Tak toto je pitomost - LF displej v brylych, kde nemuzete zmenit uhel pohledu je nesmysl.
Videl jsem omnoho lepsi aplikaci - na 4K displej se nalaminuje specialni folie ktera posila svetlo do osmi smeru. Sice rozliseni klesne z 8MPx na 1MPx, ale mate 3D bez bryli a muzete se kolem toho prochazet - obraz se meni. Google: multiview.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tak toto je pitomost - LF
danieel https://diit.cz/profil/danieel
29. 7. 2013 - 14:32https://diit.cz/clanek/nvidia-light-field-displej/diskuseTak toto je pitomost - LF displej v brylych, kde nemuzete zmenit uhel pohledu je nesmysl.
Videl jsem omnoho lepsi aplikaci - na 4K displej se nalaminuje specialni folie ktera posila svetlo do osmi smeru. Sice rozliseni klesne z 8MPx na 1MPx, ale mate 3D bez bryli a muzete se kolem toho prochazet - obraz se meni. Google: multiview.https://diit.cz/clanek/nvidia-light-field-displej/diskuse#comment-662253
+
A ty si vies v realite menit uhol pohladu pohybom oci ? Ja nie, iba ak pohnem hlavou a to sa da pekne simulovat pomocou akcelerometrov a gyroskopov. Praveze depth of field a moznost preostrovat na rozne objelty je najvacsia slabina sucacneho 3D vseobecne a pre okuliare to plati dvojnasobne - rozne okuliare pre virtualnu realitu by to posunulo na uplne inu uroven. Treba si uvedomit, ze toto je len prototyp a rozlisenie by teoreticky nemalo byt problem( co sa uz asi neda povedat o cene)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A ty si vies v realite menit
a a https://diit.cz/profil/richard7854
29. 7. 2013 - 15:43https://diit.cz/clanek/nvidia-light-field-displej/diskuseA ty si vies v realite menit uhol pohladu pohybom oci ? Ja nie, iba ak pohnem hlavou a to sa da pekne simulovat pomocou akcelerometrov a gyroskopov. Praveze depth of field a moznost preostrovat na rozne objelty je najvacsia slabina sucacneho 3D vseobecne a pre okuliare to plati dvojnasobne - rozne okuliare pre virtualnu realitu by to posunulo na uplne inu uroven. Treba si uvedomit, ze toto je len prototyp a rozlisenie by teoreticky nemalo byt problem( co sa uz asi neda povedat o cene)https://diit.cz/clanek/nvidia-light-field-displej/diskuse#comment-662263
+
29. 7. 2013 - 16:01https://diit.cz/clanek/nvidia-light-field-displej/diskusea neviete ako je na tom projekt OCULUS RIFT?https://diit.cz/clanek/nvidia-light-field-displej/diskuse#comment-662264
+
Tak toto je pitomost - LF displej v brylych, kde nemuzete zmenit uhel pohledu je nesmysl.
Videl jsem omnoho lepsi aplikaci - na 4K displej se nalaminuje specialni folie ktera posila svetlo do osmi smeru. Sice rozliseni klesne z 8MPx na 1MPx, ale mate 3D bez bryli a muzete se kolem toho prochazet - obraz se meni. Google: multiview.
A ty si vies v realite menit uhol pohladu pohybom oci ? Ja nie, iba ak pohnem hlavou a to sa da pekne simulovat pomocou akcelerometrov a gyroskopov. Praveze depth of field a moznost preostrovat na rozne objelty je najvacsia slabina sucacneho 3D vseobecne a pre okuliare to plati dvojnasobne - rozne okuliare pre virtualnu realitu by to posunulo na uplne inu uroven. Treba si uvedomit, ze toto je len prototyp a rozlisenie by teoreticky nemalo byt problem( co sa uz asi neda povedat o cene)
a neviete ako je na tom projekt OCULUS RIFT?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.