Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k NGG (Next Generation Geometry pipeline) je u Radeonů RX 5700 aktivní

To je příprava na raytracing ?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jo jasně chápu je to Crha a chtěl trolit, ale ta otázka vlastně není úplně blbá tak proč ty mínusy?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

jak to chápu já tak tu technologii měla původně přinést vega, a předpokládám že její vývoj začal ještě před RT mánií... čímž pádem by s RT moc společného neměla, ale je možné že to mám totálně popletené nebo třeba některé části RT v budoucnu opravdu upotřebí....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli to dobre chapu, tak orezani geometrie se vzajemne vylucuje s raytracingem.

Aby raytracing mohl fungovat je potreba najit vsechny odrazy i predmetu, ktere nejsou pri prevodu z 3D modelu v pameti na 2D obrazovku zahozeny, pac nejsou videt.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No teoreticky by se zvedly vykon i pri hernim RT ac to tak AMD u Vegy nezamyslelo(stejne nelze pocitat tolik paprsku aby takove orezani sceny melo negativni dopad na vysledek )
- slo by to aplikovat v posledním kroku
- zahazovalo by se jen to co neni videt(prilis male "trojuhelniky" i kdyz to nezakryva neco jineho nebo je to mimo scenu = zustalo by dostatek informaci pro RT (diky omezenemu poctu paprsku i opakovanych odrazu) a do doby nez by prislo AMD s cistokrevnymi RT jadry (jestli vubec) by se tak uvolnila kapacita pro jine vypocty ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ne.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ne, to je příprava na míchání betonu....

už jsem myslel Jardo žes to byl ty, Betonmischer

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.