To by mne zajimalo, jak to s tim AIseekem dopadne.
Bude to pridavna karta do PCIe slotu? Nebo to budou vyrobci cpat na gamesnicke motherboardy ci graficke karty?
Nebo to bude nahrazeno vyzitim integrovanych grafik v CPU ( na pocitani AI co fyky se pouzije interni grafika a externi bude renderovat jen grafiku jako takovou).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
8. 6. 2011 - 13:33https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuseTo by mne zajimalo, jak to s tim AIseekem dopadne.
Bude to pridavna karta do PCIe slotu? Nebo to budou vyrobci cpat na gamesnicke motherboardy ci graficke karty?
Nebo to bude nahrazeno vyzitim integrovanych grafik v CPU ( na pocitani AI co fyky se pouzije interni grafika a externi bude renderovat jen grafiku jako takovou).https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuse#comment-586923
+
Urcite to dopadne uplne jinak nez vse zmineny co by bylo relativne zajimavy.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
8. 6. 2011 - 20:54https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuseUrcite to dopadne uplne jinak nez vse zmineny co by bylo relativne zajimavy.https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuse#comment-586969
+
Doufám, že už alespoň opravili "chybu", kde se místo SSE používali instrukce x87. Stejně mám radši třeba Havoc. PhysX budu mít rád až pojede na OpenCL nebo DirectCompute :)
...teda ze předpokladu, že tam zase nebude něco takového jako if(!nvidia) sleep(10);
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ondřej Petržilka https://diit.cz/profil/pixel-0
8. 6. 2011 - 19:21https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuseDoufám, že už alespoň opravili "chybu", kde se místo SSE používali instrukce x87. Stejně mám radši třeba Havoc. PhysX budu mít rád až pojede na OpenCL nebo DirectCompute :)
...teda ze předpokladu, že tam zase nebude něco takového jako if(!nvidia) sleep(10);https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuse#comment-586959
+
Havoc je mi taky sympatičtější, ale hry s PhysX mi přijdou po fyzikální stránce blíž realitě.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
MildaEvilda https://diit.cz/profil/mildaevilda
9. 6. 2011 - 09:36https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuseHavoc je mi taky sympatičtější, ale hry s PhysX mi přijdou po fyzikální stránce blíž realitě.https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuse#comment-586996
+
9. 6. 2011 - 12:13https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuseŘekl bych, ATI s fyzikou celkem zaspává...https://diit.cz/clanek/nvidia-vydava-physx-30-sdk-treti-generace-fyzikalniho-systemu/diskuse#comment-587062
+
To by mne zajimalo, jak to s tim AIseekem dopadne.
Bude to pridavna karta do PCIe slotu? Nebo to budou vyrobci cpat na gamesnicke motherboardy ci graficke karty?
Nebo to bude nahrazeno vyzitim integrovanych grafik v CPU ( na pocitani AI co fyky se pouzije interni grafika a externi bude renderovat jen grafiku jako takovou).
Urcite to dopadne uplne jinak nez vse zmineny co by bylo relativne zajimavy.
Doufám, že už alespoň opravili "chybu", kde se místo SSE používali instrukce x87. Stejně mám radši třeba Havoc. PhysX budu mít rád až pojede na OpenCL nebo DirectCompute :)
...teda ze předpokladu, že tam zase nebude něco takového jako if(!nvidia) sleep(10);
Havoc je mi taky sympatičtější, ale hry s PhysX mi přijdou po fyzikální stránce blíž realitě.
Řekl bych, ATI s fyzikou celkem zaspává...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.