Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k EA: Playstation 4 prodraží vývoj her o 5 až 10 %

EA je banda nenažraných kret*nů. Stačí se podívat, kam dovedli Battlefield..

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

nebo jak je na tom studio Bioware a jejich mass effect nebo dragon age. první dily top hry, další už... no radši nic.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

velka studia s prevodem her na PS3 nebo Xbox360 problem fakt nemivaj, stejne jak vsechny studia pouzivajici multiplatformni enginy, s osekanejsi grafikou pro konzole se proste pocita jiz pri tvorbe dane hry a na PC je dany LOD pouzit pro nizsi nastaveni, tedy z hlediska prace je to pak treba pro 2-3 lidi na 14 dni i u vetsich produkci

problem s tim byval na zacatku po prichodu PS3 a X360, ted si to jiz kazdy rozumny tvurce ohlida pri vyvoji

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Co vim, tak se vsude psalo, jak je snadne psat pro xbox, ze je to vlastne to same jako pro PC, ale ze PS3 ma tak rozdilnou architekturu, ze to byla hromada prace ..... ted to ma jit na PS4 stejne snadno jako na xboxu, cili pocitam, ze si sony licencovala directx nebo neco a budou to v podstate dve stejne konzole od jinych vyrobcu ...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

jo to se psalo kdysi, a ano kdysi to problem byl, ale dnes v dobe multiplatformnich enginu se to proste preportuje bejem 1-2 tydnu a je to prace opravdu pro 1-2 lidi

pokud ne, tak jsou v tom vyvojovem teamu pekni blbci ze si to behem vyvoje neohlidaj aby s tim pak meli minimum prace, pokud vedi ze je cekaji vsechny 3-4 platformy, ja zazil delsi predelavku jen u Mafie a to byla doba kdy proste multiplatformni enginy teprve zacinali, u ostatnich her na kterych jsem delal bylo predelani dane hry pro konzole opravdu zalezitost na jednotky dni a resili to vpodstate jen koderi

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tak pokud tam bude komplet jiny pristup jak je udelane API, tak to muze uplne klidne znamenat vetsinu toho prepsat ..... to si dovedu predstavit, ale asi to neni tak horke, kazdopadne na PC vs. xbox, verim, ze to bylo v podstate jen o prelozeni s jinym parametrem:)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

"proste preportuje bejem 1-2 tydnu a je to prace opravdu pro 1-2 lidi"
Jo design sa spravi pre stado PS3/XBOX a PC port sa odflakne len aby sa nepovedalo ze neni. Bez ohladu na odlisne potreby PC hracov. To potom tie hry aj tak vypadaju. Cest vynimkam.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Minimálně to prodraží paralelizace enginu, protože silně pochybuju, že 1.6GHz jaguar bude stejně výkonnej jako hlavní jádro Cellu.
Ale jak už tu zaznělo, podobnost s PC by to mohla víc než vyrovnat...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To si nemyslim. Podla vsetkeho vsetky jadra Jaguaru budu rovnocenne kdezto u Cellu bol problem jednak ze to je dost specificka platforma a hlavne jadra neboli rovnocenne (jedno hlavne jadro PPE + 7 SPE jednotiek a to este iba 6 pristupnych, posledna rezervovana pre system). A dalej aj mala velkost pamete, plus moznost vypomoct grafickemu RSX cipu prave Cellom. Cize to nie je presne modularne zadelena architektura. Nehovoriac ze developery aj dost nadavali na Sony Dev kity a komplet vyvojarske nastroje, oproti podpore od MS k Xboxu ze to bolo peklo. Kedze ale nova PS4 bude bezat na x86 tak predsa len pocet roznych nastrojov je velky a nemusia pouzivat len tie od Sony ale aj od Intelu, MS a dalsich.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Samotny vyvoj (myslim kodovanie) sa asi ani moc nepredrazi skor mozno zlacny vdaka tomu ze sa im pomerne zjednoti velka cast code base s PC a asi aj s Durangom (kedze to ma mat podobnu architekturu). Naopak co sa asi predrazi tak to budu assety ktore budu musiet byt vo vyssom rozliseni a detailoch ale zasa taky brutalny skok to nebude. Preto aj asi iba tych 5-10%. Ostatne by ma celkom zaujimalo aky workflow prevazuje na modernych enginoch (UT4, Cryengine3 atd.) v dnesnej dobe v studiach. Ci uz bezne robia Zbrush/Mudbox hipoly a potom z toho low poly v nejakom 3d modeleri (max,maya) do enginu alebo rovno robia nejaky mid/low v 3d modeleri (aj ked to bude asi dost individualna zalezitost).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.