Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k PlayStation 4 - Úspěch, problémy ale i rezerva do budoucna

Dva bloky jsou uzamceny kvuli vyteznosti vyroby cipu. Zadne odemykani se v budoucnu konat nebude, uz kvuli jasne danym parametrum HW pro vyvojare...

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

přesně tak...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to ale vůbec neznamená že by nemohly jít do budoucna odemknout :o)

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

no ale to že někdo přijde na to jak je odemknout neznamená že budou fungovat jak mají...

Nehledal bych v tom cokoliv jiného než předcházení trouble s výtěžností

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Já ale nemluvím o odemknutí uživateli (podobně jako se odemykaly např Radeony), ale o odemčení např. v další revizi až bude lepší výtěžnost. Odemčení samotným SONY. Třeba za dva roky (+ k tomu vyšší takty). To by byl reálný scénář. Asi jako když Nvidia prodávala GF104 a v další revizi z ní byla GF114 se všemi bloky aktivními.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

ale ty nechapes jednu vec, dulezitou pro konzole - kdyz odemcou, tak to bude stejne k nicemu, nebot vsechny hry, co vyjdou, tak pobezi jak na novem ps4, tak i na 10let starem ps4. Leda, ze by tam dali moznost nastaveni jak na pc (zapnuti AAA,...).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Spíše by to na těch výkonnějších konzolích mohlo být o něco plynulejší.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ale tak to proste u konzoli nefunguje. Oni proste nemůžou zmenit HW vykon, nemůžou si dovolit udelat něco ne/méně plynulého na prvních verzích. Vem se ze třeba u aktuálního x360 je jiné, prepracovane CPU nez u prvních verzích. Vse se snazili integrovat do co jemene soucastek a potencionalni vykonovy zisk pouzili ciste na usporu energie...

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

ten rozdíl je tak malej, že je úplně jedno jestli ty dodatečné bloky někdo aktivuje nebo ne :o)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mna by osobne zaujimali dve veci. Ako je to s drm ochranou, aj vzhladom na to ze je to defacto x86 platforma a potom ako je to s OS na PS4. Podla sprav by to mal byt modifikovany FreeBSD a teoreticky by mohla byt moznost ho rozbehat na beznom x86 PC a to moze byt uz len krok od rozbehnutia PS4 hier na PC.

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

Ten ARM je Marevellovský síťový koprocesor starající se o stand-by download, o DRM to čtu poprvé.

Jinak když už jsme u statistik prodejů tak 600tis konzolí bylo předobjednáno. Prodej PS4 se tak dá srovnat spíše s PS2 kdy se prodal 1mil ks za víkend v Japonsku (méně lidnatější než Sev. Amerika) přičemž cena byla na zhruba stejné úrovni jako PS4.

Na závěr bych se chtěl zeptat zda redakce (ať už diit.cz nebo Ondřej z PCT :) chystá recenzi a srovnání her PC vs PS4.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Koukám, že se mi vytratil jeden zdroj. Nicméně to s DRM je sice spekulace, ale proč by ne. http://www.redgamingtech.com/playstation-4-secondary-processor-2gb-ram-d...

Ovšem na http://www.psdevwiki.com/ps4/CXD90025G je poznámka „It's likely that this chip is way more than simply a "Network Co-Processor“

Toto srovnávání her (kvalita a výkon) mezi PS4, Xboxem One a PC mě před pár dny také napadlo. Uvidíme, co vymyslíme.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Pokud se nepletu tak od února se nikdo o DRM nerozpovídal. Každopádně bych doporučil mrknout na EXPreview http://www.expreview.com/29484.html a poté třeba na lepší síťové karty kde se ARMy běžně používají

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ještě bych doplnil, že poslední spekulace hovořily o DRM na straně vydavatelů, nikoliv Sony z čehož jsem vyvodil, že ten ARM opravdu nebude mít nic společného s ochranou. Zdroj třeba http://games.tiscali.cz/tema/drm-na-ps4-bude-nakonec-na-vydavatelich-ne-...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.