Dva bloky jsou uzamceny kvuli vyteznosti vyroby cipu. Zadne odemykani se v budoucnu konat nebude, uz kvuli jasne danym parametrum HW pro vyvojare...
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Dva bloky jsou uzamceny kvuli
Fred1 https://diit.cz/profil/fred1
19. 11. 2013 - 10:02https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseDva bloky jsou uzamceny kvuli vyteznosti vyroby cipu. Zadne odemykani se v budoucnu konat nebude, uz kvuli jasne danym parametrum HW pro vyvojare...https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-673967
+
to ale vůbec neznamená že by nemohly jít do budoucna odemknout :o)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
to ale vůbec neznamená že by
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
19. 11. 2013 - 12:57https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseto ale vůbec neznamená že by nemohly jít do budoucna odemknout :o)https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-673992
+
no ale to že někdo přijde na to jak je odemknout neznamená že budou fungovat jak mají...
Nehledal bych v tom cokoliv jiného než předcházení trouble s výtěžností
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
no ale to že někdo přijde na
Lukáš Kohout https://diit.cz/profil/alficek
19. 11. 2013 - 13:25https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseno ale to že někdo přijde na to jak je odemknout neznamená že budou fungovat jak mají...
Nehledal bych v tom cokoliv jiného než předcházení trouble s výtěžnostíhttps://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674000
+
Já ale nemluvím o odemknutí uživateli (podobně jako se odemykaly např Radeony), ale o odemčení např. v další revizi až bude lepší výtěžnost. Odemčení samotným SONY. Třeba za dva roky (+ k tomu vyšší takty). To by byl reálný scénář. Asi jako když Nvidia prodávala GF104 a v další revizi z ní byla GF114 se všemi bloky aktivními.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Já ale nemluvím o odemknutí
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
19. 11. 2013 - 14:03https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseJá ale nemluvím o odemknutí uživateli (podobně jako se odemykaly např Radeony), ale o odemčení např. v další revizi až bude lepší výtěžnost. Odemčení samotným SONY. Třeba za dva roky (+ k tomu vyšší takty). To by byl reálný scénář. Asi jako když Nvidia prodávala GF104 a v další revizi z ní byla GF114 se všemi bloky aktivními.https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674012
+
ale ty nechapes jednu vec, dulezitou pro konzole - kdyz odemcou, tak to bude stejne k nicemu, nebot vsechny hry, co vyjdou, tak pobezi jak na novem ps4, tak i na 10let starem ps4. Leda, ze by tam dali moznost nastaveni jak na pc (zapnuti AAA,...).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ale ty nechapes jednu vec,
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
19. 11. 2013 - 14:35https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseale ty nechapes jednu vec, dulezitou pro konzole - kdyz odemcou, tak to bude stejne k nicemu, nebot vsechny hry, co vyjdou, tak pobezi jak na novem ps4, tak i na 10let starem ps4. Leda, ze by tam dali moznost nastaveni jak na pc (zapnuti AAA,...).https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674020
+
Spíše by to na těch výkonnějších konzolích mohlo být o něco plynulejší.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Spíše by to na těch
Ondřej Košťál https://diit.cz/autor/ondrej-kostal
19. 11. 2013 - 15:38https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseSpíše by to na těch výkonnějších konzolích mohlo být o něco plynulejší. https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674033
+
Ale tak to proste u konzoli nefunguje. Oni proste nemůžou zmenit HW vykon, nemůžou si dovolit udelat něco ne/méně plynulého na prvních verzích. Vem se ze třeba u aktuálního x360 je jiné, prepracovane CPU nez u prvních verzích. Vse se snazili integrovat do co jemene soucastek a potencionalni vykonovy zisk pouzili ciste na usporu energie...
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Ale tak to proste u konzoli
Fred1 https://diit.cz/profil/fred1
19. 11. 2013 - 16:47https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseAle tak to proste u konzoli nefunguje. Oni proste nemůžou zmenit HW vykon, nemůžou si dovolit udelat něco ne/méně plynulého na prvních verzích. Vem se ze třeba u aktuálního x360 je jiné, prepracovane CPU nez u prvních verzích. Vse se snazili integrovat do co jemene soucastek a potencionalni vykonovy zisk pouzili ciste na usporu energie...https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674050
+
ten rozdíl je tak malej, že je úplně jedno jestli ty dodatečné bloky někdo aktivuje nebo ne :o)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ten rozdíl je tak malej, že
del42sa https://diit.cz/profil/del42sa
20. 11. 2013 - 17:12https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseten rozdíl je tak malej, že je úplně jedno jestli ty dodatečné bloky někdo aktivuje nebo ne :o)https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674164
+
Mna by osobne zaujimali dve veci. Ako je to s drm ochranou, aj vzhladom na to ze je to defacto x86 platforma a potom ako je to s OS na PS4. Podla sprav by to mal byt modifikovany FreeBSD a teoreticky by mohla byt moznost ho rozbehat na beznom x86 PC a to moze byt uz len krok od rozbehnutia PS4 hier na PC.
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Mna by osobne zaujimali dve
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
19. 11. 2013 - 11:11https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseMna by osobne zaujimali dve veci. Ako je to s drm ochranou, aj vzhladom na to ze je to defacto x86 platforma a potom ako je to s OS na PS4. Podla sprav by to mal byt modifikovany FreeBSD a teoreticky by mohla byt moznost ho rozbehat na beznom x86 PC a to moze byt uz len krok od rozbehnutia PS4 hier na PC.https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-673973
+
Ten ARM je Marevellovský síťový koprocesor starající se o stand-by download, o DRM to čtu poprvé.
Jinak když už jsme u statistik prodejů tak 600tis konzolí bylo předobjednáno. Prodej PS4 se tak dá srovnat spíše s PS2 kdy se prodal 1mil ks za víkend v Japonsku (méně lidnatější než Sev. Amerika) přičemž cena byla na zhruba stejné úrovni jako PS4.
Na závěr bych se chtěl zeptat zda redakce (ať už diit.cz nebo Ondřej z PCT :) chystá recenzi a srovnání her PC vs PS4.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Ten ARM je Marevellovský
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
19. 11. 2013 - 12:25https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseTen ARM je Marevellovský síťový koprocesor starající se o stand-by download, o DRM to čtu poprvé.
Jinak když už jsme u statistik prodejů tak 600tis konzolí bylo předobjednáno. Prodej PS4 se tak dá srovnat spíše s PS2 kdy se prodal 1mil ks za víkend v Japonsku (méně lidnatější než Sev. Amerika) přičemž cena byla na zhruba stejné úrovni jako PS4.
Na závěr bych se chtěl zeptat zda redakce (ať už diit.cz nebo Ondřej z PCT :) chystá recenzi a srovnání her PC vs PS4.https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-673988
+
Toto srovnávání her (kvalita a výkon) mezi PS4, Xboxem One a PC mě před pár dny také napadlo. Uvidíme, co vymyslíme.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Koukám, že se mi vytratil
Ondřej Košťál https://diit.cz/autor/ondrej-kostal
19. 11. 2013 - 13:08https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseKoukám, že se mi vytratil jeden zdroj. Nicméně to s DRM je sice spekulace, ale proč by ne. http://www.redgamingtech.com/playstation-4-secondary-processor-2gb-ram-discovered/
Ovšem na http://www.psdevwiki.com/ps4/CXD90025G je poznámka „It's likely that this chip is way more than simply a "Network Co-Processor“
Toto srovnávání her (kvalita a výkon) mezi PS4, Xboxem One a PC mě před pár dny také napadlo. Uvidíme, co vymyslíme.https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-673996
+
Pokud se nepletu tak od února se nikdo o DRM nerozpovídal. Každopádně bych doporučil mrknout na EXPreview http://www.expreview.com/29484.html a poté třeba na lepší síťové karty kde se ARMy běžně používají
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Pokud se nepletu tak od února
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
19. 11. 2013 - 13:19https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskusePokud se nepletu tak od února se nikdo o DRM nerozpovídal. Každopádně bych doporučil mrknout na EXPreview http://www.expreview.com/29484.html a poté třeba na lepší síťové karty kde se ARMy běžně používajíhttps://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-673999
+
19. 11. 2013 - 13:28https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuseJeště bych doplnil, že poslední spekulace hovořily o DRM na straně vydavatelů, nikoliv Sony z čehož jsem vyvodil, že ten ARM opravdu nebude mít nic společného s ochranou. Zdroj třeba http://games.tiscali.cz/tema/drm-na-ps4-bude-nakonec-na-vydavatelich-ne-na-sony-63159https://diit.cz/clanek/playstation-4-uspech-problemy-ale-i-rezerva-do-budoucna/diskuse#comment-674001
+
Dva bloky jsou uzamceny kvuli vyteznosti vyroby cipu. Zadne odemykani se v budoucnu konat nebude, uz kvuli jasne danym parametrum HW pro vyvojare...
přesně tak...
to ale vůbec neznamená že by nemohly jít do budoucna odemknout :o)
no ale to že někdo přijde na to jak je odemknout neznamená že budou fungovat jak mají...
Nehledal bych v tom cokoliv jiného než předcházení trouble s výtěžností
Já ale nemluvím o odemknutí uživateli (podobně jako se odemykaly např Radeony), ale o odemčení např. v další revizi až bude lepší výtěžnost. Odemčení samotným SONY. Třeba za dva roky (+ k tomu vyšší takty). To by byl reálný scénář. Asi jako když Nvidia prodávala GF104 a v další revizi z ní byla GF114 se všemi bloky aktivními.
ale ty nechapes jednu vec, dulezitou pro konzole - kdyz odemcou, tak to bude stejne k nicemu, nebot vsechny hry, co vyjdou, tak pobezi jak na novem ps4, tak i na 10let starem ps4. Leda, ze by tam dali moznost nastaveni jak na pc (zapnuti AAA,...).
Spíše by to na těch výkonnějších konzolích mohlo být o něco plynulejší.
Ale tak to proste u konzoli nefunguje. Oni proste nemůžou zmenit HW vykon, nemůžou si dovolit udelat něco ne/méně plynulého na prvních verzích. Vem se ze třeba u aktuálního x360 je jiné, prepracovane CPU nez u prvních verzích. Vse se snazili integrovat do co jemene soucastek a potencionalni vykonovy zisk pouzili ciste na usporu energie...
ten rozdíl je tak malej, že je úplně jedno jestli ty dodatečné bloky někdo aktivuje nebo ne :o)
Mna by osobne zaujimali dve veci. Ako je to s drm ochranou, aj vzhladom na to ze je to defacto x86 platforma a potom ako je to s OS na PS4. Podla sprav by to mal byt modifikovany FreeBSD a teoreticky by mohla byt moznost ho rozbehat na beznom x86 PC a to moze byt uz len krok od rozbehnutia PS4 hier na PC.
Ten ARM je Marevellovský síťový koprocesor starající se o stand-by download, o DRM to čtu poprvé.
Jinak když už jsme u statistik prodejů tak 600tis konzolí bylo předobjednáno. Prodej PS4 se tak dá srovnat spíše s PS2 kdy se prodal 1mil ks za víkend v Japonsku (méně lidnatější než Sev. Amerika) přičemž cena byla na zhruba stejné úrovni jako PS4.
Na závěr bych se chtěl zeptat zda redakce (ať už diit.cz nebo Ondřej z PCT :) chystá recenzi a srovnání her PC vs PS4.
Koukám, že se mi vytratil jeden zdroj. Nicméně to s DRM je sice spekulace, ale proč by ne. http://www.redgamingtech.com/playstation-4-secondary-processor-2gb-ram-d...
Ovšem na http://www.psdevwiki.com/ps4/CXD90025G je poznámka „It's likely that this chip is way more than simply a "Network Co-Processor“
Toto srovnávání her (kvalita a výkon) mezi PS4, Xboxem One a PC mě před pár dny také napadlo. Uvidíme, co vymyslíme.
Pokud se nepletu tak od února se nikdo o DRM nerozpovídal. Každopádně bych doporučil mrknout na EXPreview http://www.expreview.com/29484.html a poté třeba na lepší síťové karty kde se ARMy běžně používají
Ještě bych doplnil, že poslední spekulace hovořily o DRM na straně vydavatelů, nikoliv Sony z čehož jsem vyvodil, že ten ARM opravdu nebude mít nic společného s ochranou. Zdroj třeba http://games.tiscali.cz/tema/drm-na-ps4-bude-nakonec-na-vydavatelich-ne-...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.