Spis bych rekl, ze to meli rozdelane skoro pred dokoncenim a proste nebyl cas, byly potreba dulezitejsi veci. No a ted bylo trochu volna a dokoncili to a tak to pridali do ovladacu. Nic vic bych v tom nevidel.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Spis bych rekl, ze to meli
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
26. 11. 2019 - 08:53https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseSpis bych rekl, ze to meli rozdelane skoro pred dokoncenim a proste nebyl cas, byly potreba dulezitejsi veci. No a ted bylo trochu volna a dokoncili to a tak to pridali do ovladacu. Nic vic bych v tom nevidel.https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276327
+
Já ještě chvíli počkám, než si o tom budu něco myslet.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Já ještě chvíli počkám, než
DyEgo G https://diit.cz/profil/dyego
26. 11. 2019 - 11:35https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseJá ještě chvíli počkám, než si o tom budu něco myslet.https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276358
+
Stím bych tak úplně nesouhlasil. Jednak rozdělení více než na dva snímky bude dělat větší problémy s plynulostí a latencemi, ale u šachovnicového řešení by se to už nemělo moc zhoršit.
No a navíc při čipletování by mohli najít efektivnější propojení než těch nicmoc 50-80% .
A ještě ktomu jako bonus něco úspory na pamětech oproti SLI přes externí sběrnici.
Takže bych to tak tragicky neviděl. :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Stím bych tak úplně
Kasom https://diit.cz/profil/choze-armando
26. 11. 2019 - 09:27https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseStím bych tak úplně nesouhlasil. Jednak rozdělení více než na dva snímky bude dělat větší problémy s plynulostí a latencemi, ale u šachovnicového řešení by se to už nemělo moc zhoršit.
No a navíc při čipletování by mohli najít efektivnější propojení než těch nicmoc 50-80% .
A ještě ktomu jako bonus něco úspory na pamětech oproti SLI přes externí sběrnici.
Takže bych to tak tragicky neviděl. :)https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276329
+
Já tedy vidím při použití CFR nárust oproti AFR lehce nad 10%. V minimálních FPS a to je oč má každému běžet, nějaké průměry nebo maxima neřeknou nic o tom kam až FPS padá. Chtělo by to hlavně vidět 1% low
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Já tedy vidím při použití CFR
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
26. 11. 2019 - 11:08https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseJá tedy vidím při použití CFR nárust oproti AFR lehce nad 10%. V minimálních FPS a to je oč má každému běžet, nějaké průměry nebo maxima neřeknou nic o tom kam až FPS padá. Chtělo by to hlavně vidět 1% lowhttps://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276343
+
'' V minimálních FPS a to je oč má každému běžet ''
jasneee a proto si porad tak hajil rtx2060, ktera mela propady min-fps.. (((:
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
'' V minimálních FPS a to je
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
26. 11. 2019 - 11:27https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse'' V minimálních FPS a to je oč má každému běžet ''
jasneee a proto si porad tak hajil rtx2060, ktera mela propady min-fps.. (((:https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276351
+
Netuším o čem je řeč, ať o hájení RTX2060 - pomalá karta na můj vkus, ani to že by měla propady.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Netuším o čem je řeč, ať o
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
26. 11. 2019 - 18:21https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseNetuším o čem je řeč, ať o hájení RTX2060 - pomalá karta na můj vkus, ani to že by měla propady.https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276472
+
Kdo sakra testuje v roce 2019 GPU na Crysis 3? Příspěvek beru jako irelevantní jelikož Crysis 3 není hra na benchmark v roce 2019... Máme tu Shadow of the Tomb Raider což je nejčastěji zobrazovaná hra u benchmarků jak GPU tak CPU a pak tu máme novinku pro PC hráče což je Red Dead Redemption 2... Je mi tak nějak jedno jestli SLI dá 60+ snímků u Crysis 3 ve 4K nebo 8K rozlišení... Tu hru hrát už nebudu... Ale takový RDR2 nebo SotTR hrát budu a stále hraju a pochybuji že SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX a HDR a G-Sync na ultra detaily při 4K rozlišení... Někteří lidé opravdu žijí v PC pravěku... A navíc Crysis vypadalo tak dobře protože mělo kvalitní shadery a ne proto že by ta hra byla tak výborně optimalizovaná na tu dobu... Každopádně na dnešní poměry je Crysis 3 stejný jako v rok kdy Crysis vyšel a GPU z toho samého roku by se měli testovat na hrách které vyšli 10 let předtím a vypadali celkem pěkně na tu dobu...
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Kdo sakra testuje v roce 2019
wUnp https://diit.cz/profil/alex-goodman
26. 11. 2019 - 13:33https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseKdo sakra testuje v roce 2019 GPU na Crysis 3? Příspěvek beru jako irelevantní jelikož Crysis 3 není hra na benchmark v roce 2019... Máme tu Shadow of the Tomb Raider což je nejčastěji zobrazovaná hra u benchmarků jak GPU tak CPU a pak tu máme novinku pro PC hráče což je Red Dead Redemption 2... Je mi tak nějak jedno jestli SLI dá 60+ snímků u Crysis 3 ve 4K nebo 8K rozlišení... Tu hru hrát už nebudu... Ale takový RDR2 nebo SotTR hrát budu a stále hraju a pochybuji že SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX a HDR a G-Sync na ultra detaily při 4K rozlišení... Někteří lidé opravdu žijí v PC pravěku... A navíc Crysis vypadalo tak dobře protože mělo kvalitní shadery a ne proto že by ta hra byla tak výborně optimalizovaná na tu dobu... Každopádně na dnešní poměry je Crysis 3 stejný jako v rok kdy Crysis vyšel a GPU z toho samého roku by se měli testovat na hrách které vyšli 10 let předtím a vypadali celkem pěkně na tu dobu...https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276415
+
Doporučuji pustit si Crysis 3 v max. nastavení a podívat se na fps v nějaké lokaci z větším množstvím vegetace. Ani 2080 Ti ji nedává ve 4K na 60 fps.
A navíc, ta hra vypadá pořád skvěle, na to jak je stará.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Doporučuji pustit si Crysis 3
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
26. 11. 2019 - 14:34https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseDoporučuji pustit si Crysis 3 v max. nastavení a podívat se na fps v nějaké lokaci z větším množstvím vegetace. Ani 2080 Ti ji nedává ve 4K na 60 fps.
A navíc, ta hra vypadá pořád skvěle, na to jak je stará.https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276430
+
Náročnost je jedna věc, druhá je jak aktuální je ten engine. Některé enginy těží z nových architektur karet a mají výrazně vyšší výkon než starší generace.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Náročnost je jedna věc, druhá
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
26. 11. 2019 - 18:25https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseNáročnost je jedna věc, druhá je jak aktuální je ten engine. Některé enginy těží z nových architektur karet a mají výrazně vyšší výkon než starší generace.https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276474
+
"SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX"
Pokud se nepletu tak RTX se zapnutým SLI není dostupný
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"SLI dá dané snímky i v
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
26. 11. 2019 - 18:23https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse"SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX"
Pokud se nepletu tak RTX se zapnutým SLI není dostupnýhttps://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276473
+
No tak to je vynikající, člověk si koupí mega drahou kartu aby mu zvládla obrovský výkonnostní propad na raytracingu; nVidia se chlubí jak mají nové SLI a když to chce člověk dát dohromady, tak to už ne :D WTF (Well, Thats Fantastic)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No tak to je vynikající,
Peca https://diit.cz/profil/petr-sehnal
27. 11. 2019 - 08:13https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseNo tak to je vynikající, člověk si koupí mega drahou kartu aby mu zvládla obrovský výkonnostní propad na raytracingu; nVidia se chlubí jak mají nové SLI a když to chce člověk dát dohromady, tak to už ne :D WTF (Well, Thats Fantastic)https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276511
+
Co jsem koukal, tak podpora neni automaticka ale je treba aby to podporul vyvojar. V SotTR to ma fungovat.
Ti je v souladu, kam to NV tlaci. Vyvojar vi nejlepe jak vyuzit vice grafik
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Co jsem koukal, tak podpora
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
27. 11. 2019 - 09:02https://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuseCo jsem koukal, tak podpora neni automaticka ale je treba aby to podporul vyvojar. V SotTR to ma fungovat.
Ti je v souladu, kam to NV tlaci. Vyvojar vi nejlepe jak vyuzit vice grafikhttps://diit.cz/clanek/nvidia-v-tichosti-doplnila-sli-sachovnicovy-rendering/diskuse#comment-1276523
+
Spis bych rekl, ze to meli rozdelane skoro pred dokoncenim a proste nebyl cas, byly potreba dulezitejsi veci. No a ted bylo trochu volna a dokoncili to a tak to pridali do ovladacu. Nic vic bych v tom nevidel.
Já ještě chvíli počkám, než si o tom budu něco myslet.
Stím bych tak úplně nesouhlasil. Jednak rozdělení více než na dva snímky bude dělat větší problémy s plynulostí a latencemi, ale u šachovnicového řešení by se to už nemělo moc zhoršit.
No a navíc při čipletování by mohli najít efektivnější propojení než těch nicmoc 50-80% .
A ještě ktomu jako bonus něco úspory na pamětech oproti SLI přes externí sběrnici.
Takže bych to tak tragicky neviděl. :)
Já tedy vidím při použití CFR nárust oproti AFR lehce nad 10%. V minimálních FPS a to je oč má každému běžet, nějaké průměry nebo maxima neřeknou nic o tom kam až FPS padá. Chtělo by to hlavně vidět 1% low
'' V minimálních FPS a to je oč má každému běžet ''
jasneee a proto si porad tak hajil rtx2060, ktera mela propady min-fps.. (((:
Netuším o čem je řeč, ať o hájení RTX2060 - pomalá karta na můj vkus, ani to že by měla propady.
Kdo sakra testuje v roce 2019 GPU na Crysis 3? Příspěvek beru jako irelevantní jelikož Crysis 3 není hra na benchmark v roce 2019... Máme tu Shadow of the Tomb Raider což je nejčastěji zobrazovaná hra u benchmarků jak GPU tak CPU a pak tu máme novinku pro PC hráče což je Red Dead Redemption 2... Je mi tak nějak jedno jestli SLI dá 60+ snímků u Crysis 3 ve 4K nebo 8K rozlišení... Tu hru hrát už nebudu... Ale takový RDR2 nebo SotTR hrát budu a stále hraju a pochybuji že SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX a HDR a G-Sync na ultra detaily při 4K rozlišení... Někteří lidé opravdu žijí v PC pravěku... A navíc Crysis vypadalo tak dobře protože mělo kvalitní shadery a ne proto že by ta hra byla tak výborně optimalizovaná na tu dobu... Každopádně na dnešní poměry je Crysis 3 stejný jako v rok kdy Crysis vyšel a GPU z toho samého roku by se měli testovat na hrách které vyšli 10 let předtím a vypadali celkem pěkně na tu dobu...
Doporučuji pustit si Crysis 3 v max. nastavení a podívat se na fps v nějaké lokaci z větším množstvím vegetace. Ani 2080 Ti ji nedává ve 4K na 60 fps.
A navíc, ta hra vypadá pořád skvěle, na to jak je stará.
Náročnost je jedna věc, druhá je jak aktuální je ten engine. Některé enginy těží z nových architektur karet a mají výrazně vyšší výkon než starší generace.
"SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX"
Pokud se nepletu tak RTX se zapnutým SLI není dostupný
No tak to je vynikající, člověk si koupí mega drahou kartu aby mu zvládla obrovský výkonnostní propad na raytracingu; nVidia se chlubí jak mají nové SLI a když to chce člověk dát dohromady, tak to už ne :D WTF (Well, Thats Fantastic)
Co jsem koukal, tak podpora neni automaticka ale je treba aby to podporul vyvojar. V SotTR to ma fungovat.
Ti je v souladu, kam to NV tlaci. Vyvojar vi nejlepe jak vyuzit vice grafik
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.