14. 5. 2014 - 09:46https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskusešotek "a prověřil je z hlediska podpora OpenGL" slovo "podpora" asi má být "podpory"https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuse#comment-704614
+
jeste kdyby se tak OpenGL chytlo nejake vetsi herni studio s komercnim enginem, krom Valve snad jiz na PC nikdo vetsi nezustal :( jak krasne by se nam vyvojarum zilo a rozchodilo by se to na vsech vetsich platformach za par dni
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
jeste kdyby se tak OpenGL
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
14. 5. 2014 - 09:49https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskusejeste kdyby se tak OpenGL chytlo nejake vetsi herni studio s komercnim enginem, krom Valve snad jiz na PC nikdo vetsi nezustal :( jak krasne by se nam vyvojarum zilo a rozchodilo by se to na vsech vetsich platformach za par dnihttps://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuse#comment-704617
+
Co tím myslíš? Snad většina velkejch enginů jede na OGL tak na DX akorát to nebyla priorita, nový enginy Crytec, Unreal a další budou podporovat Linux od základů.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Co tím myslíš? Snad většina
Forest Jiří https://diit.cz/profil/aiphee
14. 5. 2014 - 11:50https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuseCo tím myslíš? Snad většina velkejch enginů jede na OGL tak na DX akorát to nebyla priorita, nový enginy Crytec, Unreal a další budou podporovat Linux od základů.https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuse#comment-704665
+
pro vyvojare jsou tam rozdily, ja treba grafiku pripravuju ted pod DX, ale vzdycky kdys to posilam nekomu kdo ma engine pod OGL ES (android) tak musim predelavat a ladit znovaaby to vypadalo dobre
ted treba chystam svou vetsi hru a tim ze to chci mit na vsech hlavnich platformach, tak se musi delat dve verze od grafiky, respektive se musi znova ladit aby to vypadalo stejne, holt rozdily v nekterych shaderech a tim ze nemame vpodstate jednu hlavni platformu, tak se dela primarne v maxku pod DX a tedy s preview v DX shaderech, na WP to ale pri stejnem nastaveni vypada trosicku jinak (lip) nez na Androidu a iOS, ale bejt to jen mobilni platformy tak jedem vyhradne pod OGL ES, jenze holt chceme i na Win a tam us to s nasim enginem pod OGL prozatim pokulhava (Unity)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
pro vyvojare jsou tam rozdily
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
14. 5. 2014 - 12:25https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskusepro vyvojare jsou tam rozdily, ja treba grafiku pripravuju ted pod DX, ale vzdycky kdys to posilam nekomu kdo ma engine pod OGL ES (android) tak musim predelavat a ladit znovaaby to vypadalo dobre
ted treba chystam svou vetsi hru a tim ze to chci mit na vsech hlavnich platformach, tak se musi delat dve verze od grafiky, respektive se musi znova ladit aby to vypadalo stejne, holt rozdily v nekterych shaderech a tim ze nemame vpodstate jednu hlavni platformu, tak se dela primarne v maxku pod DX a tedy s preview v DX shaderech, na WP to ale pri stejnem nastaveni vypada trosicku jinak (lip) nez na Androidu a iOS, ale bejt to jen mobilni platformy tak jedem vyhradne pod OGL ES, jenze holt chceme i na Win a tam us to s nasim enginem pod OGL prozatim pokulhava (Unity)https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuse#comment-704684
+
Ona je velka cast problemu taky na strane OpenGL, protoze je to naprosto silenej bordel a chaos na koleckach, kde se michaj veci co nikdo poslednich 10 let nepouzil s vecma, ktery jeste nikdo poradne nevyzkousel.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Ona je velka cast problemu
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
14. 5. 2014 - 10:41https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuseOna je velka cast problemu taky na strane OpenGL, protoze je to naprosto silenej bordel a chaos na koleckach, kde se michaj veci co nikdo poslednich 10 let nepouzil s vecma, ktery jeste nikdo poradne nevyzkousel.https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuse#comment-704631
+
Nebolo by odveci otestovať amd/nvidia ovládače aj pre linux, a docela by má zaujimalo čo alebo aké tou sa testovalo na OSX, lebo MacBook pro sú aj dual modely kde je aj Intel aj nvidia.
Inak OpenGL je fakt bordel. Možno by bolo lepšie ho zahodiť a pokračovať len čisto s povedzme oepngles.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Nebolo by odveci otestovať
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
14. 5. 2014 - 12:42https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuseNebolo by odveci otestovať amd/nvidia ovládače aj pre linux, a docela by má zaujimalo čo alebo aké tou sa testovalo na OSX, lebo MacBook pro sú aj dual modely kde je aj Intel aj nvidia.
Inak OpenGL je fakt bordel. Možno by bolo lepšie ho zahodiť a pokračovať len čisto s povedzme oepngles.https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskuse#comment-704696
+
Diskuse k Kdo má nejlepší podporu OpenGL? Nvidia!https://diit.cz/clanek/nejlepsi-podporu-opengl-ma-nvidia/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
šotek "a prověřil je z hlediska podpora OpenGL" slovo "podpora" asi má být "podpory"
jeste kdyby se tak OpenGL chytlo nejake vetsi herni studio s komercnim enginem, krom Valve snad jiz na PC nikdo vetsi nezustal :( jak krasne by se nam vyvojarum zilo a rozchodilo by se to na vsech vetsich platformach za par dni
Co tím myslíš? Snad většina velkejch enginů jede na OGL tak na DX akorát to nebyla priorita, nový enginy Crytec, Unreal a další budou podporovat Linux od základů.
pro vyvojare jsou tam rozdily, ja treba grafiku pripravuju ted pod DX, ale vzdycky kdys to posilam nekomu kdo ma engine pod OGL ES (android) tak musim predelavat a ladit znovaaby to vypadalo dobre
ted treba chystam svou vetsi hru a tim ze to chci mit na vsech hlavnich platformach, tak se musi delat dve verze od grafiky, respektive se musi znova ladit aby to vypadalo stejne, holt rozdily v nekterych shaderech a tim ze nemame vpodstate jednu hlavni platformu, tak se dela primarne v maxku pod DX a tedy s preview v DX shaderech, na WP to ale pri stejnem nastaveni vypada trosicku jinak (lip) nez na Androidu a iOS, ale bejt to jen mobilni platformy tak jedem vyhradne pod OGL ES, jenze holt chceme i na Win a tam us to s nasim enginem pod OGL prozatim pokulhava (Unity)
Ona je velka cast problemu taky na strane OpenGL, protoze je to naprosto silenej bordel a chaos na koleckach, kde se michaj veci co nikdo poslednich 10 let nepouzil s vecma, ktery jeste nikdo poradne nevyzkousel.
Nebolo by odveci otestovať amd/nvidia ovládače aj pre linux, a docela by má zaujimalo čo alebo aké tou sa testovalo na OSX, lebo MacBook pro sú aj dual modely kde je aj Intel aj nvidia.
Inak OpenGL je fakt bordel. Možno by bolo lepšie ho zahodiť a pokračovať len čisto s povedzme oepngles.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.