RECENZE: HPE ProLiant DL385 Gen10 Plus 2U server
Kapitoly článků
3D Mark
3D Mark netřeba detailně představovat, využil jsem zde Fire Strike a Time Spy.
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
GPU2
Physics
Combined FPS
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
GPU2
CPU
Unigine Superposition
Unigine benchmarky jsou také notoricky známé a dovedou potrápit i moderní hardware. Testuji rovnou tři presety, aby nějaký prostor dostaly i slabší grafické karty.
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
Průměrné
Maximální
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
Průměrné
Maximální
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
HP NVIDIA Quadro RTX 4000 8GB
8x16GB RAM DDR4-3200 Registered ECC CL-24-22-22-52 1T
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
Průměrné
Maximální
Ashes of Singularity: Escalation
Ashes of Singularity je poměrně známý benchmark, jako hra spíše méně. I proto jsem tuto „hru“ zařadil do sekce benchmarků. Nedávno byla přidána podpora i pro Vulkan, výkon mi však přišel horší oproti DirectX 12 a tak budu zatím testovat s DirectX 12. Testuji GPU Focused a poté CPU Focused.
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 160W TDP, 12nm
8GB GDDR6 13GHz 256-bit, 416 GB/s
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 160W TDP, 12nm
8GB GDDR6 13GHz 256-bit, 416 GB/s
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
Propustnost PCIe rozhraní
Pro zajímavost jsem otestoval propustnost PCIe, šestnáct linek čtvrté generace zde poskytuje vyšší propustnost, než šestnáct linek třetí generace.
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 160W TDP, 12nm
8GB GDDR6 13GHz 256-bit, 416 GB/s
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
1024 shaderů, 40 ROPs, 64 TMUs, 75W TDP, 16nm
5GB GDDR5 7GHz 160-bit, 140 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 160W TDP, 12nm
8GB GDDR6 13GHz 256-bit, 416 GB/s
zápis
kopírování