prestoze bych jako zakaznik chtel mit LED tiskarnu, neudelam to.
Treba takova Oki C301dn nebo C321dn. U tech se musi pri plneni toneru menit cip. A presto vlak nejede.
U obycejne Samsung M2022w nebo M2070w muzete hlaseni ignorovat a pak to dosypat. Ale u rady CLP-360 je to s cipem.
Vybral bych radsi Brother HL-L8250cdn, doplnim plastova kolecka a muzu donekonecna sypat a resetovat. Obecne Brother mi prijde nejmene restriktivni.
Kdyz cipy zacinaly, byla to eepromka s cislem, dneska to je kodovanej cip nebo eeprom s tamper ochranou.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
prestoze bych jako zakaznik
plosnakycz https://diit.cz/profil/tomas-hajek
4. 2. 2015 - 20:40https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuseprestoze bych jako zakaznik chtel mit LED tiskarnu, neudelam to.
Treba takova Oki C301dn nebo C321dn. U tech se musi pri plneni toneru menit cip. A presto vlak nejede.
U obycejne Samsung M2022w nebo M2070w muzete hlaseni ignorovat a pak to dosypat. Ale u rady CLP-360 je to s cipem.
Vybral bych radsi Brother HL-L8250cdn, doplnim plastova kolecka a muzu donekonecna sypat a resetovat. Obecne Brother mi prijde nejmene restriktivni.
Kdyz cipy zacinaly, byla to eepromka s cislem, dneska to je kodovanej cip nebo eeprom s tamper ochranou.
https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762007
+
Nejdůležitější informace je ten první odstavec: OKI je opravdu profesionální řešení. Žádné extra nabubřelé barevné displeje s milionem obrázků, normální monochrome, ale vynahrazují to jinými vychytávkami, jako například široká paleta síťových protokolů pro tisk i scanování nebo schopnost tisknout nejen "černou" ale i stupně šedé do barevného tisku výhradně z černého toneru (a v případě problémů se zarovnáním to vypnout) a to už v nejnižších variantách svých zařízení.
Jen jsou trošku horší na servis - upadnul nám jeden jistící zobáček víka od tonerového prostoru a s ohledem na to, co by to znamenalo pro montování při výměně, tak jsem raději víko zajistili zvenčí.
Nemám od nich provize, ale kupuji tu značku kam můžu, dokonce bych se byl ochoten hádat i o tiskových nákladech (nevím tedy jak u inkoustu).
A jakožto profi řešení bez barevných obrázkových displejů bych jim vytknul trochu horší user-friendliness, nebo třeba nutnost měnit jazyk displeje jen pomocí přehrání jiného firmware (nebo balíčku do firmware, netuším). Nejnepříjemějším se pro mě paradoxně - ale to je asi jen osobní - ukazuje to, že v menu se sice všechno nastaví, ale kopírování/scan už se z menu pustit nedá, to se - stejně jako počet kopií - musí přehmátnout na tlačítka "Start" (navíc jedno pro barvu a jedno pro čb) nebo na numeriku. Tak nějak když už si klikám šipečkami a "OK" v menu, tak bych odtamtud i rád ten scan/kopírování spustil. Totéž některá logika ovládání, kdy někdy "OK" jen vstoupí do změny položky (mailová adresa) a jindy zobrazí k ní menu, naopak menu k položce se zobrazí pomocí OK a jindy pravým tlačítkem (jakoby "poskoč do další nabídky"). To jsou drobné otravnosti těchto tiskáren.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Nejdůležitější informace je
rheingold https://diit.cz/profil/rheingold
4. 2. 2015 - 21:26https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuseNejdůležitější informace je ten první odstavec: OKI je opravdu profesionální řešení. Žádné extra nabubřelé barevné displeje s milionem obrázků, normální monochrome, ale vynahrazují to jinými vychytávkami, jako například široká paleta síťových protokolů pro tisk i scanování nebo schopnost tisknout nejen "černou" ale i stupně šedé do barevného tisku výhradně z černého toneru (a v případě problémů se zarovnáním to vypnout) a to už v nejnižších variantách svých zařízení.
Jen jsou trošku horší na servis - upadnul nám jeden jistící zobáček víka od tonerového prostoru a s ohledem na to, co by to znamenalo pro montování při výměně, tak jsem raději víko zajistili zvenčí.
Nemám od nich provize, ale kupuji tu značku kam můžu, dokonce bych se byl ochoten hádat i o tiskových nákladech (nevím tedy jak u inkoustu).
A jakožto profi řešení bez barevných obrázkových displejů bych jim vytknul trochu horší user-friendliness, nebo třeba nutnost měnit jazyk displeje jen pomocí přehrání jiného firmware (nebo balíčku do firmware, netuším). Nejnepříjemějším se pro mě paradoxně - ale to je asi jen osobní - ukazuje to, že v menu se sice všechno nastaví, ale kopírování/scan už se z menu pustit nedá, to se - stejně jako počet kopií - musí přehmátnout na tlačítka "Start" (navíc jedno pro barvu a jedno pro čb) nebo na numeriku. Tak nějak když už si klikám šipečkami a "OK" v menu, tak bych odtamtud i rád ten scan/kopírování spustil. Totéž některá logika ovládání, kdy někdy "OK" jen vstoupí do změny položky (mailová adresa) a jindy zobrazí k ní menu, naopak menu k položce se zobrazí pomocí OK a jindy pravým tlačítkem (jakoby "poskoč do další nabídky"). To jsou drobné otravnosti těchto tiskáren.https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762019
+
"zákazník chce zpravidla robustní a spolehlivé řešení spolu s dlouhou zárukou, kterou u vyšších modelů poskytujeme zdarma na 3 roky se servisem přímo u zákazníka"
Tohle myslí vážně jako profi servis? U firmy, která nám dodává tiskové řešení, máme plný servis do 8 hodin od nahlášení po dobu 6-7 let a to zcela běžně. Tiskárny si nutnost servisního zásahu dokážou ohlásit automaticky, takže prakticky není nutné se o ně nijak zvlášť starat. Stačí jen servismana dovést k tiskárně. Takže 3 roky je zcela běžný servis pro koncového domácího uživatele! :-)
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
"zákazník chce zpravidla
jouda2 https://diit.cz/profil/jiri-novotny
5. 2. 2015 - 09:07https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse"zákazník chce zpravidla robustní a spolehlivé řešení spolu s dlouhou zárukou, kterou u vyšších modelů poskytujeme zdarma na 3 roky se servisem přímo u zákazníka"
Tohle myslí vážně jako profi servis? U firmy, která nám dodává tiskové řešení, máme plný servis do 8 hodin od nahlášení po dobu 6-7 let a to zcela běžně. Tiskárny si nutnost servisního zásahu dokážou ohlásit automaticky, takže prakticky není nutné se o ně nijak zvlášť starat. Stačí jen servismana dovést k tiskárně. Takže 3 roky je zcela běžný servis pro koncového domácího uživatele! :-)https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762069
+
Tady na DIITu šlo někdy položit OKI nějaké dotazy? Že jsem si nevšim :) a to sem chodím denně.
Každopádně máme u nás na pobočce OKI MC352 a moc velký "držák" do není (po půl roce šla na reklamaci) a cena taky solidní moc nebyla. A servis u zákazníka taky nefungoval, museli jsme ji odvézt do Prahy na fakturační adresu, i přesto, že naše pobočka je v Liberci.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tady na DIITu šlo někdy
Miroslav Jasso https://diit.cz/profil/mighty-morpheus
6. 2. 2015 - 14:20https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuseTady na DIITu šlo někdy položit OKI nějaké dotazy? Že jsem si nevšim :) a to sem chodím denně.
Každopádně máme u nás na pobočce OKI MC352 a moc velký "držák" do není (po půl roce šla na reklamaci) a cena taky solidní moc nebyla. A servis u zákazníka taky nefungoval, museli jsme ji odvézt do Prahy na fakturační adresu, i přesto, že naše pobočka je v Liberci.https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762357
+
Také máme několik měsíců MC352, zatím docela spokojenost - vytisknuto cca tisíc stránek a startovací tonery drží. Navíc potěšil cachback. Kvalita tisku super a zatím "blbla" jen jednou.
Můžete prosím rozvést proč nešel servis u zákazníka? Děkuji.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Dotazy šli vkládat, byl na to
Pan_Filuta https://diit.cz/profil/panfiluta
6. 2. 2015 - 14:36https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuseDotazy šli vkládat, byl na to článek. Ale už je to tak dávno že nikoho nenapadlo že OKI někdy odpoví. Já si naivně myslel že to bude otázka dní, a hle, trvalo to 4 měsíce...
http://diit.cz/clanek/ptejte-se-oki-na-co-chcete-oki-vam-na-co-chce-odpovi
Také máme několik měsíců MC352, zatím docela spokojenost - vytisknuto cca tisíc stránek a startovací tonery drží. Navíc potěšil cachback. Kvalita tisku super a zatím "blbla" jen jednou.
Můžete prosím rozvést proč nešel servis u zákazníka? Děkuji. https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762360
+
Tak to bohužel nevím, nezařizoval jsem to. Ale odhaduji, že problém byl v tom, že fakturační adresa byla naší Pražské centrály a my měli tiskárnu na pobočce v Liberci.
BTW: Ta porucha byla tenkrát vtipná :) Občas se stalo, že tiskárna nešla zapnout a musela se vytáhnout ze zásuvky, chvíli počkat, a zase ji zastrčit. Pak se rozjela a začala chrlit nějakých 20-30 papírů potisknutých nějakým dumpem RAMky (hexa čísla po celé stránce). Pak ji měli asi měsíc v servisu a že s ní nic není. Tak jsme ji dovezli z Prahy zase zpátky do Liberce a po cca týdnu umřela úplně.
Dostali jsme novou a nyní spokojenost. Skenování pravda není moc user-friendly, ale je to 1000x lepší než u HP, co jsme měli předtím, která měla ovladač skeneru jenom na Windows 95, 98 a XP. Takže nám skenoval kolega s Macem, který měl nějaký neoficiální driver. A která nám po 3-4 letech vysypala toner na koberec a celá se tím ucpala.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Tak to bohužel nevím,
Miroslav Jasso https://diit.cz/profil/mighty-morpheus
6. 2. 2015 - 15:55https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuseTak to bohužel nevím, nezařizoval jsem to. Ale odhaduji, že problém byl v tom, že fakturační adresa byla naší Pražské centrály a my měli tiskárnu na pobočce v Liberci.
BTW: Ta porucha byla tenkrát vtipná :) Občas se stalo, že tiskárna nešla zapnout a musela se vytáhnout ze zásuvky, chvíli počkat, a zase ji zastrčit. Pak se rozjela a začala chrlit nějakých 20-30 papírů potisknutých nějakým dumpem RAMky (hexa čísla po celé stránce). Pak ji měli asi měsíc v servisu a že s ní nic není. Tak jsme ji dovezli z Prahy zase zpátky do Liberce a po cca týdnu umřela úplně.
Dostali jsme novou a nyní spokojenost. Skenování pravda není moc user-friendly, ale je to 1000x lepší než u HP, co jsme měli předtím, která měla ovladač skeneru jenom na Windows 95, 98 a XP. Takže nám skenoval kolega s Macem, který měl nějaký neoficiální driver. A která nám po 3-4 letech vysypala toner na koberec a celá se tím ucpala.https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762397
+
Tiskárno mohu porovnat s několikanásobně větší Dellkou, a je to nebe a dudy. DELLka se před tiskem potřebovat vždy několik minut zahřívat a scanování do SMB (sdílené složky) pravidelně každých pár dní vypadávalo a bylo nutné tiskárnu restartovat. Naopak OKI válí:)
Super jsou i ovladače - proti HP je to pro group policy radost. Fajn jen taky mód úspory toneru.
Co je hrozné je opravdu menu pro skenování, nutnost vždy vybírat profil - to je šílenost.
Také je škoda že neumí z automatického podavače skenovat do samostatných PDF ale jen do jednoho ze kterého si to člověk pak musí nasekat sám.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Děkuji za rozepsání se!
Pan_Filuta https://diit.cz/profil/panfiluta
6. 2. 2015 - 20:51https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuseDěkuji za rozepsání se!
Snad jsme měl jen vadný kus a nová už nebude zlobit. Naše jen jednou zobrazila na displeji tento vzkaz: https://www.dropbox.com/s/nwtuvretd7cl5ta/oki%20tiskarana%20error.jpg?dl=0
Ale asi provedla sama i restart takže žádné omezení.
Tiskárno mohu porovnat s několikanásobně větší Dellkou, a je to nebe a dudy. DELLka se před tiskem potřebovat vždy několik minut zahřívat a scanování do SMB (sdílené složky) pravidelně každých pár dní vypadávalo a bylo nutné tiskárnu restartovat. Naopak OKI válí:)
Super jsou i ovladače - proti HP je to pro group policy radost. Fajn jen taky mód úspory toneru.
Co je hrozné je opravdu menu pro skenování, nutnost vždy vybírat profil - to je šílenost.
Také je škoda že neumí z automatického podavače skenovat do samostatných PDF ale jen do jednoho ze kterého si to člověk pak musí nasekat sám. https://diit.cz/clanek/ptali-jste-se-oki-systems-reaguje-na-dotazy-ctenaru-diit/diskuse#comment-762495
+
prestoze bych jako zakaznik chtel mit LED tiskarnu, neudelam to.
Treba takova Oki C301dn nebo C321dn. U tech se musi pri plneni toneru menit cip. A presto vlak nejede.
U obycejne Samsung M2022w nebo M2070w muzete hlaseni ignorovat a pak to dosypat. Ale u rady CLP-360 je to s cipem.
Vybral bych radsi Brother HL-L8250cdn, doplnim plastova kolecka a muzu donekonecna sypat a resetovat. Obecne Brother mi prijde nejmene restriktivni.
Kdyz cipy zacinaly, byla to eepromka s cislem, dneska to je kodovanej cip nebo eeprom s tamper ochranou.
Nejdůležitější informace je ten první odstavec: OKI je opravdu profesionální řešení. Žádné extra nabubřelé barevné displeje s milionem obrázků, normální monochrome, ale vynahrazují to jinými vychytávkami, jako například široká paleta síťových protokolů pro tisk i scanování nebo schopnost tisknout nejen "černou" ale i stupně šedé do barevného tisku výhradně z černého toneru (a v případě problémů se zarovnáním to vypnout) a to už v nejnižších variantách svých zařízení.
Jen jsou trošku horší na servis - upadnul nám jeden jistící zobáček víka od tonerového prostoru a s ohledem na to, co by to znamenalo pro montování při výměně, tak jsem raději víko zajistili zvenčí.
Nemám od nich provize, ale kupuji tu značku kam můžu, dokonce bych se byl ochoten hádat i o tiskových nákladech (nevím tedy jak u inkoustu).
A jakožto profi řešení bez barevných obrázkových displejů bych jim vytknul trochu horší user-friendliness, nebo třeba nutnost měnit jazyk displeje jen pomocí přehrání jiného firmware (nebo balíčku do firmware, netuším). Nejnepříjemějším se pro mě paradoxně - ale to je asi jen osobní - ukazuje to, že v menu se sice všechno nastaví, ale kopírování/scan už se z menu pustit nedá, to se - stejně jako počet kopií - musí přehmátnout na tlačítka "Start" (navíc jedno pro barvu a jedno pro čb) nebo na numeriku. Tak nějak když už si klikám šipečkami a "OK" v menu, tak bych odtamtud i rád ten scan/kopírování spustil. Totéž některá logika ovládání, kdy někdy "OK" jen vstoupí do změny položky (mailová adresa) a jindy zobrazí k ní menu, naopak menu k položce se zobrazí pomocí OK a jindy pravým tlačítkem (jakoby "poskoč do další nabídky"). To jsou drobné otravnosti těchto tiskáren.
"zákazník chce zpravidla robustní a spolehlivé řešení spolu s dlouhou zárukou, kterou u vyšších modelů poskytujeme zdarma na 3 roky se servisem přímo u zákazníka"
Tohle myslí vážně jako profi servis? U firmy, která nám dodává tiskové řešení, máme plný servis do 8 hodin od nahlášení po dobu 6-7 let a to zcela běžně. Tiskárny si nutnost servisního zásahu dokážou ohlásit automaticky, takže prakticky není nutné se o ně nijak zvlášť starat. Stačí jen servismana dovést k tiskárně. Takže 3 roky je zcela běžný servis pro koncového domácího uživatele! :-)
Tady na DIITu šlo někdy položit OKI nějaké dotazy? Že jsem si nevšim :) a to sem chodím denně.
Každopádně máme u nás na pobočce OKI MC352 a moc velký "držák" do není (po půl roce šla na reklamaci) a cena taky solidní moc nebyla. A servis u zákazníka taky nefungoval, museli jsme ji odvézt do Prahy na fakturační adresu, i přesto, že naše pobočka je v Liberci.
Dotazy šli vkládat, byl na to článek. Ale už je to tak dávno že nikoho nenapadlo že OKI někdy odpoví. Já si naivně myslel že to bude otázka dní, a hle, trvalo to 4 měsíce...
http://diit.cz/clanek/ptejte-se-oki-na-co-chcete-oki-vam-na-co-chce-odpovi
Také máme několik měsíců MC352, zatím docela spokojenost - vytisknuto cca tisíc stránek a startovací tonery drží. Navíc potěšil cachback. Kvalita tisku super a zatím "blbla" jen jednou.
Můžete prosím rozvést proč nešel servis u zákazníka? Děkuji.
Tak to bohužel nevím, nezařizoval jsem to. Ale odhaduji, že problém byl v tom, že fakturační adresa byla naší Pražské centrály a my měli tiskárnu na pobočce v Liberci.
BTW: Ta porucha byla tenkrát vtipná :) Občas se stalo, že tiskárna nešla zapnout a musela se vytáhnout ze zásuvky, chvíli počkat, a zase ji zastrčit. Pak se rozjela a začala chrlit nějakých 20-30 papírů potisknutých nějakým dumpem RAMky (hexa čísla po celé stránce). Pak ji měli asi měsíc v servisu a že s ní nic není. Tak jsme ji dovezli z Prahy zase zpátky do Liberce a po cca týdnu umřela úplně.
Dostali jsme novou a nyní spokojenost. Skenování pravda není moc user-friendly, ale je to 1000x lepší než u HP, co jsme měli předtím, která měla ovladač skeneru jenom na Windows 95, 98 a XP. Takže nám skenoval kolega s Macem, který měl nějaký neoficiální driver. A která nám po 3-4 letech vysypala toner na koberec a celá se tím ucpala.
Děkuji za rozepsání se!
Snad jsme měl jen vadný kus a nová už nebude zlobit. Naše jen jednou zobrazila na displeji tento vzkaz: https://www.dropbox.com/s/nwtuvretd7cl5ta/oki%20tiskarana%20error.jpg?dl=0
Ale asi provedla sama i restart takže žádné omezení.
Tiskárno mohu porovnat s několikanásobně větší Dellkou, a je to nebe a dudy. DELLka se před tiskem potřebovat vždy několik minut zahřívat a scanování do SMB (sdílené složky) pravidelně každých pár dní vypadávalo a bylo nutné tiskárnu restartovat. Naopak OKI válí:)
Super jsou i ovladače - proti HP je to pro group policy radost. Fajn jen taky mód úspory toneru.
Co je hrozné je opravdu menu pro skenování, nutnost vždy vybírat profil - to je šílenost.
Také je škoda že neumí z automatického podavače skenovat do samostatných PDF ale jen do jednoho ze kterého si to člověk pak musí nasekat sám.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.