No.. kdyz se podivam bliz na grafy ultra HD... tak mi prijde, ze cely naskok radeonu vznika v prvni hre (alien isolation asi? blede modra uplne vlevo)... z celeho mam pocit ze si ta korejska redakce naschval pouzila agregovane cisla aby to vypadalo, ze ve vsech hrach ma radeon naskok, pricemz ma jen v jedne... ale to by chtelo videt jednotlive cisla...
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
No.. kdyz se podivam bliz na
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
15. 7. 2015 - 08:02https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseNo.. kdyz se podivam bliz na grafy ultra HD... tak mi prijde, ze cely naskok radeonu vznika v prvni hre (alien isolation asi? blede modra uplne vlevo)... z celeho mam pocit ze si ta korejska redakce naschval pouzila agregovane cisla aby to vypadalo, ze ve vsech hrach ma radeon naskok, pricemz ma jen v jedne... ale to by chtelo videt jednotlive cisla...https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-802989
+
I kdyby... pro triple i quad je ta efektivita už tak nízká, že těch pár procent toho bohatýho člověka už netrhne.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
I kdyby... pro triple i quad
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
15. 7. 2015 - 09:01https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseI kdyby... pro triple i quad je ta efektivita už tak nízká, že těch pár procent toho bohatýho člověka už netrhne. https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803003
+
Tak proc se na ne nepodivas nez udelas nesmyslnej zaver? (: Fiji v quadcf je rychlejsi v 8 hrach z 12.. bez alien:isolation by stejne byla nejrychlejsi. To je pruser nVidie a jejich povestnejch driveru ze ji ve dvou hrach sli poradne neskaluje nebo jde framerate dolu namisto nahoru a v sesti dalsich skaluje ale hur nez amd.. amd s pridanim kazdy dalsi karty nema nikdy horsi framerate nez bez ni = stabilni vysledky.. se na ten test podivej nez vymyslis konspiracni teorii (:
15. 7. 2015 - 09:09https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseTak proc se na ne nepodivas nez udelas nesmyslnej zaver? (: Fiji v quadcf je rychlejsi v 8 hrach z 12.. bez alien:isolation by stejne byla nejrychlejsi. To je pruser nVidie a jejich povestnejch driveru ze ji ve dvou hrach sli poradne neskaluje nebo jde framerate dolu namisto nahoru a v sesti dalsich skaluje ale hur nez amd.. amd s pridanim kazdy dalsi karty nema nikdy horsi framerate nez bez ni = stabilni vysledky.. se na ten test podivej nez vymyslis konspiracni teorii (:
za todle taky muzou korejci?? (: http://cfile9.uf.tistory.com/image/257A5637559EF3D30D1037https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803007
+
a nebude to spise tim ze vice kartove hrani je Nvidii u zadele (nema to prioritu) a radsi se venuje jinym vecem a finance davaji do jinych projektu ktere maji potencial vydelavat? SLi a CF pro hry a navic se 3-4 kartama zajima asi tak jednoho zakaznika ze 100 tisic, tedy naprosto a totalne okrajovej segment trhu
15. 7. 2015 - 09:52https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskusea nebude to spise tim ze vice kartove hrani je Nvidii u zadele (nema to prioritu) a radsi se venuje jinym vecem a finance davaji do jinych projektu ktere maji potencial vydelavat? SLi a CF pro hry a navic se 3-4 kartama zajima asi tak jednoho zakaznika ze 100 tisic, tedy naprosto a totalne okrajovej segment trhu
ostatne i v clanku se pise jako o technologicke zajímavosti, a navic pokud by to chtel nekdo na hry, tak proc kupovat TitanyX kdys lepsi a levnejsi jsou nejake OC verze 980Ti, treba http://diit.cz/clanek/zotac-geforce-gtx-980-ti-amp-extreme-s-1355mhz-gpu-jde-do-prodejehttps://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803019
+
15. 7. 2015 - 10:22https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse„vice kartove hrani je Nvidii u zadele“
Že tak najednou? Dlouhá léta tvrdila opak:
http://www.nvidia.com/object/slizone_quadsli.html
http://www.nvidia.com/object/quad_sli_9800gx2_790i.html
http://www.geforce.com/whats-new/guides/how-to-build-a-quad-sli-system#1https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803031
+
ten prvni jeste z doby kdy Nvidia delala cipsety, druhej vpodstate ze stejne doby a treti je sice novejsi, ale i tak je to doba kdy ty bylo fermi, pritom najit se daj i novejsi a soucasne, ale ty si musi vybrat muzejni ktere se soucasnym stavem totalne nesouvisej a o soucasnem stavu Nvidii vypovidaj naprosto kulove :D
asi jako kdybych sem dal odkaz na recenzi CPU z doby Athlonu X2 a Prescottu a napsal k tomu dovetek, ze AMD ma nejvykonnejsi CPU a Intelu tezce bere vytr z plachet :D
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
velice aktualini odkazy :D
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
15. 7. 2015 - 11:02https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskusevelice aktualini odkazy :D
ten prvni jeste z doby kdy Nvidia delala cipsety, druhej vpodstate ze stejne doby a treti je sice novejsi, ale i tak je to doba kdy ty bylo fermi, pritom najit se daj i novejsi a soucasne, ale ty si musi vybrat muzejni ktere se soucasnym stavem totalne nesouvisej a o soucasnem stavu Nvidii vypovidaj naprosto kulove :D
asi jako kdybych sem dal odkaz na recenzi CPU z doby Athlonu X2 a Prescottu a napsal k tomu dovetek, ze AMD ma nejvykonnejsi CPU a Intelu tezce bere vytr z plachet :Dhttps://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803041
+
Jde o to co od toho cekas. Dva roky jsem mel SLI z GTX670, takze jsem probiral hodne i zkusenosti ostatnich. Zavery jsou tyto: SLI funguje prakticky vsude, i ve starsich titulech. Pokud nejde od vyroby jako DayZ SA, da se najit funkcni nastaveni. Microstuttering je prakticky neznatelny i pri nizkych fps, koneckoncu prvni FRM vyvinula nvidia.
Oproti tomu CF je podporovane podstatne mene, MS je znatelny i pri vysokych fps (coz potvrzuji mereni frametimes), pokud nemas podporu pro hru od amd, tak to nikde nerozjedes.
Takze bych rozhodne nerekl, ze SLI je nvidii u zadele, prave naopak, nvidia do nej investuje podstatne vic nez amd, asi jako do vseho, a taky je to videt v realne praxi, asi jako u vseho.
EDIT: http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/Sapphire-Radeon-R9-Fury-4GB-...
tady je krasne videt, ze Fury ma priblizne dvojnasobny rozptyl FPS (frame time variance), nez singl karta. Pri dvojnasobnem FPS, kdy by v idealnim pripade nemel byt FTV dvojnasobny, ale polovicni - neprima umera.
Takze skaluje jim to pekne, klukum, ale skuba se to jako zastara :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jde o to co od toho cekas.
Nest https://diit.cz/profil/nest
15. 7. 2015 - 11:30https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseJde o to co od toho cekas. Dva roky jsem mel SLI z GTX670, takze jsem probiral hodne i zkusenosti ostatnich. Zavery jsou tyto: SLI funguje prakticky vsude, i ve starsich titulech. Pokud nejde od vyroby jako DayZ SA, da se najit funkcni nastaveni. Microstuttering je prakticky neznatelny i pri nizkych fps, koneckoncu prvni FRM vyvinula nvidia.
Oproti tomu CF je podporovane podstatne mene, MS je znatelny i pri vysokych fps (coz potvrzuji mereni frametimes), pokud nemas podporu pro hru od amd, tak to nikde nerozjedes.
Takze bych rozhodne nerekl, ze SLI je nvidii u zadele, prave naopak, nvidia do nej investuje podstatne vic nez amd, asi jako do vseho, a taky je to videt v realne praxi, asi jako u vseho.
EDIT: http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/Sapphire-Radeon-R9-Fury-4GB-Review-CrossFire-Results/Crysis-3
tady je krasne videt, ze Fury ma priblizne dvojnasobny rozptyl FPS (frame time variance), nez singl karta. Pri dvojnasobnem FPS, kdy by v idealnim pripade nemel byt FTV dvojnasobny, ale polovicni - neprima umera.
Takze skaluje jim to pekne, klukum, ale skuba se to jako zastara :)https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803049
+
tak urcite.. nVidia ma v SLI lepsi frame times ale v letitejch testech z doby pred xdma a framepacing.. prave pcper kterej s merenim frame times zacal - na sestave dodany nVidii - s tim stejne rychle skoncil jakmile Amd prisla s crossfire xdma a frame pacing a vysledky mela lepsi nez nVidia.. proc pak Ryan Shrout z pcper frametimes dlouhy mesice nemeril ?? protoze zverejnuje vysledky pouze tehdy kdyz je ma lepsi nVidia.. kdyz ma lepsi Amd tak frame times v recenzich nezverejnuje ((: fakt objektivni web
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
tak urcite.. nVidia ma lepsi
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
15. 7. 2015 - 11:35https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskusetak urcite.. nVidia ma v SLI lepsi frame times ale v letitejch testech z doby pred xdma a framepacing.. prave pcper kterej s merenim frame times zacal - na sestave dodany nVidii - s tim stejne rychle skoncil jakmile Amd prisla s crossfire xdma a frame pacing a vysledky mela lepsi nez nVidia.. proc pak Ryan Shrout z pcper frametimes dlouhy mesice nemeril ?? protoze zverejnuje vysledky pouze tehdy kdyz je ma lepsi nVidia.. kdyz ma lepsi Amd tak frame times v recenzich nezverejnuje ((: fakt objektivni webhttps://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803055
+
Navic to neni nic noveho. Od zacatku se objevovaly obavy, ze xdma zvetsi FTV, protoze PCI-E je asynchronni, narozdil od mustku :)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Jasneee, vsechno co se nam
Nest https://diit.cz/profil/nest
15. 7. 2015 - 11:45https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseJasneee, vsechno co se nam nehodi je podplaceny, hlavne ze srovnani s nvidi mas o dva clanky niz
http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/AMD-Fury-X-vs-NVIDIA-GTX-980-Ti-2-and-3-Way-Multi-GPU-Performance/Crysis-3
Navic to neni nic noveho. Od zacatku se objevovaly obavy, ze xdma zvetsi FTV, protoze PCI-E je asynchronni, narozdil od mustku :)https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803061
+
Teda, kam ty na ta moudra chodiš? Mimochodem, četls vůbec ten článek na pcper?
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Teda, kam ty na ta moudra
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
15. 7. 2015 - 23:43https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseTeda, kam ty na ta moudra chodiš? Mimochodem, četls vůbec ten článek na pcper?https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803235
+
Frame pacing funguje pořádně leda tak v pár hrách z těch, které se objevují v benchmarcích. U nových her průšvih, u méně populárních her průšvih, u jakýkoliv nestandardních věcí a konfigurací průšvih.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Frame pacing funguje pořádně
Adams Adams https://diit.cz/profil/adams
15. 7. 2015 - 17:21https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseFrame pacing funguje pořádně leda tak v pár hrách z těch, které se objevují v benchmarcích. U nových her průšvih, u méně populárních her průšvih, u jakýkoliv nestandardních věcí a konfigurací průšvih.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803187
+
GTA V je průšvih jak pro CF, tak i pro SLI. Kdyby Witcher 3 měl problémy se SLI, tak to už by byl opravdu konec světa :)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
GTA V je průšvih jak pro CF,
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
15. 7. 2015 - 23:51https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseGTA V je průšvih jak pro CF, tak i pro SLI. Kdyby Witcher 3 měl problémy se SLI, tak to už by byl opravdu konec světa :)https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803237
+
Aspoň v testu na PCPer je problém jinde, tam je stuttering i na jediné kartě (a mně to taky po nějakém patchi začalo trhat při hrabání na disk), jinak třeba ve 4K je tam taky zjevně mezi CF a SLI rozdíl.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Aspoň v testu na PCPer je
Adams Adams https://diit.cz/profil/adams
15. 7. 2015 - 23:58https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseAspoň v testu na PCPer je problém jinde, tam je stuttering i na jediné kartě (a mně to taky po nějakém patchi začalo trhat při hrabání na disk), jinak třeba ve 4K je tam taky zjevně mezi CF a SLI rozdíl.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803243
+
Vyšší míra stutteringu na single gpu není problém pouze GTA. Stačí připomenout Alien: Isolation na Radeonech, Witcher 3 na GeForce nebo Dying Light na všech gpu. Pokud ze všech čtyř možností SLI v GTA alespoň nějak škáluje pouze 4K a to jen u double-gpu, pak je trochu odvážné prohlašovat, že SLI tam nemá problém a dávat ho za vzor.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Vyšší míra stutteringu na
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
16. 7. 2015 - 08:37https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseVyšší míra stutteringu na single gpu není problém pouze GTA. Stačí připomenout Alien: Isolation na Radeonech, Witcher 3 na GeForce nebo Dying Light na všech gpu. Pokud ze všech čtyř možností SLI v GTA alespoň nějak škáluje pouze 4K a to jen u double-gpu, pak je trochu odvážné prohlašovat, že SLI tam nemá problém a dávat ho za vzor.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803255
+
16. 7. 2015 - 09:38https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseA to jsem jako napsal kde?https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803279
+
Netvrdím, že jsi to někde napsal, jen jsi se přidal k Hnízdovi, který evidentně CF a XDMA viděl pouze z rychlíku. Nevím, proč to tady komplikujete, někdy je lepší SLI, někdy zas CF. V každém případě je to vždy u nových her sázka do loterie a někdy to dobře nefunguje ani na hrách starších. Tak jako tak, AFR inputlag zvyšuje vždy a jestli máš 50 či 150 fps je celkem šumák.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Netvrdím, že jsi to někde
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
16. 7. 2015 - 10:16https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseNetvrdím, že jsi to někde napsal, jen jsi se přidal k Hnízdovi, který evidentně CF a XDMA viděl pouze z rychlíku. Nevím, proč to tady komplikujete, někdy je lepší SLI, někdy zas CF. V každém případě je to vždy u nových her sázka do loterie a někdy to dobře nefunguje ani na hrách starších. Tak jako tak, AFR inputlag zvyšuje vždy a jestli máš 50 či 150 fps je celkem šumák.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803307
+
Hele ty GTA-V stutteringu, lidi co si stezovali na trhani pri pohybu kamerou meli zapnuty raw input mysi. Ja to hral s direct input a vsync, a zadny stuttering jsem na SLI nemel, o single gpu nemluve. Co se tyce Witchera3, plati to same - vsync, defaultni windowed mode pro funkcni tripple buffering, a netrhalo se to ani s hairworks.
Ono to chce tu hru znat a hrat ji, ne jenom nadsene papouskovat nesmysly ze steam for. Tak tu laskave zas neblbni lidi svyma vymyslama.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Hele ty GTA-V stutteringu,
Nest https://diit.cz/profil/nest
16. 7. 2015 - 12:21https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseHele ty GTA-V stutteringu, lidi co si stezovali na trhani pri pohybu kamerou meli zapnuty raw input mysi. Ja to hral s direct input a vsync, a zadny stuttering jsem na SLI nemel, o single gpu nemluve. Co se tyce Witchera3, plati to same - vsync, defaultni windowed mode pro funkcni tripple buffering, a netrhalo se to ani s hairworks.
Ono to chce tu hru znat a hrat ji, ne jenom nadsene papouskovat nesmysly ze steam for. Tak tu laskave zas neblbni lidi svyma vymyslama.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803377
+
Stuttering kvůli myši se, předpoklám, projevuje jen při pohybu myší, že? A taky by neměl být znát v benchmarku, že? A na těch grafech frametimes z PCPer je to u single GPU co?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Stuttering kvůli myši se,
Adams Adams https://diit.cz/profil/adams
17. 7. 2015 - 01:29https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseStuttering kvůli myši se, předpoklám, projevuje jen při pohybu myší, že? A taky by neměl být znát v benchmarku, že? A na těch grafech frametimes z PCPer je to u single GPU co?https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803507
+
90% FTV je cca 2ms, coz je vzhledem k nizke absolutni hodnote fps normalni, pri SLI 5ms. Ze tam jsou obcasne vysoke peaky je u streamovanych enginu normalni.
20. 7. 2015 - 10:58https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskusehttp://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/AMD-Fury-X-vs-NVIDIA-GTX-980-Ti-2-and-3-Way-Multi-GPU-Performance/Grand-Theft
90% FTV je cca 2ms, coz je vzhledem k nizke absolutni hodnote fps normalni, pri SLI 5ms. Ze tam jsou obcasne vysoke peaky je u streamovanych enginu normalni.
Kde vidis stuttering?
EDIT: http://www.svethardware.cz/recenze-sapphire-radeon-r9-fury-tri-x-oc-4g/40800-13
nebo treba zde?https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803571
+
V GTA-V zadny problem s SLI neexistuje a neexistoval od day 0. Hral jsem to na SLI ode dne vydani tyden od rana do vecera. Pak mi odesla jedna z mych 670tek, chudera, ale mela uz tri roky a peknych par tisic hodin ve 3D, odhaduju +-4000. Skalovani i fps feeling byly vzorove. Kdyz to srovnam s Watch Lags, tak se mi otvira kudla v kapse.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
V GTA-V zadny problem s SLI
Nest https://diit.cz/profil/nest
16. 7. 2015 - 12:08https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseV GTA-V zadny problem s SLI neexistuje a neexistoval od day 0. Hral jsem to na SLI ode dne vydani tyden od rana do vecera. Pak mi odesla jedna z mych 670tek, chudera, ale mela uz tri roky a peknych par tisic hodin ve 3D, odhaduju +-4000. Skalovani i fps feeling byly vzorove. Kdyz to srovnam s Watch Lags, tak se mi otvira kudla v kapse.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803375
+
"pokud nemas podporu pro hru od amd, tak to nikde nerozjedes"
Zase blbost... Ale od tebe to neni zadne prekvapeni ze lzes jak novinari na Nove.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
"pokud nemas podporu pro hru
Petr Amros https://diit.cz/profil/apocrypha
15. 7. 2015 - 12:25https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse"pokud nemas podporu pro hru od amd, tak to nikde nerozjedes"
Zase blbost... Ale od tebe to neni zadne prekvapeni ze lzes jak novinari na Nove.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803075
+
Blbost? Takze amd uz ma svuj "nvidia isnpector" a muzes si vytvaret manualne CF profily pro libovolnou aplikaci, menit CF mody, compatibility flagy atd.?
Ja vim jenom o RadeonPro, ktery to neumi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Blbost? Takze amd uz ma svuj
Nest https://diit.cz/profil/nest
15. 7. 2015 - 13:06https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseBlbost? Takze amd uz ma svuj "nvidia isnpector" a muzes si vytvaret manualne CF profily pro libovolnou aplikaci, menit CF mody, compatibility flagy atd.?
Ja vim jenom o RadeonPro, ktery to neumi.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803085
+
Když máš ten NV inspector, tak proč tedy nevytvoříš nějaký lepší SLI profil pro Metro?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Když máš ten NV inspector,
webwalker https://diit.cz/profil/webwalker
15. 7. 2015 - 23:57https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseKdyž máš ten NV inspector, tak proč tedy nevytvoříš nějaký lepší SLI profil pro Metro?https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803241
+
Nj, na zdroj sem zapomel. Ale abys mel radost, tak sem se podival... a asi si nepochopil co jsem napsal (mozna ne uplne nejlepe napsal...)
Takze: nezpochybnuji ze je Fiji rychlejsi v X z Y her, ani ze je celkove nejrychlejsi, ani ze ma nvidia problem se SLI, atd. Problem je v tom, ze jsou tam dve hry (metro a alien) ve kterych je Fiji rychlejsi o ~100%, a ve zbytku je to -10% az +10%. Z agregovanych udaju ti vyjde ze Fiji je prumerne o ~25% rychlejsi v QHD - coz je pravda. Tim bys ale mohl nabyt dojmu, ze kdyz si koupis jakoukoliv hru a zkusis na multi-Fiji budes to mit o 25% lepci nez s nvidii - to ale pravda neni - u vetsiny her to bude zanedbatelny rozdil, az na par vyjimek kde je opravdu velky rozdil.
Takze muj zaver je, ze ty prumery jsou silne zavadejici, a to se nijak nezmenilo ani kdyz sem se podival na ten zdroj :) (obecne prumer bez STD je takovej udaj o h*vne...)
Taky povazuji za zavadejici nadpis Diit-u - "Radeon Fury X vykazuje nezvykle dobré škálování v CrossFire" - spis bych napsal "Radeon Fury X vykazuje nezvykle dobré škálování v CrossFire V NEKTERYCH HRACH"... ale to je jen muj osobni nazor.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Nj, na zdroj sem zapomel. Ale
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
15. 7. 2015 - 10:01https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseNj, na zdroj sem zapomel. Ale abys mel radost, tak sem se podival... a asi si nepochopil co jsem napsal (mozna ne uplne nejlepe napsal...)
Takze: nezpochybnuji ze je Fiji rychlejsi v X z Y her, ani ze je celkove nejrychlejsi, ani ze ma nvidia problem se SLI, atd. Problem je v tom, ze jsou tam dve hry (metro a alien) ve kterych je Fiji rychlejsi o ~100%, a ve zbytku je to -10% az +10%. Z agregovanych udaju ti vyjde ze Fiji je prumerne o ~25% rychlejsi v QHD - coz je pravda. Tim bys ale mohl nabyt dojmu, ze kdyz si koupis jakoukoliv hru a zkusis na multi-Fiji budes to mit o 25% lepci nez s nvidii - to ale pravda neni - u vetsiny her to bude zanedbatelny rozdil, az na par vyjimek kde je opravdu velky rozdil.
Takze muj zaver je, ze ty prumery jsou silne zavadejici, a to se nijak nezmenilo ani kdyz sem se podival na ten zdroj :) (obecne prumer bez STD je takovej udaj o h*vne...)
Taky povazuji za zavadejici nadpis Diit-u - "Radeon Fury X vykazuje nezvykle dobré škálování v CrossFire" - spis bych napsal "Radeon Fury X vykazuje nezvykle dobré škálování v CrossFire V NEKTERYCH HRACH"... ale to je jen muj osobni nazor.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803023
+
Odkaz na původní recenzi obsahující všechny dílčí grafy je uveden dole ve článku ve zdrojích.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Odkaz na původní recenzi
no-X https://diit.cz/autor/no-x
15. 7. 2015 - 09:28https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseOdkaz na původní recenzi obsahující všechny dílčí grafy je uveden dole ve článku ve zdrojích.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803015
+
U každého článku o crossfire/sli by mělo být červeným písmem napsáno následující varování:
POZOR! To, že crossfire/sli má o X % větší výkon než jednočipové řešení, neznamená, že subjektivní pocit z hraní bude lepší. V závislosti od výrobce/verze ovladače/hry bude herní zážitek pro X z rozmení 15-50 % ve výsledku HORŠÍ vlivem stutteringu a většího lagu.
Jistě potvrdí každý majitel takového řešení...
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
U každého článku o crossfire
tomo https://diit.cz/profil/tomas-marny1
15. 7. 2015 - 10:14https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseU každého článku o crossfire/sli by mělo být červeným písmem napsáno následující varování:
POZOR! To, že crossfire/sli má o X % větší výkon než jednočipové řešení, neznamená, že subjektivní pocit z hraní bude lepší. V závislosti od výrobce/verze ovladače/hry bude herní zážitek pro X z rozmení 15-50 % ve výsledku HORŠÍ vlivem stutteringu a většího lagu.
Jistě potvrdí každý majitel takového řešení...https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803027
+
Blbost... Az budes ten majitel tak neco takovyho pis...
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Blbost... Az budes ten
Petr Amros https://diit.cz/profil/apocrypha
15. 7. 2015 - 12:22https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseBlbost... Az budes ten majitel tak neco takovyho pis...https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803073
+
Muzu mluvit z vlastni zkusenosti jen o SLI, a objektivne rikam ze to co pises je blbost zalozena na poverach. Mam v tom par tisic hodin v arme, par set v BF, o singleplayeru nemluve. Je to normalne pouzitelne, a pokud nejsi progamer, nejaky lag nezaznamenas. V tomhle se neshodneme se Zenithem, btw.
Maximalne muzes rict, ze multigpu neni urcite 100% podporovane, a zcela jiste to neni BFU friendly bezudrzbova technologie.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Muzu mluvit z vlastni
Nest https://diit.cz/profil/nest
15. 7. 2015 - 14:19https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseMuzu mluvit z vlastni zkusenosti jen o SLI, a objektivne rikam ze to co pises je blbost zalozena na poverach. Mam v tom par tisic hodin v arme, par set v BF, o singleplayeru nemluve. Je to normalne pouzitelne, a pokud nejsi progamer, nejaky lag nezaznamenas. V tomhle se neshodneme se Zenithem, btw.
Maximalne muzes rict, ze multigpu neni urcite 100% podporovane, a zcela jiste to neni BFU friendly bezudrzbova technologie.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803129
+
Ale ano, tohle je naprostá pravda. Dokud to bude AFR rendering tak tento problém tu vždy ve větší či menší míře bude. 50fps 1 karty s 50fps dosaženejma SLI či CF se obvykle vůbec nedá srovnávat (v neprospěch multiGPU. Sám bych chtěl vidět použitelnost takového TRI/Quad-crossfire v praxi když i dual bejvá bitva. SLI je na tom o drobátko lépe ale ne výrazně lépe.
Stále platí že co si nezahraješ s jednou kartou tak tam ti více nepomůže. Stoupně průměrné FPS to ano, ale reálné hraní na tom bejvá děs běs. Chtěl bych ty Radeony vidět s framepacingem hlavně v hrách a nastaveních co jim nesednou (ala ty kde jsou stěží na půl cesty mezi 980TI a 980).
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Ale ano, tohle je naprostá
Zenith https://diit.cz/profil/j-j1
15. 7. 2015 - 11:44https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseAle ano, tohle je naprostá pravda. Dokud to bude AFR rendering tak tento problém tu vždy ve větší či menší míře bude. 50fps 1 karty s 50fps dosaženejma SLI či CF se obvykle vůbec nedá srovnávat (v neprospěch multiGPU. Sám bych chtěl vidět použitelnost takového TRI/Quad-crossfire v praxi když i dual bejvá bitva. SLI je na tom o drobátko lépe ale ne výrazně lépe.
Stále platí že co si nezahraješ s jednou kartou tak tam ti více nepomůže. Stoupně průměrné FPS to ano, ale reálné hraní na tom bejvá děs běs. Chtěl bych ty Radeony vidět s framepacingem hlavně v hrách a nastaveních co jim nesednou (ala ty kde jsou stěží na půl cesty mezi 980TI a 980).https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803059
+
15. 7. 2015 - 14:00https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseTak sláva, konečně je Fury v něčem lepší! ;)https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803113
+
Mě to teda dost zaráží, čekal bych, že se s výkonnější GPU částí bude ještě víc projevovat limit na straně CPU, který je u Radeonů podstatně víc znát. Napadá vás nějaké vysvětlení?
edit: ale u spousty věcí je tam zjevně limit na CPU (ten je tam BTW jen na základních taktech, jestli to chápu dobře) a Radeony těží z toho, že mají jako single karta nižší výkon a u dvou karet je ten nárůst potom vyšší a škálování lepší.
To je u testů SLI a CF klasická chyba – někdo se pokouší sofistikovaně měřit a "průměrovat" škálování CF a SLI a že to blbě škáluje jenom kvůli tomu, že to nestíhá procesor, nikoho netankuje. I v tomto testu jsou v podstatě relevantní jen testy ve 4K, a ještě ne všechny.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mě to teda dost zaráží, čekal
Adams Adams https://diit.cz/profil/adams
15. 7. 2015 - 17:34https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuseMě to teda dost zaráží, čekal bych, že se s výkonnější GPU částí bude ještě víc projevovat limit na straně CPU, který je u Radeonů podstatně víc znát. Napadá vás nějaké vysvětlení?
edit: ale u spousty věcí je tam zjevně limit na CPU (ten je tam BTW jen na základních taktech, jestli to chápu dobře) a Radeony těží z toho, že mají jako single karta nižší výkon a u dvou karet je ten nárůst potom vyšší a škálování lepší.
To je u testů SLI a CF klasická chyba – někdo se pokouší sofistikovaně měřit a "průměrovat" škálování CF a SLI a že to blbě škáluje jenom kvůli tomu, že to nestíhá procesor, nikoho netankuje. I v tomto testu jsou v podstatě relevantní jen testy ve 4K, a ještě ne všechny.https://diit.cz/clanek/radeon-fury-x-quad-fire/diskuse#comment-803189
+
No.. kdyz se podivam bliz na grafy ultra HD... tak mi prijde, ze cely naskok radeonu vznika v prvni hre (alien isolation asi? blede modra uplne vlevo)... z celeho mam pocit ze si ta korejska redakce naschval pouzila agregovane cisla aby to vypadalo, ze ve vsech hrach ma radeon naskok, pricemz ma jen v jedne... ale to by chtelo videt jednotlive cisla...
I kdyby... pro triple i quad je ta efektivita už tak nízká, že těch pár procent toho bohatýho člověka už netrhne.
Tak proc se na ne nepodivas nez udelas nesmyslnej zaver? (: Fiji v quadcf je rychlejsi v 8 hrach z 12.. bez alien:isolation by stejne byla nejrychlejsi. To je pruser nVidie a jejich povestnejch driveru ze ji ve dvou hrach sli poradne neskaluje nebo jde framerate dolu namisto nahoru a v sesti dalsich skaluje ale hur nez amd.. amd s pridanim kazdy dalsi karty nema nikdy horsi framerate nez bez ni = stabilni vysledky.. se na ten test podivej nez vymyslis konspiracni teorii (:
za todle taky muzou korejci?? (: http://cfile9.uf.tistory.com/image/257A5637559EF3D30D1037
a nebude to spise tim ze vice kartove hrani je Nvidii u zadele (nema to prioritu) a radsi se venuje jinym vecem a finance davaji do jinych projektu ktere maji potencial vydelavat? SLi a CF pro hry a navic se 3-4 kartama zajima asi tak jednoho zakaznika ze 100 tisic, tedy naprosto a totalne okrajovej segment trhu
ostatne i v clanku se pise jako o technologicke zajímavosti, a navic pokud by to chtel nekdo na hry, tak proc kupovat TitanyX kdys lepsi a levnejsi jsou nejake OC verze 980Ti, treba http://diit.cz/clanek/zotac-geforce-gtx-980-ti-amp-extreme-s-1355mhz-gpu...
„vice kartove hrani je Nvidii u zadele“
Že tak najednou? Dlouhá léta tvrdila opak:
http://www.nvidia.com/object/slizone_quadsli.html
http://www.nvidia.com/object/quad_sli_9800gx2_790i.html
http://www.geforce.com/whats-new/guides/how-to-build-a-quad-sli-system#1
velice aktualini odkazy :D
ten prvni jeste z doby kdy Nvidia delala cipsety, druhej vpodstate ze stejne doby a treti je sice novejsi, ale i tak je to doba kdy ty bylo fermi, pritom najit se daj i novejsi a soucasne, ale ty si musi vybrat muzejni ktere se soucasnym stavem totalne nesouvisej a o soucasnem stavu Nvidii vypovidaj naprosto kulove :D
asi jako kdybych sem dal odkaz na recenzi CPU z doby Athlonu X2 a Prescottu a napsal k tomu dovetek, ze AMD ma nejvykonnejsi CPU a Intelu tezce bere vytr z plachet :D
Jde o to co od toho cekas. Dva roky jsem mel SLI z GTX670, takze jsem probiral hodne i zkusenosti ostatnich. Zavery jsou tyto: SLI funguje prakticky vsude, i ve starsich titulech. Pokud nejde od vyroby jako DayZ SA, da se najit funkcni nastaveni. Microstuttering je prakticky neznatelny i pri nizkych fps, koneckoncu prvni FRM vyvinula nvidia.
Oproti tomu CF je podporovane podstatne mene, MS je znatelny i pri vysokych fps (coz potvrzuji mereni frametimes), pokud nemas podporu pro hru od amd, tak to nikde nerozjedes.
Takze bych rozhodne nerekl, ze SLI je nvidii u zadele, prave naopak, nvidia do nej investuje podstatne vic nez amd, asi jako do vseho, a taky je to videt v realne praxi, asi jako u vseho.
EDIT: http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/Sapphire-Radeon-R9-Fury-4GB-...
tady je krasne videt, ze Fury ma priblizne dvojnasobny rozptyl FPS (frame time variance), nez singl karta. Pri dvojnasobnem FPS, kdy by v idealnim pripade nemel byt FTV dvojnasobny, ale polovicni - neprima umera.
Takze skaluje jim to pekne, klukum, ale skuba se to jako zastara :)
tak urcite.. nVidia ma v SLI lepsi frame times ale v letitejch testech z doby pred xdma a framepacing.. prave pcper kterej s merenim frame times zacal - na sestave dodany nVidii - s tim stejne rychle skoncil jakmile Amd prisla s crossfire xdma a frame pacing a vysledky mela lepsi nez nVidia.. proc pak Ryan Shrout z pcper frametimes dlouhy mesice nemeril ?? protoze zverejnuje vysledky pouze tehdy kdyz je ma lepsi nVidia.. kdyz ma lepsi Amd tak frame times v recenzich nezverejnuje ((: fakt objektivni web
Jasneee, vsechno co se nam nehodi je podplaceny, hlavne ze srovnani s nvidi mas o dva clanky niz
http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/AMD-Fury-X-vs-NVIDIA-GTX-980...
Navic to neni nic noveho. Od zacatku se objevovaly obavy, ze xdma zvetsi FTV, protoze PCI-E je asynchronni, narozdil od mustku :)
Teda, kam ty na ta moudra chodiš? Mimochodem, četls vůbec ten článek na pcper?
Frame pacing funguje pořádně leda tak v pár hrách z těch, které se objevují v benchmarcích. U nových her průšvih, u méně populárních her průšvih, u jakýkoliv nestandardních věcí a konfigurací průšvih.
Noveych her prusvih? GTA5, Witcher 3 - SLI prikladna 100% funkce a skalovani.
GTA V je průšvih jak pro CF, tak i pro SLI. Kdyby Witcher 3 měl problémy se SLI, tak to už by byl opravdu konec světa :)
Aspoň v testu na PCPer je problém jinde, tam je stuttering i na jediné kartě (a mně to taky po nějakém patchi začalo trhat při hrabání na disk), jinak třeba ve 4K je tam taky zjevně mezi CF a SLI rozdíl.
Vyšší míra stutteringu na single gpu není problém pouze GTA. Stačí připomenout Alien: Isolation na Radeonech, Witcher 3 na GeForce nebo Dying Light na všech gpu. Pokud ze všech čtyř možností SLI v GTA alespoň nějak škáluje pouze 4K a to jen u double-gpu, pak je trochu odvážné prohlašovat, že SLI tam nemá problém a dávat ho za vzor.
A to jsem jako napsal kde?
Netvrdím, že jsi to někde napsal, jen jsi se přidal k Hnízdovi, který evidentně CF a XDMA viděl pouze z rychlíku. Nevím, proč to tady komplikujete, někdy je lepší SLI, někdy zas CF. V každém případě je to vždy u nových her sázka do loterie a někdy to dobře nefunguje ani na hrách starších. Tak jako tak, AFR inputlag zvyšuje vždy a jestli máš 50 či 150 fps je celkem šumák.
Hele ty GTA-V stutteringu, lidi co si stezovali na trhani pri pohybu kamerou meli zapnuty raw input mysi. Ja to hral s direct input a vsync, a zadny stuttering jsem na SLI nemel, o single gpu nemluve. Co se tyce Witchera3, plati to same - vsync, defaultni windowed mode pro funkcni tripple buffering, a netrhalo se to ani s hairworks.
Ono to chce tu hru znat a hrat ji, ne jenom nadsene papouskovat nesmysly ze steam for. Tak tu laskave zas neblbni lidi svyma vymyslama.
Stuttering kvůli myši se, předpoklám, projevuje jen při pohybu myší, že? A taky by neměl být znát v benchmarku, že? A na těch grafech frametimes z PCPer je to u single GPU co?
http://www.pcper.com/reviews/Graphics-Cards/AMD-Fury-X-vs-NVIDIA-GTX-980...
90% FTV je cca 2ms, coz je vzhledem k nizke absolutni hodnote fps normalni, pri SLI 5ms. Ze tam jsou obcasne vysoke peaky je u streamovanych enginu normalni.
Kde vidis stuttering?
EDIT: http://www.svethardware.cz/recenze-sapphire-radeon-r9-fury-tri-x-oc-4g/4...
nebo treba zde?
V GTA-V zadny problem s SLI neexistuje a neexistoval od day 0. Hral jsem to na SLI ode dne vydani tyden od rana do vecera. Pak mi odesla jedna z mych 670tek, chudera, ale mela uz tri roky a peknych par tisic hodin ve 3D, odhaduju +-4000. Skalovani i fps feeling byly vzorove. Kdyz to srovnam s Watch Lags, tak se mi otvira kudla v kapse.
Frame pacing je vyžehlování frametimes od AMD => CrossFire, ne SLI.
"pokud nemas podporu pro hru od amd, tak to nikde nerozjedes"
Zase blbost... Ale od tebe to neni zadne prekvapeni ze lzes jak novinari na Nove.
Blbost? Takze amd uz ma svuj "nvidia isnpector" a muzes si vytvaret manualne CF profily pro libovolnou aplikaci, menit CF mody, compatibility flagy atd.?
Ja vim jenom o RadeonPro, ktery to neumi.
Když máš ten NV inspector, tak proč tedy nevytvoříš nějaký lepší SLI profil pro Metro?
Nj, na zdroj sem zapomel. Ale abys mel radost, tak sem se podival... a asi si nepochopil co jsem napsal (mozna ne uplne nejlepe napsal...)
Takze: nezpochybnuji ze je Fiji rychlejsi v X z Y her, ani ze je celkove nejrychlejsi, ani ze ma nvidia problem se SLI, atd. Problem je v tom, ze jsou tam dve hry (metro a alien) ve kterych je Fiji rychlejsi o ~100%, a ve zbytku je to -10% az +10%. Z agregovanych udaju ti vyjde ze Fiji je prumerne o ~25% rychlejsi v QHD - coz je pravda. Tim bys ale mohl nabyt dojmu, ze kdyz si koupis jakoukoliv hru a zkusis na multi-Fiji budes to mit o 25% lepci nez s nvidii - to ale pravda neni - u vetsiny her to bude zanedbatelny rozdil, az na par vyjimek kde je opravdu velky rozdil.
Takze muj zaver je, ze ty prumery jsou silne zavadejici, a to se nijak nezmenilo ani kdyz sem se podival na ten zdroj :) (obecne prumer bez STD je takovej udaj o h*vne...)
Taky povazuji za zavadejici nadpis Diit-u - "Radeon Fury X vykazuje nezvykle dobré škálování v CrossFire" - spis bych napsal "Radeon Fury X vykazuje nezvykle dobré škálování v CrossFire V NEKTERYCH HRACH"... ale to je jen muj osobni nazor.
Odkaz na původní recenzi obsahující všechny dílčí grafy je uveden dole ve článku ve zdrojích.
Jo, dekuji.
U každého článku o crossfire/sli by mělo být červeným písmem napsáno následující varování:
POZOR! To, že crossfire/sli má o X % větší výkon než jednočipové řešení, neznamená, že subjektivní pocit z hraní bude lepší. V závislosti od výrobce/verze ovladače/hry bude herní zážitek pro X z rozmení 15-50 % ve výsledku HORŠÍ vlivem stutteringu a většího lagu.
Jistě potvrdí každý majitel takového řešení...
Ne.
Blbost... Az budes ten majitel tak neco takovyho pis...
Muzu mluvit z vlastni zkusenosti jen o SLI, a objektivne rikam ze to co pises je blbost zalozena na poverach. Mam v tom par tisic hodin v arme, par set v BF, o singleplayeru nemluve. Je to normalne pouzitelne, a pokud nejsi progamer, nejaky lag nezaznamenas. V tomhle se neshodneme se Zenithem, btw.
Maximalne muzes rict, ze multigpu neni urcite 100% podporovane, a zcela jiste to neni BFU friendly bezudrzbova technologie.
Ale ano, tohle je naprostá pravda. Dokud to bude AFR rendering tak tento problém tu vždy ve větší či menší míře bude. 50fps 1 karty s 50fps dosaženejma SLI či CF se obvykle vůbec nedá srovnávat (v neprospěch multiGPU. Sám bych chtěl vidět použitelnost takového TRI/Quad-crossfire v praxi když i dual bejvá bitva. SLI je na tom o drobátko lépe ale ne výrazně lépe.
Stále platí že co si nezahraješ s jednou kartou tak tam ti více nepomůže. Stoupně průměrné FPS to ano, ale reálné hraní na tom bejvá děs běs. Chtěl bych ty Radeony vidět s framepacingem hlavně v hrách a nastaveních co jim nesednou (ala ty kde jsou stěží na půl cesty mezi 980TI a 980).
Tak sláva, konečně je Fury v něčem lepší! ;)
Mě to teda dost zaráží, čekal bych, že se s výkonnější GPU částí bude ještě víc projevovat limit na straně CPU, který je u Radeonů podstatně víc znát. Napadá vás nějaké vysvětlení?
edit: ale u spousty věcí je tam zjevně limit na CPU (ten je tam BTW jen na základních taktech, jestli to chápu dobře) a Radeony těží z toho, že mají jako single karta nižší výkon a u dvou karet je ten nárůst potom vyšší a škálování lepší.
To je u testů SLI a CF klasická chyba – někdo se pokouší sofistikovaně měřit a "průměrovat" škálování CF a SLI a že to blbě škáluje jenom kvůli tomu, že to nestíhá procesor, nikoho netankuje. I v tomto testu jsou v podstatě relevantní jen testy ve 4K, a ještě ne všechny.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.