DSR bylo super, používal jsem ho pro FSX a P3D, byla to alternativa k MSAA a SGSSAA, které v případě volumetrických efektů dokázalo ubrat více výkonu než DSR faktor 4. ale s otravným shimmeringem si to dokázalo poradit.
Je fajn že se konečně DLSS může použít jako alternativa k AA. Ano logicky je to omezeno na RTX hardware, na druhou stranu DSR by mělo fungovat úplně všude, včetně plochy
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
DSR bylo super, používal jsem
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
13. 1. 2022 - 10:12https://diit.cz/clanek/nvidia-dldsr-zmenseni-obrazu-s-pouzitim-tensor-cores/diskuseDSR bylo super, používal jsem ho pro FSX a P3D, byla to alternativa k MSAA a SGSSAA, které v případě volumetrických efektů dokázalo ubrat více výkonu než DSR faktor 4. ale s otravným shimmeringem si to dokázalo poradit.
Je fajn že se konečně DLSS může použít jako alternativa k AA. Ano logicky je to omezeno na RTX hardware, na druhou stranu DSR by mělo fungovat úplně všude, včetně plochyhttps://diit.cz/clanek/nvidia-dldsr-zmenseni-obrazu-s-pouzitim-tensor-cores/diskuse#comment-1362690
+
doble post
DSR bylo super, používal jsem ho pro FSX a P3D, byla to alternativa k MSAA a SGSSAA, které v případě volumetrických efektů dokázalo ubrat více výkonu než DSR faktor 4. ale s otravným shimmeringem si to dokázalo poradit.
Je fajn že se konečně DLSS může použít jako alternativa k AA. Ano logicky je to omezeno na RTX hardware, na druhou stranu DSR by mělo fungovat úplně všude, včetně plochy
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.