Jestli to nebude tím, že vývojáři her, u kterých byla byznysem požadována kompatibilita s Win7, museli buďto podporovat dvě verze DirectX nebo používat starší DirectX na Win10. To paradoxně zvýhodňovalo Vulcan i na Windows. To byl nechtěný efekt totálně zmrdské snahy M$ donutit uživatele přejít na Win10.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Jestli to nebude tím, že
Milan Bačík https://diit.cz/profil/mildaiv
28. 8. 2019 - 09:07https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseJestli to nebude tím, že vývojáři her, u kterých byla byznysem požadována kompatibilita s Win7, museli buďto podporovat dvě verze DirectX nebo používat starší DirectX na Win10. To paradoxně zvýhodňovalo Vulcan i na Windows. To byl nechtěný efekt totálně zmrdské snahy M$ donutit uživatele přejít na Win10.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267572
+
Už nejaký čas som nevidel zoznam hier podporujúcich DirectX 12, ale kedysi ich teda bolo zúfale málo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Už nejaký čas som nevidel
Gaunter https://diit.cz/profil/anton-gajdos
28. 8. 2019 - 09:41https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseUž nejaký čas som nevidel zoznam hier podporujúcich DirectX 12, ale kedysi ich teda bolo zúfale málo.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267578
+
Všechny hry které se chystají a budou mít podporu RT budou DX12 nebo Vulkan, takže Watch Dogs, Call of Duty, Cyberpunk, Minecraft, Wolf:YB, Dying Light 2, Elisted, Justice, MechWarrior 5, Bloodlines 2...
Moc nových her jsem v poslední době nekupoval, z AAA titulů všechny podporují DX12 nebo Vulkan. U některých ale hra pod DX12 neběží tak dobře - rozuměj plynule, i když má DX12 vyšší framerates.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak třeba včera zrovna jedna
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
28. 8. 2019 - 10:56https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseTak třeba včera zrovna jedna vyšla.
Všechny hry které se chystají a budou mít podporu RT budou DX12 nebo Vulkan, takže Watch Dogs, Call of Duty, Cyberpunk, Minecraft, Wolf:YB, Dying Light 2, Elisted, Justice, MechWarrior 5, Bloodlines 2...
Moc nových her jsem v poslední době nekupoval, z AAA titulů všechny podporují DX12 nebo Vulkan. U některých ale hra pod DX12 neběží tak dobře - rozuměj plynule, i když má DX12 vyšší framerates.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267587
+
DX12 je jen klasický marketing, úžasné novinky, které nikdo nikam neimplementoval ani po 5 letech, protože v praxi nemají žádný přínos a nestojí to za námahu.
To samé Vulkan. Pro Vulkan je ale spíše důležitější, že sjednocuje celou plejádu rozličných OpenGL verzí šitých na koleni. Kromě Wolfensteina jsem to nikde neviděl.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
DX12 je jen klasický
XY https://diit.cz/profil/paulcz-0
28. 8. 2019 - 19:34https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseDX12 je jen klasický marketing, úžasné novinky, které nikdo nikam neimplementoval ani po 5 letech, protože v praxi nemají žádný přínos a nestojí to za námahu.
To samé Vulkan. Pro Vulkan je ale spíše důležitější, že sjednocuje celou plejádu rozličných OpenGL verzí šitých na koleni. Kromě Wolfensteina jsem to nikde neviděl.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267627
+
A to znamená co? Vzhledem k tomu, že je možné hru renderovat jen přes Vulkan, nedá se to s dalšími API porovnat. A jinak teda je řeč o stejném enginu a stejné firmě jako u zmíněného Wolfensteinu. Žádných zázraků jsem si nevšiml a dokonce jsem to hrál i na Radeonu.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
A to znamená co? Vzhledem k
XY https://diit.cz/profil/paulcz-0
28. 8. 2019 - 22:09https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseA to znamená co? Vzhledem k tomu, že je možné hru renderovat jen přes Vulkan, nedá se to s dalšími API porovnat. A jinak teda je řeč o stejném enginu a stejné firmě jako u zmíněného Wolfensteinu. Žádných zázraků jsem si nevšiml a dokonce jsem to hrál i na Radeonu.
https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267637
+
Wolf běží snad jen přes Vulkan, Doom nabízí OpenGL a Vulkan.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Wolf běží snad jen přes
XY https://diit.cz/profil/paulcz-0
28. 8. 2019 - 23:58https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseWolf běží snad jen přes Vulkan, Doom nabízí OpenGL a Vulkan.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267640
+
"...klasický marketing."
"To samé Vulkan."
"Kromě Wolfensteina jsem to nikde neviděl."
-----
Z toho vyplývá že snad VK je marketing co se nikde nepoužívá a oproti OGL jen sjednocuje verze. Možná není moc zvykem dělat Vulkan renderer pro Windows platformu. Za hranicemi Windows najdeš Vulkan třeba v Rise of the Tomb Raider, TW: Three Kingdoms, Dirt 4 apod., brzy snad už i Shadow of TR.
Kromě toho Vulkan využívá i Valve Proton, díky kterému jsem dohrál celého Zaklínače 3 včetně DLC ve Vulkanu.
Napříč platformami včetně Windows ho najdeš třeba v Serious Sam Fusion nebo Dota 2. A kdo měl možnost porovnat starší generaci API (třeba OGL 4.6) s dobrým Vulkan portem, ten nikdy Vulkan neoznačí za marketing. Rozdíl třeba v Mad Maxovi mezi OGL a Vulkanem je to, že FPS nelétají mezi 30-80, ale drží si 70-90 s úplně jiným grafem využití CPU.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"...klasický marketing."
headlesscyborg https://diit.cz/profil/thedf-413
29. 8. 2019 - 11:39https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse"...klasický marketing."
"To samé Vulkan."
"Kromě Wolfensteina jsem to nikde neviděl."
-----
Z toho vyplývá že snad VK je marketing co se nikde nepoužívá a oproti OGL jen sjednocuje verze. Možná není moc zvykem dělat Vulkan renderer pro Windows platformu. Za hranicemi Windows najdeš Vulkan třeba v Rise of the Tomb Raider, TW: Three Kingdoms, Dirt 4 apod., brzy snad už i Shadow of TR.
Viz https://pcgamingwiki.com/wiki/List_of_Vulkan_games
Kromě toho Vulkan využívá i Valve Proton, díky kterému jsem dohrál celého Zaklínače 3 včetně DLC ve Vulkanu.
Napříč platformami včetně Windows ho najdeš třeba v Serious Sam Fusion nebo Dota 2. A kdo měl možnost porovnat starší generaci API (třeba OGL 4.6) s dobrým Vulkan portem, ten nikdy Vulkan neoznačí za marketing. Rozdíl třeba v Mad Maxovi mezi OGL a Vulkanem je to, že FPS nelétají mezi 30-80, ale drží si 70-90 s úplně jiným grafem využití CPU.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267678
+
Žiadny Tomb Raider nepoužíva Vulkan; v tom zozname je chyba.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Žiadny Tomb Raider nepoužíva
Terepin https://diit.cz/profil/peter-henkel
30. 8. 2019 - 10:19https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseŽiadny Tomb Raider nepoužíva Vulkan; v tom zozname je chyba.https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267727
+
Aby taky ne když je to chytrá lednice s Win CE :-)
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Aby taky ne když je to chatra
krakora https://diit.cz/profil/krakora
28. 8. 2019 - 10:06https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuseAby taky ne když je to chytrá lednice s Win CE :-)https://diit.cz/clanek/microsoft-usnadni-vyvojarum-her-implementaci-dx12-pod-windows-7/diskuse#comment-1267583
+
Jestli to nebude tím, že vývojáři her, u kterých byla byznysem požadována kompatibilita s Win7, museli buďto podporovat dvě verze DirectX nebo používat starší DirectX na Win10. To paradoxně zvýhodňovalo Vulcan i na Windows. To byl nechtěný efekt totálně zmrdské snahy M$ donutit uživatele přejít na Win10.
Už nejaký čas som nevidel zoznam hier podporujúcich DirectX 12, ale kedysi ich teda bolo zúfale málo.
Tak třeba včera zrovna jedna vyšla.
Všechny hry které se chystají a budou mít podporu RT budou DX12 nebo Vulkan, takže Watch Dogs, Call of Duty, Cyberpunk, Minecraft, Wolf:YB, Dying Light 2, Elisted, Justice, MechWarrior 5, Bloodlines 2...
Moc nových her jsem v poslední době nekupoval, z AAA titulů všechny podporují DX12 nebo Vulkan. U některých ale hra pod DX12 neběží tak dobře - rozuměj plynule, i když má DX12 vyšší framerates.
DX12 je jen klasický marketing, úžasné novinky, které nikdo nikam neimplementoval ani po 5 letech, protože v praxi nemají žádný přínos a nestojí to za námahu.
To samé Vulkan. Pro Vulkan je ale spíše důležitější, že sjednocuje celou plejádu rozličných OpenGL verzí šitých na koleni. Kromě Wolfensteina jsem to nikde neviděl.
Poslední Doom na Radeonech s Vulkanem exceloval ...
A to znamená co? Vzhledem k tomu, že je možné hru renderovat jen přes Vulkan, nedá se to s dalšími API porovnat. A jinak teda je řeč o stejném enginu a stejné firmě jako u zmíněného Wolfensteinu. Žádných zázraků jsem si nevšiml a dokonce jsem to hrál i na Radeonu.
jen přes Vulkan ? :)
Wolf běží snad jen přes Vulkan, Doom nabízí OpenGL a Vulkan.
"...klasický marketing."
"To samé Vulkan."
"Kromě Wolfensteina jsem to nikde neviděl."
-----
Z toho vyplývá že snad VK je marketing co se nikde nepoužívá a oproti OGL jen sjednocuje verze. Možná není moc zvykem dělat Vulkan renderer pro Windows platformu. Za hranicemi Windows najdeš Vulkan třeba v Rise of the Tomb Raider, TW: Three Kingdoms, Dirt 4 apod., brzy snad už i Shadow of TR.
Viz https://pcgamingwiki.com/wiki/List_of_Vulkan_games
Kromě toho Vulkan využívá i Valve Proton, díky kterému jsem dohrál celého Zaklínače 3 včetně DLC ve Vulkanu.
Napříč platformami včetně Windows ho najdeš třeba v Serious Sam Fusion nebo Dota 2. A kdo měl možnost porovnat starší generaci API (třeba OGL 4.6) s dobrým Vulkan portem, ten nikdy Vulkan neoznačí za marketing. Rozdíl třeba v Mad Maxovi mezi OGL a Vulkanem je to, že FPS nelétají mezi 30-80, ale drží si 70-90 s úplně jiným grafem využití CPU.
Žiadny Tomb Raider nepoužíva Vulkan; v tom zozname je chyba.
Tak tuhle zprávičku sis vyloženě vychutnal, Jiří, radost počíst :) Mimochodem viry z nezalepených Windows dokonce i vyžírají lednici.
Aby taky ne když je to chytrá lednice s Win CE :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.