Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nvidia představuje TurfEffects, trávu v GameWorks (video)

tj. vykonnostne to bude moct byt zavedene tak v 2018, pre GTX680 a vyssie sa to snad (teraz) do hier zavadzat neoplati

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

obávám se, že GTX680 to upočítá taktak jako demo, tj. bez další aplikační logiky... Takže ten rok 2018 je IMHO ještě hodně optimistický..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Chce si to přeložit celou větu. GTX 680 zvládne 1 000 000 stébel pod 1ms (tzn přes 1000fps samotná stébla). "Pod 1 ms" je důležitá informace, protože říká že GTX 680 by to zvládla i se zbytkem scény s tímto počtem stébel bez viditelného snížení rychlosti (pokud jsme měli např 60fps, tak se nám sníží FPS nejhůře na cca 57 FPS).
Co nemám představu, je potřebné množství stébel aby to vypadalo realisticky (!= počet reálných stébel na normálním trávníku).

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

On tam rika: "A fully dynamic SIMULATION of one million blades of grass completes in under one millisecond." jestli sem dobre rozumel. Takze si myslim, ze do toho nepocita rendering. Kazdopadne podle me to vypada super a doufam, ze to implementujou do UE4.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

vida, to vypadá slibně, ale když by se to zkombinovalo s TresFX tak by bylo třeba SLi gtx 780. Určitě je to užitečnější než tuna blurů a vlnících efektů.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Už se těším na Mowing Simulator 2015 :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Na první pohled to vypadá velmi dobře. Ale kromě vizuálu to má nějaký pozitivní přínos? Aby to nedopadlo tak, že ve hře bude skvělá vlnící se a ohýbající se tráva, ale po vystřelení RPG do baráku se z něj jen mírně zakouří.. Já bych raději viděl, jak se do toho baráku udělá díra přibližně podle toho, jak to RPG přiletělo (úhel, výbuch). Dnes i ty nejlepší gamesy v tomto ranku (BF4, Red Faction) mají pouze předskriptované a "předrozbité" části budov.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

jj, to mas pravdu. Ale lepsie trava ako vlasy:)

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

mně to přijde úplně nastejno..

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Tak to podepisuji, kdy už konečně začnou mít materiály aspoň přibližnou pevnost a realisticky se budou rozpadat pod výstřely různých ráží a nebo výbuchů trhavin. Představa že někdo vystřelí do baráku RPG a mne trefí oddělený kus zdi a já budu tuhej, je v dnešních hrách téměř Sci fi . Přitom výkon hardware na to je.

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Od boku bych střelil Half Life 3. Dvojka v tomto ohledu ve své době přinesla dost, předpokládám, že trojka na tom nebude hůř…

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Možná v singlu, ale jinak se obávám synchronizace client-server-client x 64 hráčů x alespoň mrzkých 10 tickrate serveru. Většina lidí si tohle představuje jak Hurvínek válku.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak ono to jde - viz BF4 servery. Jenže už menší granátovaná na Metru (které ten destrukční model má velmi, velmi malinký) velmi dobře dokáže odlišit servery přetížené od těch nepřetížených. Bohužel všechny jsou dnes virtualizované a je to poznat. A vydělávat chtějí všichni :-(

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Já to myslím ještě trochu jinak. Ber to tak, že v případě granátované se občas rozpadne nějaká ta zeď, jenže zásadní rozdíl je, že předscriptovaně. Na to není třeba žádný výkon na serverside, to je prostě jenom trigger kterej se pošle klientovi a tan spustí script. Pokud by mělo být všechno nescriptovaně zničitelný, musel by to počítat server a o pozici všech trosek dát vědět klientům a to pokud možno realtime a s tickrate razantně větším než 10 aby ta animace nevypadal jako nějaká legrace. Počítat něco u klienta je jedna věc, ale zařídit aby nenascriptovanou scénu viděli všichni stejně v multiplayeru je věc jiná.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

noooo... tím "prostým" skriptem si tak úplně nejsem jistý, stačí si zajít v BF4 na mapu Siege of Shanghai a postávat v okolí hroutícího se mrakodrapu.. Tím netvrdím, že to není skript a že není předem dáno, jak budou vypadat trosky.

Jsem samozřejmě realista a je mi jasné, že byť jen posun k tomu, že velké části trosek se budou chovat "fyzicky" a nikoli jako předskriptovaný kus kódu, který vždy skončí na stejném místě, je docela oříšek, zejména pro masivní MP hry. Tím spíše se ale domnívám, že to je směr, kterým by vývojáři měli napřít své úsilí, protože to je prvek hry, který hraní dělá pokaždé trochu jiným a má vliv na samotný průběh hry. A když jde tohle v BF dělat s autíčky, tanky apod. (myšleno jezdit s nimi po mapě, otočit je na střechu apod.), proč by totéž nešlo s většími částmi budov (alespoň pro začátek). Ano, je mi známo, že BF4server je znám jako "výkonová černá díra", ale zde jednoduše musí existovat nějaké řešení, i kdyby se výkon serveru měl paralelizovat mezi několik fyzických mašin (nebo např. GPGPU řešení...).

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Kdysi jsem cetl rozhovor s Danem Vavrou (Kingdom Come) a v nem padla rec na podobne tema, a on rikal ze napsat to by nebyl takovy problem, ale pry to limituje velikost graficke pameti,

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

mezi nejlepší gamesi bych rozhodně BF nezařazoval. Red faction sem nehrál.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

A to já zase ano. Je to jedna z mála her, které se dají hrát opravdu týmově. A co se vizuálu týká, tak každé vydání BF něco přineslo něco nového, co jiný neměl (snad až na BF4, který je do značné míry recyklát BF2 a BF3), ale zase jako první přinesl Mantle..

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

A to je koho chyba že dnešne vraj AAA tituli sú len naskriptované blbosti.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Jednoznačně hráčů - kupují předražené sračky typu CoD číslo 21 a nebo x-tý level Battlefieldu. U toho BF je alespoň vidět nějaký progres..

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Řekl bych, ze hlavni vinik je vseobecna debilita vetsinove casti populace. Je to videt v ruznych aspektech života, proc by to zrovna u her mělo byt jinak.
Lide NECHTEJI (většina) slozite hry, nechteji u toho premyslet, idealne by nejradši, kdyby ani nemuseli hrat, a ta hra to hrala za ne a oni občas zmackli nejake tlacitko "pro ten pocit".
Proste to tak je a nebude to lepsi ...
vrele doporucuji film http://www.csfd.cz/film/185578-absurdistan/ , je to uzasna komedie, ovšem az prilis se blizi realite...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Zrovna nedávno jsem na toto téme (film Idiocracy) spáchal příspěvek... bohužel jsem si nezazálohoval to video, na kterém dokazuji, že "už je to tady" a YewTube či autor to smázl... Nicméně pointa byla tato:

Idiocracy - proroctví se naplňuje
http://www.imdb.com/title/tt0387808/?ref_=fn_al_tt_1
V roce 2006 vyšel film Idiocracy, jenž pojednával o vojákovi a sexuálně pracující dobrovolnici, jenž měli být pokusně uspáni na 1 rok. Ovšem zapletením velicího důstojníka do obchodu s lidským masem došlo k tomu, že se na experimentální subjekty zapomnělo a tito se náhodou probudili až v roce 2505 - tedy po 500 letech. Objeví se v civilizaci naprostých idiotů, kteří nejsou schopni řešit ani nejzákladnější problémy... a v televizi jako ukázku nejvyšší stupidity sleduje jedna z hlavních postav "show" nazvanou Ow! My balls! (Au! Moje koule!) - pro připomenutí:
http://a.pomf.se/rkdklf.webm
Jeden by se zasmál a řekl si, že to odpovídá stupiditě lidí s IQ pod 40... ...ale máme rok 2014 a na YouTube se objevilo tohle video:
http://www.youtube.com/watch?v=t2oqV4yL5Eo
Jehož podstatnou část zabírají magoři z USA, vymýšlející nové a nové způsoby, jak se praštit mezi nohy s co největší intenzitou. Zdá se tedy, že film jsme předběhli o nějakých 491 let.

...

Nedivím se, že to video smazali. Jednak bych řekl, že prokazuje jejich idiotičnost, jednak kdyby to viděla pojišťovna, tak s nimi vypoví smlouvu ... a pochybuji, že někdy budou moci mít děti, takže kdyby to viděla jeich potencionální partnerka, tak... rozumně může vzát nohy na ramena :-O

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jedinej film kterej nosim stále u sebe (v mobilu). Smutný je, že se to do takových rovin opravdu žene. Ono se stačí podívat na prvních 10 minut a člověk si řekne: "Sakra! Na tom něco je." Povzdych na konec. No ty vole...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

....a našel jsem to video, co už nejelo: http://youtube.com/watch?v=QGBhpWXTBYM

Co dodat?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pri blizsich pohladoch je trava nerealne riedka. To by muselo byt len par stebiel na 1 dm^2.

Nuz este tak 10^2-10^3 nasobok vykonu sucasnych high-endovych grafik, no a potom to touto metodou bude vyzerat aj trocha realisticky. Alebo pouzit totalne odlisnu metodu, 10^2-10^3 menej narocnu na vypoctovy vykon.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Větší sranda ovšem bude jak tahle uzavřená knihovna bude fungovat na kartách AMD, tedy pokud vůbec. Zase nám nVidia představuje funkci, která bude fungovat jen u ní. Že to tříští PC platformu, přidělává vývojářům práci, velmi špatně se to optimalizuje a defakto ještě více zdůrazňuje homogenost HW konzolí jí zjevně nevadí.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Radši takové věci vůbec nedělat, že jo. No, hlavně jestli podobné komentáře píšete i ve vztahu k Mantle :D

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nevím o tom že by Nvidia poskytovala Gameworks nebo PhysX AMD jako to právě AMD nabídla jí, stejně jako AMD otevřela mantle a pustila jej jako základ budoucí generace OpenGL

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Ta věta mi nedává smysl. Každopádně jsem reagoval na "Že to tříští PC platformu". Mantle netříští PC platformu? Nějak si momentálně neumím představit nic, co by ji tříštilo víc.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Je podstatný rozdíl v přístupu mezi tím, jestli vyvinu novou technologii a pak ji nabídnu zdarma každému kdo o ni požadá a dokonce ji navrhnu na otevřený standard a mezi tím, že vyvinu technologii, kterou si syslím pro sebe, a když už ji někomu nabídnu zdarma, udělám to pro jistotu jen v rámci binárek, aby si nikdo nemohl přečíst co jsem tam vlastně napsala a moji konkurenti nemohli tuto technologii nejen využít, ale ani alespoň bezproblémově podporovat.
Co tedy tříští hraní na PC? Technologie dostupná všem nebo ta která je v realtiě dostupná pouze někomu? Přípomínám, že Nvidia Mantle nepodporuje ne proto, že nemůže, nýbrž proto, že nechce.

+1
+16
-1
Je komentář přínosný?

PC tříští technologie, které nelze používat na všem. Mantle je open source? To mi asi uniklo, poprosím o odkaz.
Líbí se mi filozofie, že něco vyvinu, začnu to protlačovat, nabídnu to jako standard, a když o to někdo nestojí, tak je on, kdo tříští platformu. :D

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Hm... možná vám to uniká, ale v tom článku není ani slovo o tom, že by Mantle bylo open source.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Tady je citát přímo z anglického zdroje:
"Huddy told us AMD has done a "great deal of work" with the Khronos Group, the stewards of the OpenGL spec, on OpenGL Next. AMD has given the organization unfettered access to Mantle and told them, in so many words, "This is how we do it. If you want to take the same approach, go ahead." Khronos is free to take as many pages as it wants out of the Mantle playbook, and AMD will impose no restrictions, nor will it charge any licensing fees."
Představitel AMD tam přímo uvádí, že dali kompletní specifikace k dispozici Kronos group, která spravuje celé OpenGL. Sice to není to opensource v pravém slova smyslu, ale v rámci konsorcia Khronos, které čítá přibližně 100 firem, 30 osvojitelů a 24 řádných členů se za open source dá považovat.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Jo, takže to není tak uplně otevřené, a nejsou to tak uplně zdrojové kódy, ale to už je detail. :)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Důležité v tomto smyslu je, že součástí Khronos Group je i Nvidia a další velcí molochové PC světa - seznam je tady: https://www.khronos.org/members/member_list a má kompletní specifikaci k dispozici. Kdo nemá komplet specifikaci k dispozici je široká veřejnost. Takže officiálně Mantle opensource není, ale defacto jej má k dispozici tolik lidí, že k opensource je. Hodně bych se divila, kdyby se kompletní příručka neválela někde volně ke stažení v hlubinách sítě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

specifikace != zdrojové kódy k implementaci AMD. A čert ví, co vlastně AMD tomu konsorciu všechno dalo, fakt nevím, co si představit pod pojmem "Mantle playbook".

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Ono jaksi DirectX a OGL také nejsou open source že, tak proč by tedy mělo být Mantle?.Jako každé API by mělo mít pouze otevřené specifikace, na které si ostatní IHV (včetně Nvidia) mohou napsat svůj vlastní driver. Myslím, že AMD určitě není ten, kdo tu tříští platformu, od toho jsou tu přece jiní :)

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Ale tu nikto netvrdí, že to musí byť Open Source len tu a na DD sa stále omiela že to bude Open Source.
Keď s niečim príde NV tak všetci bez akýchkoľvek info tvrdia že to bude uzavreté len pre grafiky od NV a pritom to nieje pravda viď HairWorks nieje to závislé na cude.
A keď s niečim príde AMD tak všetci tu tvrdia že to bude openSource a to tiež nieje pravda.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

PhysX bylo AMD nabídnuto, pokud vím. To jen pro pořádek..

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

"ze to tříští PC platformu, přidělává vývojářům práci, velmi špatně se to optimalizuje a defakto ještě více zdůrazňuje homogenost HW konzolí jí zjevně nevadí."

Tak to moc nechápeš. Keby chceli vývojíári urobiť niečo takéto po svojom od nuly, mali by s tým ďaleko viac práce. A ak to bude integrované ako modul do herného engine-u, tak to bude viac artist view práca ako programovanie. Záleží od cieľového výsledku. A s tou optimalizáciou to radšej pomlčím. Že ty budeš jeden z tých fanúšikov AMD čo ani nepracujú v IT, ale presne vedia čo je zle optimalizované?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tak abych řekl pravdu, tak trávu mi to vůbec nepřipomíná. Ono se totiž stěží najde místo, kde by rostla čistě jen tráva a to snad dokonce jen jeden druh, takže to působí naprosto nepřirozeně.
To mi to spíš připomíná listy rákosí, jen tomu schází ty středové stvoly.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

spíše lán pšenice ;-)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jako technologické demo bych to chápal, ale k čemu by někomu byla simulace trávy, kterou taktak stíhá highend grafika a nic dalšího. Na extra náročný grass simulátor dobré, ale na rpg z mongolského prostředí tomu chybí výkon na modelování těch stovek koní a jezdců.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

1000+ fps ti připadá "taktak"?

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

kolik to zere 100FPS XD

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ďaľší čo ani nevie čítať ale hlavne že si kopne, mimochodom toto nieje TressFX čiže to až tak výkon nežere

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Pořád je to nereálné, ta tráva se měla částečně narovnat.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Jasné je to na exkrement lebo stým prišla NV ale keď so svojim riešením GrassFX príde AMD tak to bude bomba :-), síce prvá verzia sa bude plaziť aj pri 290X ale oni to nejako dobojujú.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Srandovní, jak se tráva po zválení vlní stejně jako před ním. A při pohledu do dálky vlnící se plocha rychle končí a dát tráva zase jen tupě trčí.

Otázka ovšem zní: Jaký to bude mít vliv na hratelnost a zábavnost her? Slintat nad grafickou dokonalostí je nuda.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Souhlas. Mně stačilo už jaká byla tráva v Far Cry - nic víc nepotřebuji ke štěstí. Hratelnost je stejně základ.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

"které pro objektivní posouzení doporučuje přehrávat v 1080p"

Pro objektivní sotva, u takového videa na Youtube nepomůže ani svěcená (možná 4K zmenšené na 1080p). Chvilku jsem přemýšlel, jestli to doskakování stébel na pozadí je změna LOD, než jsem si uvědomil, že asi ne.

Když vidím u některých videí tu "digitální kvalitu", tak se mi stýská po analogu. Ten sice šuměl, občas zrnil, zato v obraze nechyběla polovina detailů (teda VHS žehlila slušně, ale i tak to bylo lepší než kvalita u poloviny seriálů, co se někde válí na netu). S těmi pěti rekompresemi, kterými už projde každé druhé nasdílené video, se nám ta výhoda digitálního záznamu jaksi... vytrácí (ba naopak, je to snad ještě horší). Paradoxní je, ty stále lepší algoritmy se využívají hlavně pro... snížení bitrate.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Takže co pro hraní? Tianhe-2? :D

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Tleskám, konečně snad přestane být místo trávy jen nudná textura. Sice to má pořád k realitě daleko, ale aspoň je vidět pokrok.
Bohužel to asi zase dopadne jako PhysX - všichni se jim na to vybodnou.

Pro srovnání doporučuji http://youtu.be/BuJOSjGcUU0
Nechápu, proč už dávno neni běžné mít v PC nějaký fyzikální akcelerátor nebo se nevyužívá integrovaných grafik, ale to bych po intelu asi chtěl moc, stejně jako se vysral na Devils canyon.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

"Bohužel to asi zase dopadne jako PhysX - všichni se jim na to vybodnou."

1. Hry s HW PhysXom stále vychádzajú a dokonca viac ako Mantle či TressFX. Vlastne TressFX sa použilo za 2 roky 2krát a ešte som nevidel nikoho prehlásiť že ide o mŕtvolu či sa na to vývojári vybodli.

2. Vychádzaš asi z toho, že to pôjde iba na grafikách NV. Odkiaľ to berieš? Ja som nenašiel že by to bolo závislé na CUDe. Skôr to bude ako s Hairworks a teda direct compute.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

oni tě tu sice už omínuskovali, ale stejně
1)tak průměrně ročně vyjdou 4hry s PhysX, to moc za úspěch nepovažuju. Mantle už má na kontě taky ty 4, takže pindíci jsou nastejno.
2) Vycházím z toho, jak vypadá Hairworks v CoD a kolik her to plánuje použít. Akorát Witcher 3...

Ve výsledku jsou všechny tyhle zlepšováky jen hezký dema, který se ve hrách nikdy nepoužijou, aspoň, že to mantle bude okopírovaný v DX12 a nVidia to bude muset podporovat :-p

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

1) od doby kdy PhysX patri pod Nvidii a je podporovan jejch GPU od roku 2008, tedy 6 let zpet, tak vzniklo 458 her s PhysX (asi polovina z nic pro všechny 3 platformy PC/Playstation/Xbox) a 47 z nich ma GPU akceleraci PhysX (plus 13 je ohaseno), takze bud neumis pocitat, nebo s téma 4 hrama za rok lzes :)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To, že ma omínuskuje pár fanúšikov AMD mi nevadí.

a) vzhľadom na to, že GPU PhysX je proprietárny, tak je to celkom v pohode. Aj tie 4 hry ročne. Mne tu totiž nejde o meranie pindíkov. Taký TressFX sa použil 2 krát za 2 roky a nikto z tých čo omieľajú PhysX ako mŕtvolu ho neprívlastkuje podobným spôsobom. To je to na čo som narážal. A čo sa týka PhysX ani nehovorím o tom, ako často sa používa jeho CPU varianta. Ale to ti už vysvetlil Stepan vyššie.

b) Hairworks mal premiéru v CoD a ďalšia hra bude Witcher. Nebojím sa o to, že sa objaví aj v ďalších hrách. Rovnako ako aj TressFX. Je to iba o tom s kým AMD alebo NVIDIA spolupracujú.

A to, že Mantle bude okopírované v DX12.... Prosím pekne toto sa nebude riešiť cez copy paste. DX12 pokiaľ viem bude iná implementácia rovnakej myšlienky. Ale Mantle to nebude. Tak isto ako TressFX nie je to okopírovaný Hairworks (či naopak).

BTW v prvom príspevku píšeš, že sa čuduješ prečo ešte nie je normálne mať v PC fyzikálny akcelerátor. No neviem. Ja taký akcelerátor mám - GTX460. A nie som sám. :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Je rozhodně dobré zmínit, že ti nejde o pindíky a pak se Samanem honem hrdě nahlásit svých 458 a rovnou poukázat na nedostatečné 2x2 u heretické konkurence :-)

Míry jsem zcela záměrně nechal jako bezrozměrné. ;-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tie čísla mali byť na podporu toho, že sa PhysX celkovo používa. Nebolo to na porovnanie s TressFX keďže ide o je niečo úplne iné. Bolo by to rovnako scestné ako keď sa kedysi takýmto spôsobom porovnával GPU PhysX, pričom autori takého porovnávania "náhodou" úplne ignorovali jeho CPU variantu. To im totižto nevyhovovalo.´A samozrejme ma vytáčajú hlúpe reči typu PhysX je mŕtvy s tým, že ho používa vyše 450 hier. Ešte aj s GPU PhysX vychádzajú hry celkom pravidelne. Nikdy som ale nič také od tých istých ľudí nepočul, že by bola mŕtva akákoľvek technológia od AMD bezohľadu na to ako často sa používa. Je to dosť pokrytecké.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

PhysX bez GPU akcelerace ale pro koncového uživatele neznamená nic. Z hlediska hráče je jedno, jestli hra využívá Havoc, CPU PhysX nebo jiné softwarové řešení, takže je nesmyslné tohle prezentovat jako konkurenční výhodu. Výhoda by byl GPU PhysX, který je hardwarově akcelerovaný - kolik her s jeho podporou vyšlo v letošním roce? Tak.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"Z hlediska hráče je jedno, jestli hra využívá Havoc, CPU PhysX nebo jiné softwarové řešení, takže je nesmyslné tohle prezentovat jako konkurenční výhodu."

S týmto úplne súhlasím. A práve preto sa mi zdá nerelevatné porovnávanie Havocu s GPU PhysX, pretože Havoc k nemu proste alternatívu nemá.

Čo sa týka hier, tento rok vyšiel Daylight, Metro Redux (oproti predchodcom bolo upgradnuté SDK na 3.x), Borderlands Pre-Sequel a Lords of Fallen (vyšiel včera). Tento rok ešte má vyjsť Strife. Keďže Metro Redux sú 2 hry, máme to dokopy 5 hier za rok 2014. Ak nevíde ešte ďalšia o ktorej neviem. Pre budúci rok sú vo vývoji z tých veľkých Witcher 3, Batman Arkham Night, Project Cars či nový Warhammer 40000 (to sú tie o ktorých sa vie). Takže asi tak. Ak považujete za konkurenčnú výhodu Mantle pre AMD (koľko hier vyšlo s Mantle tento rok?), tak toto je rozhodne konkurenčná výhoda pre NV.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

"Koľko hier vyšlo s Mantle tento rok?"

Battlefield 4
Battlefield 4: Second Assault
Thief
Plant vs. Zombies
Sniper Elite 3
Civilization: BE
za necelé tři týdny vyjde Dragon Age: Inquisition

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

letos vysel i Daylight, a řekl bych ze na prisi ro je krom CARS ještě hodne ocekavany StarCitizen který asi bude zazivat docela rozdvojeni osobnosti, protoze krom APEX ma mit i Mantle (mělo by jit o 3.3, tedy pobezi i na CPU, ale hodne vykonnych), z kuloaru Cytecu take prosakuje ze PhysX by mělo dostat vicero titulu které jsou nyní v priprave u ruznych stuii na jejich eginu

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"z kuloaru Cytecu take prosakuje ze PhysX by mělo dostat vicero titulu které jsou nyní v priprave u ruznych stuii na jejich eginu"

Hovoríš o GPU PhysX? O StarCitizens som predpokladal, že víde až v roku 2016.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ono to vychází tak nějak po dílech, přičemž ke zkompletování by mělo dojít v roce 2016. Takže datum vydání jako takové je v podstatě několikaletý časový interval :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

jj GPU PhysX v podobe partiklu a Apexu, ale ten se od ted rozdvojuje taky na CPU a GPU verzi

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Toto bude asi jedna z nich:

http://www.dsogaming.com/videotrailer-news/cryteks-free-to-play-shooter-...

Dokonca tento update vyšiel teraz takže Warface je ďalšia hra s GPU PhysX na tento rok. To už je viac ako som čakal. :-)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Porovnání na videu dema je zbytecne, ukazují jen parametricke fyzikalni možnosti a ne co z toho dostane zkušený grafik. Podle všeho to funguje podobně jako scattery v 3d softech, tedy pokud si tam nalogujete několik různých modelu trávy, tak tam bude několik modelu trávy v takových poměrech jaké si urcite.
Jinak první hrou s touto travou ma bejt CARS.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.