A na tohle prosím přišli až teď. Přitom to šlo bez problémů použít už před deseti lety i dřív...
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
A na tohle prosím přišli až
DrStr https://diit.cz/autor/drstr
7. 6. 2016 - 12:45https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseA na tohle prosím přišli až teď. Přitom to šlo bez problémů použít už před deseti lety i dřív...https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898474
+
A co se stane když bude framerate naopak nižší než frekvence monitoru?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A co se stane když bude
Palo https://diit.cz/profil/pavel-koste
7. 6. 2016 - 12:53https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseA co se stane když bude framerate naopak nižší než frekvence monitoru?https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898492
+
Pokud jsem to pochopil dobre, tak kdyz bude framerate nizsi nez frekvence monitoru, bude se to chovat jako se zapnutou vertikalni synchronizaci. Takze s teto nove funkcionality bude tezit hlavne vykonna grafika, naopak pro slabsi bude vhodnejsi freesync/g-sync
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pokud jsem to pochopil dobre,
JVc https://diit.cz/profil/jvc
7. 6. 2016 - 13:26https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskusePokud jsem to pochopil dobre, tak kdyz bude framerate nizsi nez frekvence monitoru, bude se to chovat jako se zapnutou vertikalni synchronizaci. Takze s teto nove funkcionality bude tezit hlavne vykonna grafika, naopak pro slabsi bude vhodnejsi freesync/g-synchttps://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898540
+
Ja to teda pochopil tak ze gpu bude mít uloženy poslední celý frame v kesce, bude posílat pravidelne 60hz a když nebude mit novy frame tak posle znovu ten předchozí.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ja to teda pochopil tak ze
sewi https://diit.cz/profil/sewi
7. 6. 2016 - 14:02https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseJa to teda pochopil tak ze gpu bude mít uloženy poslední celý frame v kesce, bude posílat pravidelne 60hz a když nebude mit novy frame tak posle znovu ten předchozí.https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898570
+
to by vznikalo neco jako micro-stuttering, ale chtelo by to videt v praxi
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
to by vznikalo neco jako
JVc https://diit.cz/profil/jvc
7. 6. 2016 - 14:55https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseto by vznikalo neco jako micro-stuttering, ale chtelo by to videt v praxi https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898645
+
7. 6. 2016 - 12:55https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseTakže něco jako frame pacing od AMD?https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898501
+
Neboli vysvětlení kde se bere můj lag na projektoru ve windows a ve hře zmizí.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Neboli vysvětlení kde se bere
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha
7. 6. 2016 - 13:18https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseNeboli vysvětlení kde se bere můj lag na projektoru ve windows a ve hře zmizí. https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898531
+
Jak se to liší od triple bufferingu? Ono v-sync by v principu neměl mít až takový problém s lagem, problém je když je v různé fázi zpracování třeba pět snímků po sobě (i když netuším proč, ale zjevně se to děje). V-sync má hlavně problém s nerovnoměrným pohybem pokud není možné udržet renderování stabilně na frekvenci monitoru, ale to fast sync taky neřeší, protože to bez proměnné frekvence monitoru prostě řešit nejde.
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
Jak se to liší od triple
Txy https://diit.cz/profil/txy
7. 6. 2016 - 13:39https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseJak se to liší od triple bufferingu? Ono v-sync by v principu neměl mít až takový problém s lagem, problém je když je v různé fázi zpracování třeba pět snímků po sobě (i když netuším proč, ale zjevně se to děje). V-sync má hlavně problém s nerovnoměrným pohybem pokud není možné udržet renderování stabilně na frekvenci monitoru, ale to fast sync taky neřeší, protože to bez proměnné frekvence monitoru prostě řešit nejde.https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898558
+
Záleží, co si kdo představuje pod pojmem triple buffering. V současnosti tím totiž výrobci označují něco trochu jiného než bylo zvykem dříve a dochází pak k řadě nedorozumění a nesrovnalostí. Pěkně je to rozebrané třeba v této diskusi: https://forum.beyond3d.com/threads/tripple-buffering-nvidia-fastsync-dis...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Záleží, co si kdo představuje
no-X https://diit.cz/autor/no-x
7. 6. 2016 - 14:03https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseZáleží, co si kdo představuje pod pojmem triple buffering. V současnosti tím totiž výrobci označují něco trochu jiného než bylo zvykem dříve a dochází pak k řadě nedorozumění a nesrovnalostí. Pěkně je to rozebrané třeba v této diskusi: https://forum.beyond3d.com/threads/tripple-buffering-nvidia-fastsync-display-chains.58001/https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898573
+
"Výhoda (nižší latence) se projevuje hlavně při velmi vysokých FPS (výrazně vyšších než je obnovovací frekvence monitoru)"
kvuli tomu se vzdy spolu s v-syncem zapina limiter (nebo su snad jedinej kdo to dela ?)
podle hry se vetsinou nastavuje na 58/59/60 fps ...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
"Výhoda (nižší latence) se
Warden https://diit.cz/profil/warden
7. 6. 2016 - 16:03https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse"Výhoda (nižší latence) se projevuje hlavně při velmi vysokých FPS (výrazně vyšších než je obnovovací frekvence monitoru)"
kvuli tomu se vzdy spolu s v-syncem zapina limiter (nebo su snad jedinej kdo to dela ?)
podle hry se vetsinou nastavuje na 58/59/60 fps ...https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898753
+
Ty „specifikace“ jsou téměř čtyři týdny stará spekulace nějakých uživatelů činského diskusního fóra.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ty „specifikace“ jsou téměř
no-X https://diit.cz/autor/no-x
7. 6. 2016 - 21:39https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseTy „specifikace“ jsou téměř čtyři týdny stará spekulace nějakých uživatelů činského diskusního fóra.https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-899059
+
7. 6. 2016 - 18:50https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuseProč mi to zní jako triple buffering?
edit: pardon, http://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898558https://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898933
+
A na tohle prosím přišli až teď. Přitom to šlo bez problémů použít už před deseti lety i dřív...
A co se stane když bude framerate naopak nižší než frekvence monitoru?
Pokud jsem to pochopil dobre, tak kdyz bude framerate nizsi nez frekvence monitoru, bude se to chovat jako se zapnutou vertikalni synchronizaci. Takze s teto nove funkcionality bude tezit hlavne vykonna grafika, naopak pro slabsi bude vhodnejsi freesync/g-sync
Ja to teda pochopil tak ze gpu bude mít uloženy poslední celý frame v kesce, bude posílat pravidelne 60hz a když nebude mit novy frame tak posle znovu ten předchozí.
to by vznikalo neco jako micro-stuttering, ale chtelo by to videt v praxi
Takže něco jako frame pacing od AMD?
Neboli vysvětlení kde se bere můj lag na projektoru ve windows a ve hře zmizí.
Jak se to liší od triple bufferingu? Ono v-sync by v principu neměl mít až takový problém s lagem, problém je když je v různé fázi zpracování třeba pět snímků po sobě (i když netuším proč, ale zjevně se to děje). V-sync má hlavně problém s nerovnoměrným pohybem pokud není možné udržet renderování stabilně na frekvenci monitoru, ale to fast sync taky neřeší, protože to bez proměnné frekvence monitoru prostě řešit nejde.
Záleží, co si kdo představuje pod pojmem triple buffering. V současnosti tím totiž výrobci označují něco trochu jiného než bylo zvykem dříve a dochází pak k řadě nedorozumění a nesrovnalostí. Pěkně je to rozebrané třeba v této diskusi: https://forum.beyond3d.com/threads/tripple-buffering-nvidia-fastsync-dis...
"Výhoda (nižší latence) se projevuje hlavně při velmi vysokých FPS (výrazně vyšších než je obnovovací frekvence monitoru)"
kvuli tomu se vzdy spolu s v-syncem zapina limiter (nebo su snad jedinej kdo to dela ?)
podle hry se vetsinou nastavuje na 58/59/60 fps ...
Nevidia predstavila novè titan, 980ti, 960...
http://pc.zoznam.sk/novinka/nvidia-chysta-gtx-titan-gtx-1080ti-gtx1060-ti
Ty „specifikace“ jsou téměř čtyři týdny stará spekulace nějakých uživatelů činského diskusního fóra.
Proč mi to zní jako triple buffering?
edit: pardon, http://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898558
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.