Mitsubishi začne s prodejem 100palcových OLED
Společnost Mitsubishi Electric oznámila, že od 21. září začne s prodejem údajně zatím největšího OLED displeje s úhlopříčkou 100 palců (2,54 m). Cena sdělena nebyla (bohužel ani životnost), ale beztak není určen pro domácnosti, uplatnění najde hlavně jako reklamní a informační plocha v obchodech, letištích, úřadech atp. Používá nově vyvinutou technologii ovládání obrazu bez mezer mezi panely, které mají rozměr 384×384 mm a obsahují 128×128 pixelů (pixel má tedy rozměr 3×3 mm). Pozorovací úhly jsou ±80 ° v obou směrech, úžasná je ale svítivost, jak je u OLED zvykem, dosahující až 1 200 cd/m2 v 64 krocích. Tento Diamond Vision OLED displej je škálovatelný a může být uspořádán dle přání zákazníka dokonce i do oblých tvarů. S hloubkou pouhých 99 mm se pak dá umístit v podstatě všude, aniž by nějak výrazně překážel. Firma doporučuje obraz sledovat minimálně z dvoumetrové vzdálenosti. Pro venkovní nasazení se nehodí, protože jeho „pracovní“ teplota je 0 až 35 °C.