Zajimavy koncept. Jen asi bude docela legrace s chlazenim. 250W pri prasknuti hadice kapalinoveho okruhu je dost na prehrati behem par vterin. Pokud navic bude takovyhle modul ridit autonomne auto, tak to muze byt dost nebezpecna zavada. Tohle urcite neni problem nVidie, ale vykonne elektroniky v aute obecne. Teploty v aute jsou neco jako -40 az 80°C a i SoC s par watty co se pouzivaji dneska maji dost velke radiatory a vetsinou i vetrak.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Zajimavy koncept. Jen asi
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
6. 1. 2016 - 15:08https://diit.cz/clanek/nvidia-drive-px2/diskuseZajimavy koncept. Jen asi bude docela legrace s chlazenim. 250W pri prasknuti hadice kapalinoveho okruhu je dost na prehrati behem par vterin. Pokud navic bude takovyhle modul ridit autonomne auto, tak to muze byt dost nebezpecna zavada. Tohle urcite neni problem nVidie, ale vykonne elektroniky v aute obecne. Teploty v aute jsou neco jako -40 az 80°C a i SoC s par watty co se pouzivaji dneska maji dost velke radiatory a vetsinou i vetrak.https://diit.cz/clanek/nvidia-drive-px2/diskuse#comment-840329
+
Případné samořízení auto je bezpečnostně kritická aplikace a tím pádem by se na to vztahovala podobná pravidla jako na autopilota v letadle. Takže zdvojování a spíš ztrojování jak hardwaru, tak software včetně chladících okruhů a procedure, které se postarají o bezpečné odstavení nebo předání řízení řidiči v případě poruchy apod.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Případné samořízení auto je
Vebloud https://diit.cz/profil/vebloud
8. 1. 2016 - 13:06https://diit.cz/clanek/nvidia-drive-px2/diskusePřípadné samořízení auto je bezpečnostně kritická aplikace a tím pádem by se na to vztahovala podobná pravidla jako na autopilota v letadle. Takže zdvojování a spíš ztrojování jak hardwaru, tak software včetně chladících okruhů a procedure, které se postarají o bezpečné odstavení nebo předání řízení řidiči v případě poruchy apod.https://diit.cz/clanek/nvidia-drive-px2/diskuse#comment-840715
+
Zajimavy koncept. Jen asi bude docela legrace s chlazenim. 250W pri prasknuti hadice kapalinoveho okruhu je dost na prehrati behem par vterin. Pokud navic bude takovyhle modul ridit autonomne auto, tak to muze byt dost nebezpecna zavada. Tohle urcite neni problem nVidie, ale vykonne elektroniky v aute obecne. Teploty v aute jsou neco jako -40 az 80°C a i SoC s par watty co se pouzivaji dneska maji dost velke radiatory a vetsinou i vetrak.
Případné samořízení auto je bezpečnostně kritická aplikace a tím pádem by se na to vztahovala podobná pravidla jako na autopilota v letadle. Takže zdvojování a spíš ztrojování jak hardwaru, tak software včetně chladících okruhů a procedure, které se postarají o bezpečné odstavení nebo předání řízení řidiči v případě poruchy apod.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.