A pak taky to, ze ty dva displeje 1280x800 provozovali v rozliseni 16x mensim, (za jeden pixel byl povazovan 4x4 blok), protoze seskladat dva RGB displeje neni mozne - vznikaji barevne artefakty a moare a rozliseni nenaroste vubec.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Mohli jste uvest zdroj:
danieel https://diit.cz/profil/danieel
1. 8. 2014 - 07:26https://diit.cz/clanek/nvidia-lcd-kaskadovy-displej/diskuseMohli jste uvest zdroj:
https://research.nvidia.com/sites/default/files/publications/cascaded_displays.pdf
A pak taky to, ze ty dva displeje 1280x800 provozovali v rozliseni 16x mensim, (za jeden pixel byl povazovan 4x4 blok), protoze seskladat dva RGB displeje neni mozne - vznikaji barevne artefakty a moare a rozliseni nenaroste vubec.https://diit.cz/clanek/nvidia-lcd-kaskadovy-displej/diskuse#comment-722100
+
Mohli jste uvest zdroj:
https://research.nvidia.com/sites/default/files/publications/cascaded_di...
A pak taky to, ze ty dva displeje 1280x800 provozovali v rozliseni 16x mensim, (za jeden pixel byl povazovan 4x4 blok), protoze seskladat dva RGB displeje neni mozne - vznikaji barevne artefakty a moare a rozliseni nenaroste vubec.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.