Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Raytracing: záleží, co na to Microsoft

a co to vlastne je omg ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Raytracing je metoda vykreslování při níž se sledují paprsky ze zdrojů světla. Hlavními rysy výsledného obrazu jsou realistické odrazy a ostré stíny. Více viz http://cs.wikibooks.org/wiki/Raytracing

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

... a priserna vypocetni narocnost.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby to bylo podle Billa, tak bychom zůstali u 640kB ramky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hlavní problém raytracingu je jeho složitost - a tím nemyslím základní algoritmus, ale stovky různých postupů, které ho urychlují... a něco takového se jen velmi obtížně standardizuje. Takže se dá očekávat, že první krok budou muset udělat výrobci hardwaru - a teprve až bude zřejmé co jejich hardware umí, teprve pak je možné RT včlenit do DirectX.
Osobně bych to nečekal dřív jak za 4 roky...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

jano11: IMHO LOL

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

já se bojim jestli se toho vůbec někdy v dohledný době dočkáme. Současný grafiky a hry na to nejsou dělaný a když uděláte grafiku která umí raytracing tak ta zase nespustí starý hry. Jediná možnost je podle mě mit na čipu klasickou(starou) část a část která umí raytracing. ale to bude zase drahý jak pes. :( Takže se asi budou nVidia i ATI zuby nehty držet starýho osvědčenýho způsobu. A Intel s tim sám neprorazí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hernom svete oba na WINDOWSE (a xbox). Vsade inde je openGL a jeho variacie, ci kopie. Vratane PSP, nDS, PS3, Wii. A kedze ostatne platformy maju DALEKO viac predanych hier ako windows, tak je to pekne ZAVADZAJUCE

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> kerala : kdyby to podle Billa neByllo, tak bychom predevsim zustali u salovych monster IBM, variantne mozna s nejakymi skrinkami Apple postavenymi na 68x platforme, za cenu tak lehce ojeteho auta. Samozrejme s Apple plne regulovanym trhem, kde spolu sice vsechno spolupracuje, ale nabidka je uzoucka :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-pao- co to placas za nesmysly??? Pokus o flame? Kdyz uz, tak si zkus vzpomenout na dobu, kdy zacinaly pocitace. Zdaleka to nebyl jen MS a Apple. Takze i kdyby tva poznamka mela nejaky realny zaklad, tak co by bylo je ve hvezdach. Vubec bych se nedivil, kdyby se v takovem pripade pouzival system Amigy, nebo treba BeOS...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

á propos Amiga a ?trejsování? - vzpomínám na ty časy, kdy se večer udělala scéna, přes noc se to nechalo počítat a ráno se člověk kochal tim výsledkem... :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hernajs, místo těch otazníků tam měly být uvozovky...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kafi - Jojo, jednou jsem si takle udelal jizdu na horske draze, pocitala to tri dny a pak jsem to nemel jak ulozit, nebot se mi to neveslo na disketu :-D To byly casy....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Urcite kazdy Amigista pamata na candle scenu zo softu Real3d.
http://de4.aminet.net/pix/real3/candle_scene.png

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mňa by zaujímalo, či bude mať to DX11 už podporu SM5.0, lebo sa mi zatiaľ nechce kupovať nový PC. Tá moja s podporou ešte historického SM2.0 mi zatiaľ celkom stačí ;-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

-pao-: Kdyby Billa nebylo, tak bychom s nejvetsi pravdepodobnosti misto DOSu pouzivali CP/M-86, mozna pozdeji prejmenovany na DR-DOS z marketingovych duvodu (tj. aby se uzivatele nemuseli ucit tak slozite jmeno), a pote presli misto windows na OS/2, pokud by Digital Research nevymyslel neco jineho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kakadu: Real3D byl dobrý až v posledních verzích, daleko lepší byly Imagine a hlavně LightWave

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.