AFR byl mistake .... snad uz budou mit rozum i jinde a zas bude mit smysl vic karet ...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
AFR byl mistake .... snad uz
mittar https://diit.cz/profil/mittar
27. 10. 2014 - 10:18https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseAFR byl mistake .... snad uz budou mit rozum i jinde a zas bude mit smysl vic karet ...https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740753
+
Já si myslím, že celé mutli-gpu je hodně pochybné a smysl má jen pokud nejde o peníze v nejvyšším highendu - AFR má spoustu chyb (mnohem větší než latence je imho stutter) a SFR přináší jen malý nárůst výkonu (cca 20% v tomto případě?).
Ale člověk se nesmí nechat zmást vadným výpočtem zpoždění z článku. AFR má skutečně v jistém ohledu dvojnásobnou latenci proti single GPU. Ale to je v případě, že porovnáváte single proti dual GPU při stejných FPS. Tedy pokud má člověk 25 fps, tak single GPU počítá jeden snímek za 40ms, zatímco dualgpu prokládá výpočty snímku po 80 ms a z toho plyne delší latence.
Naopak pokud mi grafika chrlí snímek jednou za 40ms a přidám k ní stejnou druhou, tak latence zůstane při AFR na 40ms a při SFR a dokonalém škálování (ne jen těch 20%) by mohla klesnout na 20ms. Tedy proti SFR má "až dvojnásobnou latenci". O čtyřnásobku z nadpisu nemže být řeč.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Já si myslím, že celé mutli
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
28. 10. 2014 - 11:23https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseJá si myslím, že celé mutli-gpu je hodně pochybné a smysl má jen pokud nejde o peníze v nejvyšším highendu - AFR má spoustu chyb (mnohem větší než latence je imho stutter) a SFR přináší jen malý nárůst výkonu (cca 20% v tomto případě?).
Ale člověk se nesmí nechat zmást vadným výpočtem zpoždění z článku. AFR má skutečně v jistém ohledu dvojnásobnou latenci proti single GPU. Ale to je v případě, že porovnáváte single proti dual GPU při stejných FPS. Tedy pokud má člověk 25 fps, tak single GPU počítá jeden snímek za 40ms, zatímco dualgpu prokládá výpočty snímku po 80 ms a z toho plyne delší latence.
Naopak pokud mi grafika chrlí snímek jednou za 40ms a přidám k ní stejnou druhou, tak latence zůstane při AFR na 40ms a při SFR a dokonalém škálování (ne jen těch 20%) by mohla klesnout na 20ms. Tedy proti SFR má "až dvojnásobnou latenci". O čtyřnásobku z nadpisu nemže být řeč.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741093
+
Ideálně, kdyby se dalo přepínat mezi AFR a SFR, ale to bychom asi od programátorů chtěli moc...
Jinak palec nahoru za podporu mantle
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Ideálně, kdyby se dalo
Maor https://diit.cz/profil/abc-cba
27. 10. 2014 - 10:19https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseIdeálně, kdyby se dalo přepínat mezi AFR a SFR, ale to bychom asi od programátorů chtěli moc...
Jinak palec nahoru za podporu mantlehttps://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740757
+
Já tedy hlasuji pro stabilitu FPS. Kolísání a hlavně velkého kolísání FPS si všimne i méně vnímavý člověk.
+1
+12
-1
Je komentář přínosný?
Já tedy hlasuji pro stabilitu
Rafan https://diit.cz/profil/rafan
27. 10. 2014 - 10:23https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseJá tedy hlasuji pro stabilitu FPS. Kolísání a hlavně velkého kolísání FPS si všimne i méně vnímavý člověk.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740759
+
To vznikl zas nějaký výrok zaměstnance microsoftu :-D stejně výrok těch 640KB bude stačit všem je leganda :)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
To vznikl zas nějaký výrok
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
27. 10. 2014 - 10:37https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseTo vznikl zas nějaký výrok zaměstnance microsoftu :-D stejně výrok těch 640KB bude stačit všem je leganda :)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740769
+
Nejen proto, uplácí jej Nvidia aby používal její gameworks
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Nejen proto, uplácí jej
Robin Seina https://diit.cz/profil/robin-seina
27. 10. 2014 - 12:48https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseNejen proto, uplácí jej Nvidia aby používal její gameworkshttps://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740804
+
Mám rád tieto hlúpe reči. A koho upláca AMD aby používal Mantle, True Audio či TressFX? To sa vážne chcete niektorí tváriť, že to čo robí NV je na nič a nikto by to nepoužíval bez uplácania? AMD mánia niektorým ľuďom už trochu lezie na mozog.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Mám rád tieto hlúpe reči. A
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
27. 10. 2014 - 21:51https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseMám rád tieto hlúpe reči. A koho upláca AMD aby používal Mantle, True Audio či TressFX? To sa vážne chcete niektorí tváriť, že to čo robí NV je na nič a nikto by to nepoužíval bez uplácania? AMD mánia niektorým ľuďom už trochu lezie na mozog.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741013
+
Upřímně nikdy jsem netvrdila, že nvidia dělá věci na nic ani že by je nikdo nepoužíval. Ale je také známo, že programy The way its meant to be played a Gameworks poskytují krom softwarové podpory vývojářům též podporu finanční. Zda AMD Evolved poskytuje finanční podporu vývojářům nevím. Nicméně vzhledem finančním výsledkům AMD o tom pochybuju. Spíš májí výřečné zástupce a nabízí podporu zdarma. A o tom že AMD nabízí nejen v případě Mantle API kvalitní technologii svědčí už to, kolik vývojářů oznámilo jeho podporu v hrách. Kvalita se prodává sama, ale se schopným obchodníkem za ní se dá dosáhnout hodně i bez velké finanční podpory. Ale klidně předlož důkaz/odkaz že se mýlím.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Upřímně nikdy jsem netvrdila,
Robin Seina https://diit.cz/profil/robin-seina
27. 10. 2014 - 22:17https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseUpřímně nikdy jsem netvrdila, že nvidia dělá věci na nic ani že by je nikdo nepoužíval. Ale je také známo, že programy The way its meant to be played a Gameworks poskytují krom softwarové podpory vývojářům též podporu finanční. Zda AMD Evolved poskytuje finanční podporu vývojářům nevím. Nicméně vzhledem finančním výsledkům AMD o tom pochybuju. Spíš májí výřečné zástupce a nabízí podporu zdarma. A o tom že AMD nabízí nejen v případě Mantle API kvalitní technologii svědčí už to, kolik vývojářů oznámilo jeho podporu v hrách. Kvalita se prodává sama, ale se schopným obchodníkem za ní se dá dosáhnout hodně i bez velké finanční podpory. Ale klidně předlož důkaz/odkaz že se mýlím.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741021
+
Takže používanie GameWorks neznamená kvalitu, ale službu za finančnú podporu. Na druhej strane u AMD to znamená práve tú kvalitu. :-) Ty sama si mi nedala žiadny dôkaz iba samé dohady a odo mňa chceš niečo dokázať. Nemusíš sa báť o to, že finančne podporujú svoje technológie obe firmy. Neplatia si ale to, aby vývojári používali pochybné technológie, ale platia čas za predĺženie vývoja, ktorý je potrebný na ich implementáciu. Analytici, programátori či tzv artists (neviem aký slovenský pojem toto miesto najlepšie označuje) musia byť z niečoho platení a ide o to z koho vrecka to pôjde, Vieš je to úplne prosté, žiadna konšpirácia. GameWorks je tiež kvalitný kus SW.
"Upřímně nikdy jsem netvrdila, že nvidia dělá věci na nic ani že by je nikdo nepoužíval."
Napísala si, že UBISOFT používa GameWorks pretože ho NVIDIA upláca. Taktiež si sama napísala, že kvalitný kus SW ako Mantle sa na druhej strane predáva sama. Čo si z toho asi má človek zobrať?
Budem ďaleko od pravdy v tom, že o vývoji SW nevieš nič a že v IT nepracuješ?
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Takže používanie GameWorks
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
27. 10. 2014 - 22:41https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseTakže používanie GameWorks neznamená kvalitu, ale službu za finančnú podporu. Na druhej strane u AMD to znamená práve tú kvalitu. :-) Ty sama si mi nedala žiadny dôkaz iba samé dohady a odo mňa chceš niečo dokázať. Nemusíš sa báť o to, že finančne podporujú svoje technológie obe firmy. Neplatia si ale to, aby vývojári používali pochybné technológie, ale platia čas za predĺženie vývoja, ktorý je potrebný na ich implementáciu. Analytici, programátori či tzv artists (neviem aký slovenský pojem toto miesto najlepšie označuje) musia byť z niečoho platení a ide o to z koho vrecka to pôjde, Vieš je to úplne prosté, žiadna konšpirácia. GameWorks je tiež kvalitný kus SW.
"Upřímně nikdy jsem netvrdila, že nvidia dělá věci na nic ani že by je nikdo nepoužíval."
Napísala si, že UBISOFT používa GameWorks pretože ho NVIDIA upláca. Taktiež si sama napísala, že kvalitný kus SW ako Mantle sa na druhej strane predáva sama. Čo si z toho asi má človek zobrať?
Budem ďaleko od pravdy v tom, že o vývoji SW nevieš nič a že v IT nepracuješ? https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741023
+
Mimochodem, nvidia nikdy neposkytla vyvojarum penize. Poskytuje technologie a primou podporu, tedy lidi kteri prileti letadlem, sednou do officu developeru hry, a zacnou kodovat. To samozrejme stoji slusny prachy, ale neni to financni prijem pro studio. Naoplatku je ve hre logo twimtbp.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mimochodem, nvidia nikdy
Nest https://diit.cz/profil/nest
27. 10. 2014 - 22:51https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseMimochodem, nvidia nikdy neposkytla vyvojarum penize. Poskytuje technologie a primou podporu, tedy lidi kteri prileti letadlem, sednou do officu developeru hry, a zacnou kodovat. To samozrejme stoji slusny prachy, ale neni to financni prijem pro studio. Naoplatku je ve hre logo twimtbp.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741031
+
No zrovna u strategicke tahove hry typu civilizace to skutecne staci.
U RTS to uz muze byt malo a u ostanich her kde zalezi na rychlosti hracovych reakci to uz skutecne nestaci (FPS, zavody, simulatory)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
No zrovna u strategicke
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
27. 10. 2014 - 12:20https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseNo zrovna u strategicke tahove hry typu civilizace to skutecne staci.
U RTS to uz muze byt malo a u ostanich her kde zalezi na rychlosti hracovych reakci to uz skutecne nestaci (FPS, zavody, simulatory)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740797
+
Ja zajímavé, že zrovna Civilizace jsou hry, které jsou vždycky úplně na špici s podporou různých technologií. Přitom je to u této hry úplně k prdu, omezovat lag u tahové (!) strategie je samo o sobě dost dobrý námět na nějaký vtip. :-)
(To ale nic neubírá na tom, že to jsou po herní stránce pecka hry, zrovna v sobotu jsem u pětky vedl válku tak intenzivně, že jsem šal spát, až bylo podruhé v noci půl třetí.)
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Ja zajímavé, že zrovna
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
27. 10. 2014 - 12:59https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseJa zajímavé, že zrovna Civilizace jsou hry, které jsou vždycky úplně na špici s podporou různých technologií. Přitom je to u této hry úplně k prdu, omezovat lag u tahové (!) strategie je samo o sobě dost dobrý námět na nějaký vtip. :-)
(To ale nic neubírá na tom, že to jsou po herní stránce pecka hry, zrovna v sobotu jsem u pětky vedl válku tak intenzivně, že jsem šal spát, až bylo podruhé v noci půl třetí.)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740805
+
V pripade starych "statickych" tahovych hier mas pravdu.
Lenze uz mame rok 2014 a tahova strategia obsahuje vacsinou komplet detailne 3D animacie, obsahuje dynamicke priblizovanie a otacanie kamery, ktore si prisposobuje aj sam uzivatel. V tomto pripade, uz tie FPS (hlavne vyvazenost) su z pohladu plynulosti jednotlivych animacii dolezite (napr. v niektorych pripadoch pocitania AI animacie potrhavaju a kazi to dojem z hry).
Vtip by to bol, keby to riesili pri Civilization2 (alebo nejakej starej).
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
V pripade starych "statickych
jupiii https://diit.cz/profil/h4t3ck
27. 10. 2014 - 13:34https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseV pripade starych "statickych" tahovych hier mas pravdu.
Lenze uz mame rok 2014 a tahova strategia obsahuje vacsinou komplet detailne 3D animacie, obsahuje dynamicke priblizovanie a otacanie kamery, ktore si prisposobuje aj sam uzivatel. V tomto pripade, uz tie FPS (hlavne vyvazenost) su z pohladu plynulosti jednotlivych animacii dolezite (napr. v niektorych pripadoch pocitania AI animacie potrhavaju a kazi to dojem z hry).
Vtip by to bol, keby to riesili pri Civilization2 (alebo nejakej starej).https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740819
+
No nevím, když se v CIVce počítá AI, tak se (kromě loga státu) AFAIK nic neanimuje. Až se to spočítá, tak se teprve začnou hýbat - o tom ta tahová strategie je, ne? :-)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
No nevím, když se v CIVce
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
27. 10. 2014 - 14:41https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseNo nevím, když se v CIVce počítá AI, tak se (kromě loga státu) AFAIK nic neanimuje. Až se to spočítá, tak se teprve začnou hýbat - o tom ta tahová strategie je, ne? :-)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740859
+
Aha... takze, ked je to take jednoduche, tak preco potom CIVka zerie bezne cca 20-25% 4jadroveho procesora, a v pripade AI kola zerie takme polovicu? Predtym na jednojadrovych v niektorych situaciach potrhavala.
Ja som simulaciu s velmi-velmi jednoduchym animatorom narozdiel od teba programoval. Tiez som mal moznost animovat na zaklade dopredu vypocitanych dat, alebo realtime. Samozrejme lahsie bolo s dopredu vypocitanymi datami. No aj tak, tie animacie potrebovali vypocty. Animovany objekt potreboval vycitat udaj "kam" sa ma dostat a ako rychlo hybat. Ja som nemusel riesit plynulost animacie, ci zodpoveda realite daneho priestoru, nemusel som riesit animacie jednotlivych objektov (kedze som mal len symbolicky pouzite bodky/kruhy v animatore), nemusel som riesit pathfinding...
Ale ok, v pripade Civilizacie to robi za procesor nejaky ukryty skrecok.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Aha... takze, ked je to take
jupiii https://diit.cz/profil/h4t3ck
28. 10. 2014 - 09:07https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseAha... takze, ked je to take jednoduche, tak preco potom CIVka zerie bezne cca 20-25% 4jadroveho procesora, a v pripade AI kola zerie takme polovicu? Predtym na jednojadrovych v niektorych situaciach potrhavala.
Ja som simulaciu s velmi-velmi jednoduchym animatorom narozdiel od teba programoval. Tiez som mal moznost animovat na zaklade dopredu vypocitanych dat, alebo realtime. Samozrejme lahsie bolo s dopredu vypocitanymi datami. No aj tak, tie animacie potrebovali vypocty. Animovany objekt potreboval vycitat udaj "kam" sa ma dostat a ako rychlo hybat. Ja som nemusel riesit plynulost animacie, ci zodpoveda realite daneho priestoru, nemusel som riesit animacie jednotlivych objektov (kedze som mal len symbolicky pouzite bodky/kruhy v animatore), nemusel som riesit pathfinding...
Ale ok, v pripade Civilizacie to robi za procesor nejaky ukryty skrecok.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741083
+
No při uživatelově tahu žere míň, protože jedou jenom statické animace (pořád dokola dělník staví farmu a loď loví ryby) a víceméně čeká, kam kliknu. Při AI tahu žere samozřejmě víc CPU, protože buď počítá, nebo animuje a na nic nečeká. Kdybys při svém tahu furt jezdil mapou a na něco klikal, tak se na těch 50% dostaneš taky.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
No při uživatelově tahu žere
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
29. 10. 2014 - 12:31https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseNo při uživatelově tahu žere míň, protože jedou jenom statické animace (pořád dokola dělník staví farmu a loď loví ryby) a víceméně čeká, kam kliknu. Při AI tahu žere samozřejmě víc CPU, protože buď počítá, nebo animuje a na nic nečeká. Kdybys při svém tahu furt jezdil mapou a na něco klikal, tak se na těch 50% dostaneš taky.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741303
+
zrovna jsem ji včera hrál - minimálně vidíte animace soubojů (to bylo tuším už ve IV.), pokud nejsou vypnuté.
V aktuální verzi můžete i během počítání AI pracovat s mapou, což dříve nešlo (verzi V. jsem nehrál)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
zrovna jsem ji včera hrál -
Chulda https://diit.cz/profil/chulda
29. 10. 2014 - 09:49https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskusezrovna jsem ji včera hrál - minimálně vidíte animace soubojů (to bylo tuším už ve IV.), pokud nejsou vypnuté.
V aktuální verzi můžete i během počítání AI pracovat s mapou, což dříve nešlo (verzi V. jsem nehrál)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741223
+
Vsimnul si nekdo, ze dve karty v normal CF maji horsi minima, nez jedna karta? Maj to kluci nejaky rozbity, z toho pak nejdou delat zadne zavery.
Za druhe, nikdo si nebude porizovat druhou kartu kvuli narustu fps 10-15%. Prestoze bude mit SFR mozna prubehy fps srovnatelne s jednou kartou, tohle rozhodne nestaci.
Vecna skoda, ze to zatim nerozjeli v BF4, tam by nekolik desitek ms mohlo slabsim kartam pomoct.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Vsimnul si nekdo, ze dve
Nest https://diit.cz/profil/nest
27. 10. 2014 - 14:58https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseVsimnul si nekdo, ze dve karty v normal CF maji horsi minima, nez jedna karta? Maj to kluci nejaky rozbity, z toho pak nejdou delat zadne zavery.
Za druhe, nikdo si nebude porizovat druhou kartu kvuli narustu fps 10-15%. Prestoze bude mit SFR mozna prubehy fps srovnatelne s jednou kartou, tohle rozhodne nestaci.
Vecna skoda, ze to zatim nerozjeli v BF4, tam by nekolik desitek ms mohlo slabsim kartam pomoct.https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740877
+
long live to AMD! never NV, never Intel, just AMD :)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
long live to AMD! never NV,
Exhumanizator https://diit.cz/profil/fero77ke
27. 10. 2014 - 17:47https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuselong live to AMD! never NV, never Intel, just AMD :)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-740960
+
Kdyz ji milujes, neni co resit. (i kdyz se to neda pit)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Kdyz ji milujes, neni co
Nest https://diit.cz/profil/nest
27. 10. 2014 - 22:46https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuseKdyz ji milujes, neni co resit. (i kdyz se to neda pit)https://diit.cz/clanek/mantle-crossfire-civilizattion-beyond-earth/diskuse#comment-741027
+
AFR byl mistake .... snad uz budou mit rozum i jinde a zas bude mit smysl vic karet ...
Já si myslím, že celé mutli-gpu je hodně pochybné a smysl má jen pokud nejde o peníze v nejvyšším highendu - AFR má spoustu chyb (mnohem větší než latence je imho stutter) a SFR přináší jen malý nárůst výkonu (cca 20% v tomto případě?).
Ale člověk se nesmí nechat zmást vadným výpočtem zpoždění z článku. AFR má skutečně v jistém ohledu dvojnásobnou latenci proti single GPU. Ale to je v případě, že porovnáváte single proti dual GPU při stejných FPS. Tedy pokud má člověk 25 fps, tak single GPU počítá jeden snímek za 40ms, zatímco dualgpu prokládá výpočty snímku po 80 ms a z toho plyne delší latence.
Naopak pokud mi grafika chrlí snímek jednou za 40ms a přidám k ní stejnou druhou, tak latence zůstane při AFR na 40ms a při SFR a dokonalém škálování (ne jen těch 20%) by mohla klesnout na 20ms. Tedy proti SFR má "až dvojnásobnou latenci". O čtyřnásobku z nadpisu nemže být řeč.
Ideálně, kdyby se dalo přepínat mezi AFR a SFR, ale to bychom asi od programátorů chtěli moc...
Jinak palec nahoru za podporu mantle
Já tedy hlasuji pro stabilitu FPS. Kolísání a hlavně velkého kolísání FPS si všimne i méně vnímavý člověk.
30 fps staci :D
To vznikl zas nějaký výrok zaměstnance microsoftu :-D stejně výrok těch 640KB bude stačit všem je leganda :)
nikoli MS, ale zaměstnance Ubisoftu ;-)
Tak preto Ubisoft na Mantle serie: stačí 30 FPS.
Nejen proto, uplácí jej Nvidia aby používal její gameworks
Mám rád tieto hlúpe reči. A koho upláca AMD aby používal Mantle, True Audio či TressFX? To sa vážne chcete niektorí tváriť, že to čo robí NV je na nič a nikto by to nepoužíval bez uplácania? AMD mánia niektorým ľuďom už trochu lezie na mozog.
Upřímně nikdy jsem netvrdila, že nvidia dělá věci na nic ani že by je nikdo nepoužíval. Ale je také známo, že programy The way its meant to be played a Gameworks poskytují krom softwarové podpory vývojářům též podporu finanční. Zda AMD Evolved poskytuje finanční podporu vývojářům nevím. Nicméně vzhledem finančním výsledkům AMD o tom pochybuju. Spíš májí výřečné zástupce a nabízí podporu zdarma. A o tom že AMD nabízí nejen v případě Mantle API kvalitní technologii svědčí už to, kolik vývojářů oznámilo jeho podporu v hrách. Kvalita se prodává sama, ale se schopným obchodníkem za ní se dá dosáhnout hodně i bez velké finanční podpory. Ale klidně předlož důkaz/odkaz že se mýlím.
Takže používanie GameWorks neznamená kvalitu, ale službu za finančnú podporu. Na druhej strane u AMD to znamená práve tú kvalitu. :-) Ty sama si mi nedala žiadny dôkaz iba samé dohady a odo mňa chceš niečo dokázať. Nemusíš sa báť o to, že finančne podporujú svoje technológie obe firmy. Neplatia si ale to, aby vývojári používali pochybné technológie, ale platia čas za predĺženie vývoja, ktorý je potrebný na ich implementáciu. Analytici, programátori či tzv artists (neviem aký slovenský pojem toto miesto najlepšie označuje) musia byť z niečoho platení a ide o to z koho vrecka to pôjde, Vieš je to úplne prosté, žiadna konšpirácia. GameWorks je tiež kvalitný kus SW.
"Upřímně nikdy jsem netvrdila, že nvidia dělá věci na nic ani že by je nikdo nepoužíval."
Napísala si, že UBISOFT používa GameWorks pretože ho NVIDIA upláca. Taktiež si sama napísala, že kvalitný kus SW ako Mantle sa na druhej strane predáva sama. Čo si z toho asi má človek zobrať?
Budem ďaleko od pravdy v tom, že o vývoji SW nevieš nič a že v IT nepracuješ?
Mimochodem, nvidia nikdy neposkytla vyvojarum penize. Poskytuje technologie a primou podporu, tedy lidi kteri prileti letadlem, sednou do officu developeru hry, a zacnou kodovat. To samozrejme stoji slusny prachy, ale neni to financni prijem pro studio. Naoplatku je ve hre logo twimtbp.
No zrovna u strategicke tahove hry typu civilizace to skutecne staci.
U RTS to uz muze byt malo a u ostanich her kde zalezi na rychlosti hracovych reakci to uz skutecne nestaci (FPS, zavody, simulatory)
Ja zajímavé, že zrovna Civilizace jsou hry, které jsou vždycky úplně na špici s podporou různých technologií. Přitom je to u této hry úplně k prdu, omezovat lag u tahové (!) strategie je samo o sobě dost dobrý námět na nějaký vtip. :-)
(To ale nic neubírá na tom, že to jsou po herní stránce pecka hry, zrovna v sobotu jsem u pětky vedl válku tak intenzivně, že jsem šal spát, až bylo podruhé v noci půl třetí.)
V pripade starych "statickych" tahovych hier mas pravdu.
Lenze uz mame rok 2014 a tahova strategia obsahuje vacsinou komplet detailne 3D animacie, obsahuje dynamicke priblizovanie a otacanie kamery, ktore si prisposobuje aj sam uzivatel. V tomto pripade, uz tie FPS (hlavne vyvazenost) su z pohladu plynulosti jednotlivych animacii dolezite (napr. v niektorych pripadoch pocitania AI animacie potrhavaju a kazi to dojem z hry).
Vtip by to bol, keby to riesili pri Civilization2 (alebo nejakej starej).
No nevím, když se v CIVce počítá AI, tak se (kromě loga státu) AFAIK nic neanimuje. Až se to spočítá, tak se teprve začnou hýbat - o tom ta tahová strategie je, ne? :-)
Aha... takze, ked je to take jednoduche, tak preco potom CIVka zerie bezne cca 20-25% 4jadroveho procesora, a v pripade AI kola zerie takme polovicu? Predtym na jednojadrovych v niektorych situaciach potrhavala.
Ja som simulaciu s velmi-velmi jednoduchym animatorom narozdiel od teba programoval. Tiez som mal moznost animovat na zaklade dopredu vypocitanych dat, alebo realtime. Samozrejme lahsie bolo s dopredu vypocitanymi datami. No aj tak, tie animacie potrebovali vypocty. Animovany objekt potreboval vycitat udaj "kam" sa ma dostat a ako rychlo hybat. Ja som nemusel riesit plynulost animacie, ci zodpoveda realite daneho priestoru, nemusel som riesit animacie jednotlivych objektov (kedze som mal len symbolicky pouzite bodky/kruhy v animatore), nemusel som riesit pathfinding...
Ale ok, v pripade Civilizacie to robi za procesor nejaky ukryty skrecok.
No při uživatelově tahu žere míň, protože jedou jenom statické animace (pořád dokola dělník staví farmu a loď loví ryby) a víceméně čeká, kam kliknu. Při AI tahu žere samozřejmě víc CPU, protože buď počítá, nebo animuje a na nic nečeká. Kdybys při svém tahu furt jezdil mapou a na něco klikal, tak se na těch 50% dostaneš taky.
zrovna jsem ji včera hrál - minimálně vidíte animace soubojů (to bylo tuším už ve IV.), pokud nejsou vypnuté.
V aktuální verzi můžete i během počítání AI pracovat s mapou, což dříve nešlo (verzi V. jsem nehrál)
Vsimnul si nekdo, ze dve karty v normal CF maji horsi minima, nez jedna karta? Maj to kluci nejaky rozbity, z toho pak nejdou delat zadne zavery.
Za druhe, nikdo si nebude porizovat druhou kartu kvuli narustu fps 10-15%. Prestoze bude mit SFR mozna prubehy fps srovnatelne s jednou kartou, tohle rozhodne nestaci.
Vecna skoda, ze to zatim nerozjeli v BF4, tam by nekolik desitek ms mohlo slabsim kartam pomoct.
long live to AMD! never NV, never Intel, just AMD :)
Kdyz ji milujes, neni co resit. (i kdyz se to neda pit)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.