22. 3. 2016 - 09:49https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskusePodle me za to muze nesmyslna cena Oculusu :)https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuse#comment-872650
+
Místo aby MS countroval novou verzí Xbox One with Windows 10 dual boot, tak si (a vývojářům her) raději podělá marže na hrách.
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
Místo aby MS countroval novou
Kert https://diit.cz/profil/kert
22. 3. 2016 - 10:12https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuseMísto aby MS countroval novou verzí Xbox One with Windows 10 dual boot, tak si (a vývojářům her) raději podělá marže na hrách.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuse#comment-872662
+
K tomu poslednímu odstavci, grafická kvalita je jedna věc ale framerate je nutnost.
Ono i těch 60 neni dost, oclucus to spočítal někde kolem cca 90 začínáv nímání plynulého obrazu (aniž by se to nahrazovalo různými post-efekty co vše rozmažou jako se to dělá u filmů). V praxi ale člověk pozná rozdíl v plynuilosti mezi 90 a 160hz obrazovkou stále zcela snadno. AMD samo prohlásilo že výhledově do budoucna by byly ideální 240hz 4K sety heh.
U VR jde o to aby to mozek pobral jako VR. Jakejkoliv propad framerate či stutter = okamžitě jsem mimo "immersion". Jakákoliv latence či inputlag (což mnoho moderních enginů rádo při low framerate dělá) a je to pryč.
Ona latence a lag je obecně největší problém, protože když se pohnete a vizual se vám pohne o 20ms později budete z toho mít dost velké problémy, bolest hlavy a pod. Každej je na to tolerantní trochu jinak. Já jsem na tohle strašně háklivej a nesnesu ani monitor s menšim inputlagem, 20ms je pro mě už otřesný, něco jako hraní se zapnutym vsync je a vždy bylo naprosto nemyslitelné.
Proto všechny ty VR hry jsou zatim grafiky o ničem, protože to prostě musí ject rychle. V grafice kompromisy udělat lze, v plynulosti či latenci ne. Než bude VR vypadat fakt jak VR z filmů, no, možná se toho ano nedožiju.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
K tomu poslednímu odstavci,
Zenith https://diit.cz/profil/j-j1
22. 3. 2016 - 16:30https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuseK tomu poslednímu odstavci, grafická kvalita je jedna věc ale framerate je nutnost.
Ono i těch 60 neni dost, oclucus to spočítal někde kolem cca 90 začínáv nímání plynulého obrazu (aniž by se to nahrazovalo různými post-efekty co vše rozmažou jako se to dělá u filmů). V praxi ale člověk pozná rozdíl v plynuilosti mezi 90 a 160hz obrazovkou stále zcela snadno. AMD samo prohlásilo že výhledově do budoucna by byly ideální 240hz 4K sety heh.
U VR jde o to aby to mozek pobral jako VR. Jakejkoliv propad framerate či stutter = okamžitě jsem mimo "immersion". Jakákoliv latence či inputlag (což mnoho moderních enginů rádo při low framerate dělá) a je to pryč.
Ona latence a lag je obecně největší problém, protože když se pohnete a vizual se vám pohne o 20ms později budete z toho mít dost velké problémy, bolest hlavy a pod. Každej je na to tolerantní trochu jinak. Já jsem na tohle strašně háklivej a nesnesu ani monitor s menšim inputlagem, 20ms je pro mě už otřesný, něco jako hraní se zapnutym vsync je a vždy bylo naprosto nemyslitelné.
Proto všechny ty VR hry jsou zatim grafiky o ničem, protože to prostě musí ject rychle. V grafice kompromisy udělat lze, v plynulosti či latenci ne. Než bude VR vypadat fakt jak VR z filmů, no, možná se toho ano nedožiju. https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuse#comment-872822
+
"Nedoziju" ... ono by to slo i dneska, akorat tak draze ze se do toho nikdo nepousti. Ovsem pokud ten hype kolem VR jeste chvili vydrzi, v kombinaci se zklamanim z prvnich implementaci, nekdo to postavi ciste aby ukazal, ze to jde.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
"Nedoziju" ... ono by to slo
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
22. 3. 2016 - 18:29https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuse"Nedoziju" ... ono by to slo i dneska, akorat tak draze ze se do toho nikdo nepousti. Ovsem pokud ten hype kolem VR jeste chvili vydrzi, v kombinaci se zklamanim z prvnich implementaci, nekdo to postavi ciste aby ukazal, ze to jde.https://diit.cz/clanek/playstation-vr-je-bestseller/diskuse#comment-872884
+
Podle me za to muze nesmyslna cena Oculusu :)
Místo aby MS countroval novou verzí Xbox One with Windows 10 dual boot, tak si (a vývojářům her) raději podělá marže na hrách.
K tomu poslednímu odstavci, grafická kvalita je jedna věc ale framerate je nutnost.
Ono i těch 60 neni dost, oclucus to spočítal někde kolem cca 90 začínáv nímání plynulého obrazu (aniž by se to nahrazovalo různými post-efekty co vše rozmažou jako se to dělá u filmů). V praxi ale člověk pozná rozdíl v plynuilosti mezi 90 a 160hz obrazovkou stále zcela snadno. AMD samo prohlásilo že výhledově do budoucna by byly ideální 240hz 4K sety heh.
U VR jde o to aby to mozek pobral jako VR. Jakejkoliv propad framerate či stutter = okamžitě jsem mimo "immersion". Jakákoliv latence či inputlag (což mnoho moderních enginů rádo při low framerate dělá) a je to pryč.
Ona latence a lag je obecně největší problém, protože když se pohnete a vizual se vám pohne o 20ms později budete z toho mít dost velké problémy, bolest hlavy a pod. Každej je na to tolerantní trochu jinak. Já jsem na tohle strašně háklivej a nesnesu ani monitor s menšim inputlagem, 20ms je pro mě už otřesný, něco jako hraní se zapnutym vsync je a vždy bylo naprosto nemyslitelné.
Proto všechny ty VR hry jsou zatim grafiky o ničem, protože to prostě musí ject rychle. V grafice kompromisy udělat lze, v plynulosti či latenci ne. Než bude VR vypadat fakt jak VR z filmů, no, možná se toho ano nedožiju.
"Nedoziju" ... ono by to slo i dneska, akorat tak draze ze se do toho nikdo nepousti. Ovsem pokud ten hype kolem VR jeste chvili vydrzi, v kombinaci se zklamanim z prvnich implementaci, nekdo to postavi ciste aby ukazal, ze to jde.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.