FPS nebyly doménou konzolí nikdy, bo ovládání. Ale například u her typu Need for speed to problém nebude.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
FPS nebyly doménou konzolí
Choze TM https://diit.cz/profil/chozetm
18. 10. 2013 - 14:51https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseFPS nebyly doménou konzolí nikdy, bo ovládání. Ale například u her typu Need for speed to problém nebude.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671061
+
To jsem ani nenapsal, ale tam má zas mírnou výhodu analogový konzolový ovladač, proti digitální klávesnici. Ale volant i gamepad si mohou připojit oba...
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
To jsem ani nenapsal, ale tam
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 10. 2013 - 14:53https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseTo jsem ani nenapsal, ale tam má zas mírnou výhodu analogový konzolový ovladač, proti digitální klávesnici. Ale volant i gamepad si mohou připojit oba...https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671062
+
Se řeší input lag a odezva u monitorů a výkonných grafik v PC, tak chci vidět jak tohle vyřeší u cloudu. Přijde mi, že jak roste výkon HW, tak cloud ztrácí čím dál víc smysl. Raději budu hrát na APU něco v nenáročném source enginu bez lagů, než se opájet nějakým způsobem osekaným/kompromisním Cryenginem 4.
Základní myšlenka cloudového hraní vznikala asi v době, kdy vyšla Crysis 1 a člověk bez SLI nebo CROSSu v herní megabedně za 50 tisíc si to na 100% neužil. Dnes je situace taková, že i mainstreamový notebook do 16 tisíc dokáže přinést lepší požitek z hraní než cloud, protože lagy, komprese obrazu atd. Jak bude výkonná nejvýkonnější integrovaná grafika za blbý jeden rok? Opět se zmenší prostor pro racionální aplikaci cloudu. No a u konzolí je cloud úplná blbost. Tak zbývají mobily (blbost) a tablety (jen některé typy her).
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
Se řeší input lag a odezva u
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
18. 10. 2013 - 14:56https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseSe řeší input lag a odezva u monitorů a výkonných grafik v PC, tak chci vidět jak tohle vyřeší u cloudu. Přijde mi, že jak roste výkon HW, tak cloud ztrácí čím dál víc smysl. Raději budu hrát na APU něco v nenáročném source enginu bez lagů, než se opájet nějakým způsobem osekaným/kompromisním Cryenginem 4.
Základní myšlenka cloudového hraní vznikala asi v době, kdy vyšla Crysis 1 a člověk bez SLI nebo CROSSu v herní megabedně za 50 tisíc si to na 100% neužil. Dnes je situace taková, že i mainstreamový notebook do 16 tisíc dokáže přinést lepší požitek z hraní než cloud, protože lagy, komprese obrazu atd. Jak bude výkonná nejvýkonnější integrovaná grafika za blbý jeden rok? Opět se zmenší prostor pro racionální aplikaci cloudu. No a u konzolí je cloud úplná blbost. Tak zbývají mobily (blbost) a tablety (jen některé typy her).https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671063
+
Jistě, inputlag je problém, ale na optice nemáme problém dosáhnout pingu < 17ms, což je cca stejné zpoždění, jaké má obraz při 60Hz/FPS, renderovaný lokálně. A co my víme, jakou konektivitu budeme mít v budoucnu. Plná optika není nic nemožného..
Dále... Jde o cenu, protože hardware za 30 tisíc je pořád drahý, a kor, když se dlouho válí nevyužitý, což je i plýtvání přírodními zdroji planety. Řekneš, že dneska už jsou grafiky silné, ale hry mají stále vizuálně daleko do reality, byť už se na to "dá koukat", a všimnou si jen "lepší oči"... Takže bych určitě neříkal, že je cloud absolutní blbost. :-)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Jistě, inputlag je problém,
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 10. 2013 - 15:08https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseJistě, inputlag je problém, ale na optice nemáme problém dosáhnout pingu < 17ms, což je cca stejné zpoždění, jaké má obraz při 60Hz/FPS, renderovaný lokálně. A co my víme, jakou konektivitu budeme mít v budoucnu. Plná optika není nic nemožného..
Dále... Jde o cenu, protože hardware za 30 tisíc je pořád drahý, a kor, když se dlouho válí nevyužitý, což je i plýtvání přírodními zdroji planety. Řekneš, že dneska už jsou grafiky silné, ale hry mají stále vizuálně daleko do reality, byť už se na to "dá koukat", a všimnou si jen "lepší oči"... Takže bych určitě neříkal, že je cloud absolutní blbost. :-)https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671064
+
je to blbost :-) vem si že ten cloud nebude v český republice ale v americe. Jakej pak budeš mít obrazovej lag? 500ms že?
Oni teď nedokáží postavit servery na to aby uživily hráče pro GTA5 a cloud má zvládat zpracovat i grafiku i pro ostatní hry? dovol abych se zasmál :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
je to blbost :-) vem si že
hapi https://diit.cz/profil/hapi
18. 10. 2013 - 15:16https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseje to blbost :-) vem si že ten cloud nebude v český republice ale v americe. Jakej pak budeš mít obrazovej lag? 500ms že?
Oni teď nedokáží postavit servery na to aby uživily hráče pro GTA5 a cloud má zvládat zpracovat i grafiku i pro ostatní hry? dovol abych se zasmál :-Dhttps://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671066
+
Kdysi jsem to zkousel a na nektere hry je to pouzitelne.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Muzete si to vyzkouset sam
sarlej https://diit.cz/profil/sarlej01
18. 10. 2013 - 15:26https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseMuzete si to vyzkouset sam jak to beha dnes: http://games.onlive.com/
Kdysi jsem to zkousel a na nektere hry je to pouzitelne.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671068
+
tak sem si to zkusil a fakt si mě rozesmál. To se nedá hrát. Navíc jenom sítovej lag je skoro 40ms.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
tak sem si to zkusil a fakt
hapi https://diit.cz/profil/hapi
18. 10. 2013 - 15:36https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusetak sem si to zkusil a fakt si mě rozesmál. To se nedá hrát. Navíc jenom sítovej lag je skoro 40ms.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671070
+
Este to musia hodne dopilovat.Chcel som skusit MogoGP13 demo ale bohuzial ovladanie mojim standardnym Logitech joystickom ani gamepadom nefunguje. kvalita obrazu tak 800x600 bez AA skratka desne.Keby tam mali aspon nejake originalne exkluzivne hry...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Este to musia hodne
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
18. 10. 2013 - 16:54https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseEste to musia hodne dopilovat.Chcel som skusit MogoGP13 demo ale bohuzial ovladanie mojim standardnym Logitech joystickom ani gamepadom nefunguje. kvalita obrazu tak 800x600 bez AA skratka desne.Keby tam mali aspon nejake originalne exkluzivne hry...https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671092
+
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 10. 2013 - 16:15https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseNojo, Google má servery taky jenom v americe. :-)https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671082
+
cloudy se resi celosvetove, nikoliv jen lokalne, kupříkladu Amazon ma sva cloudova stanoviste téměř v kazde zemičce kde se to nejak vyuziva, oprabdu se nejedna o centralni tovarnu narvanou HW nekde na jednom miste :))
stejne tak jsou resene i uloziste těchto služeb, kdy data jsou vlastne na několika mistech na planete soucasne, ja třeba ted pomalu rozjizdim eshop a data budem mit prave pro dane kontinenty prave na tech kontinentech, aby zakaznici z USA nemuseli tahat nekde z CR a podobne a využívat budem prave Amazon a jejich cloud :)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
cloudy se resi celosvetove,
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
18. 10. 2013 - 17:14https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusecloudy se resi celosvetove, nikoliv jen lokalne, kupříkladu Amazon ma sva cloudova stanoviste téměř v kazde zemičce kde se to nejak vyuziva, oprabdu se nejedna o centralni tovarnu narvanou HW nekde na jednom miste :))
stejne tak jsou resene i uloziste těchto služeb, kdy data jsou vlastne na několika mistech na planete soucasne, ja třeba ted pomalu rozjizdim eshop a data budem mit prave pro dane kontinenty prave na tech kontinentech, aby zakaznici z USA nemuseli tahat nekde z CR a podobne a využívat budem prave Amazon a jejich cloud :)https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671096
+
Plýtvání přírodními zdroji jsou dnes serverová/cloudová centra, kde se HW mění mnohem častěji, než u průměrného jedince - teda podle toho co jsem slyšel. Když si někdo koupí PC jen na hry za 30 tisíc a nevyužívá ho (WTF?), tak je bohatý a chová se hrozně neekologicky, ale nemyslím, že je to časté. Stolní PC za 25 tisíc (včetně slušného LCD) už je dost dobrý a narozdíl od minulosti jsou úsporné funkce dobře zvládnuté, takže může sloužit i jako multimediální centrum + škola.
Radeony měly problém s trháním obrazu v některých hrách a někomu to kazilo dojem ze hry a najednou by měl přijít cloud s mnohem větším množstvím problémů, které nejdou lehce vyřešit novými ovladači a vytlačit kompy s aspoň trochu slušnou grafikou (nejvýkonnější integrovaná a lepší)? Nějak si to z fyzikálního hlediska neumím představit ani u mainstreamu, natožpak u dražších PC, ale pokud měření dokáží opak, tak si na vlastní náklad tu optiku nechám zavést.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Plýtvání přírodními zdroji
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
18. 10. 2013 - 16:24https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusePlýtvání přírodními zdroji jsou dnes serverová/cloudová centra, kde se HW mění mnohem častěji, než u průměrného jedince - teda podle toho co jsem slyšel. Když si někdo koupí PC jen na hry za 30 tisíc a nevyužívá ho (WTF?), tak je bohatý a chová se hrozně neekologicky, ale nemyslím, že je to časté. Stolní PC za 25 tisíc (včetně slušného LCD) už je dost dobrý a narozdíl od minulosti jsou úsporné funkce dobře zvládnuté, takže může sloužit i jako multimediální centrum + škola.
Radeony měly problém s trháním obrazu v některých hrách a někomu to kazilo dojem ze hry a najednou by měl přijít cloud s mnohem větším množstvím problémů, které nejdou lehce vyřešit novými ovladači a vytlačit kompy s aspoň trochu slušnou grafikou (nejvýkonnější integrovaná a lepší)? Nějak si to z fyzikálního hlediska neumím představit ani u mainstreamu, natožpak u dražších PC, ale pokud měření dokáží opak, tak si na vlastní náklad tu optiku nechám zavést.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671085
+
No, tam se tomu říká aktualizace, starý ustoupí novému. Ale co je tam, to jede na plno, respektive je chytřeji využíváno. Neplýtvá se dostupným výkonem.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
No, tam se tomu říká
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 10. 2013 - 17:00https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseNo, tam se tomu říká aktualizace, starý ustoupí novému. Ale co je tam, to jede na plno, respektive je chytřeji využíváno. Neplýtvá se dostupným výkonem.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671093
+
Neplýtvá se dostupným výkonem - was ist das? Úsporné funkce se pořád zlepšují, takže to není žádné plýtvání. Majitel auta s V8 plýtvá dostupným výkonem, když většinu času nedodává na kola maximální výkon, ale sotva desetinu? Mám ráději pojem výkonová rezerva a snažím se aby ho měli všechny výrobky u kterých to finančně utáhnu a zrovna u PC to není nijak těžké a pro případ konkurování mojí mašiny nějakému cloudu je to dokonce směšně levné.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Neplýtvá se dostupným výkonem
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
18. 10. 2013 - 17:48https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseNeplýtvá se dostupným výkonem - was ist das? Úsporné funkce se pořád zlepšují, takže to není žádné plýtvání. Majitel auta s V8 plýtvá dostupným výkonem, když většinu času nedodává na kola maximální výkon, ale sotva desetinu? Mám ráději pojem výkonová rezerva a snažím se aby ho měli všechny výrobky u kterých to finančně utáhnu a zrovna u PC to není nijak těžké a pro případ konkurování mojí mašiny nějakému cloudu je to dokonce směšně levné.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671105
+
V cloudovém motoru platí, pokud jedeš používáš řekněme jeden válec, někdo jiný (kdo to potřebuje, a může být odkudkoliv) může využít těch zbývajících 7, respektive těch pár tisíc. V případě že ty potřebuješ, a máš to službou garantováno, můžeš využít i více válců, a tak dále.... Samozřejmě převedeno na procesory, atd, ale když jste začal s auty... V průměru pak platíte tolik válců, kolik používáte průměrně, namísto těch 8 zaplacených, ze kterých průměrně používáte 1,3.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
V cloudovém motoru platí,
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 10. 2013 - 17:55https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseV cloudovém motoru platí, pokud jedeš používáš řekněme jeden válec, někdo jiný (kdo to potřebuje, a může být odkudkoliv) může využít těch zbývajících 7, respektive těch pár tisíc. V případě že ty potřebuješ, a máš to službou garantováno, můžeš využít i více válců, a tak dále.... Samozřejmě převedeno na procesory, atd, ale když jste začal s auty... V průměru pak platíte tolik válců, kolik používáte průměrně, namísto těch 8 zaplacených, ze kterých průměrně používáte 1,3. https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671107
+
Za ideálních podmínek ano. Chci vidět cloudový systém na cokoliv, kde se CPU/GPU nikdy nepodtaktují a jedou pořád naplno. Tohle bude vždy chiméra, takže je lepší nechat část iniciativy na straně jednotlivců už kvůli výše zmíněným důvodům.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Za ideálních podmínek ano.
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
18. 10. 2013 - 18:04https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseZa ideálních podmínek ano. Chci vidět cloudový systém na cokoliv, kde se CPU/GPU nikdy nepodtaktují a jedou pořád naplno. Tohle bude vždy chiméra, takže je lepší nechat část iniciativy na straně jednotlivců už kvůli výše zmíněným důvodům. https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671109
+
Cloud ti dá to, co si zaplatíš, co ti služba garantuje. A můžeš si pravděpodobně koupit cokoliv.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Cloud ti dá to, co si
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 10. 2013 - 22:06https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseCloud ti dá to, co si zaplatíš, co ti služba garantuje. A můžeš si pravděpodobně koupit cokoliv.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671125
+
hmm, a proč tedy neprodávaji k xboxu klávesnici a myš?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
hmm, a proč tedy neprodávaji
hapi https://diit.cz/profil/hapi
18. 10. 2013 - 15:13https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusehmm, a proč tedy neprodávaji k xboxu klávesnici a myš?https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671065
+
Prodavaji se adaptery pres ktere jde pripojit klavesnice a mys, ale netusim jak je to podporovane v samotnych hrach.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Prodavaji se adaptery pres
sarlej https://diit.cz/profil/sarlej01
18. 10. 2013 - 15:32https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseProdavaji se adaptery pres ktere jde pripojit klavesnice a mys, ale netusim jak je to podporovane v samotnych hrach.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671069
+
Co kdyby Microsoft misto zvaneni o cross-platform hrani prestal hazet klacky pod nohy openGL? Nebo by to bylo zase az moc cross-platform pro Microsoft? :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Co kdyby Microsoft misto
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
18. 10. 2013 - 16:31https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseCo kdyby Microsoft misto zvaneni o cross-platform hrani prestal hazet klacky pod nohy openGL? Nebo by to bylo zase az moc cross-platform pro Microsoft? :-)https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671088
+
Ten nápad s ekosystémom periférií je potrebný, Occulus, Omni (používa Kinect na snímanie pohybu), vastAR a ďalšie kickstarter projekty na VR ukazujú že ľudia majú veľký záujem o tento typ hrania a tam bude aj budúcnosť konzolí.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Ten nápad s ekosystémom
Alexandra Stanovska https://diit.cz/profil/aastha
18. 10. 2013 - 17:22https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseTen nápad s ekosystémom periférií je potrebný, Occulus, Omni (používa Kinect na snímanie pohybu), vastAR a ďalšie kickstarter projekty na VR ukazujú že ľudia majú veľký záujem o tento typ hrania a tam bude aj budúcnosť konzolí.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671098
+
A přitom by stačilo umožnit připojit ke konzoli klávesnici, myš a umožnit si nastavit vlastní ovládání. (Dokud tato možnost nebude, herní konzoli mít nebudu.)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A přitom by stačilo umožnit
Tomik https://diit.cz/profil/tomik1
18. 10. 2013 - 21:37https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseA přitom by stačilo umožnit připojit ke konzoli klávesnici, myš a umožnit si nastavit vlastní ovládání. (Dokud tato možnost nebude, herní konzoli mít nebudu.)https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671123
+
takze ted hrajem hry a to cca " na 3 roky starym prostredi " jsou tam vylepseni ale jen lepsi textury. Poskladat neco co toto utahne neni problem uz i tablet toho zvladne dost pustit, takze to jde i poslat pres sit. Ale podle toho co dokaze dnesni hardware a co bude dosahovat pokud to nekdo nebude umele brzdit tak to zvladne jen to neco co si za drahy penize koupite a za 2 roky vyhodite. Toto zadna firma delat nebude a pokud ano tak to bude stat tolik ze nove PC vas vyjde stejne. Dobre natom je to ze " sonny, valve, microsoft, atd." poznaly ze delat 3 vetve her je blbost "konecne".
Jen cekam kdy budem hrat v 3D prostredi na 8k videu a poslouchat 32 kanalovy zvuk. Toto vam opticke pripojeni do netu neutahne nebo to co jsi jako normalni clovek muzete dovolit.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
takze ted hrajem hry a to cca
Kamil Lorek https://diit.cz/profil/pavelcr
18. 10. 2013 - 22:32https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusetakze ted hrajem hry a to cca " na 3 roky starym prostredi " jsou tam vylepseni ale jen lepsi textury. Poskladat neco co toto utahne neni problem uz i tablet toho zvladne dost pustit, takze to jde i poslat pres sit. Ale podle toho co dokaze dnesni hardware a co bude dosahovat pokud to nekdo nebude umele brzdit tak to zvladne jen to neco co si za drahy penize koupite a za 2 roky vyhodite. Toto zadna firma delat nebude a pokud ano tak to bude stat tolik ze nove PC vas vyjde stejne. Dobre natom je to ze " sonny, valve, microsoft, atd." poznaly ze delat 3 vetve her je blbost "konecne".
Jen cekam kdy budem hrat v 3D prostredi na 8k videu a poslouchat 32 kanalovy zvuk. Toto vam opticke pripojeni do netu neutahne nebo to co jsi jako normalni clovek muzete dovolit. https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671126
+
V horších případech jde o spawnkill (reskill na spawnu), respawn je něco úplně jiného (čeká tě to pár sekund po smrti). Ale možná různé komunity používají různou sémantiku.
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
V horších případech jde o
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
22. 10. 2013 - 12:27https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuseV horších případech jde o spawnkill (reskill na spawnu), respawn je něco úplně jiného (čeká tě to pár sekund po smrti). Ale možná různé komunity používají různou sémantiku.https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671249
+
hram sa hry na pc uz vyse 20 rokov, bol som clenom x komunit tu ci vo svete a este nikdy som sa nestretol s pouzitim slova reskill v tejto suvislosti.
zatial vzdy to bola skratka re-skill, a rozhodne nie res-kill :)
respawn tam zmysel dava, pretoze ked ta niekto dokola zabija, tak sa stale respawnujes :)
a to skutocne frustrujuce je :)
reskill sa v drvivej vacsine pripadov pouziva v rpg, pri resetovani skill tree. fakt by ma zaujimalo v akej komunite a v akej hre sa to pouziva inac.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
hram sa hry na pc uz vyse 20
CrazyHorse https://diit.cz/profil/crazyhorse
22. 10. 2013 - 16:14https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusehram sa hry na pc uz vyse 20 rokov, bol som clenom x komunit tu ci vo svete a este nikdy som sa nestretol s pouzitim slova reskill v tejto suvislosti.
zatial vzdy to bola skratka re-skill, a rozhodne nie res-kill :)
respawn tam zmysel dava, pretoze ked ta niekto dokola zabija, tak sa stale respawnujes :)
a to skutocne frustrujuce je :)
reskill sa v drvivej vacsine pripadov pouziva v rpg, pri resetovani skill tree. fakt by ma zaujimalo v akej komunite a v akej hre sa to pouziva inac.
https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671265
+
re-kill, doplněno o s pravděpodobně pro lepší výslovnost. Já to nevymyslel. Je to běžné v CSku, BF či WoW.
reskill = opakované zabíjení
respawn = jednorázový oživení po smrti
spawnkill = opakované reskillování na spawn pointu (typické pro BF)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
re-kill, doplněno o s
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
22. 10. 2013 - 16:26https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskusere-kill, doplněno o s pravděpodobně pro lepší výslovnost. Já to nevymyslel. Je to běžné v CSku, BF či WoW.
reskill = opakované zabíjení
respawn = jednorázový oživení po smrti
spawnkill = opakované reskillování na spawn pointu (typické pro BF)https://diit.cz/clanek/microsoft-hovori-o-cross-platform-hrani-bude/diskuse#comment-671269
+
FPS nebyly doménou konzolí nikdy, bo ovládání. Ale například u her typu Need for speed to problém nebude.
To jsem ani nenapsal, ale tam má zas mírnou výhodu analogový konzolový ovladač, proti digitální klávesnici. Ale volant i gamepad si mohou připojit oba...
Se řeší input lag a odezva u monitorů a výkonných grafik v PC, tak chci vidět jak tohle vyřeší u cloudu. Přijde mi, že jak roste výkon HW, tak cloud ztrácí čím dál víc smysl. Raději budu hrát na APU něco v nenáročném source enginu bez lagů, než se opájet nějakým způsobem osekaným/kompromisním Cryenginem 4.
Základní myšlenka cloudového hraní vznikala asi v době, kdy vyšla Crysis 1 a člověk bez SLI nebo CROSSu v herní megabedně za 50 tisíc si to na 100% neužil. Dnes je situace taková, že i mainstreamový notebook do 16 tisíc dokáže přinést lepší požitek z hraní než cloud, protože lagy, komprese obrazu atd. Jak bude výkonná nejvýkonnější integrovaná grafika za blbý jeden rok? Opět se zmenší prostor pro racionální aplikaci cloudu. No a u konzolí je cloud úplná blbost. Tak zbývají mobily (blbost) a tablety (jen některé typy her).
Jistě, inputlag je problém, ale na optice nemáme problém dosáhnout pingu < 17ms, což je cca stejné zpoždění, jaké má obraz při 60Hz/FPS, renderovaný lokálně. A co my víme, jakou konektivitu budeme mít v budoucnu. Plná optika není nic nemožného..
Dále... Jde o cenu, protože hardware za 30 tisíc je pořád drahý, a kor, když se dlouho válí nevyužitý, což je i plýtvání přírodními zdroji planety. Řekneš, že dneska už jsou grafiky silné, ale hry mají stále vizuálně daleko do reality, byť už se na to "dá koukat", a všimnou si jen "lepší oči"... Takže bych určitě neříkal, že je cloud absolutní blbost. :-)
je to blbost :-) vem si že ten cloud nebude v český republice ale v americe. Jakej pak budeš mít obrazovej lag? 500ms že?
Oni teď nedokáží postavit servery na to aby uživily hráče pro GTA5 a cloud má zvládat zpracovat i grafiku i pro ostatní hry? dovol abych se zasmál :-D
Muzete si to vyzkouset sam jak to beha dnes: http://games.onlive.com/
Kdysi jsem to zkousel a na nektere hry je to pouzitelne.
tak sem si to zkusil a fakt si mě rozesmál. To se nedá hrát. Navíc jenom sítovej lag je skoro 40ms.
Este to musia hodne dopilovat.Chcel som skusit MogoGP13 demo ale bohuzial ovladanie mojim standardnym Logitech joystickom ani gamepadom nefunguje. kvalita obrazu tak 800x600 bez AA skratka desne.Keby tam mali aspon nejake originalne exkluzivne hry...
Nojo, Google má servery taky jenom v americe. :-)
cloudy se resi celosvetove, nikoliv jen lokalne, kupříkladu Amazon ma sva cloudova stanoviste téměř v kazde zemičce kde se to nejak vyuziva, oprabdu se nejedna o centralni tovarnu narvanou HW nekde na jednom miste :))
stejne tak jsou resene i uloziste těchto služeb, kdy data jsou vlastne na několika mistech na planete soucasne, ja třeba ted pomalu rozjizdim eshop a data budem mit prave pro dane kontinenty prave na tech kontinentech, aby zakaznici z USA nemuseli tahat nekde z CR a podobne a využívat budem prave Amazon a jejich cloud :)
Plýtvání přírodními zdroji jsou dnes serverová/cloudová centra, kde se HW mění mnohem častěji, než u průměrného jedince - teda podle toho co jsem slyšel. Když si někdo koupí PC jen na hry za 30 tisíc a nevyužívá ho (WTF?), tak je bohatý a chová se hrozně neekologicky, ale nemyslím, že je to časté. Stolní PC za 25 tisíc (včetně slušného LCD) už je dost dobrý a narozdíl od minulosti jsou úsporné funkce dobře zvládnuté, takže může sloužit i jako multimediální centrum + škola.
Radeony měly problém s trháním obrazu v některých hrách a někomu to kazilo dojem ze hry a najednou by měl přijít cloud s mnohem větším množstvím problémů, které nejdou lehce vyřešit novými ovladači a vytlačit kompy s aspoň trochu slušnou grafikou (nejvýkonnější integrovaná a lepší)? Nějak si to z fyzikálního hlediska neumím představit ani u mainstreamu, natožpak u dražších PC, ale pokud měření dokáží opak, tak si na vlastní náklad tu optiku nechám zavést.
No, tam se tomu říká aktualizace, starý ustoupí novému. Ale co je tam, to jede na plno, respektive je chytřeji využíváno. Neplýtvá se dostupným výkonem.
Neplýtvá se dostupným výkonem - was ist das? Úsporné funkce se pořád zlepšují, takže to není žádné plýtvání. Majitel auta s V8 plýtvá dostupným výkonem, když většinu času nedodává na kola maximální výkon, ale sotva desetinu? Mám ráději pojem výkonová rezerva a snažím se aby ho měli všechny výrobky u kterých to finančně utáhnu a zrovna u PC to není nijak těžké a pro případ konkurování mojí mašiny nějakému cloudu je to dokonce směšně levné.
Edit. Měly.
Pro upřesnění - myslím samozřejmě herní cloud ne výpočetní.
V cloudovém motoru platí, pokud jedeš používáš řekněme jeden válec, někdo jiný (kdo to potřebuje, a může být odkudkoliv) může využít těch zbývajících 7, respektive těch pár tisíc. V případě že ty potřebuješ, a máš to službou garantováno, můžeš využít i více válců, a tak dále.... Samozřejmě převedeno na procesory, atd, ale když jste začal s auty... V průměru pak platíte tolik válců, kolik používáte průměrně, namísto těch 8 zaplacených, ze kterých průměrně používáte 1,3.
Za ideálních podmínek ano. Chci vidět cloudový systém na cokoliv, kde se CPU/GPU nikdy nepodtaktují a jedou pořád naplno. Tohle bude vždy chiméra, takže je lepší nechat část iniciativy na straně jednotlivců už kvůli výše zmíněným důvodům.
Cloud ti dá to, co si zaplatíš, co ti služba garantuje. A můžeš si pravděpodobně koupit cokoliv.
hmm, a proč tedy neprodávaji k xboxu klávesnici a myš?
Prodavaji se adaptery pres ktere jde pripojit klavesnice a mys, ale netusim jak je to podporovane v samotnych hrach.
Co kdyby Microsoft misto zvaneni o cross-platform hrani prestal hazet klacky pod nohy openGL? Nebo by to bylo zase az moc cross-platform pro Microsoft? :-)
Ten nápad s ekosystémom periférií je potrebný, Occulus, Omni (používa Kinect na snímanie pohybu), vastAR a ďalšie kickstarter projekty na VR ukazujú že ľudia majú veľký záujem o tento typ hrania a tam bude aj budúcnosť konzolí.
castAR samozrejme.
A přitom by stačilo umožnit připojit ke konzoli klávesnici, myš a umožnit si nastavit vlastní ovládání. (Dokud tato možnost nebude, herní konzoli mít nebudu.)
takze ted hrajem hry a to cca " na 3 roky starym prostredi " jsou tam vylepseni ale jen lepsi textury. Poskladat neco co toto utahne neni problem uz i tablet toho zvladne dost pustit, takze to jde i poslat pres sit. Ale podle toho co dokaze dnesni hardware a co bude dosahovat pokud to nekdo nebude umele brzdit tak to zvladne jen to neco co si za drahy penize koupite a za 2 roky vyhodite. Toto zadna firma delat nebude a pokud ano tak to bude stat tolik ze nove PC vas vyjde stejne. Dobre natom je to ze " sonny, valve, microsoft, atd." poznaly ze delat 3 vetve her je blbost "konecne".
Jen cekam kdy budem hrat v 3D prostredi na 8k videu a poslouchat 32 kanalovy zvuk. Toto vam opticke pripojeni do netu neutahne nebo to co jsi jako normalni clovek muzete dovolit.
reskill?! hadam respawn, ked uz ....
V horších případech jde o spawnkill (reskill na spawnu), respawn je něco úplně jiného (čeká tě to pár sekund po smrti). Ale možná různé komunity používají různou sémantiku.
hram sa hry na pc uz vyse 20 rokov, bol som clenom x komunit tu ci vo svete a este nikdy som sa nestretol s pouzitim slova reskill v tejto suvislosti.
zatial vzdy to bola skratka re-skill, a rozhodne nie res-kill :)
respawn tam zmysel dava, pretoze ked ta niekto dokola zabija, tak sa stale respawnujes :)
a to skutocne frustrujuce je :)
reskill sa v drvivej vacsine pripadov pouziva v rpg, pri resetovani skill tree. fakt by ma zaujimalo v akej komunite a v akej hre sa to pouziva inac.
re-kill, doplněno o s pravděpodobně pro lepší výslovnost. Já to nevymyslel. Je to běžné v CSku, BF či WoW.
reskill = opakované zabíjení
respawn = jednorázový oživení po smrti
spawnkill = opakované reskillování na spawn pointu (typické pro BF)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.