Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k OpenGL 4.3 přináší Compute Shadery

Dobry den,
kedze najnovsia rada AMD i nV podporuje OpenGL 4.2, ako to je s podporou tejto revizie 4.3? Ci to mam chapat ako len vyvojovu cast, ktora nadobudne oficiality k urcitemu datumu? Trosku mi to objasnit Dakujem.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

GPU konkretneho vyrobcu AMD/NVIDIA musim dostat podporu vo svojich ovladacoch - teda ak to ten dany HW je schopny podporovat. Vacsinou je to otazka niekolkych tyzdnov az mesiacov po zavedeni standardu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No ale nie je ta 4.3 viazana na HW zlozku cipu? Je to site len update softwaru (ovladaca)? Ci zrovna len v tomto pripade? Predsa nemozozem upravit len ovladace napr. pre Shader3.0 ked mam grafiku ATi radu 8000. Proste ta grafika tu cas kodu nemoze vyuzivat. Tusim to bol DX 9.0 vs DX 9.0c (Shader 3.0).

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

V podstate znie otazka. Budu vsetky karty podporujuce OpenGL 4.2 vediet po update ovladacoch (inplementovane zmeny na OpenGL 4.3) pouzivat 4.3? Alebo aka najnizsia verzia podpory GL zo strany HW je potrebna (4.0, 3.0 ...)?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Asi jak kdy, podle me to jde mnohe udelat pres SW/Driver, no a muj nazor je, ze pokud neco nepojede, vyrobce driveru zajitsi, ze se to na starsi karte udela tak nejak jinak, aby hra nezkolabovala a jela dal, i kdyby mela neco vykreslovat blbe ... samozrejme se ne vse, nebot vetsina her umoznuje nastavit podporovane tech. v 3D nastaveni hry.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.