nevím jestli to není další Charlieho výplod, ale bylo by to velmi zajímavé
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
http://semiaccurate.com/2014
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
19. 3. 2014 - 07:53https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskusehttp://semiaccurate.com/2014/03/18/microsoft-adopts-mantle-calls-dx12/
nevím jestli to není další Charlieho výplod, ale bylo by to velmi zajímavé https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696387
+
Přijde mi, že tak před rokem, možná dřív, přešel na nějakej tvrdší matroš :-) Ne kvůli tomu, že by Mantle mohl být integrovaný jako nová verze D3D v DX (byť i to mi úplně nesedí), ale ty silácký kecy kolem už se vážně nedají číst.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Přijde mi, že tak před rokem,
no-X https://diit.cz/autor/no-x
19. 3. 2014 - 09:14https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskusePřijde mi, že tak před rokem, možná dřív, přešel na nějakej tvrdší matroš :-) Ne kvůli tomu, že by Mantle mohl být integrovaný jako nová verze D3D v DX (byť i to mi úplně nesedí), ale ty silácký kecy kolem už se vážně nedají číst.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696402
+
Jo to víš, ego je hrozná věc :o) obzvláště když si někdo začne myslet že má jediný správný pohled na věc.
Zítra se už snad dozvíme něco víc
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Jo to víš, ego je hrozná věc
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
19. 3. 2014 - 10:19https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseJo to víš, ego je hrozná věc :o) obzvláště když si někdo začne myslet že má jediný správný pohled na věc.
Zítra se už snad dozvíme něco víc https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696405
+
A co True Audio? Jen zmínka v nadpisu!!! Na jiných webech se píše, že nebyl poznat výkonostní rozdíl mezi když byl zvuk trueaudio přes gpu nebo softwarově přes procesor. Což by vedlo k názoru, že procesory jsou dnes tak výkonné, že není potřeba implementovat podporu trueaudio hardwarově a zabírat tím zbytečně místo na čipu GPU. Nebo se mýlím???
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
A co True Audio? Jen zmínka v
Tom Miki https://diit.cz/profil/miki79
19. 3. 2014 - 08:25https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseA co True Audio? Jen zmínka v nadpisu!!! Na jiných webech se píše, že nebyl poznat výkonostní rozdíl mezi když byl zvuk trueaudio přes gpu nebo softwarově přes procesor. Což by vedlo k názoru, že procesory jsou dnes tak výkonné, že není potřeba implementovat podporu trueaudio hardwarově a zabírat tím zbytečně místo na čipu GPU. Nebo se mýlím???https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696393
+
Jak je videt tak tvurci Titanfallu s tim nesouhlasi. Takze by se asi nejaky hw standart, ktery by mela vetsina hodil.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Jak je videt tak tvurci
Tudva https://diit.cz/profil/tudva
19. 3. 2014 - 09:00https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseJak je videt tak tvurci Titanfallu s tim nesouhlasi. Takze by se asi nejaky hw standart, ktery by mela vetsina hodil.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696399
+
Protože zatím nepočítají s optimalizaci procesoru ve hrách jako je API MANTLE ;-)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Protože zatím nepočítají s
Tom Miki https://diit.cz/profil/miki79
19. 3. 2014 - 09:55https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseProtože zatím nepočítají s optimalizaci procesoru ve hrách jako je API MANTLE ;-)https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696411
+
Zajímavé, ale nějak mě tam chybí absolutní čísla. Co je to výkonnostní nárůst? Jako počet FPS? Z kolika na kolik?
A podle mě si nemůže nikdo ani všimnout jestli hra běží na 60FPS nebo 65FPS :) Spíš by mě zajímalo srovnání DirectX vs. Mantle někde na hranici hratelnosti - tak kolem 25FPS.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zajímavé, ale nějak mě tam
Miroslav Jasso https://diit.cz/profil/mighty-morpheus
19. 3. 2014 - 10:33https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseZajímavé, ale nějak mě tam chybí absolutní čísla. Co je to výkonnostní nárůst? Jako počet FPS? Z kolika na kolik?
A podle mě si nemůže nikdo ani všimnout jestli hra běží na 60FPS nebo 65FPS :) Spíš by mě zajímalo srovnání DirectX vs. Mantle někde na hranici hratelnosti - tak kolem 25FPS.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696417
+
Podla predchadzajucich vysledkov Mantle na BF4 by som to nezatracoval ani iba pri 5% naraste. Respektive tam bolo vidiet ze aj ked Mantle prinieslo na slabsich zostavach mensie narasty, stale pomohlo vyhladit priebeh, t.j. fps menej lietalo hore dolu a priebeh bol plynulejsi.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Podla predchadzajucich
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
19. 3. 2014 - 12:49https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskusePodla predchadzajucich vysledkov Mantle na BF4 by som to nezatracoval ani iba pri 5% naraste. Respektive tam bolo vidiet ze aj ked Mantle prinieslo na slabsich zostavach mensie narasty, stale pomohlo vyhladit priebeh, t.j. fps menej lietalo hore dolu a priebeh bol plynulejsi.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696486
+
Přesně tak, s Mantle v podstatě zmizely (no.. nezmizely, ale zásadně se zlepšily) dropy FPS u náročnějších situací (typicky více lidí v malé místnosti plus granáty a smokes)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Přesně tak, s Mantle v
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
26. 6. 2014 - 08:18https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskusePřesně tak, s Mantle v podstatě zmizely (no.. nezmizely, ale zásadně se zlepšily) dropy FPS u náročnějších situací (typicky více lidí v malé místnosti plus granáty a smokes)https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-713051
+
A nemůže být čistě teoreticky pes zakopán i někde jinde? Netvrdím, že celý :) Pamatuju si, že D3D se mě nikdy nepodařil (Programoval jsem na nich nějaký software) přinutit renderovat rychleji než nějakých 50-60FPS. Do určité míry složitosti scény se renderovala stále +- 60FPS a po překročení začalo FPS klesat. Třeba prostě jenom D3D nenutí GPU renderovat zbytečné snímky, které monitor stejně nezobrazí.
Děkuju za mínus :)
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
A nemůže být čistě teoreticky
Miroslav Jasso https://diit.cz/profil/mighty-morpheus
19. 3. 2014 - 13:05https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseA nemůže být čistě teoreticky pes zakopán i někde jinde? Netvrdím, že celý :) Pamatuju si, že D3D se mě nikdy nepodařil (Programoval jsem na nich nějaký software) přinutit renderovat rychleji než nějakých 50-60FPS. Do určité míry složitosti scény se renderovala stále +- 60FPS a po překročení začalo FPS klesat. Třeba prostě jenom D3D nenutí GPU renderovat zbytečné snímky, které monitor stejně nezobrazí.
Děkuju za mínus :)https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696492
+
19. 3. 2014 - 13:39https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseTo by se ti líbilo, co? Nic nedostaneš! :-)https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696519
+
Miroslav Jasso https://diit.cz/profil/mighty-morpheus
19. 3. 2014 - 15:01https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseZni to logicky, ale ten byl vypnuty.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696552
+
No to je naozaj divné. Tiež si len tak pre seba niečo programujem v DX11 a nemám problém ísť v úplne jednoduchých scénkach s jedným objektom aj nad 11 000 FPS, ktoré neklesá. A s implementovaným Frustum Culling mi FPS klesá a stúpa pekne podľa toho koľko objektov sa nachádza v zornom poli kamery. V scénach s pár objektami je to v rozmedzí par stovák FPS a v pohode sa FPS drží ak sa nehýbem. Žiadne klesanie a ani lock na okolo 60. Mám implemetovanú ak možnosť zapínania a vypínania VSYNC. So zapnutým sa držím na 60 (potom na 30 alebo 15 podľa zložitosti scény). S vypnutým tak ako píšem vyššie.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
No to je naozaj divné. Tiež
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
19. 3. 2014 - 16:14https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseNo to je naozaj divné. Tiež si len tak pre seba niečo programujem v DX11 a nemám problém ísť v úplne jednoduchých scénkach s jedným objektom aj nad 11 000 FPS, ktoré neklesá. A s implementovaným Frustum Culling mi FPS klesá a stúpa pekne podľa toho koľko objektov sa nachádza v zornom poli kamery. V scénach s pár objektami je to v rozmedzí par stovák FPS a v pohode sa FPS drží ak sa nehýbem. Žiadne klesanie a ani lock na okolo 60. Mám implemetovanú ak možnosť zapínania a vypínania VSYNC. So zapnutým sa držím na 60 (potom na 30 alebo 15 podľa zložitosti scény). S vypnutým tak ako píšem vyššie.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696576
+
-mantle je perfektne len pre konfiguracie `vymakana GPU + captave CPU`
(preto aj AMD poskytlo taketo dost onicom grafy ako aj autor spravne komentoval, ze na spickovej grafickej karte si nikto nebude davat nizke detaily a nizke rozlisenie)
-najrozumnejsia kombinacia (nadpriemerne CPU a priemerne GPU) je bez relevantnych ziskov, co je logicke kedze GPU beztak frci naplno a CPU sa ulieva...
-lepsie vysledky v praxi dosiahnete, ak si miesto kriplackeho AMD CPU kupite intel, nez babracka s mantle (tym nechcem povedat, ze ta iniciativa je zla a nedrzim jej palce)
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
No ziadne prekvapenie sa
sp c https://diit.cz/profil/spc-spc
19. 3. 2014 - 16:16https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseNo ziadne prekvapenie sa nekonalo....
->>>
-mantle je perfektne len pre konfiguracie `vymakana GPU + captave CPU`
(preto aj AMD poskytlo taketo dost onicom grafy ako aj autor spravne komentoval, ze na spickovej grafickej karte si nikto nebude davat nizke detaily a nizke rozlisenie)
-najrozumnejsia kombinacia (nadpriemerne CPU a priemerne GPU) je bez relevantnych ziskov, co je logicke kedze GPU beztak frci naplno a CPU sa ulieva...
-lepsie vysledky v praxi dosiahnete, ak si miesto kriplackeho AMD CPU kupite intel, nez babracka s mantle (tym nechcem povedat, ze ta iniciativa je zla a nedrzim jej palce)https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-696582
+
to není pravda. Viditelné rozdíly jsou i u i7-2600K (4,3GHz) + R9 280X.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
to není pravda. Viditelné
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
26. 6. 2014 - 08:20https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuseto není pravda. Viditelné rozdíly jsou i u i7-2600K (4,3GHz) + R9 280X.https://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskuse#comment-713052
+
Diskuse k Mantle pro Thief přináší 5-50% zrychleníhttps://diit.cz/clanek/mantle-pro-thief-prinasi-5-50-zrychleni/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
http://semiaccurate.com/2014/03/18/microsoft-adopts-mantle-calls-dx12/
nevím jestli to není další Charlieho výplod, ale bylo by to velmi zajímavé
Přijde mi, že tak před rokem, možná dřív, přešel na nějakej tvrdší matroš :-) Ne kvůli tomu, že by Mantle mohl být integrovaný jako nová verze D3D v DX (byť i to mi úplně nesedí), ale ty silácký kecy kolem už se vážně nedají číst.
Jo to víš, ego je hrozná věc :o) obzvláště když si někdo začne myslet že má jediný správný pohled na věc.
Zítra se už snad dozvíme něco víc
A co True Audio? Jen zmínka v nadpisu!!! Na jiných webech se píše, že nebyl poznat výkonostní rozdíl mezi když byl zvuk trueaudio přes gpu nebo softwarově přes procesor. Což by vedlo k názoru, že procesory jsou dnes tak výkonné, že není potřeba implementovat podporu trueaudio hardwarově a zabírat tím zbytečně místo na čipu GPU. Nebo se mýlím???
Jak je videt tak tvurci Titanfallu s tim nesouhlasi. Takze by se asi nejaky hw standart, ktery by mela vetsina hodil.
Protože zatím nepočítají s optimalizaci procesoru ve hrách jako je API MANTLE ;-)
Zajímavé, ale nějak mě tam chybí absolutní čísla. Co je to výkonnostní nárůst? Jako počet FPS? Z kolika na kolik?
A podle mě si nemůže nikdo ani všimnout jestli hra běží na 60FPS nebo 65FPS :) Spíš by mě zajímalo srovnání DirectX vs. Mantle někde na hranici hratelnosti - tak kolem 25FPS.
Závěrečné grafy jsou v absolutních číslech.
Pravda, takže performace = FPS
Podla predchadzajucich vysledkov Mantle na BF4 by som to nezatracoval ani iba pri 5% naraste. Respektive tam bolo vidiet ze aj ked Mantle prinieslo na slabsich zostavach mensie narasty, stale pomohlo vyhladit priebeh, t.j. fps menej lietalo hore dolu a priebeh bol plynulejsi.
Přesně tak, s Mantle v podstatě zmizely (no.. nezmizely, ale zásadně se zlepšily) dropy FPS u náročnějších situací (typicky více lidí v malé místnosti plus granáty a smokes)
A nemůže být čistě teoreticky pes zakopán i někde jinde? Netvrdím, že celý :) Pamatuju si, že D3D se mě nikdy nepodařil (Programoval jsem na nich nějaký software) přinutit renderovat rychleji než nějakých 50-60FPS. Do určité míry složitosti scény se renderovala stále +- 60FPS a po překročení začalo FPS klesat. Třeba prostě jenom D3D nenutí GPU renderovat zbytečné snímky, které monitor stejně nezobrazí.
Děkuju za mínus :)
To by se ti líbilo, co? Nic nedostaneš! :-)
Tak to je spíš dáno vypnutím/zapnutím vsync, ne?
Zni to logicky, ale ten byl vypnuty.
No to je naozaj divné. Tiež si len tak pre seba niečo programujem v DX11 a nemám problém ísť v úplne jednoduchých scénkach s jedným objektom aj nad 11 000 FPS, ktoré neklesá. A s implementovaným Frustum Culling mi FPS klesá a stúpa pekne podľa toho koľko objektov sa nachádza v zornom poli kamery. V scénach s pár objektami je to v rozmedzí par stovák FPS a v pohode sa FPS drží ak sa nehýbem. Žiadne klesanie a ani lock na okolo 60. Mám implemetovanú ak možnosť zapínania a vypínania VSYNC. So zapnutým sa držím na 60 (potom na 30 alebo 15 podľa zložitosti scény). S vypnutým tak ako píšem vyššie.
No ziadne prekvapenie sa nekonalo....
->>>
-mantle je perfektne len pre konfiguracie `vymakana GPU + captave CPU`
(preto aj AMD poskytlo taketo dost onicom grafy ako aj autor spravne komentoval, ze na spickovej grafickej karte si nikto nebude davat nizke detaily a nizke rozlisenie)
-najrozumnejsia kombinacia (nadpriemerne CPU a priemerne GPU) je bez relevantnych ziskov, co je logicke kedze GPU beztak frci naplno a CPU sa ulieva...
-lepsie vysledky v praxi dosiahnete, ak si miesto kriplackeho AMD CPU kupite intel, nez babracka s mantle (tym nechcem povedat, ze ta iniciativa je zla a nedrzim jej palce)
to není pravda. Viditelné rozdíly jsou i u i7-2600K (4,3GHz) + R9 280X.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.