Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nvidia v tichosti doplnila ovladačům SLI podporu pro šachovnicový rendering

Spis bych rekl, ze to meli rozdelane skoro pred dokoncenim a proste nebyl cas, byly potreba dulezitejsi veci. No a ted bylo trochu volna a dokoncili to a tak to pridali do ovladacu. Nic vic bych v tom nevidel.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Já ještě chvíli počkám, než si o tom budu něco myslet.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Stím bych tak úplně nesouhlasil. Jednak rozdělení více než na dva snímky bude dělat větší problémy s plynulostí a latencemi, ale u šachovnicového řešení by se to už nemělo moc zhoršit.
No a navíc při čipletování by mohli najít efektivnější propojení než těch nicmoc 50-80% .
A ještě ktomu jako bonus něco úspory na pamětech oproti SLI přes externí sběrnici.
Takže bych to tak tragicky neviděl. :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Já tedy vidím při použití CFR nárust oproti AFR lehce nad 10%. V minimálních FPS a to je oč má každému běžet, nějaké průměry nebo maxima neřeknou nic o tom kam až FPS padá. Chtělo by to hlavně vidět 1% low

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

'' V minimálních FPS a to je oč má každému běžet ''

jasneee a proto si porad tak hajil rtx2060, ktera mela propady min-fps.. (((:

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Netuším o čem je řeč, ať o hájení RTX2060 - pomalá karta na můj vkus, ani to že by měla propady.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdo sakra testuje v roce 2019 GPU na Crysis 3? Příspěvek beru jako irelevantní jelikož Crysis 3 není hra na benchmark v roce 2019... Máme tu Shadow of the Tomb Raider což je nejčastěji zobrazovaná hra u benchmarků jak GPU tak CPU a pak tu máme novinku pro PC hráče což je Red Dead Redemption 2... Je mi tak nějak jedno jestli SLI dá 60+ snímků u Crysis 3 ve 4K nebo 8K rozlišení... Tu hru hrát už nebudu... Ale takový RDR2 nebo SotTR hrát budu a stále hraju a pochybuji že SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX a HDR a G-Sync na ultra detaily při 4K rozlišení... Někteří lidé opravdu žijí v PC pravěku... A navíc Crysis vypadalo tak dobře protože mělo kvalitní shadery a ne proto že by ta hra byla tak výborně optimalizovaná na tu dobu... Každopádně na dnešní poměry je Crysis 3 stejný jako v rok kdy Crysis vyšel a GPU z toho samého roku by se měli testovat na hrách které vyšli 10 let předtím a vypadali celkem pěkně na tu dobu...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Doporučuji pustit si Crysis 3 v max. nastavení a podívat se na fps v nějaké lokaci z větším množstvím vegetace. Ani 2080 Ti ji nedává ve 4K na 60 fps.
A navíc, ta hra vypadá pořád skvěle, na to jak je stará.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Náročnost je jedna věc, druhá je jak aktuální je ten engine. Některé enginy těží z nových architektur karet a mají výrazně vyšší výkon než starší generace.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"SLI dá dané snímky i v těchto hrách s povoleným RTX"

Pokud se nepletu tak RTX se zapnutým SLI není dostupný

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No tak to je vynikající, člověk si koupí mega drahou kartu aby mu zvládla obrovský výkonnostní propad na raytracingu; nVidia se chlubí jak mají nové SLI a když to chce člověk dát dohromady, tak to už ne :D WTF (Well, Thats Fantastic)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co jsem koukal, tak podpora neni automaticka ale je treba aby to podporul vyvojar. V SotTR to ma fungovat.

Ti je v souladu, kam to NV tlaci. Vyvojar vi nejlepe jak vyuzit vice grafik

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.