Oblivion, Stalker, UT3
Kapitoly článků
Oblivion
Stejně tak o Oblivionu. Ten je nyní konečně plně hratelný v rozlišení 1680×1050 při středních i vysokých detailech i na superlevných grafikách nevyžadujících přídavné napájení. Je to dobrá předzvěst toho, že Radeon HD 4670 v dostatečné kvalitě utáhne i toužebně očekávaný Fallout 3, který je již v podstatě v lisovně, pracovala na něm taktéž Bethesda a opět použila Gamebryo engine.
S.T.A.L.K.E.R.
I ve S.T.A.L.K.E.R.u jsou výkony velice vyrovnané, skoro bych se až podezíral, že jsem si ta čísla vymyslel, kdybych osobně neznal autora recenze :-). Každopádně si můžete všimnout pár výrazných odlišností od výsledků naměřených před pár měsíci s HD 4850 a 3850 na zmiňované čtyřjádrové sestavě Intel. Kde je ten zakopaný pes, to skutečně netuším, ale pro dnešní srovnání HD 3850 a HD 4670 to není důležité.
Unreal Tournament 3
Prakticky nadále stejná písnička, pouze zde trošičku vyčuhuje spíše starší model (ale to už v grafu hledáme to, co tam není :-).