Bych se tolik nenavážel do Softpedie, mají kus pravdy. Pár vlašťovek jaro nedělá.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Bych se tolik nenavážel do
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
25. 4. 2012 - 11:10https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseBych se tolik nenavážel do Softpedie, mají kus pravdy. Pár vlašťovek jaro nedělá.https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623605
+
Napsali dvě kardinální blbosti ve dvou větách za sebou. Teselace i podpora pro GPGPU byla v ovladačích aktivní ode dne vydání a pokud tvrdí opak, jen to ukazuje, že nevědí, o čem píšou.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Napsali dvě kardinální
no-X https://diit.cz/autor/no-x
25. 4. 2012 - 11:31https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseNapsali dvě kardinální blbosti ve dvou větách za sebou. Teselace i podpora pro GPGPU byla v ovladačích aktivní ode dne vydání a pokud tvrdí opak, jen to ukazuje, že nevědí, o čem píšou.https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623612
+
Byla, ale využití ve hrách bylo a je dost sporadické, jeden z důvodů byl uveden v článku. S velkou slávou se objevilo v Assassin's Creed, později odebrano z popudu NVIDIA? Teselaci jsem viděl jen v Unigine..
Spíš bych to viděl z jejich strany jako povzdech nad (ne)využitím.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Byla, ale využití ve hrách
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
25. 4. 2012 - 11:41https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseByla, ale využití ve hrách bylo a je dost sporadické, jeden z důvodů byl uveden v článku. S velkou slávou se objevilo v Assassin's Creed, později odebrano z popudu NVIDIA? Teselaci jsem viděl jen v Unigine..
Spíš bych to viděl z jejich strany jako povzdech nad (ne)využitím.https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623615
+
Teď ale zaměňuješ podporu DirectX 10.1 s teselací. AC se týkalo DX 10.1. Softpedia výslovně píše, že teselace nikdy na těch čipech nebyla aktivována - faktem je, že aktivována byla od začátku. Jestli a nakolik byla využívána, je odlišná věc. Samozřejmě o tom lze debatovat taky, ale nikoli v souvislosti s ovladači a jejich kvalitou, protože s těmi to nesouvisí. Softpedia se zkrátka snaží hledat chyby na ovladačích (protože je zvykem ovladače AMD kritizovat - to samo o sobě budiž), ale vše, co uvedla jako příklady a argumenty, se ovladačů nijak netýká.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Teď ale zaměňuješ podporu
no-X https://diit.cz/autor/no-x
25. 4. 2012 - 11:49https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseTeď ale zaměňuješ podporu DirectX 10.1 s teselací. AC se týkalo DX 10.1. Softpedia výslovně píše, že teselace nikdy na těch čipech nebyla aktivována - faktem je, že aktivována byla od začátku. Jestli a nakolik byla využívána, je odlišná věc. Samozřejmě o tom lze debatovat taky, ale nikoli v souvislosti s ovladači a jejich kvalitou, protože s těmi to nesouvisí. Softpedia se zkrátka snaží hledat chyby na ovladačích (protože je zvykem ovladače AMD kritizovat - to samo o sobě budiž), ale vše, co uvedla jako příklady a argumenty, se ovladačů nijak netýká.https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623619
+
Jasný. Jak jsem napsal v poslední větě, vidím to jako "povzdech" v nevyužitém potenciálu. AMD má velmi dobrý HW, ale po stránce ovladačů prostě pokulhává a na Linuxu to bývá okatější než jinde. Když vyšla hra Rage tak (ne)kvalitu ovladačů OpenGL pocítili i uživatelé windows. Kritika se snesla na ID software, ale máslo na hlavě měli především výrobci grafik zaměřených především na DirectX. O nižším výkonu OpenGL pod windows Vista+ nemluvě, někdy je rozdíl až o třetinu nižší.
Abych jen nehanil :) Situace se pozvolna zlepšuje jak u FGLRX tak u OSS ovladače. Jen vidím u AMD systémovou chybu ve vývoji..
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Jasný. Jak jsem napsal v
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
25. 4. 2012 - 13:27https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseJasný. Jak jsem napsal v poslední větě, vidím to jako "povzdech" v nevyužitém potenciálu. AMD má velmi dobrý HW, ale po stránce ovladačů prostě pokulhává a na Linuxu to bývá okatější než jinde. Když vyšla hra Rage tak (ne)kvalitu ovladačů OpenGL pocítili i uživatelé windows. Kritika se snesla na ID software, ale máslo na hlavě měli především výrobci grafik zaměřených především na DirectX. O nižším výkonu OpenGL pod windows Vista+ nemluvě, někdy je rozdíl až o třetinu nižší.
Abych jen nehanil :) Situace se pozvolna zlepšuje jak u FGLRX tak u OSS ovladače. Jen vidím u AMD systémovou chybu ve vývoji..https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623639
+
od softpedie přebírají data i některé české weby a chyby tam mají docela často, takže proč se nenavážet...?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
od softpedie přebírají data i
mikeczcom https://diit.cz/profil/mikeczcom
25. 4. 2012 - 11:58https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseod softpedie přebírají data i některé české weby a chyby tam mají docela často, takže proč se nenavážet...?https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623622
+
Třeba myslí podporu v Linuxu, tam AFAIK žádný GPGPU framework není a o teselaci taky nevím, ale možná se pletu - moc to nesleduji.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Třeba myslí podporu v Linuxu,
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
25. 4. 2012 - 11:17https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseTřeba myslí podporu v Linuxu, tam AFAIK žádný GPGPU framework není a o teselaci taky nevím, ale možná se pletu - moc to nesleduji.https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623606
+
Zde ještě můžeme přidat akceleraci videa, NVIDIA ji měla v roce 2008 a AMD pořád něco kutí za zavřenými dveřmi, na vině jsou prý DRM a patenty a...
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Zde ještě můžeme přidat
gurulix https://diit.cz/profil/gurulix
25. 4. 2012 - 11:33https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseZde ještě můžeme přidat akceleraci videa, NVIDIA ji měla v roce 2008 a AMD pořád něco kutí za zavřenými dveřmi, na vině jsou prý DRM a patenty a...https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623613
+
K té akceleraci videa, spíš to neumí některé přehrávače, třeba ve "Splash pro" funguje parádně i na HD 4850, zatížení procesoru třeba v Samsung oceanic demo je kolem 15%, v přehrávačích bez akcelerace videa se to brutálně kouše.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
K té akceleraci videa, spíš
Libor Gilar https://diit.cz/profil/sfusama
2. 5. 2012 - 10:58https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuseK té akceleraci videa, spíš to neumí některé přehrávače, třeba ve "Splash pro" funguje parádně i na HD 4850, zatížení procesoru třeba v Samsung oceanic demo je kolem 15%, v přehrávačích bez akcelerace videa se to brutálně kouše.https://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskuse#comment-623972
+
Diskuse k Podpora Radeonů HD 2000, 3000 a 4000 nekončíhttps://diit.cz/clanek/podpora-radeonu-hd-2000-3000-a-4000-nekonci/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Bych se tolik nenavážel do Softpedie, mají kus pravdy. Pár vlašťovek jaro nedělá.
Napsali dvě kardinální blbosti ve dvou větách za sebou. Teselace i podpora pro GPGPU byla v ovladačích aktivní ode dne vydání a pokud tvrdí opak, jen to ukazuje, že nevědí, o čem píšou.
Byla, ale využití ve hrách bylo a je dost sporadické, jeden z důvodů byl uveden v článku. S velkou slávou se objevilo v Assassin's Creed, později odebrano z popudu NVIDIA? Teselaci jsem viděl jen v Unigine..
Spíš bych to viděl z jejich strany jako povzdech nad (ne)využitím.
Teď ale zaměňuješ podporu DirectX 10.1 s teselací. AC se týkalo DX 10.1. Softpedia výslovně píše, že teselace nikdy na těch čipech nebyla aktivována - faktem je, že aktivována byla od začátku. Jestli a nakolik byla využívána, je odlišná věc. Samozřejmě o tom lze debatovat taky, ale nikoli v souvislosti s ovladači a jejich kvalitou, protože s těmi to nesouvisí. Softpedia se zkrátka snaží hledat chyby na ovladačích (protože je zvykem ovladače AMD kritizovat - to samo o sobě budiž), ale vše, co uvedla jako příklady a argumenty, se ovladačů nijak netýká.
Jasný. Jak jsem napsal v poslední větě, vidím to jako "povzdech" v nevyužitém potenciálu. AMD má velmi dobrý HW, ale po stránce ovladačů prostě pokulhává a na Linuxu to bývá okatější než jinde. Když vyšla hra Rage tak (ne)kvalitu ovladačů OpenGL pocítili i uživatelé windows. Kritika se snesla na ID software, ale máslo na hlavě měli především výrobci grafik zaměřených především na DirectX. O nižším výkonu OpenGL pod windows Vista+ nemluvě, někdy je rozdíl až o třetinu nižší.
Abych jen nehanil :) Situace se pozvolna zlepšuje jak u FGLRX tak u OSS ovladače. Jen vidím u AMD systémovou chybu ve vývoji..
od softpedie přebírají data i některé české weby a chyby tam mají docela často, takže proč se nenavážet...?
Třeba myslí podporu v Linuxu, tam AFAIK žádný GPGPU framework není a o teselaci taky nevím, ale možná se pletu - moc to nesleduji.
Zde ještě můžeme přidat akceleraci videa, NVIDIA ji měla v roce 2008 a AMD pořád něco kutí za zavřenými dveřmi, na vině jsou prý DRM a patenty a...
K té akceleraci videa, spíš to neumí některé přehrávače, třeba ve "Splash pro" funguje parádně i na HD 4850, zatížení procesoru třeba v Samsung oceanic demo je kolem 15%, v přehrávačích bez akcelerace videa se to brutálně kouše.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.