Těch her je ohlášeno mnohem víc. Hlavně tedy na enginu Frostbite 3.
Mass Effect
Dragon Age: Inquisition
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Star Wars: Battlefront
Need for Speed: Rivals
Mirror's Edge 2
Command & Conquer
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Těch her je ohlášeno mnohem
Razee https://diit.cz/profil/razee
6. 11. 2013 - 12:53https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseTěch her je ohlášeno mnohem víc. Hlavně tedy na enginu Frostbite 3.
Mass Effect
Dragon Age: Inquisition
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Star Wars: Battlefront
Need for Speed: Rivals
Mirror's Edge 2
Command & Conquerhttps://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672630
+
Command & Conquer? Mám za to, že nové C&C bylo zrušeno.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Command & Conquer? Mám za to,
Jezbo https://diit.cz/profil/jezbo
6. 11. 2013 - 14:03https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseCommand & Conquer? Mám za to, že nové C&C bylo zrušeno.https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672685
+
A další hry mají být ve vývoji viz "15+ games in development!".
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Dle informací z AMD GPU14,
Razee https://diit.cz/profil/razee
6. 11. 2013 - 14:27https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseDle informací z AMD GPU14, která se konala na konci září tohoto roku, bylo C&C uváděno mezi hrami s podporou Mantle.
http://www.pcgameshardware.de/Battlefield-4-PC-238749/Specials/Battlefield-4-Mantle-Uebersicht-1090671/galerie/2106428/
A další hry mají být ve vývoji viz "15+ games in development!".https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672703
+
Pokud to jsou informace z konce září tak to by sedět mohlo, ale EA oznámilo, že C&C (to které mělo být F2P netuším jestli se dělá ještě na něčem) ruší na konci října.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Pokud to jsou informace z
Jezbo https://diit.cz/profil/jezbo
6. 11. 2013 - 14:45https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskusePokud to jsou informace z konce září tak to by sedět mohlo, ale EA oznámilo, že C&C (to které mělo být F2P netuším jestli se dělá ještě na něčem) ruší na konci října.https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672713
+
Máte pravdu. 29. října oznámili, že se hra ruší a EA zavřelo studio Victory Games, které na hře pracovalo.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Máte pravdu. 29. října
Razee https://diit.cz/profil/razee
6. 11. 2013 - 15:54https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseMáte pravdu. 29. října oznámili, že se hra ruší a EA zavřelo studio Victory Games, které na hře pracovalo.https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672733
+
Tam kde se bije DirectX s OpenGL vyhra api Mantle .-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tam kde se bije DirectX s
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
6. 11. 2013 - 13:30https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseTam kde se bije DirectX s OpenGL vyhra api Mantle .-)https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672665
+
No to som fakt silno zvedavy ako toto Mantle zahybe s FPS v BF4 :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No to som fakt silno zvedavy
bomberman https://diit.cz/profil/bomberman
6. 11. 2013 - 13:32https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseNo to som fakt silno zvedavy ako toto Mantle zahybe s FPS v BF4 :)https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672669
+
Ja docela taky. Jeste ted vzpominam na zazrak co s Unreal Tournamentem udelal prechod na S3 MeTaL. :)
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Ja docela taky. Jeste ted
Cichas https://diit.cz/profil/cichas
6. 11. 2013 - 13:35https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseJa docela taky. Jeste ted vzpominam na zazrak co s Unreal Tournamentem udelal prechod na S3 MeTaL. :)https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672672
+
Přesně. Měl jsem S3 Savage a přes MeTal to byla úplně jiná hra.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Přesně. Měl jsem S3 Savage a
Pety https://diit.cz/profil/petyy
6. 11. 2013 - 14:05https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskusePřesně. Měl jsem S3 Savage a přes MeTal to byla úplně jiná hra.https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672686
+
Uz je to hodne davno, ale tusim tak trojnasobne/ctyrnasobne framerate, takze uz to bylo bez problemu hratelne na plne detaily na S3 Savage a tehdejsich CPU (bavime se o 10 versus 30 a ne treba 90 versus 280).
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Uz je to hodne davno, ale
Cichas https://diit.cz/profil/cichas
6. 11. 2013 - 14:24https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseUz je to hodne davno, ale tusim tak trojnasobne/ctyrnasobne framerate, takze uz to bylo bez problemu hratelne na plne detaily na S3 Savage a tehdejsich CPU (bavime se o 10 versus 30 a ne treba 90 versus 280).https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672701
+
S3 mělo tak zabugované drivery že S3 metal byla pro něj záchrana, pod D3D a OGL to bylo nehratelné či padalo. Díky S3 metal pak ve všech unreal Enginech S3ky mohly fajnově fungovat.
Nejrychlejší byl samo sebou 3DFX glide + tam fungoval detail texturing kterej pod S3 metal zase ne. Ale S3 metal bylo první API s podporou S3TC komprese textur a pak vyšel separá balík do hry s hi-res texturama a šlo to jen na S3kách. Pro ostatní karty bylo toto dostupné až když podporu S3TC/FXTC dostalo OpenGL v Unrealu, tzn něky 2002/3.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
S3 mělo tak zabugované
j j https://diit.cz/profil/doczenith
6. 11. 2013 - 18:17https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseS3 mělo tak zabugované drivery že S3 metal byla pro něj záchrana, pod D3D a OGL to bylo nehratelné či padalo. Díky S3 metal pak ve všech unreal Enginech S3ky mohly fajnově fungovat.
Nejrychlejší byl samo sebou 3DFX glide + tam fungoval detail texturing kterej pod S3 metal zase ne. Ale S3 metal bylo první API s podporou S3TC komprese textur a pak vyšel separá balík do hry s hi-res texturama a šlo to jen na S3kách. Pro ostatní karty bylo toto dostupné až když podporu S3TC/FXTC dostalo OpenGL v Unrealu, tzn něky 2002/3.
https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672791
+
"Nyní se výrobce grafických karet pochlubil, že už tři vývojářská studia pracují na implementaci do svých her."
AMD by už konečně mělo vydat jakýkoliv test ukazující reálný přínos Mantle. Když i vývojáři z DICE prohlásí, že netuší, zda to vůbec přinese nárůst FPS, tak už je ten to stav "neinformací" ze strany AMD fakt na pováženou.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"Nyní se výrobce grafických
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
6. 11. 2013 - 17:21https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse"Nyní se výrobce grafických karet pochlubil, že už tři vývojářská studia pracují na implementaci do svých her."
AMD by už konečně mělo vydat jakýkoliv test ukazující reálný přínos Mantle. Když i vývojáři z DICE prohlásí, že netuší, zda to vůbec přinese nárůst FPS, tak už je ten to stav "neinformací" ze strany AMD fakt na pováženou.https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672775
+
Mantle jiste prinese svezi vitr, ale konkurence jiste nespi a dal pracuji na zlepsenich, ted je spis otázka co to vefinale opravdu prinese
vyvojari, v tomto pripade programatori mají další starost navíc, krome multiplatformy a portaci na konzole je to další API, ano pokud by bylo necim vyjimecne a konkurencni DX a rekneme si narovinu asi umrelemu OGL by se nechytali, stejne tu bude po jistou dobu muset bejt ze strany vyvojaru podpora prave dalších API jako DX, zadnej z vyvojaru respektive jejich investoru si proste nedovoli odstřelit potencionalni zakazniky kteří by si bez HW zvladajici Mantle proste nezahrali, a takova doba je nekolikaleta a ne 1-2 roky, ale klidne i k 10 letum, takovou nadvládu ale asi nikdo ani neceka, protože to proste nedovoli konkurence
muj odhad je, ze Mantle prinese nejaka mensi zlepseni a po nejakou dobu kdy do nej AMD bude cpát peníze se mu i bude dařit ziskavat nove projekty, rekneme ze během 3-5 let by mohli dosáhnout obdobneho zastoupeni jako ma kupříkladu GPU-PhysX, tedy rekneme asi 20-30 her
jinak konkurenci není v tomto pripade Nvidia, ale Microsoft, Nvidia by zacala bejt v tomto konkurenci jen pokud by se snažila o něco podobného jako je Mantle, a ani to není nijak vyloucene
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Mantle jiste prinese svezi
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
6. 11. 2013 - 17:51https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseMantle jiste prinese svezi vitr, ale konkurence jiste nespi a dal pracuji na zlepsenich, ted je spis otázka co to vefinale opravdu prinese
vyvojari, v tomto pripade programatori mají další starost navíc, krome multiplatformy a portaci na konzole je to další API, ano pokud by bylo necim vyjimecne a konkurencni DX a rekneme si narovinu asi umrelemu OGL by se nechytali, stejne tu bude po jistou dobu muset bejt ze strany vyvojaru podpora prave dalších API jako DX, zadnej z vyvojaru respektive jejich investoru si proste nedovoli odstřelit potencionalni zakazniky kteří by si bez HW zvladajici Mantle proste nezahrali, a takova doba je nekolikaleta a ne 1-2 roky, ale klidne i k 10 letum, takovou nadvládu ale asi nikdo ani neceka, protože to proste nedovoli konkurence
muj odhad je, ze Mantle prinese nejaka mensi zlepseni a po nejakou dobu kdy do nej AMD bude cpát peníze se mu i bude dařit ziskavat nove projekty, rekneme ze během 3-5 let by mohli dosáhnout obdobneho zastoupeni jako ma kupříkladu GPU-PhysX, tedy rekneme asi 20-30 her
jinak konkurenci není v tomto pripade Nvidia, ale Microsoft, Nvidia by zacala bejt v tomto konkurenci jen pokud by se snažila o něco podobného jako je Mantle, a ani to není nijak vyloucenehttps://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672782
+
> a rekneme si narovinu asi umrelemu OGL by se nechytali
Z 20 hier, co vysli pre PC tento mesiac bezi nad OGL 13. O iOS/Androide hadam hovorit netreba.
Chcel by som raz byt len taky mrtvy, ako OpenGL :D
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
> a rekneme si narovinu asi
kozec https://diit.cz/profil/kozec
6. 11. 2013 - 19:32https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse> a rekneme si narovinu asi umrelemu OGL by se nechytali
Z 20 hier, co vysli pre PC tento mesiac bezi nad OGL 13. O iOS/Androide hadam hovorit netreba.
Chcel by som raz byt len taky mrtvy, ako OpenGL :Dhttps://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672795
+
a nejaky znamejsi? jako mesicne vyjde desitky, mozna stovky her celosvetove, otázkou je jak jsou to velke tituly
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
a nejaky znamejsi? jako
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
7. 11. 2013 - 08:39https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskusea nejaky znamejsi? jako mesicne vyjde desitky, mozna stovky her celosvetove, otázkou je jak jsou to velke titulyhttps://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672853
+
A takhle to zacina ..... a xbox vs. playstation to konci ....
ATI bude podplacet vyvojare, aby delali hry jenom pro jejich karty, nvidia udela (musi, co ji zbyva) zahy to same a jediny kdo na tom ve finale bude tracen, je zakaznik ....
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
A takhle to zacina ..... a
BTJ https://diit.cz/profil/btj
6. 11. 2013 - 18:12https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseA takhle to zacina ..... a xbox vs. playstation to konci ....
ATI bude podplacet vyvojare, aby delali hry jenom pro jejich karty, nvidia udela (musi, co ji zbyva) zahy to same a jediny kdo na tom ve finale bude tracen, je zakaznik ....https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672789
+
neboj, AMD během par let zjisti ze ji to stoji vic nez kolik z toho ma, stejne jako to zjistili v Nvidii, staci jedna min povedena architektura, ubytek penez a vyvojari ukážou jak rychle dokážou zapomínat :D
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
neboj, AMD během par let
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
6. 11. 2013 - 18:15https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseneboj, AMD během par let zjisti ze ji to stoji vic nez kolik z toho ma, stejne jako to zjistili v Nvidii, staci jedna min povedena architektura, ubytek penez a vyvojari ukážou jak rychle dokážou zapomínat :Dhttps://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672790
+
Hlavne jde o ten realny prinos. MassEffect, Dragons Age, NFS nebo Mirrors Edge jsou gry graficky nenarocne, takze tam bude prinos mozna ciselny, ale nikoliv prakticky. Zbyva ten BF4 a mozna Thief. Bude to stacit jako system seller pro Mantle pro developery? Tak to ani smykem :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Hlavne jde o ten realny
Nest https://diit.cz/profil/nest
7. 11. 2013 - 11:12https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseHlavne jde o ten realny prinos. MassEffect, Dragons Age, NFS nebo Mirrors Edge jsou gry graficky nenarocne, takze tam bude prinos mozna ciselny, ale nikoliv prakticky. Zbyva ten BF4 a mozna Thief. Bude to stacit jako system seller pro Mantle pro developery? Tak to ani smykem :)https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672873
+
ja jsem hlavne zvedav nato, jestli to bude vizuelne stejne
v API jako takovem se nevyznam, a tak netusim jestli třeba muzou bejt pouzite stejne ficury, shadery atd... jako třeba u DX, kde ma jiste Microsoft něco patentovane
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ja jsem hlavne zvedav nato,
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
7. 11. 2013 - 11:42https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseja jsem hlavne zvedav nato, jestli to bude vizuelne stejne
v API jako takovem se nevyznam, a tak netusim jestli třeba muzou bejt pouzite stejne ficury, shadery atd... jako třeba u DX, kde ma jiste Microsoft něco patentovanehttps://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672888
+
Frontend zůstává zachován z DX, tedy HLSL. Budeš si zřejmě moci vytvářet vlastní efekty a jiné funkcionality, které ti DX ani OGL nenabízí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Frontend zůstává zachován z
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
7. 11. 2013 - 17:26https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseFrontend zůstává zachován z DX, tedy HLSL. Budeš si zřejmě moci vytvářet vlastní efekty a jiné funkcionality, které ti DX ani OGL nenabízí.https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672984
+
@nest: Mantle ale je více méně o cpu, nežli o gpu :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
@nest: Mantle ale je více
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
7. 11. 2013 - 17:30https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse@nest: Mantle ale je více méně o cpu, nežli o gpu :)https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672985
+
Napisal si to opacne, Mantle je o GPU nie o CPU :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Napisal si to opacne, Mantle
bomberman https://diit.cz/profil/bomberman
8. 11. 2013 - 18:58https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseNapisal si to opacne, Mantle je o GPU nie o CPU :)https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-673156
+
Upravte si prosím list. Star Citizen je založený na Cry engine 3, a ten v seznamu chybí.
Jinak Frostbite = mantle ready by se dalo říci. Tipoval bych že všechny frostbite hry budou umět mantle protože to API umí ten engine by default.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Upravte si prosím list. Star
j j https://diit.cz/profil/doczenith
6. 11. 2013 - 18:18https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuseUpravte si prosím list. Star Citizen je založený na Cry engine 3, a ten v seznamu chybí.
Jinak Frostbite = mantle ready by se dalo říci. Tipoval bych že všechny frostbite hry budou umět mantle protože to API umí ten engine by default. https://diit.cz/clanek/podpora-amd-mantle-2013-2014/diskuse#comment-672792
+
Těch her je ohlášeno mnohem víc. Hlavně tedy na enginu Frostbite 3.
Mass Effect
Dragon Age: Inquisition
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Star Wars: Battlefront
Need for Speed: Rivals
Mirror's Edge 2
Command & Conquer
Command & Conquer? Mám za to, že nové C&C bylo zrušeno.
Dle informací z AMD GPU14, která se konala na konci září tohoto roku, bylo C&C uváděno mezi hrami s podporou Mantle.
http://www.pcgameshardware.de/Battlefield-4-PC-238749/Specials/Battlefie...
A další hry mají být ve vývoji viz "15+ games in development!".
Pokud to jsou informace z konce září tak to by sedět mohlo, ale EA oznámilo, že C&C (to které mělo být F2P netuším jestli se dělá ještě na něčem) ruší na konci října.
Máte pravdu. 29. října oznámili, že se hra ruší a EA zavřelo studio Victory Games, které na hře pracovalo.
Tam kde se bije DirectX s OpenGL vyhra api Mantle .-)
No to som fakt silno zvedavy ako toto Mantle zahybe s FPS v BF4 :)
Ja docela taky. Jeste ted vzpominam na zazrak co s Unreal Tournamentem udelal prechod na S3 MeTaL. :)
Přesně. Měl jsem S3 Savage a přes MeTal to byla úplně jiná hra.
v com ?
Uz je to hodne davno, ale tusim tak trojnasobne/ctyrnasobne framerate, takze uz to bylo bez problemu hratelne na plne detaily na S3 Savage a tehdejsich CPU (bavime se o 10 versus 30 a ne treba 90 versus 280).
plus moznost pouzit hires textury (S3 texture compression). jj, stare zlate casy.
wow, netipoval by som taky rozdiel
S3 mělo tak zabugované drivery že S3 metal byla pro něj záchrana, pod D3D a OGL to bylo nehratelné či padalo. Díky S3 metal pak ve všech unreal Enginech S3ky mohly fajnově fungovat.
Nejrychlejší byl samo sebou 3DFX glide + tam fungoval detail texturing kterej pod S3 metal zase ne. Ale S3 metal bylo první API s podporou S3TC komprese textur a pak vyšel separá balík do hry s hi-res texturama a šlo to jen na S3kách. Pro ostatní karty bylo toto dostupné až když podporu S3TC/FXTC dostalo OpenGL v Unrealu, tzn něky 2002/3.
"Nyní se výrobce grafických karet pochlubil, že už tři vývojářská studia pracují na implementaci do svých her."
AMD by už konečně mělo vydat jakýkoliv test ukazující reálný přínos Mantle. Když i vývojáři z DICE prohlásí, že netuší, zda to vůbec přinese nárůst FPS, tak už je ten to stav "neinformací" ze strany AMD fakt na pováženou.
Mantle jiste prinese svezi vitr, ale konkurence jiste nespi a dal pracuji na zlepsenich, ted je spis otázka co to vefinale opravdu prinese
vyvojari, v tomto pripade programatori mají další starost navíc, krome multiplatformy a portaci na konzole je to další API, ano pokud by bylo necim vyjimecne a konkurencni DX a rekneme si narovinu asi umrelemu OGL by se nechytali, stejne tu bude po jistou dobu muset bejt ze strany vyvojaru podpora prave dalších API jako DX, zadnej z vyvojaru respektive jejich investoru si proste nedovoli odstřelit potencionalni zakazniky kteří by si bez HW zvladajici Mantle proste nezahrali, a takova doba je nekolikaleta a ne 1-2 roky, ale klidne i k 10 letum, takovou nadvládu ale asi nikdo ani neceka, protože to proste nedovoli konkurence
muj odhad je, ze Mantle prinese nejaka mensi zlepseni a po nejakou dobu kdy do nej AMD bude cpát peníze se mu i bude dařit ziskavat nove projekty, rekneme ze během 3-5 let by mohli dosáhnout obdobneho zastoupeni jako ma kupříkladu GPU-PhysX, tedy rekneme asi 20-30 her
jinak konkurenci není v tomto pripade Nvidia, ale Microsoft, Nvidia by zacala bejt v tomto konkurenci jen pokud by se snažila o něco podobného jako je Mantle, a ani to není nijak vyloucene
> a rekneme si narovinu asi umrelemu OGL by se nechytali
Z 20 hier, co vysli pre PC tento mesiac bezi nad OGL 13. O iOS/Androide hadam hovorit netreba.
Chcel by som raz byt len taky mrtvy, ako OpenGL :D
a nejaky znamejsi? jako mesicne vyjde desitky, mozna stovky her celosvetove, otázkou je jak jsou to velke tituly
A takhle to zacina ..... a xbox vs. playstation to konci ....
ATI bude podplacet vyvojare, aby delali hry jenom pro jejich karty, nvidia udela (musi, co ji zbyva) zahy to same a jediny kdo na tom ve finale bude tracen, je zakaznik ....
neboj, AMD během par let zjisti ze ji to stoji vic nez kolik z toho ma, stejne jako to zjistili v Nvidii, staci jedna min povedena architektura, ubytek penez a vyvojari ukážou jak rychle dokážou zapomínat :D
Hlavne jde o ten realny prinos. MassEffect, Dragons Age, NFS nebo Mirrors Edge jsou gry graficky nenarocne, takze tam bude prinos mozna ciselny, ale nikoliv prakticky. Zbyva ten BF4 a mozna Thief. Bude to stacit jako system seller pro Mantle pro developery? Tak to ani smykem :)
ja jsem hlavne zvedav nato, jestli to bude vizuelne stejne
v API jako takovem se nevyznam, a tak netusim jestli třeba muzou bejt pouzite stejne ficury, shadery atd... jako třeba u DX, kde ma jiste Microsoft něco patentovane
Frontend zůstává zachován z DX, tedy HLSL. Budeš si zřejmě moci vytvářet vlastní efekty a jiné funkcionality, které ti DX ani OGL nenabízí.
@nest: Mantle ale je více méně o cpu, nežli o gpu :)
prudky omyl
Rád si tě vyslechnu :)
Napisal si to opacne, Mantle je o GPU nie o CPU :)
Upravte si prosím list. Star Citizen je založený na Cry engine 3, a ten v seznamu chybí.
Jinak Frostbite = mantle ready by se dalo říci. Tipoval bych že všechny frostbite hry budou umět mantle protože to API umí ten engine by default.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.