Nebo je to všechno jinak a nVidia deferred podporuje v HW a vyplatí se to na vyšší vrstvě implementovat a AMD ne, tak je penalizována.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Nebo je to všechno jinak a
Hrdina https://diit.cz/profil/david-baranek
5. 8. 2019 - 13:42https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseNebo je to všechno jinak a nVidia deferred podporuje v HW a vyplatí se to na vyšší vrstvě implementovat a AMD ne, tak je penalizována.https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264850
+
"Hra rovněž podporuje asynchronní výpočty, ale implementace patrně není tak propracovaná,"
No však ony ty async compute v žádné hře nedělají víc než pár procent výkonu navíc, nejlépe na tom byl hitman kde dokázal přidat až 10% ale autoři uváděli že to za tu neskutečnou piplačku vůbec nestojí a zvlášť lidi s nevýkonnými grafikami to ani nepoznají, protože věci co AS používají jsou zároveň nejkrvavější detaily na výkon a jako první to vypnou, takže async compute není vůbec použito.
Další modla kultu AS bylo AotS, kde autoři tipovali přínos kolem 5%
Nicméně z testů v RotTR, přes registry zapínaným/vypínaným AS třeba tehdejší Fury získala asi 1% výkonu, čímž vydrtila Pascaly, které si odnesly cca 0.5% výkonu navíc (napříč všema scénama benchmarku, v některých to nepřineslo nic, v některéch trošku víc než ten průměr)
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
"Hra rovněž podporuje
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
5. 8. 2019 - 14:02https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse"Hra rovněž podporuje asynchronní výpočty, ale implementace patrně není tak propracovaná,"
No však ony ty async compute v žádné hře nedělají víc než pár procent výkonu navíc, nejlépe na tom byl hitman kde dokázal přidat až 10% ale autoři uváděli že to za tu neskutečnou piplačku vůbec nestojí a zvlášť lidi s nevýkonnými grafikami to ani nepoznají, protože věci co AS používají jsou zároveň nejkrvavější detaily na výkon a jako první to vypnou, takže async compute není vůbec použito.
Další modla kultu AS bylo AotS, kde autoři tipovali přínos kolem 5%
Nicméně z testů v RotTR, přes registry zapínaným/vypínaným AS třeba tehdejší Fury získala asi 1% výkonu, čímž vydrtila Pascaly, které si odnesly cca 0.5% výkonu navíc (napříč všema scénama benchmarku, v některých to nepřineslo nic, v některéch trošku víc než ten průměr)https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264852
+
Díky že jsi to napsal za mě, taky jsem chtěl napsat, že AMĎákům splaskla bublina asynchronů.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Díky že jsi to napsal za mě,
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
5. 8. 2019 - 14:27https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseDíky že jsi to napsal za mě, taky jsem chtěl napsat, že AMĎákům splaskla bublina asynchronů. https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264854
+
Async může zvýšit výkon ale ne tím že přidá výpočetní jednotky nebo kartu přetaktuje. Využije výkon jader, které při synchronním zpracování nemohou pracovat protože čekají na výsledek výpočtů které probíhají. Vývojář pak může požadavky, které lze dělat nezávisle řadit do asynchronní fronty, ze které si grafika požadavek vezme, když má prostor.
Pokud je hra napsána tak, že těch plonkových míst, kdy to čeká na běžící výpočet moc není, tak ani není výkon pro async výpočty a logicky to přinese minimum, pokud vůbec. Když to pak vývojář použije pro specifický výpočet nějakého efektu a když ten pak hráč v nastavení detailů vypne, tak ani async nevyužije.
Pro vývojáře je také použití async compute přítěž. Musí nejdříve zjistit zda má vůbec nevyužitý výkon, který má smysl ještě vytěžit, tzn. že tam nastávají místa, kdy nějaké výpočetní jádra stojí protože čekají na výsledek běžících výpočtů, jinak to nemá smysl ani dělat, pak musí najít vhodné úlohy, které takto počítat může a musí přizpůsobit engine/kód. Výsledek může znamenat příliš moc práce za minimální výkonnostní zisk a raději obětuje to úsilí do něčeho co toho výkonu přinese více, nebo ušetří čas nutný k vývoji.
Async compute je samozřejmě přínos, ale čekat že to přinese citelný posun výkonu nejde, to by pak bylo otázkou proč má ta karta má takového výkonu nazbyt a proč to vůbec musí dělat skrz async compute. Takže přínos na úrovni 0 až několik jednotek procent je přesně to co bych očekával a nesváděl bych to na špatnou implementaci. Naopak, méně výkonu z async compute znamená lépe utilizovaná jádra v synchronní frontě.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
To už ale ví dávno.
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
5. 8. 2019 - 14:50https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseTo už ale ví dávno.
Async může zvýšit výkon ale ne tím že přidá výpočetní jednotky nebo kartu přetaktuje. Využije výkon jader, které při synchronním zpracování nemohou pracovat protože čekají na výsledek výpočtů které probíhají. Vývojář pak může požadavky, které lze dělat nezávisle řadit do asynchronní fronty, ze které si grafika požadavek vezme, když má prostor.
Pokud je hra napsána tak, že těch plonkových míst, kdy to čeká na běžící výpočet moc není, tak ani není výkon pro async výpočty a logicky to přinese minimum, pokud vůbec. Když to pak vývojář použije pro specifický výpočet nějakého efektu a když ten pak hráč v nastavení detailů vypne, tak ani async nevyužije.
Pro vývojáře je také použití async compute přítěž. Musí nejdříve zjistit zda má vůbec nevyužitý výkon, který má smysl ještě vytěžit, tzn. že tam nastávají místa, kdy nějaké výpočetní jádra stojí protože čekají na výsledek běžících výpočtů, jinak to nemá smysl ani dělat, pak musí najít vhodné úlohy, které takto počítat může a musí přizpůsobit engine/kód. Výsledek může znamenat příliš moc práce za minimální výkonnostní zisk a raději obětuje to úsilí do něčeho co toho výkonu přinese více, nebo ušetří čas nutný k vývoji.
Async compute je samozřejmě přínos, ale čekat že to přinese citelný posun výkonu nejde, to by pak bylo otázkou proč má ta karta má takového výkonu nazbyt a proč to vůbec musí dělat skrz async compute. Takže přínos na úrovni 0 až několik jednotek procent je přesně to co bych očekával a nesváděl bych to na špatnou implementaci. Naopak, méně výkonu z async compute znamená lépe utilizovaná jádra v synchronní frontě.https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264858
+
Nekričte hop, pred tesne HotChips
Hot Chips: A Symposium on High Performance Chips
Conference Sponsor IEEE Technical Committee on Microprocessors and Microcomputers.
Program
Held at The Memorial Auditorium, Stanford University, Palo Alto, California, Sunday-Tuesday, August 18-20, 2019.
Monday, 8/19/2019: Conference Day 1
1:45 PM – 2:45 PM: Keynote 1: “Delivering the Future of High-Performance Computing with System, Software and Silicon Co-Optimization” by Dr. Lisa Su, CEO, AMD https://www.hotchips.org/program/
Sponsors
Platinum:
Intel
Western Digital
google
AMD
alibaba
akurát to nevyzerá na príspevky od intelu
Registration / Breakfast (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Lunch (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Reception (Wine & Snacks sponsored by Intel)
Registration / Breakfast (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Lunch (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Prečo mám taký pocit, že to v Inteli poňali tak, že Hot Chips nie je konfereneciu a čipov ale pálivých zemiakových/bramborových lupienkoch?
5. 8. 2019 - 15:31https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseNekričte hop, pred tesne HotChips
Hot Chips: A Symposium on High Performance Chips
Conference Sponsor IEEE Technical Committee on Microprocessors and Microcomputers.
Program
Held at The Memorial Auditorium, Stanford University, Palo Alto, California, Sunday-Tuesday, August 18-20, 2019.
Monday, 8/19/2019: Conference Day 1
1:45 PM – 2:45 PM: Keynote 1: “Delivering the Future of High-Performance Computing with System, Software and Silicon Co-Optimization” by Dr. Lisa Su, CEO, AMD
https://www.hotchips.org/program/
Sponsors
Platinum:
Intel
Western Digital
google
AMD
alibaba
akurát to nevyzerá na príspevky od intelu
Registration / Breakfast (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Lunch (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Reception (Wine & Snacks sponsored by Intel)
Registration / Breakfast (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Lunch (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Prečo mám taký pocit, že to v Inteli poňali tak, že Hot Chips nie je konfereneciu a čipov ale pálivých zemiakových/bramborových lupienkoch?
Predsa le náznaky, že niečo AMD predstaví sú
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=OpenSUSE-Tumbleweed-LTO
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=linux-july-2019&num=1
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=GCC-flto-auto-option
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Linux-AMDGPU-Kernel-Navi-12
AMD Radeon GCN Offloading Support For OpenMP/OpenACC On The Way For GCC 10
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=AMD-GCN-GCC-10-Offloading-Patch
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=GCC-10-LTO-flto-Available-Cores
https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264862
+
Šmarjá lidi, všechno si pozapínejte . Všechno na max ať máte důvod křičet , že jste si za slideshow a technologie budoucnosti zaplatili a víte co děláte když vyhazujete peníze na PC s AMD oknem :DDDD .
Jinak Youngblood je fakt pecka bez které se nikdo bez masochistických sklonů neobejde :D ❤️....
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Šmarjá lidi, všechno si
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
5. 8. 2019 - 15:20https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseŠmarjá lidi, všechno si pozapínejte . Všechno na max ať máte důvod křičet , že jste si za slideshow a technologie budoucnosti zaplatili a víte co děláte když vyhazujete peníze na PC s AMD oknem :DDDD .
Jinak Youngblood je fakt pecka bez které se nikdo bez masochistických sklonů neobejde :D ❤️....https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264860
+
Těším se až ta hra dostane RT, sice hra sama o sobě stojí za starou belu, ale bez RT švihá v max detailech 150-180FPS. I kdyby RT ubral 50% výkonu tak to bude lítat jak divé
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Těším se až ta hra dostane RT
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
5. 8. 2019 - 15:39https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseTěším se až ta hra dostane RT, sice hra sama o sobě stojí za starou belu, ale bez RT švihá v max detailech 150-180FPS. I kdyby RT ubral 50% výkonu tak to bude lítat jak divéhttps://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264863
+
Chápu správně, že u hry, která stojí za starou belu se těšíš na podporu technologie, která jí ubere 50%+ FPS? Áááá...potom se stane co? Bude díky tomu za starou belu stát ještě víc? ;))))
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Chápu správně, že u hry,
Jabba https://diit.cz/profil/jan-baranek
5. 8. 2019 - 16:58https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseChápu správně, že u hry, která stojí za starou belu se těšíš na podporu technologie, která jí ubere 50%+ FPS? Áááá...potom se stane co? Bude díky tomu za starou belu stát ještě víc? ;)))) https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264875
+
Ano, hru jsem dostal ke grafice a není plně to co mě baví, ale když už ji mám, tak si ji chvíli zahraju.
A pokud bude dopad RT na FPS 50% tak mi to výkon neubere, s neomezenými FPS pouštím hry když chci vědět na kolik má můj stroj výkon, když hru hraju, tak mám svých zamčených 60 nebo 75, dle toho zda hraju v windowed fullscreen (přebírá 75Hz z plochy) nebo fullscreen, kde nastavuji ve hře 60Hz
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Ano, hru jsem dostal ke
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
5. 8. 2019 - 17:08https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseAno, hru jsem dostal ke grafice a není plně to co mě baví, ale když už ji mám, tak si ji chvíli zahraju.
A pokud bude dopad RT na FPS 50% tak mi to výkon neubere, s neomezenými FPS pouštím hry když chci vědět na kolik má můj stroj výkon, když hru hraju, tak mám svých zamčených 60 nebo 75, dle toho zda hraju v windowed fullscreen (přebírá 75Hz z plochy) nebo fullscreen, kde nastavuji ve hře 60Hzhttps://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264876
+
Toto je tak špatná hra, že ani vypnutie GPU Cullingu ju už nezachráni :(
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Toto je tak špatná hra, že
Gaunter https://diit.cz/profil/anton-gajdos
5. 8. 2019 - 16:19https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseToto je tak špatná hra, že ani vypnutie GPU Cullingu ju už nezachráni :(https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264872
+
Nehrajte nový Wolfeinstein Youngblood vůbec, je to s*****.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nehrajte nový Wolfeinstein
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
5. 8. 2019 - 20:51https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseNehrajte nový Wolfeinstein Youngblood vůbec, je to s*****.https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264922
+
Ten kto sleduje Wolfeinsteina od začiatku (Wolfeinstein 3D) a sleduje celé lore , len mlčky nechápe čo to za sračku Arkane Studios vypustil:(
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Ten kto sleduje Wolfeinsteina
Gaunter https://diit.cz/profil/anton-gajdos
6. 8. 2019 - 00:11https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseTen kto sleduje Wolfeinsteina od začiatku (Wolfeinstein 3D) a sleduje celé lore , len mlčky nechápe čo to za sračku Arkane Studios vypustil:(https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264939
+
Ten první nový Wolf mi přišel jako celkem dobrý reboot, ale všechna pozdější DLC a další díly jsou totálně eeeeeeehh...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ten první nový Wolf mi přišel
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
6. 8. 2019 - 00:27https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseTen první nový Wolf mi přišel jako celkem dobrý reboot, ale všechna pozdější DLC a další díly jsou totálně eeeeeeehh...https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264940
+
Všetky nové diely The New Order, The Old Blood,The New Order, The New Colossus boli dobré, ale toto je totálny úlet. Až sa bojím ako dopadne nový DOOM.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Všetky nové diely The New
Gaunter https://diit.cz/profil/anton-gajdos
6. 8. 2019 - 12:32https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseVšetky nové diely The New Order, The Old Blood,The New Order, The New Colossus boli dobré, ale toto je totálny úlet. Až sa bojím ako dopadne nový DOOM.https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1264986
+
11. 8. 2019 - 22:00https://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuseDobrý deň,
ak uvažujete nad tým, že by ste si zahrali Wolfenstein: Younbloog, viac info nájdete aj na stránke nového herného projektu GameRoom.sk.
https://www.gameroom.sk/wolfenstein-youngblood-legendarna-seria-wolfenstein-je-spathttps://diit.cz/clanek/nepouzivejte-ve-wolfensteinu-gpu-culling/diskuse#comment-1265507
+
Nebo je to všechno jinak a nVidia deferred podporuje v HW a vyplatí se to na vyšší vrstvě implementovat a AMD ne, tak je penalizována.
Ne.
Jak pravíš. Radši počkám na hlubší analýzu.
"Hra rovněž podporuje asynchronní výpočty, ale implementace patrně není tak propracovaná,"
No však ony ty async compute v žádné hře nedělají víc než pár procent výkonu navíc, nejlépe na tom byl hitman kde dokázal přidat až 10% ale autoři uváděli že to za tu neskutečnou piplačku vůbec nestojí a zvlášť lidi s nevýkonnými grafikami to ani nepoznají, protože věci co AS používají jsou zároveň nejkrvavější detaily na výkon a jako první to vypnou, takže async compute není vůbec použito.
Další modla kultu AS bylo AotS, kde autoři tipovali přínos kolem 5%
Nicméně z testů v RotTR, přes registry zapínaným/vypínaným AS třeba tehdejší Fury získala asi 1% výkonu, čímž vydrtila Pascaly, které si odnesly cca 0.5% výkonu navíc (napříč všema scénama benchmarku, v některých to nepřineslo nic, v některéch trošku víc než ten průměr)
Díky že jsi to napsal za mě, taky jsem chtěl napsat, že AMĎákům splaskla bublina asynchronů.
To už ale ví dávno.
Async může zvýšit výkon ale ne tím že přidá výpočetní jednotky nebo kartu přetaktuje. Využije výkon jader, které při synchronním zpracování nemohou pracovat protože čekají na výsledek výpočtů které probíhají. Vývojář pak může požadavky, které lze dělat nezávisle řadit do asynchronní fronty, ze které si grafika požadavek vezme, když má prostor.
Pokud je hra napsána tak, že těch plonkových míst, kdy to čeká na běžící výpočet moc není, tak ani není výkon pro async výpočty a logicky to přinese minimum, pokud vůbec. Když to pak vývojář použije pro specifický výpočet nějakého efektu a když ten pak hráč v nastavení detailů vypne, tak ani async nevyužije.
Pro vývojáře je také použití async compute přítěž. Musí nejdříve zjistit zda má vůbec nevyužitý výkon, který má smysl ještě vytěžit, tzn. že tam nastávají místa, kdy nějaké výpočetní jádra stojí protože čekají na výsledek běžících výpočtů, jinak to nemá smysl ani dělat, pak musí najít vhodné úlohy, které takto počítat může a musí přizpůsobit engine/kód. Výsledek může znamenat příliš moc práce za minimální výkonnostní zisk a raději obětuje to úsilí do něčeho co toho výkonu přinese více, nebo ušetří čas nutný k vývoji.
Async compute je samozřejmě přínos, ale čekat že to přinese citelný posun výkonu nejde, to by pak bylo otázkou proč má ta karta má takového výkonu nazbyt a proč to vůbec musí dělat skrz async compute. Takže přínos na úrovni 0 až několik jednotek procent je přesně to co bych očekával a nesváděl bych to na špatnou implementaci. Naopak, méně výkonu z async compute znamená lépe utilizovaná jádra v synchronní frontě.
Nekričte hop, pred tesne HotChips
Hot Chips: A Symposium on High Performance Chips
Conference Sponsor IEEE Technical Committee on Microprocessors and Microcomputers.
Program
Held at The Memorial Auditorium, Stanford University, Palo Alto, California, Sunday-Tuesday, August 18-20, 2019.
Monday, 8/19/2019: Conference Day 1
1:45 PM – 2:45 PM: Keynote 1: “Delivering the Future of High-Performance Computing with System, Software and Silicon Co-Optimization” by Dr. Lisa Su, CEO, AMD
https://www.hotchips.org/program/
Sponsors
Platinum:
Intel
Western Digital
google
AMD
alibaba
akurát to nevyzerá na príspevky od intelu
Registration / Breakfast (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Lunch (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Reception (Wine & Snacks sponsored by Intel)
Registration / Breakfast (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Lunch (sponsored by Intel)
Break (sponsored by Intel)
Prečo mám taký pocit, že to v Inteli poňali tak, že Hot Chips nie je konfereneciu a čipov ale pálivých zemiakových/bramborových lupienkoch?
Predsa le náznaky, že niečo AMD predstaví sú
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=OpenSUSE-Tumbleweed-LTO
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=linux-july-2019&num=1
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=GCC-flto-auto-option
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Linux-AMDGPU-Kernel-...
AMD Radeon GCN Offloading Support For OpenMP/OpenACC On The Way For GCC 10
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=AMD-GCN-GCC-10-Offlo...
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=GCC-10-LTO-flto-Avai...
Šmarjá lidi, všechno si pozapínejte . Všechno na max ať máte důvod křičet , že jste si za slideshow a technologie budoucnosti zaplatili a víte co děláte když vyhazujete peníze na PC s AMD oknem :DDDD .
Jinak Youngblood je fakt pecka bez které se nikdo bez masochistických sklonů neobejde :D ❤️....
Těším se až ta hra dostane RT, sice hra sama o sobě stojí za starou belu, ale bez RT švihá v max detailech 150-180FPS. I kdyby RT ubral 50% výkonu tak to bude lítat jak divé
Chápu správně, že u hry, která stojí za starou belu se těšíš na podporu technologie, která jí ubere 50%+ FPS? Áááá...potom se stane co? Bude díky tomu za starou belu stát ještě víc? ;))))
Ano, hru jsem dostal ke grafice a není plně to co mě baví, ale když už ji mám, tak si ji chvíli zahraju.
A pokud bude dopad RT na FPS 50% tak mi to výkon neubere, s neomezenými FPS pouštím hry když chci vědět na kolik má můj stroj výkon, když hru hraju, tak mám svých zamčených 60 nebo 75, dle toho zda hraju v windowed fullscreen (přebírá 75Hz z plochy) nebo fullscreen, kde nastavuji ve hře 60Hz
Ja bych spis doporucil tuhle kravinu nehrat vubec, protoze zvysuje riziko demence...
Toto je tak špatná hra, že ani vypnutie GPU Cullingu ju už nezachráni :(
Nehrajte nový Wolfeinstein Youngblood vůbec, je to s*****.
svůdné?
Ten kto sleduje Wolfeinsteina od začiatku (Wolfeinstein 3D) a sleduje celé lore , len mlčky nechápe čo to za sračku Arkane Studios vypustil:(
Ten první nový Wolf mi přišel jako celkem dobrý reboot, ale všechna pozdější DLC a další díly jsou totálně eeeeeeehh...
Všetky nové diely The New Order, The Old Blood,The New Order, The New Colossus boli dobré, ale toto je totálny úlet. Až sa bojím ako dopadne nový DOOM.
Dobrý deň,
ak uvažujete nad tým, že by ste si zahrali Wolfenstein: Younbloog, viac info nájdete aj na stránke nového herného projektu GameRoom.sk.
https://www.gameroom.sk/wolfenstein-youngblood-legendarna-seria-wolfenst...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.