Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k 3DMark staví jeden model Polaris 10 nad Radeon R9 390, druhý nad R9 390X

Kdyz bude pasovat cena, tak neni co resit, pristi grafika je jasna ;)

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Co kdyz cena "pasovat" nebude?
Pokud proste neuvazuju nad GTX1080, at uz proto ze ji nevyuziju nebo kvuli mym financnim moznostem, tak jake moznosti jsou?
Starou GK na zastaralem vyrobnim procesu? As ne.
GTX1070 bez asynchronnich shaderu? Asi ne.
Takze neni co resit.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz pasovat nebude, tak budu cekat tak dlouho az bude ;) Ona mi ta 380 i tak na to moje hrani staci. Ale doufam, ze takovou chybu AMD neudela.

+1
+17
-1
Je komentář přínosný?

verim ze AMD si tu kartu necha zaplatit k tomu si jeste pricteme ceskou cenotvorbu ....:)
doufam ze nasadi velmi rozumnou cenovku ale kdyz vidim ze napr. silena cena PRO DUO se zatim vubec nepohla tak uvidime ...i kdyz to je skoro profi karta ..tak mozna proto si drzi takovou cenovku

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

Taky doufám v to, že to snad nezabijí cenou. Jinak výpočetní ekvivalent Radeon Pro Duo pro srovnání stojí $5999 (FirePro S9300 X2) a když se koukneš na vývoj ceny třeba R9 295X2, tak si držela cenu docela dlouho. https://pcpartpicker.com/trends/price/video-card/#gpu.chipset.radeon-r9-...

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

Jaká musí být cena aby byla zajímavá a pasovala ? Dle mě je 8500,- ještě dost, nebo máte jiný názor a byla by tím pádem optimální k danému výkonu karty ? Bazarové GTX 970 jsou za 6000,- když má člověk trochu štěstí.

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

Bazarové GTX970 (podle všech předpokladů):

- mají o dost nižší výkon
- mají o dost větší spotřebu
- mají velmi diskutabilní budoucnost (kriplení ovladačů nvidií)
- mají krátkou nebo už žádnou záruku

V tomto světle je "úspora" hodně krátkozraká.

+1
+23
-1
Je komentář přínosný?

bazarová cena je taková dřív než nové generace přišly na thr. až budou karty v prodeji, cena půjde ještě víc dolů... sám budu za tuhle cenu pouště 980 až dostanu do ruky 1080.

GTX970 je karta s výkonem o kterém dnes nemálo hráčů stále sní.. bude stále dostačující, zvlášť když cenovka bazarů klesne na cca 4 tisíce.

+1
-31
-1
Je komentář přínosný?

To máš jako s ojetým autem. Někdo se v tom vyžívá, já bych to nekoupil.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Nemá AS ? Nečti tolik Stachovu a Belkovu propagandu, respektive never vsemu co napíší.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

hlavne si clovek musi cist vic nez nadpisy..

'' reference boards launch in June followed by non-reference parts in July but this is just speculation so we should wait and see whether it will be true or not ' '

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

jj, jde vidět že plány vydat referenci a nějakou dobu ji držet nejsou cizí i AMD :)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

To ":C7" je revizia a tym sa odlisuju modely, teda napr XT or PRO.
To C4 je ehm.. nejake divne ;-)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Co konkrétně je na tom divného? Výsledky nebo existence jako taková? O existenci 67DF:C4 se veřejně ví cca od března: http://bit.ly/1OTxeh1

Mně přijde divné snad jen to, že podle databáze SiSoftu má 67DF:C4 i 67DF:C7 stejný počet CU, pokud je uveden.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Divne je to, ze o C4 nemam ziadne info a ked som sa pytal AMD, tak mi povedali ze ani oni :-) Tak neviem ci schvalne zamlzovali, alebo...
Este by to mohol byt nejaky velmi skory sample...

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

Možné to je. C7 se v databázi objevila až v květnu.

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Polaris 10 donuti NVIDII slevnit, hlavne kdyz GTX 1070 nedosahne vykonu Titanu X.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

jenže ona ho dosahuje.. 70% nad 970

+1
-36
-1
Je komentář přínosný?

jo.. prvni minutu nez se zahreje ((:

+1
+29
-1
Je komentář přínosný?

s referencí ano. Já třeba mám 970 od Gainwarda co nejde s bostem pod 1,4Ghz ani po 3 hodinách intenzivní hry ve 1440p.

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Proč by měla, referenční chladič není problém pro 1080 a ani není problém pro případný OC, ten limituje power limit. 1080 má stejné teploty jako 980Ti u které to problém nebyl, navíc Pascal má temp limit o 3°C vyšší než Maxwell, 1070 bude hřát méně. Proč by měla mít problém s teplotou, když chlazení bude stejné...

A ano, budou tu custom chladiče... EKWB už má na 1080 vodní blok

+1
-32
-1
Je komentář přínosný?

Jenže 1070 bude v podstatě deaktivovaná 1080, klidně může být situace, že TDP a teploty budou stejné jako u vyšší varianty, protože zmetkovité GPU. Možná dokonce i vyšší, nebo jen lehce nižší, počkejme na vydání.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Zase má nižší takt. Nečekal bych vyšší teploty... A při teplotě 85°C čehož ta 1080 dosahovala při OC té kartě nijak nevadí. 85 stupňů jsem míval i na 980 od MSI s TwinFrozr chlazením, když se přetaktovala a to se z ní stávala raketa, když větráky točily 1700 otáček. Karta dostala vodní blok, OC se pohlo jen marginálně - 12MHz na čipu - přitom teploty v zátěži šly až o 30 stupňů dolů, limitující faktor nebyla teplota.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

85°C? hufff no tak já jsem náročný na chlazení... zdvihám obočí při 50+ stupních za hraniční počítám 60+ a to co je 70 a více je pro mě nepřípustné....

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

60°c, při téhle teplotě teprve nereferenční karty začínají točit větráky. Určitě se bavíme o kartách výkonu GTX980 a výš?

Tady třeba: http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/31016-msi-geforce-gtx-9...

nebo tady is GTX980Ti a větším spektrem karet.. http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_980_ti_gaming_oc_re...

GTX1080 teplotně v zásadě nijak nevybočuje ve svém výkonostním segmentu

Třeba ta 980Ti, která se výkonem už příliš neliší mívá nezřídka kolem 80°C i v nereferenčních verzích, ti co chtějí lepší teploty pak brutálně modifikují křivku větráků... Ale kdo má poslouchat ten "kravál".

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

a to víte odkud?

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

3d marky nadsazují, reálně bych viděl první pod 390 a druhý mezi 390 a 390X, něco jako oblíbená gtx970. Pokud by dali cenu vyššího modelu do 8,5Kk kde začínají 970tky tak by to byla dobrá koupě.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Firestrike profituje z grafik, které mají kompresi frame-bufferu, takže tam ano, ale 2011 odráží spíš tak fillrate... nenapadá mě jediný důvod, proč by 3D Mark 2011 měl zvýhodňovat zrovna Polaris oproti všem ostatním grafikám.

+1
+25
-1
Je komentář přínosný?

prostě se zatím potvrzují předpoklady a spekulace ve prospěch AMD ... mám škodolibou radost :-) a hlavně doufám, že to poznáme na úbytcích v našich peněženkách

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

protože tyhle testovací programy jsou stavěny na maximální využití všech technologií ale reálně hry takhle nadupané nejsou. Nejednou vedla v teoretických testech AMD/ATi ale v praxi to bylo nakonec naopak.

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

3DMark z roku 2011 je postavený na využití technologií z roku 2016? :-)

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

já tím říkám že reálné hry se chovají jinak než speciálně udělané testovací aplikace.

A mimochodem, nepsal jsem nic o tech. 2016, tak mi nevkládej něco co jsem neřekl.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Mluvil jsi o všech technologiích, což logicky zahrnuje i technologie roku 2016 :-)

„reálné hry se chovají jinak než speciálně udělané testovací aplikace“

To je samozřejmě pravda. Já se ale ptám, proč by konkrétně 3DMark 2011 měl zvýhodňovat právě architekturu Polaris. Netvrdím, že ji zvýhodňuje nebo znevýhodňuje, jen mě zajímá, čím je podloženo tvoje konstatování.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

nikde nepíšu o zvýhodňování Polaris architektury, jen jsem obecně psal že v historii si často hw ATi v těchto umělých aplikacích vedl lépe ale v reálných hrách už to tak slavné nebylo. Nic víc v tom nehledej.

+1
-24
-1
Je komentář přínosný?

V tom případě jsem si větu: „3d marky nadsazují, reálně bych viděl první pod 390 a druhý mezi 390 a 390X“ vyložil jinak, než byla míněna.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

tieto vysledky su nic moc. gtx 970 je v tomto teste rychlejsia... gpu score: stock clock ~ 16000p, oc clock ~ 18000p

+1
-21
-1
Je komentář přínosný?

Takze vykon na urovni R9 390/X, tedy o neco vyssi nez ma GTX 970, nevidim na tom nic uzasneho, ale muze byt pokud bude i cena. A tou rozhodne nemyslim jak zde nekdo psal 8.5t. AMD pocka na vydani GTX 1070 a dle toho cenu stanovi, podle odstupu krery bude na danou kartu mit Polaris 10.

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

'' o neco vyssi nez ma GTX 970 ' '

zelenej zakal? c7 je vykonem bliz 980ti nez 970 (: je rychlejsi nez 980

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

Co to meles za hovadiny, GTX 970 ma vykon jako R9 390 a je 6% pod R9 390X. Tak se prober, nebo mas nejakou rudou mlhu v mozku. Podivej se n testy, ale ne ty od DDmagoru.

+1
-25
-1
Je komentář přínosný?

Ehm, co keby si sa pozrel este raz do grafu? C7 je orezana verzia P10ky, a je pod Fury. Ako to AMD spacha nikto netusi, niektori tvrdia, ze C7 je 480ka a full P10 bude 480X, co by to hodilo smerom k 980Ti ;)

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

C7 = 480X, C4 = 480

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

A je, pokud to bude pravda, tak je to dle mého pro AMD dost diskutabilní ohledně profitu. Pokud vydají karty se zhruba stejným výkonem a budou pokračovat ve své politice agresivních cen, a docela bych to předpokládal, tak bude jejich marže opět "0 0 prd", z čehož těžko umoří počáteční obrovské investtice do vývoje. Prostě opět začarovaný kruh pro AMD. Jejich jedinou sancí je zvednout ceny na úroveň NV a pořádná mediální masáž, jinak se budou potacet u dna jako dosud. :-/

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

měli by nasadit nižší ceny kvůli získání podílu, ten mají velmi malý a vysokou cenou ho nenaženou. A taky se musí změnit kvalita práce na crimmson softu. Dobrý hw je jen část úspěchu, to by měli vidět na úspěchu konkurence která vytvořila schopné prostředí hw-sw.

+1
+19
-1
Je komentář přínosný?

Proč myslíš? Ty karty mají cca stejnou plochu jako 270/370, které se dnes prodávají za směšné ceny. Jestliže akceptujeme fakt, že se GloFo částečně podělilo o náklady se Samsungem (narozdíl od TSMC, který si svou výrobu platil sám), že AMD má menší, tedy velmi pravděpodobně snáze vyrobitelné čipy než nvidia, tak cena kolem 300 USD skýtá IMHO docela zajímavou marži. Navíc tady je další věc ve hře, a to podíl na trhu. Nečekám, že to AMD zlomí během jednoho roku, nebo jednou generací grafik, ale základem budoucího úspěchu je nalomit hegemonii nvidie, aby si tato nemohla jednoduše diktovat podmínky, tak, jak to dělá dnes.

Navíc, pokud vím, divize grafik nebyla nikdy ztrátová (to byla divize CPU), nelze tedy z ní brát donekonečna na provoz firmy. CPU divize se musí postarat o sebe sama, nové CPU jsou na obzoru a role GPU divize, coby dojné krávy AMD snad končí.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

14nm proces je podla AMD drahsi na mm^2 o cca 80%, takze naklady na Polaris 10 budu zhruba na urovni R9 380.

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Ma byt o trochu levnejsi na tranzistor, takze zatim urcite drazsi na mm2. Kde AMD uvadelo tech 80%?

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Tych 80% som tak od oka vypocital zo slajdu 17 z tejto prezentacie: http://www.semiconchina.org/downloadFile/1428378823486.pdf

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

Jistě, podíl na trhu, to se tady opakuje stále dokola. Ale co pamatuji, a že už docela dost :-), tak stejnou cenovou politiku vede AMD léta a saturace trhu stále hodně pokulhává. Jo, GPU sekce je na tom lépe než CPU, ale stejně jsou ty marže v porovnání se zelenými nebo modrými hodně bídné a vývoj, tzn. další investování, musí jít stále kupředu.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Tak AMD ma tentokrat co dohanet vzhledem k tomu, ze minula generace karet byl v principu "prebal" s vyjimkou 380 a Fury. Podobne pak jeste jednu generaci dozadu. Ono tim bylo dost lidi zklamano a od AMD odeslo i pro vyssi spotrebu (ktera se opakuje jak kafemlejnek dokola).
Takze tentokrat bych tomu zvetseni podilu na trhu i veril :))

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Tenhle rok to vypada ze moje penize skonci u AMD .. Nejen za grafiku ( to je samozrejmost ) ale i za CPU pokud bude nekde na urovni ivy tak muj haswell leti z pc a ukazuji intelu vztyceny prostrednicek. :-)

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

Pokud chcete downgradovat výkonnější Haswell za procesor výkonu Ivy Bridge... vřele do toho... Přjde mi lepší si nechat ten Haswell

+1
-20
-1
Je komentář přínosný?

Už se těším jak malej jarda. 8GB VRAM je přesně to co potřebuji, teď to jen nepokazit cenou.

Jinak jsem si vzpoměl na ty zlostné komentáře typu: "Proč AMD neudělá prezentaci, proč nepopouští informace o parametrech a výkonech?!" ...no jestli to bude taková bomba jak se to naznačuje, tak se ani nedivím. Taky bych to držel pod pokličkou.

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

A co ako ma byt ta bomba? Ved je to cca to iste, resp. trosku vyssie vykonom ako karty, ktore maju nahradit. Z tohto pohladu katastrofa. Pozri sa na 1080, ktora nahradila 980 a na ten vykonovy posun, to je bomba a este vacsia je 1070, ktora je v 3DM11 pod 1080 a nad TitanX a 980Ti, to je uz vodikova bomba. A spat k Polarisom, vztah vykon/watt, t. j. efektivita ani zdaleka nie taka ako AMD kvakala, sklamanie.

Polaris je pod ocakavaniami, AMD opat prepaslo sancu. Mala to byt bomba, ale je to len slaby posun.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

supeer, vykonovy posun 20%, a len za babku, tj 1000€
dam si 3
takt na takt je pascal slabsi ako maxwell, strc si pindika naspat do nohavic, fapening sa nekona
...a slidy znesu vsetko, aj metanovu bombu 1080ti

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

podle me to ukazuje ze nvidia highend je o neco lepsi nez amd mainstream. ale ty ceny budou sakra rozdilne. takze pokud jsi fanda zelenych, tak musis sahnout daleko hloubeji do penezenky

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

"Polaris je pod ocakavaniami"

Jo, jeste nezname ceny ani spotrebu, ale uz je to spatnej produkt... jdi radsi kvakat nekam jinam, jses trapnej..

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Rajnoha je takový zelený DD. Vlastně ne, to DD-mu křivdím, i ten DD dokázal pochválit GTX1080.. :-D

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

přesně tak, 1080 si srovávej až s Vegou.

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

ja bych to viděl:
R470 - gtx960 - 5000
R470X - gtx970 - 7000
R480 - gtx980 - 9000
R480X - gtx980ti - 11000
Doufám, že ten neořezanej Polaris10 2560 půjde normálně na trh, a né někam do iMaců nebo do PS4.5.... (ad výtěžnost).

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

a ako do toho napasujes, ze sef grafickej divizie povedal, ze Polaris bude pod 299$?

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

neřekl která verze bude pod 299... klidně mohlo jít o tu slabší.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

300 USD = 300 EUR + founders edition :p (aka příplatek za novinku) a seš u 9000 za 2304 verzi, 2560 možná nebude vůbec... nebo komentář amd směřoval k 2304 verzi. Pokud bude plná 2560 kolem 980ti a 1070 bude stát u nás 12000... vidím to jak píšu.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

300USD není 300EUR... kdyby to platilo jako dřív, budeme mít ten HW o hodně levnější než dnes...

Aktuálně je devizový dolar téměř 25kč... k tomu 21 procent navrch, jste na 30Kč/dolar a to je víc než EUR za 28.

jinými slovy cena 300USD ~= 9000Kč plus k tomu nějakou tu vatu na kurzové pohyby, clo... 9500 reál?

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

pokud polárka bude do 13.000,-Kč pořád ji beru.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

To si snad delate legraci s tou cenou ne ? Musi byt do 9000,- a to je jeste hodne aby byla zajimava a nekdo ji koupil.

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

tohle by netvrdil. tak jak má NV své věrné zákazníky, tak i AMD má své věrné zákazníky. Ty co neřeší značky by to samozřejmě neoslovilo za tu cenu

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

tak pokud bude 1070 za 17.000?-kč tak 13.000 je ještě dobrý.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

Za 17 by to bylo téměř neprodejné, máme globální trh... za 17 byste si to mohl objednat třeba z US s doručením u nás do 24 hodin

+1
-17
-1
Je komentář přínosný?

Tady jsou oficialni ceny pro 1080 a 1070 v Evrope + Ceny 980Ti, 980, 970 v dobe uvedeni v Nemecku. Prvni cena je referencni desing (dnes "founder edition") a druha pak custom build. Jeste poznamka, nemecko neproslo zadnaou devalvaci, takze kurzy US$ vs Euro sice nejsou stejne, ale myslim, ze se dramaticky nelisi a max do 10%

GTX 1080 789 EUR 665 EUR
GTX 1070 499 EUR ?
GTX 980 Ti 739 EUR -
GTX 980 538 EUR -
GTX 970 321 EUR -

Nerikal jste nahodou, ze 1080 (jakoz to nahrada za 980) neni vlastne drazsi nez puvodni 980? Podle teto tabulky teda je a poradne :)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Kam na ty desne ceny chodis ? GTX 1070 bude za 13000,- nereferencni o cca 1500,- levnejsi takze nemel bludy o cene 17t za GTX 1070 a 13t. za Polaris 10 to by nikdo nekoupil.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

souhlasím s názorem na výší té ceny, ale nesouhlasím s tím že by to nikdo nekoupil. 1070 bude o trošku výkonnější než 980Ti a ty tady byly za víc a prodávaly se velice dobře (na tu cenovou kategorii). Jen by těch zájemců bylo kapku méně.

Vezměte CZ cenu 1080 - 21400, vydělte 699 a vynásobte 499, dostanete se na 13750, takže cena FE by nakonec mohla být kolem 13600-13800.

Jinak nereferenční 1080 - MSI Gaming je pro čechy naceněna na 24 tisíc, a počítám že ty ceny nereferencí všechny budou o kapku vyšší než u FE:.. alespoň nějakou dobu než opadne největší boom

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Ono bude vše záležet na úspěšnosti výroby. Pokud bude dobrá až vynikající, tak dobrých čipů bude dost i pro neOEM trh. s ohledem na to, že AMD může celkem jednoduše vyrábět u dvou továren (GloFo+Samsung), tak dostupnost by teoreticky nemusela být tak špatná.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

To by byla cena naprosto na .... Museji byt podstatne levnejsi 6500,- az 8000,- Ten Tvuj odhad je smutny pro vsechny zajemce.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

tak nějak v takovou chvíli to bude poměr cena výkon výrazně jinde než u 1070. Pokud to bude +- stejné, proč nevzít kartu s vyšším výkonem když mě stojí na jednotku stejně jako slabší karta... Platí, že čím více výkonu, tím více se platí za jeho jednotku.

imaginární příklad
Karta A: 100% výkonu, 100% ceny..
Karta B: 130% výkonu, 170% ceny..
Karta C: 80% výkonu, 60% ceny,,,

480X bude odhadem ze všech známých informací cca o 15% slabší než 1070, musí být ale levnější o více než 15%. Což by 300USD mohlo splňovat ale tak nějak závratně lepší poměr cena/výkon by to nebyl.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Pokud 480X bude mít jen 2304 a GDDR5... já tajně doufám, že bude mít 2560 shaderů. Pokud udělají z full čipů 490 a 490X (druhý s vyššími takty a GDDR5X) byl by to ideál. A ideál na druhou, pokud by výkonem dala 1070ku ref. verzi, aby se to aspoň teoreticky překrývalo.

Můj odhad je možná pesimistickej, ale podívej se, jak nacenili Fury X při launchi - horší než 980ti a téměř stejná cena, a to prosím nelze přetaktovat. Proto myslím, že minimálně do podzimního příchodu GP106 / 1060 se připravme na to, že se bude platit i za další vlastnosti, ne jen za výkon ve hrách (video část, hdmi2 a TDP). Také vycházím z toho, že 1070 bude za 12 000 v nejbližší době a OC verze to už moc nestlačí. Vidím to na 10% pod 980ti a 20% pod 1070 výkonem, ale cenou dokonce mezi nimi (po všech pohybech na trhu, čili odtlačení 980ti na 10k).

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

ta 1070 bdue představena 6.6.2016?

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Tuším, že 10.6. by měla být dostupná.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Na počtu shaderů rozhodně nesejde, klíčový je výkon. Kolika shadery je to dosaženo je lidem putna.

Rozhodně bych nečekal G5X paměti, nemají pro ten výkon polarise význam. A nějaké 490X jsou absolutní spekulace, AMD se do vyššího segmentu bede angažovat až Vegou (to myslíte tou 490?, pak bych čekal podstatně víc), ne polarisem. Takže 1070 výkonově může konkurovat leda stará, drahá a žravá FuryX. FuryX prodražuje ten vodník.

Já bych se nedivil pokud cena nebude taková jak si zdejší AMD fanklub představuje, ale jsem ochotný připustit že mohou nabídnout to co avizovali a kupodivu by to i dávalo smysl vzhledem k výkonu 1070 a její cenovce.

Výkon bude v každém titulu trošku jiný, ale nedivil bych se že průměr bude kopírovat +- syntetiku. Pak je to spíše 15% na obě strany... ale procento sem, procento tam... to už není tak podstatné, klíčový je ten rámec...

Stejně tak nemá moc smysl řešit cenu v řádu stovek. Každý výrobce si to nějak nacení ale ve finále každý obchod udělá vlastní cenu a to může být větší rozdíl než rozdíl cen jednotlivých výrobců.

Zajímavý bude příchod 1060, pokud... opakuji pokud, bude mít o cca 70% vyšší výkon než 960 (to je mezigenerační růst u 970 a 980), tak se ta karta škrábe na současnou GTX980 a měla by tak výkonem sednout mezi oba polarise. Počítám že tomu tak bude i cenově.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

A ať spekulujeme nad konkrétními čísly:

http://cdn.videocardz.com/1/2016/05/GeForce-GTX-1070-3DMark-FireStrike-P...

sice o chlup, ale dává to ten TitanX.

+1
-21
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.