AMD takto prezentován, ale anti-lag+ jaksi dostupný není. Nevím, co jste chtěl dokázat, ale furt naprd. Tady kolega Slavomír slíbil, že až spolu s vydáním této karty vyjdou i nové ovladače, kde je i AFMF a pokud nebude dostupný anti-lag+, tj konkurence reflexu, tak bude hejt na AMD. No není. Nikam jsme se neposunuli, jen jste vyprodukoval zbytečné příspěvky. A já zase schytám minuska a Tom Buri mi napíše, že jsem trapný.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

som chcel dokazat, ze je tam v diskusii 170prispevkov, a su tam aj ludia, ktori analyzuju tie drivery, takze vidia do ich struktury. Myslel som, ze si tam najdes to, ci je antilag+ pouzity, alebo nie. Popripade zapracovany do niektorej inej funkcionality

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Už první příspěvek ve stromové struktuře říká, že není. Jinak bych Slavomíra nechallengoval.

Otázka je, jestli se někdy od amd dočkáme oficiálního vyjádření, že anti-lag+ tak jak ho vymysleli je neproveditelný a bude nahrazen nějakou jinou implementací. Do té doby tady k němu na diit bude jen viset článek o tom, že problém v CS2 a jiných onlinovkách "byl vyřešen".

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Zajimalo by me vizualni srovnani 8gb vram vs 16gb vram na Hogwarts legacy v opatchovane verzi

https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/patch-notes

"Resolved memory optimization"
"Fixed several memory leaks."
A dalsi a dalsi.....

VRAM Error indicated the host is out of graphics memory and then the game crashes. This shouldn't be a problem on a 16G card. It doesn't matter were you are, it's just when you load between scenes when this occures. My guess is that when you travel between areas, there's a flush of memory that is required but the game sees there isn't enough and errors out thinking the card doesn't satisfy the minimum requirements.
https://hogwartslegacy.bugs.wbgames.com/bug/HL-313

Edit: tim nerozporuji,ze vice vram eliminuje propady fps a min fps jdou nahoru. To je fakt proti kteremu nic nemam

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

skus sa spytat Adama, on by mal mat kapacitu to urobit(ak si najde cas neprudit v diskusiach )

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak co jsem viděl diskuzi na PCT, tak je tam docela živo skrz fanatika Belku/Stratose. Takže ten to srovnání asi neudělá. Ale nějaký YT by mohl.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A.Wagner, pokud mi neco neuniklo, na nejake srovnanvani velikosti VRAM zvysoka prdel. Vsechny jeho komentare tady vyznivaly v duchu, ze "to stejne nema vykon" a nebo ze jsou to "AMD tituly" a podobne perlicky. Takze se spis nabizi otazka, proc by to delal, vzdyt preci +100$ za 8GB u 4060ti bylo taky ok..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nevybavuji si, že by rtx 4060 ti 16 GB nějak chválil, ani recenzi jsem na PCT nenašel. Poprosím o link. Nicméně byste mu mohl přestat komolit jméno. Je to takový pubertální.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ja mu nekomolim jmeno, ja ho pisu tak, jak se pise v originale, protoze jsem takhle na to zvykly a neprijde mi na tom nic pubertalniho.
Link ti hledat nebudu, muzes si to najit v cetnych diskusich, ktere tady na webu svadel.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V občance Wágner "asi" napsané nemá.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja jsem jeho obcanku nevidel, ty jo?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dělal jsem jeden test s 16GB RTX 4060 Ti do Computeru. Trvalo mi to šíleně dlouho, protože jsem měl problém najít něco, kde by se dal naměřit významný rozdíl ve výkonu. Na PCT jsem to nestihl, protože to bylo na kartě z CZC a musela se vracet. Pak jsem si domlouval 16GB kartu od Asusu, ale do toho začaly chodit nové grafiky a je to v pr.

A v podstatě to ani nemůžu udělat, protože když to budu dělat i se srovnáním kvality obrazu, vydělám si tím na autorácích dvacet korun na hodinu, a fakt mi nepřebývají prachy. Jen ten test do computeru mě stál tak pět litrů, protože jsem místo toho mohl za stejnou dobu udělat tři normální testy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Možná kdyby se to vzalo hru po hře a rozdělilo na několik článků, tak by to bylo únosné, otázka je, jestli by takový seriál někoho zajímal v dnešní době, kdy si většina lidí projede jen nějaké minutové shrnutí z deseti her na videu, které si ještě pustí 1,5× rychlostí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vám furt říkám, ať si založíte Herohero nebo jiný přispívací web. Patreon, třeba

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně profi testů v sekundě po vydání je po celém světě hned morda.
Nerozumím tomu, proč se trápit a "dělat si" další.
To už musí být člověk opravdu zapálený.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně proto, že v češtině už těch testů moc nevychází. Byly doby, kdy bývaly s launchem hardwaru recenze na čtyřech českých webech. Tři z nich už teď jenom přežvejkávají zahraniční články a novinky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já anglicky nevládnu úplně dokonale, ale Tech Power/Guru3D up mám otevřený často.
A když si zapneš v googlu přeložit celou stránku je naprosto v klidu čitelné, dnes už to funguje parádně.
Víceméně automaticky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ty překlady taky používám a nejen z angličtiny, už jsem překládal z odhadem 15 jazyků takto. Je dobré současně číst i originál. Mě zajímají hlavňové zbraně a balistika a švédsky, finsky nebo japonsky se kvůli tomu fakt učit nebudu. Ten překlad se dost zlepšil, ale někdy úplně smysl nedává.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mě stačí počítače a tam to funguje velmi slušně, zbraně nerad/netřeba :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je to lidská historie i současnost. A u těch počítačů mne zajímají jak alternativy PC, tak historie od těch 60. let minulého století dál. Všechny SiliconGraphics, Intergraph a další prostě velký svět RISC/UNIX strojů. A když jsme u toho, právě druhá světová válka elektronice i počítačům hodně pomohla, protože tam byly nutné velké investice a jinak by přišly o dost později a nebo byl celý vývoj pomalejší. A kdo ví, zda by byly civilní radary, nebo kdy by se objevily. Totéž sonar a další elektronika.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Optimista se učí anglicky.
Pesimista se učí čínsky.
Realista se učí střílet.

Může se nám to nelíbit, ale to je asi tak vše, co s tím můžeme.
Kdo chce mír, musí se připravovat na válku.

:(

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně z historie se dá poučit. Ale pak hrozí situace, kdy ti poučení sledují nepoučené, jak opakují chyby.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak Wágner měří v Zaklínači 3-DX11 a GTA5.
Co bys chtěl. Prostě dělá co může, ale moc toho nezmůže.
Minimálně je jasné, že ty starší testované karty ani nevlastní - nemá k nim přístup.
Takže i kdyby chtěl přeměřovat do zblbnutí na "nové hry" nemá jak

Je to svým způsobem smutné, každý druhý 16letý youtuber má asi lepší zázemí jako on. :-/

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

GTA tam není kvůli tomu, že bych nebyl schopný dát místo toho nějakou novější hru, je tam hlavně kvůli tomu, že je dlouhodobě (už několik let) a soustavně mezi top 10 nejhranějších onlajnovek na steamu. Ve vyšších rozlišeních je to pořád relativně náročné, grafiku i herní mechaniky to má i na současné poměry víc než slušnou, a na rozdíl od těch ostatních her kolem to není něco, co by se hrálo na 400 fps na low detailech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pokud řešíš schopnosti a výkon zcela nových karet, zajímá tě jak je adekvátně zatížit a jestli a jak zvládnou rozhýbat herní novinky - kvůli kterým si tu novou kartu zpravidla kupuješ.

To, že každá normální karta dnes dá v GTA 150+ fps, a ty úplně nejlevnější to dají z přehledem nad 60 už dávno víme..
Kvůli tomu přeci nemusíš pracně testovat další a další karty.
Jestli mi ta hra běží 180 nebo 330fps je snad úplně jedno, nic to neukazuje.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Teoreticky ano. 150 a 330 fps je rozdíl. Ano v GTA, ale ukáže to, aspoň že je výkonnější. Jinak v tom smysl taky nevidím.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ve full HD. Ve 4K je půlka karet s MSAA 4× pořád pod 60 fps. 4K monitory už začínají na šesti tisících. Už se z nich stává mainstream.

Nefunguje to tak, že kdo si kupuje novou kartu, hraje na tom jenom nové hry. Já si fakt umím představit, že si někdo koupí 4K monitor za sedm tisíc, a k tomu bude chtít nějakou levnější grafiku, aby na tom hrál starší hry ve 4K a nemusel za grafiku vypláznout pětadvacet litrů, aby to nějak utáhla.

Já kombinaci 4K, graficky nenáročných her a levnější grafiky používám naprosto běžně (jenom to nebylo malé 28" 4K za sedm, ale 43" televize za deset).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

U mne 4k nehrozí, já potřebuju plochu, ale OK. Nicméně pokud hraju nějakou starší hru, co je normální. Ani by mne nenapadlo, že v ní nová grafika nebude lepší, beru to jako samozřejmost. A k tomu 4k: Pokud si někdo myslí, že si pořídí grafiku a monitor a tím to hasně, mohl by se dost divit. CPU sice není až tak důležitý jako dřív, ale pro 4k je stále potřeba porce dat. Takže CPU a RAM by měly grafice odpovídat. A kdo to neví, ať se pak nediví. Osobně raději rezervu výkonu v FHD než aby se 4k cukalo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na 4k ti právě stačí i5-12400f / Ryzen7600 i na 4090.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Adams Adams - jo no tak hrej GTA a jiné desetileté hry na 4k s 8x MSAA pokud v tom vidíš nějaký hmatatelný smysl..
Já moc smysl v hraní ve 4k a MSAA nevidím, protože je zaprvé zbytečné a když se mi zachce jiné hry budu muset stejně na DLSS balance a medium detaily. To je celé 4k.

4k je pro majitele 7900XT/4080 a výš jinak máš prostě každou hru "jinak kostrbatou" podle toho jak je náročná, protože to žádná běžná karta nedává.
Ve 4k vidím význam jedině pokud na tom přes den pracuju a večer si chci zahrát, tak díky bohu za DLSS, kde můžu i na 4k monitoru renderovat 1080p a vypadá to furt dobře - a nestojí to majlant.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Problem takhle starych her je i v tom, ze ti nereknou nic o tom, jak se budou chovat dnesni AAA tituly. Proto jine weby obmenuji set her, aby to ukazovalo aktualni stav toho, co ludi hraji.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Já jsem spíš z těch, co si klidně dva roky počkají, až ty hry někdo dopatchuje, zalátá v tom boty, kvůli kterým se to nedá dohrát, vydá na to všechna DLC, a pak koupí nějakou Deluxe edici, kde je všechno pohromadě, za třetinovou cenu.

A asi v tom nebudu tak uplně sám, speciálně u nás.

Další věc je, že v současnosti už jsou vývojáři tak oprsklí, že dva tři měsíce po po vydání nové hry průběžně pouštějí patche, které optimalizují a zvedají výkon (ergo se pravidelně stává, že čtrnáct dní staré výsledky jsou na zahození, a tohle jsou schopní udělat klidně třikrát po sobě). A některé hry ve chvíli, kdy vyjde patch, nejde spustit, dokud se nepatchnou.

Kdybych měl s každým takovým patchem přetestovávat do srovnání dvanáct karet, tak nedělám nic jiného. A na rozdíl od maníků někde venku, co to testují jako zaměstnanci redakce, nedostávám stálý plat, jsem placený autoráky za kus, takže přetestování čehokoliv, jen aby se to dalo dát do srovnání, jsou hodiny práce zadarmo.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jo já s tebou v tomto plně souhlasím. A svým způsobem tě obdivuju, mě by to jakože totálně nebavilo, ba co víc, demotivovalo.
Si vem že další proměnná jsou ovladače, AMD teď vydala ovladač, kde se zázračně zrychlil ratrovaný Alan2. Jako ok, jejich chyba, že to tam neměli hned. (asi neměli přístup k potřebným informacím v době vývoje)
90% testů už zůstane v původním stavu jak se testovaly poprvé.
Ale jsou i redakce co tohle přetestovávají. Protože jsou ty výsledky do budoucna relevantní.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Není to vždy chyba. Jednak funkcí ovladačů je často rozbitý kód hry učinit aspoň stabilním a druhak se klidně mohlo stát, že po té době prostě někoho napadlo, jak něco udělat jinak. Tady se bavíme o duševní práci, nápady nepadají jen tak z nebe.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

".. je tam docela živo skrz fanatika Belku/Stratose .."
Tam je docela "živo" (čti toxic & hate) i bez něj.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To je o uhlu pohledu, někdo se tam pochlubil, že dostal za levno (myslím) 7800 XT a ačkoliv to podle vás má být toxická pro-nvidia úderka, tak mu to pochválili jako výbornou kartu a dobrej kauf.

Pak tam přijde Belka, který neumí procenta a v životě nenapsal nic dobrého o nvidii. Tak se nedivte, že sklízí bouři. Na jeho koutku nebo na ddw by takoví lidi v opačném gardu dostali ban.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Výjimka potvrzující pravidlo.

Je tam několik štamgastů, kteří mají potřebu se vyjádřit k naprosto všemu a pro "drsnější" výrazivo nemusí chodit moc daleko.
I Adam je občas okřikne, aby se krotili a zbytečně nepřivolávali "ďábla".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Těch skutečných fanatiků ubylo. Na PCT se do diskuse pouštím vyjímečně, ale poznat to je. Všichni tady ví, že fandím AMD, ale i já vím, v čem Nvidia byla první a co se jí povedlo či dlouhodobě daří.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Napište na ddw nebo tady, že máte raději nvidii. Na ddw dostanete 0 karmy a pak ban. Tady haldu mínusek.
A třeba tady na diitu se stačí párkrát zastat intelu nebo nvidie a pak člověk dostává minuska automaticky na xicht. Nedejbože když někdo poukáže na nějakou chybu AMD. Třeba v dnešní diskuzi jsem se zeptal, jestli není někde dostupné srovnání degradace kvality textur na hogwarts legacy v opatchované verzi na 8 GB VRAM oproti 16 GB VRAM a bum mínuska. Přitom je to normální otázka k tématu. Ale protože to píšu já, tak hned je vymalováno.

Takže toxicita se pojí s fanděním korporátních značek v PCMR na všech webech. A teď běžte na stránky fandů PS5 a napište, že Xbox je lepší, nebo viceversa. To uvidíte toxic&hate.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

".. a bum mínuska. Přitom je to normální otázka k tématu. Ale protože to píšu já, tak hned je vymalováno .."

Nejsi sám.
Minusky dostávájí zástupci všech 8 táborů od toho zbytku.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Testy GPU od nejlepších.
cnews - Ľubomír Samák
gpureport
ddworld
dlouho nic
dlouho nic
zase nic
pctuning
diit - testy kterým nerozumim

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

L.Samak na cnews uz nemel recenzi ani nepamatuji.. jinak jeho recenze jsou dal na slovenskem webu hwcooling.net.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jj, cnews o ničem bohužel, chodim už jen sem a na hwcooling.net.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ddw :-D :-D Okej, pobavil

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zlata 6700XT..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jo 6700XT pomalu získává status kultovní karty :)
Tahle 7600XT je asi fajn, ale 6700XT má pořád vše co potřebuje, nic té kartě nechybí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak 6700XT je ve vsech aspektech o neco rychlejsi, 12GB pro dany level staci a stoji jen o chlup vic..
A jinak ano, 6700XT byla asi nejpovedenejsi karta RDNA2 generace. Skoda, ze to AMD nezopakovalo s 7700XT..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

'' 6700XT byla asi nejpovedenejsi karta RDNA2 ''

ja si teda pamatuju jiny hodnoceni.. vsichni po vydani 6700xt doporucovali 6800.. lepsi efektivita, vykon, 16gb pameti..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Drahá, ale AMD to pochopila a šla s cenou dolu a z karty byl rázem trhák!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prodejne byl urcite daleko lepsi "trhak" 6700XT nez 6800...cernove byly uplne jinde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano šlo o cenu, 6700XT byl mainstream "pro davy". 6800 už ne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nekvalita 6700XT vynikla v jeho vrcholné verzi 6750XT, která více žrala i přesto byla pomalejší než 6800, a k tomu -4GB VRAM. Ne, kultovní status a nejlepší RDNA2 kartou rozhodně zůstane 6800.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je hodně snadná odpověď:

AMD Radeon™ RX 6800 CU 60 - Boost Frequency Up to 2105 MHz / Game Frequency 1815 MHz - Memory Bandwidth
Up to 512 GB/s

AMD Radeon™ RX 6750 XT CU 40 - Boost Frequency Up to 2600 MHz / Game Frequency 2495 MHz - Memory Bandwidth Up to 432 GB/s

Čistě dle taktu a počtu shaderů je tam výkonový rozdíl na herním taktu 9-10%, ale 16% v paměťové propustnosti. Průšvih jsou takty. Spotřeba stoupá s taktem exponenciálně, ale s počtem tranzistorů lineárně. Takže spotřeba šla nahoru víc než výkon u 6750.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To ale nic nemeni na tom, ze 6700XT byla (stale je) nejuspesnejsi RDNA2 karta. Loni napr se tato karta prodavala nekolik mesicu okolo 330-350,-E. Za ty penize to byla a stale je (byt ted je cenove 370-380E) nejlepsi koupe na trhu. Provozni vlastnosti 6700XT nebyly nikterak extremni, proto v pohode pasovali do beznych buildu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Možná nebyla 6700XT hnaná tak moc na krev jako 6750. A cena určitě hrála roli.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To lze říci o všech 6x50 Radeonech.
Možná pozdější várka čipů měla lepší výkon/spotřeba, ale tím natažením frekvencí se to zabilo finální spotřebou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je zajímavé, že podle tabulky na AMD to tak velký rozdíl není. Spíš záleží na konkrétních edicích u výrobců.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Radeon RX 7600 nemel byt nikdy vydan, kdyz tak jako model RX 7500 XT 8GiB -> PCIe 4.0 x8.

Radeon RX 7600 XT mel mit zaklad/parametry z modelu RX 7700 XT 12GiB <-> RTX 4070 12GiB...

Radeon RX 7800 XT mel byt nasledne 7700 XT 16GiB cili pokracovatel uspesneho RX 6700 XT:

->7700 XT by mel vykon blizici se predchozimu modelu RX 6900 XT a to ja jiz povazuju za upgrade!

Radeon RX 7900 XT mel byt 7800 20GiB a 7900 XTX mela byt 7900 XT 24GiB.

Kdyby AMD nasledne chtela mohla jeste uvest RX 7950 XT s vyssim OC a GDDR6X, proc sakra ne?

Nevim na co AMD spekulovala, takhle by to bylo prehledne a generacne i se zadanym narustem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jako kromě toho že sis tady soukromě "vysnil" jiné jméno ke každé té kartě ten tvůj post neříká vůbec nic.
Stejně se naříkalo u nV že 4060 je vlastně 4050 a 4070 je 4060 a blabla..

Ano tak to je, "fandové" tímhle asi naznačují nespokojenost s cenou, a naopak výrobce to právě z toho důvodu "přeznačil"..
"Vyšší číslo" prodá logicky dráž.
Nevím co je na tom nejasné, můžeš to nekoupit, může si to ve vlastní hlavě "přeznačit" zase zpátky, ale nic moc dalšího s tím neuděláš.
PS: chápem tvé rozhořčení.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

tak prodeje 4070 ti super vs 7600xt 16GB jsou v poměru 9:1

https://videocardz.com/newz/nvidia-rtx-4070-ti-super-outpaces-amd-rx-760...

asi tak ta karta je platná, jak jsem psal amd prožívá svoji chvilku "slávy" stejně jako nvidia s 4060ti 16GB

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A jak dlouho se prodává 4070 Ti super a jak dlouho 7600XT?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Stejně, máte to v Pajkově linku v tabulce

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak s ohledem na počet výrobců AMD a Nvidia karet a s ohledem na jistou fanatičnost některých Nvidia zákazníků se ani nedivím. Taky nevíme, jak dlouho dopředu ti výrobci ty nové varianty vyráběli. Zajímavé na tom jsou ale jiné počty. Některé varianty se fakt moc první den neprodávaly... Ale dělat z té tabulky závěry moc nejde. Protože něco je prý přesně a něco jen odhad. A stále je to jeden jediný zdroj.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.