Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nvidia Fast Sync v kostce

A na tohle prosím přišli až teď. Přitom to šlo bez problémů použít už před deseti lety i dřív...

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

A co se stane když bude framerate naopak nižší než frekvence monitoru?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud jsem to pochopil dobre, tak kdyz bude framerate nizsi nez frekvence monitoru, bude se to chovat jako se zapnutou vertikalni synchronizaci. Takze s teto nove funkcionality bude tezit hlavne vykonna grafika, naopak pro slabsi bude vhodnejsi freesync/g-sync

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja to teda pochopil tak ze gpu bude mít uloženy poslední celý frame v kesce, bude posílat pravidelne 60hz a když nebude mit novy frame tak posle znovu ten předchozí.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to by vznikalo neco jako micro-stuttering, ale chtelo by to videt v praxi

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Takže něco jako frame pacing od AMD?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Neboli vysvětlení kde se bere můj lag na projektoru ve windows a ve hře zmizí.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Jak se to liší od triple bufferingu? Ono v-sync by v principu neměl mít až takový problém s lagem, problém je když je v různé fázi zpracování třeba pět snímků po sobě (i když netuším proč, ale zjevně se to děje). V-sync má hlavně problém s nerovnoměrným pohybem pokud není možné udržet renderování stabilně na frekvenci monitoru, ale to fast sync taky neřeší, protože to bez proměnné frekvence monitoru prostě řešit nejde.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Záleží, co si kdo představuje pod pojmem triple buffering. V současnosti tím totiž výrobci označují něco trochu jiného než bylo zvykem dříve a dochází pak k řadě nedorozumění a nesrovnalostí. Pěkně je to rozebrané třeba v této diskusi: https://forum.beyond3d.com/threads/tripple-buffering-nvidia-fastsync-dis...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Výhoda (nižší latence) se projevuje hlavně při velmi vysokých FPS (výrazně vyšších než je obnovovací frekvence monitoru)"

kvuli tomu se vzdy spolu s v-syncem zapina limiter (nebo su snad jedinej kdo to dela ?)
podle hry se vetsinou nastavuje na 58/59/60 fps ...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nevidia predstavila novè titan, 980ti, 960...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ty „specifikace“ jsou téměř čtyři týdny stará spekulace nějakých uživatelů činského diskusního fóra.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč mi to zní jako triple buffering?

edit: pardon, http://diit.cz/clanek/nvidia-fast-sync/diskuse#comment-898558

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.