Pokud ale tyto „detaily“ vynecháme, stojí video za zhlédnutí.
Do úvodzoviek by som dal celú túto vetu..
Je zrejmé, že Microsoft sa pomaly stáva namiesto softwérovej firmy, reklamnou. Potom to z jeho software tak aj vyzerá. Nevyzeralo by lepšie, keby sa DX12 volalo aspoň DX15 ?
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Pokud ale tyto „detaily“
sakraforte https://diit.cz/profil/sakra-forte
10. 3. 2016 - 17:56https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskusePokud ale tyto „detaily“ vynecháme, stojí video za zhlédnutí.
Do úvodzoviek by som dal celú túto vetu..
Je zrejmé, že Microsoft sa pomaly stáva namiesto softwérovej firmy, reklamnou. Potom to z jeho software tak aj vyzerá. Nevyzeralo by lepšie, keby sa DX12 volalo aspoň DX15 ?https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868420
+
10. 3. 2016 - 16:58https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseGears of War: Ultimate Edition a kde to tam maju?https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868441
+
tím sem myslel tu nulovu optimalizacu a nulovy prinos DX12
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
tím sem myslel tu nulovu
ZELEZNAK https://diit.cz/profil/zeleznak
10. 3. 2016 - 17:15https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskusetím sem myslel tu nulovu optimalizacu a nulovy prinos DX12https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868453
+
Tohle jsem viděl před pár dny - rozhodně předtím, než MS oznámil zabití těch dvou her.
Na YouTube publikováno 2.3.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Tohle jsem viděl před pár dny
Pety https://diit.cz/profil/petyy
10. 3. 2016 - 18:13https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseTohle jsem viděl před pár dny - rozhodně předtím, než MS oznámil zabití těch dvou her.
Na YouTube publikováno 2.3.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868498
+
shledl jsem a musim se smat :D ale na lidi co tomu nerozumnej to jiste zabere dokonale
rozdil mezi DX11 a DX12 ukazuji tak ze proste vypnou par efektu ktere jedou i v DX11, hmmm?
+1
+23
-1
Je komentář přínosný?
shledl jsem a musim se smat
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
10. 3. 2016 - 18:29https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseshledl jsem a musim se smat :D ale na lidi co tomu nerozumnej to jiste zabere dokonale
rozdil mezi DX11 a DX12 ukazuji tak ze proste vypnou par efektu ktere jedou i v DX11, hmmm?https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868507
+
"které budou podporovat DirectX 12 a které si tudíž plně vychutnáte pouze na Windows 10" - tim je toto api plne zabito, tradicne ala Microsoft z Indie.
Zajimave ze api DirectX 9.0c bylo podporovano od Windows 98 SE(posledni aktualizace dat pro tenhle OS je z 8 prosince 2006), ale dnes neni Microsoft ochoten spravit integraci api DirectX 12 jiz pro zabehnute systemy 7 a 8.1, pricemz je to jenom vec jemneho do-programovani, ono totiz jadro z win7 a win10 neni agresivne tak rozdilne aby se to nedalo, darmo ukazkova to pitomost.
Kdyz prijde nato ze na Vulkan-u zacne stavet 25% her myslim si ze Microsoft rychle prehodnoti svou politiku DirectX 12 ne na 7 a 8.1, darmo kdyz je zde moznost vyzdimat z architektury CGN(/Pascalu?) vyssi vykon s tim nove technologie obrazu a akcelerace byla by pitomost nechat se omezit jenom a vyhradne na DirectX 12 ktere je zase omezeno jenom a "vyhradne" pro Windows 10. Proste Windows 10 nema co nabidnout a proto zuby a nechty na ne uzivatelne agresivne tlaci s tym ze DirectX 12 jenom pro ne, aby nakonec nebylo DirectX 12 jeste horsi jako Vulkan ktery se dal slobodne rozviji a neni zaseknut na jedinem operacnim systemu, Vulkan si proste uzijete od Windows Vista, cez Linux a "SteamOS", perfektni adaptace.
+1
+14
-1
Je komentář přínosný?
"které budou podporovat
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
10. 3. 2016 - 18:45https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse"které budou podporovat DirectX 12 a které si tudíž plně vychutnáte pouze na Windows 10" - tim je toto api plne zabito, tradicne ala Microsoft z Indie.
Zajimave ze api DirectX 9.0c bylo podporovano od Windows 98 SE(posledni aktualizace dat pro tenhle OS je z 8 prosince 2006), ale dnes neni Microsoft ochoten spravit integraci api DirectX 12 jiz pro zabehnute systemy 7 a 8.1, pricemz je to jenom vec jemneho do-programovani, ono totiz jadro z win7 a win10 neni agresivne tak rozdilne aby se to nedalo, darmo ukazkova to pitomost.
Kdyz prijde nato ze na Vulkan-u zacne stavet 25% her myslim si ze Microsoft rychle prehodnoti svou politiku DirectX 12 ne na 7 a 8.1, darmo kdyz je zde moznost vyzdimat z architektury CGN(/Pascalu?) vyssi vykon s tim nove technologie obrazu a akcelerace byla by pitomost nechat se omezit jenom a vyhradne na DirectX 12 ktere je zase omezeno jenom a "vyhradne" pro Windows 10. Proste Windows 10 nema co nabidnout a proto zuby a nechty na ne uzivatelne agresivne tlaci s tym ze DirectX 12 jenom pro ne, aby nakonec nebylo DirectX 12 jeste horsi jako Vulkan ktery se dal slobodne rozviji a neni zaseknut na jedinem operacnim systemu, Vulkan si proste uzijete od Windows Vista, cez Linux a "SteamOS", perfektni adaptace.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868519
+
Koukni se jak je DirectX 9 stare. To je cely duvod proc bylo ve Win 98 SE. Tehdy vic jak 90% hracu melo Win 98 SE a hry ve vetsine pripadech nebyly na NT jadro pripravene.
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Koukni se jak je DirectX 9
Bespi https://diit.cz/profil/bespi
10. 3. 2016 - 20:27https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseKoukni se jak je DirectX 9 stare. To je cely duvod proc bylo ve Win 98 SE. Tehdy vic jak 90% hracu melo Win 98 SE a hry ve vetsine pripadech nebyly na NT jadro pripravene.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868570
+
DirectX 9 je novejsi nez Windows XP. Presto to tehdy slo a novy DirectX byl podporovany v tehdy jiz znacne zastaralem OS, navic s naprosto odlisnym jadrem. Dneska ma Microsoft vymluvy, ze prej to nejde...
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
DirectX 9 je novejsi nez
PPK https://diit.cz/profil/ppk
10. 3. 2016 - 20:58https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseDirectX 9 je novejsi nez Windows XP. Presto to tehdy slo a novy DirectX byl podporovany v tehdy jiz znacne zastaralem OS, navic s naprosto odlisnym jadrem. Dneska ma Microsoft vymluvy, ze prej to nejde... https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868594
+
Pozor, mluvíme li o značně odlišných jádrech, tak DX 9.0C vyšel i pro windows 98. Ono API má se samotnym OS pramálo společného.
MS tlačí marketing dost blbě, ty scény z deus-ex jsou tristní, vypneme HDR, ubereme kontrast a saturaci o 50% a ha takhle vypadá DX11, a přitom celá scéna efektama a obecně tim co zobrazuje odpovídá něčemu co by easy mohlo bejt DX9, což ostatně celej ten, dnes již velice letitej engine je. Je to DX9 kus historie s možná pár naroubovanejma DX11 a DX12 efektama.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Pozor, mluvíme li o značně
Zenith https://diit.cz/profil/j-j1
11. 3. 2016 - 11:54https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskusePozor, mluvíme li o značně odlišných jádrech, tak DX 9.0C vyšel i pro windows 98. Ono API má se samotnym OS pramálo společného.
MS tlačí marketing dost blbě, ty scény z deus-ex jsou tristní, vypneme HDR, ubereme kontrast a saturaci o 50% a ha takhle vypadá DX11, a přitom celá scéna efektama a obecně tim co zobrazuje odpovídá něčemu co by easy mohlo bejt DX9, což ostatně celej ten, dnes již velice letitej engine je. Je to DX9 kus historie s možná pár naroubovanejma DX11 a DX12 efektama.
https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868846
+
Ano api ma s OS spolecny pramalo. Presto se dari lidi uz od Vist presvedcit, ze to bez novy verze os nejde a najde se dost lidi co mu to veri...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ano api ma s OS spolecny
PPK https://diit.cz/profil/ppk
11. 3. 2016 - 12:45https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseAno api ma s OS spolecny pramalo. Presto se dari lidi uz od Vist presvedcit, ze to bez novy verze os nejde a najde se dost lidi co mu to veri...https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868858
+
OT: co je to za gamesu "OVOCE - ZELENINA" a "Plaťte tady"?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
OT: co je to za gamesu "OVOCE
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
10. 3. 2016 - 18:53https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseOT: co je to za gamesu "OVOCE - ZELENINA" a "Plaťte tady"?https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868525
+
To bude nejspis DeusEx. Ten se ma odehravat krom jineho i v Praze.
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
To bude nejspis DeusEx. Ten
Mali https://diit.cz/profil/mali
10. 3. 2016 - 19:00https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseTo bude nejspis DeusEx. Ten se ma odehravat krom jineho i v Praze.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868534
+
MS je chorý mastodont, už by to měli koupit činani a udělat z toho něco užitečnýho.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Chorý mastodont, už by to
ensslin https://diit.cz/profil/gudrun-ensslin
10. 3. 2016 - 19:22https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseMS je chorý mastodont, už by to měli koupit činani a udělat z toho něco užitečnýho.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868549
+
poslednich par let Microsoft na DirectX kaslal, protoze mu nevonelo, ze by lide hrali na PC misto aby si kupovali jeho konzoli. proto mel xbox uz predtim nizkourovnove api a zdimal z hardwaru lepsi vykon nez na pc na windowsech. az prisel vyrobce grafickych karet , kteremu toto nevonelo a rozhodl se vytvorit vlastni nizkourovnove api, protoze cekat na microsoft nemelo smysl. a jelikoz se Mantel ukazal jako dobre rozhrani tak se microsoft lekl a PC do sveho planu opet zahrnul. nechtel aby mu ujel vlak, co kdyby se nahodou lidi rozhodli pro konkurenci. Microsoft mel jednu vyhodu a to, ze drtiva vetsina lidi pouziva na hrani windows. Ale nebyl by to microsoft kdyby to nejak nezabil, takze udelal dalsi umelou hradbu a povolil dx12 pouze lidem na win10. nerekl bych ani slovo, kdyby ty windowsy byly ve vsech smerech lepsi nez predchudce. ale to neni, takze spouste lidem proste win10 nevyhovuji. AMD melo s Mantle v zacatku zase jednu nevyhodu, a to, ze to bylo podnikove reseni zamerene na jejich karty. nastesti je dobre napadlo poskytnout zdrojove kody a celou praci na mantle konkurencni skupine k direcx a to opengl. A tak vznikl Vulkan, ktere umi stejne veci, ne-li vic, podporuje ho jak AMD tak nvidia a dalsi. a hlavne neni omezen jen na windows10 ale podporuje v podstate vsechny verze windows, linux, android a urcite i dalsi.
+1
+25
-1
Je komentář přínosný?
poslednich par let Microsoft
Michal Hak https://diit.cz/profil/hackoff
10. 3. 2016 - 20:39https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseposlednich par let Microsoft na DirectX kaslal, protoze mu nevonelo, ze by lide hrali na PC misto aby si kupovali jeho konzoli. proto mel xbox uz predtim nizkourovnove api a zdimal z hardwaru lepsi vykon nez na pc na windowsech. az prisel vyrobce grafickych karet , kteremu toto nevonelo a rozhodl se vytvorit vlastni nizkourovnove api, protoze cekat na microsoft nemelo smysl. a jelikoz se Mantel ukazal jako dobre rozhrani tak se microsoft lekl a PC do sveho planu opet zahrnul. nechtel aby mu ujel vlak, co kdyby se nahodou lidi rozhodli pro konkurenci. Microsoft mel jednu vyhodu a to, ze drtiva vetsina lidi pouziva na hrani windows. Ale nebyl by to microsoft kdyby to nejak nezabil, takze udelal dalsi umelou hradbu a povolil dx12 pouze lidem na win10. nerekl bych ani slovo, kdyby ty windowsy byly ve vsech smerech lepsi nez predchudce. ale to neni, takze spouste lidem proste win10 nevyhovuji. AMD melo s Mantle v zacatku zase jednu nevyhodu, a to, ze to bylo podnikove reseni zamerene na jejich karty. nastesti je dobre napadlo poskytnout zdrojove kody a celou praci na mantle konkurencni skupine k direcx a to opengl. A tak vznikl Vulkan, ktere umi stejne veci, ne-li vic, podporuje ho jak AMD tak nvidia a dalsi. a hlavne neni omezen jen na windows10 ale podporuje v podstate vsechny verze windows, linux, android a urcite i dalsi.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868588
+
DIIT opet aktualni jako vzdy ...... stare video v kontrastu s novym oznamenim konce projektu:)
"Gears of War: Ultimate Edition, který během pár dní (*zvlaste kdyz byla hned vydana oprava pro specificke radeony, kde to nejelo) od vydání proslul nechvalným uživatelským hodnocením" ....... cteni az takoveho diletantstvi, kdyz kazdy si muze prohlednout uzivatelske hodnoceni ..... je mi az noxe lito, jak je vsem k smichu ......
+1
-32
-1
Je komentář přínosný?
DIIT opet aktualni jako vzdy
BTJ https://diit.cz/profil/btj
10. 3. 2016 - 22:30https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseDIIT opet aktualni jako vzdy ...... stare video v kontrastu s novym oznamenim konce projektu:)
"Gears of War: Ultimate Edition, který během pár dní (*zvlaste kdyz byla hned vydana oprava pro specificke radeony, kde to nejelo) od vydání proslul nechvalným uživatelským hodnocením" ....... cteni az takoveho diletantstvi, kdyz kazdy si muze prohlednout uzivatelske hodnoceni ..... je mi az noxe lito, jak je vsem k smichu ......https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868609
+
Nejvice pro smich jsi ale ty sam se svymi prispevky :-))
+1
+28
-1
Je komentář přínosný?
Nejvice pro smich jsi ale ty
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
11. 3. 2016 - 05:53https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseNejvice pro smich jsi ale ty sam se svymi prispevky :-))https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868681
+
11. 3. 2016 - 07:08https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseA někdy i k pláči.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-868699
+
A kde ty nárusty výkonu jako jsou? Jak Hitman, tak Rise of TR mají rozdíly mezi DX11 a 12 zanedbatelné.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A kde ty nárusty výkonu jako
r4in https://diit.cz/profil/petr-lazar
16. 3. 2016 - 14:58https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuseA kde ty nárusty výkonu jako jsou? Jak Hitman, tak Rise of TR mají rozdíly mezi DX11 a 12 zanedbatelné.https://diit.cz/clanek/microsoft-propaguje-directx-12/diskuse#comment-870646
+
Pokud ale tyto „detaily“ vynecháme, stojí video za zhlédnutí.
Do úvodzoviek by som dal celú túto vetu..
Je zrejmé, že Microsoft sa pomaly stáva namiesto softwérovej firmy, reklamnou. Potom to z jeho software tak aj vyzerá. Nevyzeralo by lepšie, keby sa DX12 volalo aspoň DX15 ?
Gears of War: Ultimate Edition a kde to tam maju?
https://youtu.be/oLWamwzhQ34?t=51s
tím sem myslel tu nulovu optimalizacu a nulovy prinos DX12
Tohle jsem viděl před pár dny - rozhodně předtím, než MS oznámil zabití těch dvou her.
Na YouTube publikováno 2.3.
shledl jsem a musim se smat :D ale na lidi co tomu nerozumnej to jiste zabere dokonale
rozdil mezi DX11 a DX12 ukazuji tak ze proste vypnou par efektu ktere jedou i v DX11, hmmm?
"které budou podporovat DirectX 12 a které si tudíž plně vychutnáte pouze na Windows 10" - tim je toto api plne zabito, tradicne ala Microsoft z Indie.
Zajimave ze api DirectX 9.0c bylo podporovano od Windows 98 SE(posledni aktualizace dat pro tenhle OS je z 8 prosince 2006), ale dnes neni Microsoft ochoten spravit integraci api DirectX 12 jiz pro zabehnute systemy 7 a 8.1, pricemz je to jenom vec jemneho do-programovani, ono totiz jadro z win7 a win10 neni agresivne tak rozdilne aby se to nedalo, darmo ukazkova to pitomost.
Kdyz prijde nato ze na Vulkan-u zacne stavet 25% her myslim si ze Microsoft rychle prehodnoti svou politiku DirectX 12 ne na 7 a 8.1, darmo kdyz je zde moznost vyzdimat z architektury CGN(/Pascalu?) vyssi vykon s tim nove technologie obrazu a akcelerace byla by pitomost nechat se omezit jenom a vyhradne na DirectX 12 ktere je zase omezeno jenom a "vyhradne" pro Windows 10. Proste Windows 10 nema co nabidnout a proto zuby a nechty na ne uzivatelne agresivne tlaci s tym ze DirectX 12 jenom pro ne, aby nakonec nebylo DirectX 12 jeste horsi jako Vulkan ktery se dal slobodne rozviji a neni zaseknut na jedinem operacnim systemu, Vulkan si proste uzijete od Windows Vista, cez Linux a "SteamOS", perfektni adaptace.
Koukni se jak je DirectX 9 stare. To je cely duvod proc bylo ve Win 98 SE. Tehdy vic jak 90% hracu melo Win 98 SE a hry ve vetsine pripadech nebyly na NT jadro pripravene.
DirectX 9 je novejsi nez Windows XP. Presto to tehdy slo a novy DirectX byl podporovany v tehdy jiz znacne zastaralem OS, navic s naprosto odlisnym jadrem. Dneska ma Microsoft vymluvy, ze prej to nejde...
Pozor, mluvíme li o značně odlišných jádrech, tak DX 9.0C vyšel i pro windows 98. Ono API má se samotnym OS pramálo společného.
MS tlačí marketing dost blbě, ty scény z deus-ex jsou tristní, vypneme HDR, ubereme kontrast a saturaci o 50% a ha takhle vypadá DX11, a přitom celá scéna efektama a obecně tim co zobrazuje odpovídá něčemu co by easy mohlo bejt DX9, což ostatně celej ten, dnes již velice letitej engine je. Je to DX9 kus historie s možná pár naroubovanejma DX11 a DX12 efektama.
Ano api ma s OS spolecny pramalo. Presto se dari lidi uz od Vist presvedcit, ze to bez novy verze os nejde a najde se dost lidi co mu to veri...
OT: co je to za gamesu "OVOCE - ZELENINA" a "Plaťte tady"?
To bude nejspis DeusEx. Ten se ma odehravat krom jineho i v Praze.
Díky. ;-)
Karbanátek za 5, klobása za 3.50. :)
€? :(
MS je chorý mastodont, už by to měli koupit činani a udělat z toho něco užitečnýho.
poslednich par let Microsoft na DirectX kaslal, protoze mu nevonelo, ze by lide hrali na PC misto aby si kupovali jeho konzoli. proto mel xbox uz predtim nizkourovnove api a zdimal z hardwaru lepsi vykon nez na pc na windowsech. az prisel vyrobce grafickych karet , kteremu toto nevonelo a rozhodl se vytvorit vlastni nizkourovnove api, protoze cekat na microsoft nemelo smysl. a jelikoz se Mantel ukazal jako dobre rozhrani tak se microsoft lekl a PC do sveho planu opet zahrnul. nechtel aby mu ujel vlak, co kdyby se nahodou lidi rozhodli pro konkurenci. Microsoft mel jednu vyhodu a to, ze drtiva vetsina lidi pouziva na hrani windows. Ale nebyl by to microsoft kdyby to nejak nezabil, takze udelal dalsi umelou hradbu a povolil dx12 pouze lidem na win10. nerekl bych ani slovo, kdyby ty windowsy byly ve vsech smerech lepsi nez predchudce. ale to neni, takze spouste lidem proste win10 nevyhovuji. AMD melo s Mantle v zacatku zase jednu nevyhodu, a to, ze to bylo podnikove reseni zamerene na jejich karty. nastesti je dobre napadlo poskytnout zdrojove kody a celou praci na mantle konkurencni skupine k direcx a to opengl. A tak vznikl Vulkan, ktere umi stejne veci, ne-li vic, podporuje ho jak AMD tak nvidia a dalsi. a hlavne neni omezen jen na windows10 ale podporuje v podstate vsechny verze windows, linux, android a urcite i dalsi.
DIIT opet aktualni jako vzdy ...... stare video v kontrastu s novym oznamenim konce projektu:)
"Gears of War: Ultimate Edition, který během pár dní (*zvlaste kdyz byla hned vydana oprava pro specificke radeony, kde to nejelo) od vydání proslul nechvalným uživatelským hodnocením" ....... cteni az takoveho diletantstvi, kdyz kazdy si muze prohlednout uzivatelske hodnoceni ..... je mi az noxe lito, jak je vsem k smichu ......
Nejvice pro smich jsi ale ty sam se svymi prispevky :-))
A někdy i k pláči.
A kde ty nárusty výkonu jako jsou? Jak Hitman, tak Rise of TR mají rozdíly mezi DX11 a 12 zanedbatelné.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.