Jedna poznamka spis k mistnim diskutujicim. Ti (nekteri) si nezahraji ani na fullHD. Ono kdyz potrebujete 144FPS na tech vasich super hernich monitorech, jak nekteri tvrdili, ze na 60Hz = 60FPS se neda hrat, tak si ani na takoveto karte moc nezahrajete. Smula.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Perfektni recenze, dekuju.
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
29. 11. 2019 - 10:59https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskusePerfektni recenze, dekuju.
Jedna poznamka spis k mistnim diskutujicim. Ti (nekteri) si nezahraji ani na fullHD. Ono kdyz potrebujete 144FPS na tech vasich super hernich monitorech, jak nekteri tvrdili, ze na 60Hz = 60FPS se neda hrat, tak si ani na takoveto karte moc nezahrajete. Smula.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277001
+
Další ztrapnění Redmarxi ? Žádných 144fps na těch 144Hz nepotřebujeme, protože s G-Sync nebo Freesync se synchronizují snímky co dodá grafika s monitorem, takže to co pošle, monitor zobrazí. A zde se dostáváš opět do pravěku ty se svým nesmyslným 60Hz monitorem ke grafice GTX 1080. To že jsi takový monitor koupil před dvěma roky z tebe dělá ještě většího amatéra, protože 144Hz monitory jsou již delší dobu za pohodové peníze. Když už chceš do někoho kopnout, tak se nejdříve zamysli, aby z toho nebyl trapas.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Další ztrapnění Redmarxi ?
Tomason https://diit.cz/profil/tomas-zeleny
29. 11. 2019 - 13:23https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseDalší ztrapnění Redmarxi ? Žádných 144fps na těch 144Hz nepotřebujeme, protože s G-Sync nebo Freesync se synchronizují snímky co dodá grafika s monitorem, takže to co pošle, monitor zobrazí. A zde se dostáváš opět do pravěku ty se svým nesmyslným 60Hz monitorem ke grafice GTX 1080. To že jsi takový monitor koupil před dvěma roky z tebe dělá ještě většího amatéra, protože 144Hz monitory jsou již delší dobu za pohodové peníze. Když už chceš do někoho kopnout, tak se nejdříve zamysli, aby z toho nebyl trapas.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277035
+
V minule diskuzi jsem ti napsal co mam za monitor a vyzval te, at se pochlubis taky, radeji jsi uz nereagoval, takze asi tak k tvym kecum.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
V minule diskuzi jsem ti
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
29. 11. 2019 - 14:33https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseV minule diskuzi jsem ti napsal co mam za monitor a vyzval te, at se pochlubis taky, radeji jsi uz nereagoval, takze asi tak k tvym kecum.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277059
+
Videl, ze mam 32" 2560x1440 10bit a radeji neodpovi. Bohuzel monitory techto parametru v dobe koupe s FreeSyncem nebyly. Dnes bych teoreticky sel radeji do 32" 3840x2160 10bit FreeSync, ale takovych monitoru je taky minimum a dost to stoji. Kdyz uz monitor mam a solidni, tak samozrejme menit nebudu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nic, presne jak jsem si
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
30. 11. 2019 - 12:46https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseNic, presne jak jsem si myslel.
Videl, ze mam 32" 2560x1440 10bit a radeji neodpovi. Bohuzel monitory techto parametru v dobe koupe s FreeSyncem nebyly. Dnes bych teoreticky sel radeji do 32" 3840x2160 10bit FreeSync, ale takovych monitoru je taky minimum a dost to stoji. Kdyz uz monitor mam a solidni, tak samozrejme menit nebudu.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277154
+
1440px na 32" docela bída, to je tak pro 27". Už těch 1600px na 30" je tak na hraně. Ideál pro >30" bych já osobně viděl na 2160px ideálně 2880px. Těch 1440px u 32" je jak koupit si Rapida protože chci Oktavku, ale jsem drzgresle... ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
1440px na 32" docela bída, to
Kazaxx https://diit.cz/profil/david-k
30. 11. 2019 - 22:39https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse1440px na 32" docela bída, to je tak pro 27". Už těch 1600px na 30" je tak na hraně. Ideál pro >30" bych já osobně viděl na 2160px ideálně 2880px. Těch 1440px u 32" je jak koupit si Rapida protože chci Oktavku, ale jsem drzgresle... ;-)
https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277177
+
4K nebo-li 2160p nema valny smysl do nejakych 55". Nikdo se nebude koukat do velkeho monitoru z 30 cm a jak se prodluzuje vzdalenost od monitoru, snizuje se i nutnost velkeho rozliseni. Ja jsem od monitoru nejakych 50-60 cm a rozhodne zadne body nevidim, to bych musel hlavu nadklanet nad stul nad klavesnici, abych tam neco videl. :-)
Samozrejme take je to neco jineho u mladeho zdravim kipiciho cloveka s perfektnim zrakem (ze takovych dnes uz moc neni) a neco jineho je to uz u starsiho cloveka jako jsem ja a to mam stale zrak docela dobry a bryle nemusim nosit.
Take je to neco jineho u textu a u pohybliveho obrazu jako mas u her. Vem si, ze ja obcas hraju i na 42" TV (typicky hry vyzadujici gamepad) a tu mam jen fullHD teda 1080p a obraz je paradni a bez viditelnych bodu, jenze od TV sedim tak metr a pul az dva metry, takze je logicke, ze to videt neni. Casem ale urcite planuju az stara TV odejde, ze pujdu do 55" uz na 4K rozliseni, taky tou dobou uz snad budu mit grafiku, ktera to v pohode da.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
4K nebo-li 2160p nema valny
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
30. 11. 2019 - 23:25https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse4K nebo-li 2160p nema valny smysl do nejakych 55". Nikdo se nebude koukat do velkeho monitoru z 30 cm a jak se prodluzuje vzdalenost od monitoru, snizuje se i nutnost velkeho rozliseni. Ja jsem od monitoru nejakych 50-60 cm a rozhodne zadne body nevidim, to bych musel hlavu nadklanet nad stul nad klavesnici, abych tam neco videl. :-)
Samozrejme take je to neco jineho u mladeho zdravim kipiciho cloveka s perfektnim zrakem (ze takovych dnes uz moc neni) a neco jineho je to uz u starsiho cloveka jako jsem ja a to mam stale zrak docela dobry a bryle nemusim nosit.
Take je to neco jineho u textu a u pohybliveho obrazu jako mas u her. Vem si, ze ja obcas hraju i na 42" TV (typicky hry vyzadujici gamepad) a tu mam jen fullHD teda 1080p a obraz je paradni a bez viditelnych bodu, jenze od TV sedim tak metr a pul az dva metry, takze je logicke, ze to videt neni. Casem ale urcite planuju az stara TV odejde, ze pujdu do 55" uz na 4K rozliseni, taky tou dobou uz snad budu mit grafiku, ktera to v pohode da.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277178
+
Já ale nemluvím o bodech co vidíš, ale objemu dat co tam nacpes. Proto profesionální monitory jsou často v 16:10 a strašně málo v 16:9.
O profesionálních píšu kvůli tvim 10 bitum. Na herním stačí bohatě i 6+2 a plných 8 je luxus. 10 bit (byť 8+2) je overkill. Tak často se na oblohu ve hrach nekoukáš, aby jsi ty pruhy zaregistroval. Plných 10 bit (často s lut) je vhodný tak pro kalibraci pro monitor na grafiku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Já ale nemluvím o bodech co
Kazaxx https://diit.cz/profil/david-k
1. 12. 2019 - 08:10https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseJá ale nemluvím o bodech co vidíš, ale objemu dat co tam nacpes. Proto profesionální monitory jsou často v 16:10 a strašně málo v 16:9.
O profesionálních píšu kvůli tvim 10 bitum. Na herním stačí bohatě i 6+2 a plných 8 je luxus. 10 bit (byť 8+2) je overkill. Tak často se na oblohu ve hrach nekoukáš, aby jsi ty pruhy zaregistroval. Plných 10 bit (často s lut) je vhodný tak pro kalibraci pro monitor na grafiku. https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277180
+
Ano, to mas pravdu. Nesouhlasim jen v jedne veci "Na herním stačí bohatě i 6+2", nestaci! Vzdycky by mel byt monitor skutecny 8bit, jinak je to hnus.
Muj monitor je domaci, s grafikou pracuji jen co by amater, hledal jsem teda kompromis, aby se v tom dalo delat ale bylo to i na hry atd.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ano, to mas pravdu.
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
1. 12. 2019 - 08:23https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseAno, to mas pravdu. Nesouhlasim jen v jedne veci "Na herním stačí bohatě i 6+2", nestaci! Vzdycky by mel byt monitor skutecny 8bit, jinak je to hnus.
Muj monitor je domaci, s grafikou pracuji jen co by amater, hledal jsem teda kompromis, aby se v tom dalo delat ale bylo to i na hry atd.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277181
+
No nevím, ale asi 90 % hernich monitorů je 6+2. A ty co tvrdí že jsou 10 bit, ty jsou ve skutečnosti jen 8+2. Každý panel se dá na netu dohledat. Zas tolik výrobců není.
Každopádně říct že 6+2 je hnus... Zeptejte se těch 90 % uživatelů. Osobně mám na herním počítači pls od Samsung taky s 6+2, protože můj starý 16ms 14 bit(lut) na online fps fakt není. A za mě pohoda. Na hry pohoda.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No nevím, ale asi 90 %
Kazaxx https://diit.cz/profil/david-k
1. 12. 2019 - 08:54https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseNo nevím, ale asi 90 % hernich monitorů je 6+2. A ty co tvrdí že jsou 10 bit, ty jsou ve skutečnosti jen 8+2. Každý panel se dá na netu dohledat. Zas tolik výrobců není.
Každopádně říct že 6+2 je hnus... Zeptejte se těch 90 % uživatelů. Osobně mám na herním počítači pls od Samsung taky s 6+2, protože můj starý 16ms 14 bit(lut) na online fps fakt není. A za mě pohoda. Na hry pohoda. https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277182
+
Tak to mam asi hodne dobre oci, kdyz to vidim, jak je to spatne. Ale to je proste individualni, kazdy to muzeme videt jinak.
Co lag, ten te u online FPS netrapi? To prepocitavani FRC si preci bere taky urcitou rezii.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak to mam asi hodne dobre
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
1. 12. 2019 - 11:39https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseTak to mam asi hodne dobre oci, kdyz to vidim, jak je to spatne. Ale to je proste individualni, kazdy to muzeme videt jinak.
Co lag, ten te u online FPS netrapi? To prepocitavani FRC si preci bere taky urcitou rezii.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277192
+
Myslíš těch 0,0000247 s? Jo, je to trochu blbý. Občas mě to trápí, ale tak nejsem žádná lama, takze umím předvídat.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Myslíš těch 0,0000247 s? Jo,
Kazaxx https://diit.cz/profil/david-k
1. 12. 2019 - 13:18https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseMyslíš těch 0,0000247 s? Jo, je to trochu blbý. Občas mě to trápí, ale tak nejsem žádná lama, takze umím předvídat. https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277196
+
Tak ono víceméně stačí snížit detaily a nemyslím si, že každý potřebuje 144 Hz. Kdybych si měl vybrat mezi fixním 60 Hz monitorem nebo monitorem co umí Freesync v rozsahu třeba 50-144 Hz, určtitě beru ten světším rozsahem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak ono víceméně stačí snížit
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
2. 12. 2019 - 19:01https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseTak ono víceméně stačí snížit detaily a nemyslím si, že každý potřebuje 144 Hz. Kdybych si měl vybrat mezi fixním 60 Hz monitorem nebo monitorem co umí Freesync v rozsahu třeba 50-144 Hz, určtitě beru ten světším rozsahem.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277347
+
Opravdu na těch kartách GTA běží 12 FPS? To je naprosto nepoužitelné.
Možná místo minimálních FPS, které mohou být způsobeny například na začátku při prvním loadu scény a pak být klidně hodiny výrazně výše.
Bylo by dobré začít používat 1% low, případně 0.1% low. Tyhle hodnoty jsou daleko více vypovídající o tom, kam běžně bude při hraní výkon padat. Čistě low FPS už nikdo kloudný nepoužívá.
Stejně maximální FPS, ty jsou prosím pěkně k čemu? Co si z toho člověk má vzít za informaci, že 1x za hodinu to na sekundu skočí tak vysoko když se podívá na vymalované nebe?
I ten průměr je de facto nic neříkající, ale tehnle ještě lidi řeší, max. a min. v absolutní hodnotě nikoli.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Opravdu na těch kartách GTA
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
29. 11. 2019 - 11:06https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseOpravdu na těch kartách GTA běží 12 FPS? To je naprosto nepoužitelné.
Možná místo minimálních FPS, které mohou být způsobeny například na začátku při prvním loadu scény a pak být klidně hodiny výrazně výše.
Bylo by dobré začít používat 1% low, případně 0.1% low. Tyhle hodnoty jsou daleko více vypovídající o tom, kam běžně bude při hraní výkon padat. Čistě low FPS už nikdo kloudný nepoužívá.
Stejně maximální FPS, ty jsou prosím pěkně k čemu? Co si z toho člověk má vzít za informaci, že 1x za hodinu to na sekundu skočí tak vysoko když se podívá na vymalované nebe?
I ten průměr je de facto nic neříkající, ale tehnle ještě lidi řeší, max. a min. v absolutní hodnotě nikoli.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277003
+
To co se používá si zas tolik vybírat nemůžeš. Pokud má například nějaká hra zabudovaný test mód a ten ti prostě hodí nějaký výsledek tak máš to co máš. Ano teoreticky můžeš používat jen to co hází logičtější a použitelnější výsledky, ale to zas třeba neobsáhneš několik druhů her a herních enginů kde se ty karty chovají různě a pak by ten výsledek byl vlastně ještě méně říkající.
OT: no vida stříbrňák na světě a pak že je to tady jen pro AMD fans :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To co se používá si zas tolik
krakora https://diit.cz/profil/krakora
29. 11. 2019 - 13:50https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseTo co se používá si zas tolik vybírat nemůžeš. Pokud má například nějaká hra zabudovaný test mód a ten ti prostě hodí nějaký výsledek tak máš to co máš. Ano teoreticky můžeš používat jen to co hází logičtější a použitelnější výsledky, ale to zas třeba neobsáhneš několik druhů her a herních enginů kde se ty karty chovají různě a pak by ten výsledek byl vlastně ještě méně říkající.
OT: no vida stříbrňák na světě a pak že je to tady jen pro AMD fans :-Dhttps://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277045
+
No ale ať má hra benchmark nebo ne, tak to otestovat jde. Třeba fraps nebo afterburner umí ty 1% a 0.1% low měřit, stejně tak umí ukládat jednotlivé frametimes = lze si ty hodnoty spočítat, lze si udělat graf s průběhem. Je to stejné pro jakoukoli hru. Tedy co vím, tak problém byl u Destiny 2, která se těm měřičům FPS agresivně brání protože to považuje za potenciální cheatovací program.
Než uvádět nic neříkající čísla, což ty absolutně nejnižší a nejvyšší FPS, tak neuvádět žádné a mít tam jen průměr.
Mám za to že právě ta metodika 1%/0.1% low se uchytila už před pár lety, takhle se dívám na recenzi která je svým způsobem generátor náhodných čísel, navíc pokud bych dle toho chtěl určovat jak ty grafiky v daných hrách skutečně běží
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No ale ať má hra benchmark
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
29. 11. 2019 - 18:07https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseNo ale ať má hra benchmark nebo ne, tak to otestovat jde. Třeba fraps nebo afterburner umí ty 1% a 0.1% low měřit, stejně tak umí ukládat jednotlivé frametimes = lze si ty hodnoty spočítat, lze si udělat graf s průběhem. Je to stejné pro jakoukoli hru. Tedy co vím, tak problém byl u Destiny 2, která se těm měřičům FPS agresivně brání protože to považuje za potenciální cheatovací program.
Než uvádět nic neříkající čísla, což ty absolutně nejnižší a nejvyšší FPS, tak neuvádět žádné a mít tam jen průměr.
Mám za to že právě ta metodika 1%/0.1% low se uchytila už před pár lety, takhle se dívám na recenzi která je svým způsobem generátor náhodných čísel, navíc pokud bych dle toho chtěl určovat jak ty grafiky v daných hrách skutečně běžíhttps://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277092
+
Grand Theft Auto V – Ultra – 2x MSAA – 1920x1080 – DirectX 11 - 2015
Přesně tohle jsem se chtěl zeptat už dávno. Čím to je, že jsou ta minima tak nemocná, u všech ostatních her je to ok. Nějakej odbornej názor (nehrál jsem to)? Není ta mapa rozsekaná na sektory a při pohybu z oblasti do oblasti se textury/vše dotahuje z RAM (citlivost na rychlou VRAM)? Nic jinýho mě nenapadá (předpokládám, že testuješ nějakej offline režim).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Grand Theft Auto V – Ultra –
Hrdina https://diit.cz/profil/david-baranek
29. 11. 2019 - 16:38https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseGrand Theft Auto V – Ultra – 2x MSAA – 1920x1080 – DirectX 11 - 2015
Přesně tohle jsem se chtěl zeptat už dávno. Čím to je, že jsou ta minima tak nemocná, u všech ostatních her je to ok. Nějakej odbornej názor (nehrál jsem to)? Není ta mapa rozsekaná na sektory a při pohybu z oblasti do oblasti se textury/vše dotahuje z RAM (citlivost na rychlou VRAM)? Nic jinýho mě nenapadá (předpokládám, že testuješ nějakej offline režim).https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277084
+
Ony ty minima mohou být třeba tím že prvních pár framů na začátku scény má dlouhé frametimes protože si engine ještě něco natahuje a čeká. Pak už hra může běžet naprosto v pohodě.
Proto taky bude lepší uvádět ty 1% nebo 0.1% low. Což je dané procento nejpomalejších snímků po dobu běhu testu, a je to zprůměrované. Jsou typicky snadno replikovatené protože nejde o ojedinělý pokles, který hráč nemusí ani postřehnout, kdežto 1% low už asi rozpozná protože se to děje pravidelně
0.1% low jsou takové ty propady technického charakteru, třeba to úvodní načítání.
1.0% low josu třeba nějaké krátké náročnější scény.
Osobně při recenzích koukám primárně právě na to 1.0% low
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ony ty minima mohou být třeba
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
29. 11. 2019 - 18:00https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseOny ty minima mohou být třeba tím že prvních pár framů na začátku scény má dlouhé frametimes protože si engine ještě něco natahuje a čeká. Pak už hra může běžet naprosto v pohodě.
Proto taky bude lepší uvádět ty 1% nebo 0.1% low. Což je dané procento nejpomalejších snímků po dobu běhu testu, a je to zprůměrované. Jsou typicky snadno replikovatené protože nejde o ojedinělý pokles, který hráč nemusí ani postřehnout, kdežto 1% low už asi rozpozná protože se to děje pravidelně
0.1% low jsou takové ty propady technického charakteru, třeba to úvodní načítání.
1.0% low josu třeba nějaké krátké náročnější scény.
Osobně při recenzích koukám primárně právě na to 1.0% lowhttps://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277091
+
Chybou rad GTX 1650 a 1660 je ze jich je jak nasrano a pak se v tom ani svine nevyzna, jak autor sam poznamenal tahle konkretni karta primo kanabilizuje drahsi GTX 1660 Ti, pak nevim jaky smysl vubec melo jeji vydani, proste debilni tradice ala NVIDIA, i GTX 1060 mela 5 modelu, posledni s GDDR5X coz byla nejzbytecnejsi karta vubec, nenormalne kuli pouzitym pametem prodrazena a ve vysledku mela par % navrch. Rozhodne tu chybi konkurence ze staje RX 5600, tez neco jako GTX 1330 NVIDIA neplanuje?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Chybou rad GTX 1650 a 1660 je
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
29. 11. 2019 - 13:52https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseChybou rad GTX 1650 a 1660 je ze jich je jak nasrano a pak se v tom ani svine nevyzna, jak autor sam poznamenal tahle konkretni karta primo kanabilizuje drahsi GTX 1660 Ti, pak nevim jaky smysl vubec melo jeji vydani, proste debilni tradice ala NVIDIA, i GTX 1060 mela 5 modelu, posledni s GDDR5X coz byla nejzbytecnejsi karta vubec, nenormalne kuli pouzitym pametem prodrazena a ve vysledku mela par % navrch. Rozhodne tu chybi konkurence ze staje RX 5600, tez neco jako GTX 1330 NVIDIA neplanuje? https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277046
+
Pokud je lepší cena za vyšší výkon, tak to má vždy smysl. Jinak není pravda že by ta karta nahradila 1660Ti. V některých hrách na ní ztrácí hodně, jinde se na ní dotahuje, to je celé.
A je zajímavé, že přeznačování a zvedání spotřeby plus pár procent výkonu ti u Polaris nevadí. RX 480/580/590 - pořád stejná karta.. U tebe jde vždy o hate na Nvidia nebo Intel.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Pokud je něco levnější a má
Tomason https://diit.cz/profil/tomas-zeleny
29. 11. 2019 - 14:24https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskusePokud je lepší cena za vyšší výkon, tak to má vždy smysl. Jinak není pravda že by ta karta nahradila 1660Ti. V některých hrách na ní ztrácí hodně, jinde se na ní dotahuje, to je celé.
A je zajímavé, že přeznačování a zvedání spotřeby plus pár procent výkonu ti u Polaris nevadí. RX 480/580/590 - pořád stejná karta.. U tebe jde vždy o hate na Nvidia nebo Intel.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277051
+
Až na to že RX 590 je na jiné litografii než rx480/580, ale jinak dobrý ;)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Až na to že RX 590 je na jiné
SudetChobot https://diit.cz/profil/salam-aveku
29. 11. 2019 - 16:54https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseAž na to že RX 590 je na jiné litografii než rx480/580, ale jinak dobrý ;)https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277087
+
Ale zákazníkovi je tohle ukradené, ten jde do krámu a chce kartu co mu psoytne kýžený výkon pro kýženou hru, jaká litografije, jaké takty, jaké teploty... to řeší frikulíní a nadšenci, ne normální lidi. Ti se ptají v ideálním případě ve stylu "Poběží na tom hra X při Y detailech na Z rozlišení v XYZ FPS?", Ano? beru, Ne, co tam máte dál..
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Ale zákazníkovi je tohle
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
29. 11. 2019 - 18:12https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseAle zákazníkovi je tohle ukradené, ten jde do krámu a chce kartu co mu psoytne kýžený výkon pro kýženou hru, jaká litografije, jaké takty, jaké teploty... to řeší frikulíní a nadšenci, ne normální lidi. Ti se ptají v ideálním případě ve stylu "Poběží na tom hra X při Y detailech na Z rozlišení v XYZ FPS?", Ano? beru, Ne, co tam máte dál..https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277096
+
Hele ty mlč a šoupej nohama u svého slavného simulátoru. Neptám se na žádný zákazníky, ale reaguji na koment nademnou, který je lež.
A že těch plebs lidí, kteří se o tyhle věci zajímají na tomhle webu, je jak šafránu co?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hele ty mlč a šoupej nohama u
SudetChobot https://diit.cz/profil/salam-aveku
30. 11. 2019 - 00:52https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseHele ty mlč a šoupej nohama u svého slavného simulátoru. Neptám se na žádný zákazníky, ale reaguji na koment nademnou, který je lež.
A že těch plebs lidí, kteří se o tyhle věci zajímají na tomhle webu, je jak šafránu co?
https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277123
+
To jer stejné i u konkurence. Člověk si říká proč tu má RX470, 480, 570, 580 a 590, když je mezi nejslabší a nejsilnější asi 20% rozdílu výkonu
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
To jer stejné i u konkurence.
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
29. 11. 2019 - 18:09https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseTo jer stejné i u konkurence. Člověk si říká proč tu má RX470, 480, 570, 580 a 590, když je mezi nejslabší a nejsilnější asi 20% rozdílu výkonuhttps://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277093
+
Protože trh funguje i bez tvojí existence a blbých keců :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Protože trh funguje i bez
SudetChobot https://diit.cz/profil/salam-aveku
30. 11. 2019 - 01:08https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseProtože trh funguje i bez tvojí existence a blbých keců :)https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277126
+
30. 11. 2019 - 10:15https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseA u NVIDIE trh nefunguje?https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277144
+
Ale RX 470/480 se už nevyrábí a neprodávají, jinak ano, ta segmentace má nějaký smysl, nicméně RX 570 s 8GB VRAM mi přijdou krapet zbytečné.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ale RX 470/480 se už nevyrábí
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
2. 12. 2019 - 19:05https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseAle RX 470/480 se už nevyrábí a neprodávají, jinak ano, ta segmentace má nějaký smysl, nicméně RX 570 s 8GB VRAM mi přijdou krapet zbytečné.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277349
+
Dovolím si nesouhlasit. Máš 1650 a 1650 Super, dále 1660, 1660 Super a 1660 Ti, přičemž si osobně myslím, že Super časem nahradí tu Ti. U 1060 se u nás reálně prodávaly tuším tři modely - 3G, 6G a 6G s rychlejšími paměťmi? Takže jak nasr... určitě ne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dovolím si nesouhlasit. Máš
mike https://diit.cz/profil/mike
2. 12. 2019 - 10:50https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseDovolím si nesouhlasit. Máš 1650 a 1650 Super, dále 1660, 1660 Super a 1660 Ti, přičemž si osobně myslím, že Super časem nahradí tu Ti. U 1060 se u nás reálně prodávaly tuším tři modely - 3G, 6G a 6G s rychlejšími paměťmi? Takže jak nasr... určitě ne.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277287
+
A taky existuje v téhle podobě jako Quadro P2000 5GB pro celosvětový trh, jen má power limit 75 Wattů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Existuje i GTX 1060 5GB,
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
2. 12. 2019 - 19:04https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuseExistuje i GTX 1060 5GB, určená pro asijský trh: https://diit.cz/clanek/recenze-maxsun-terminator-gtx-1060-5gb
A taky existuje v téhle podobě jako Quadro P2000 5GB pro celosvětový trh, jen má power limit 75 Wattů.https://diit.cz/clanek/recenze-gigabyte-geforce-gtx-1660-super-gaming-oc-6g/diskuse#comment-1277348
+
Perfektni recenze, dekuju.
Jedna poznamka spis k mistnim diskutujicim. Ti (nekteri) si nezahraji ani na fullHD. Ono kdyz potrebujete 144FPS na tech vasich super hernich monitorech, jak nekteri tvrdili, ze na 60Hz = 60FPS se neda hrat, tak si ani na takoveto karte moc nezahrajete. Smula.
Další ztrapnění Redmarxi ? Žádných 144fps na těch 144Hz nepotřebujeme, protože s G-Sync nebo Freesync se synchronizují snímky co dodá grafika s monitorem, takže to co pošle, monitor zobrazí. A zde se dostáváš opět do pravěku ty se svým nesmyslným 60Hz monitorem ke grafice GTX 1080. To že jsi takový monitor koupil před dvěma roky z tebe dělá ještě většího amatéra, protože 144Hz monitory jsou již delší dobu za pohodové peníze. Když už chceš do někoho kopnout, tak se nejdříve zamysli, aby z toho nebyl trapas.
V minule diskuzi jsem ti napsal co mam za monitor a vyzval te, at se pochlubis taky, radeji jsi uz nereagoval, takze asi tak k tvym kecum.
Nic, presne jak jsem si myslel.
Videl, ze mam 32" 2560x1440 10bit a radeji neodpovi. Bohuzel monitory techto parametru v dobe koupe s FreeSyncem nebyly. Dnes bych teoreticky sel radeji do 32" 3840x2160 10bit FreeSync, ale takovych monitoru je taky minimum a dost to stoji. Kdyz uz monitor mam a solidni, tak samozrejme menit nebudu.
1440px na 32" docela bída, to je tak pro 27". Už těch 1600px na 30" je tak na hraně. Ideál pro >30" bych já osobně viděl na 2160px ideálně 2880px. Těch 1440px u 32" je jak koupit si Rapida protože chci Oktavku, ale jsem drzgresle... ;-)
4K nebo-li 2160p nema valny smysl do nejakych 55". Nikdo se nebude koukat do velkeho monitoru z 30 cm a jak se prodluzuje vzdalenost od monitoru, snizuje se i nutnost velkeho rozliseni. Ja jsem od monitoru nejakych 50-60 cm a rozhodne zadne body nevidim, to bych musel hlavu nadklanet nad stul nad klavesnici, abych tam neco videl. :-)
Samozrejme take je to neco jineho u mladeho zdravim kipiciho cloveka s perfektnim zrakem (ze takovych dnes uz moc neni) a neco jineho je to uz u starsiho cloveka jako jsem ja a to mam stale zrak docela dobry a bryle nemusim nosit.
Take je to neco jineho u textu a u pohybliveho obrazu jako mas u her. Vem si, ze ja obcas hraju i na 42" TV (typicky hry vyzadujici gamepad) a tu mam jen fullHD teda 1080p a obraz je paradni a bez viditelnych bodu, jenze od TV sedim tak metr a pul az dva metry, takze je logicke, ze to videt neni. Casem ale urcite planuju az stara TV odejde, ze pujdu do 55" uz na 4K rozliseni, taky tou dobou uz snad budu mit grafiku, ktera to v pohode da.
Já ale nemluvím o bodech co vidíš, ale objemu dat co tam nacpes. Proto profesionální monitory jsou často v 16:10 a strašně málo v 16:9.
O profesionálních píšu kvůli tvim 10 bitum. Na herním stačí bohatě i 6+2 a plných 8 je luxus. 10 bit (byť 8+2) je overkill. Tak často se na oblohu ve hrach nekoukáš, aby jsi ty pruhy zaregistroval. Plných 10 bit (často s lut) je vhodný tak pro kalibraci pro monitor na grafiku.
Ano, to mas pravdu. Nesouhlasim jen v jedne veci "Na herním stačí bohatě i 6+2", nestaci! Vzdycky by mel byt monitor skutecny 8bit, jinak je to hnus.
Muj monitor je domaci, s grafikou pracuji jen co by amater, hledal jsem teda kompromis, aby se v tom dalo delat ale bylo to i na hry atd.
No nevím, ale asi 90 % hernich monitorů je 6+2. A ty co tvrdí že jsou 10 bit, ty jsou ve skutečnosti jen 8+2. Každý panel se dá na netu dohledat. Zas tolik výrobců není.
Každopádně říct že 6+2 je hnus... Zeptejte se těch 90 % uživatelů. Osobně mám na herním počítači pls od Samsung taky s 6+2, protože můj starý 16ms 14 bit(lut) na online fps fakt není. A za mě pohoda. Na hry pohoda.
Tak to mam asi hodne dobre oci, kdyz to vidim, jak je to spatne. Ale to je proste individualni, kazdy to muzeme videt jinak.
Co lag, ten te u online FPS netrapi? To prepocitavani FRC si preci bere taky urcitou rezii.
Myslíš těch 0,0000247 s? Jo, je to trochu blbý. Občas mě to trápí, ale tak nejsem žádná lama, takze umím předvídat.
Tak ono víceméně stačí snížit detaily a nemyslím si, že každý potřebuje 144 Hz. Kdybych si měl vybrat mezi fixním 60 Hz monitorem nebo monitorem co umí Freesync v rozsahu třeba 50-144 Hz, určtitě beru ten světším rozsahem.
Opravdu na těch kartách GTA běží 12 FPS? To je naprosto nepoužitelné.
Možná místo minimálních FPS, které mohou být způsobeny například na začátku při prvním loadu scény a pak být klidně hodiny výrazně výše.
Bylo by dobré začít používat 1% low, případně 0.1% low. Tyhle hodnoty jsou daleko více vypovídající o tom, kam běžně bude při hraní výkon padat. Čistě low FPS už nikdo kloudný nepoužívá.
Stejně maximální FPS, ty jsou prosím pěkně k čemu? Co si z toho člověk má vzít za informaci, že 1x za hodinu to na sekundu skočí tak vysoko když se podívá na vymalované nebe?
I ten průměr je de facto nic neříkající, ale tehnle ještě lidi řeší, max. a min. v absolutní hodnotě nikoli.
To co se používá si zas tolik vybírat nemůžeš. Pokud má například nějaká hra zabudovaný test mód a ten ti prostě hodí nějaký výsledek tak máš to co máš. Ano teoreticky můžeš používat jen to co hází logičtější a použitelnější výsledky, ale to zas třeba neobsáhneš několik druhů her a herních enginů kde se ty karty chovají různě a pak by ten výsledek byl vlastně ještě méně říkající.
OT: no vida stříbrňák na světě a pak že je to tady jen pro AMD fans :-D
No ale ať má hra benchmark nebo ne, tak to otestovat jde. Třeba fraps nebo afterburner umí ty 1% a 0.1% low měřit, stejně tak umí ukládat jednotlivé frametimes = lze si ty hodnoty spočítat, lze si udělat graf s průběhem. Je to stejné pro jakoukoli hru. Tedy co vím, tak problém byl u Destiny 2, která se těm měřičům FPS agresivně brání protože to považuje za potenciální cheatovací program.
Než uvádět nic neříkající čísla, což ty absolutně nejnižší a nejvyšší FPS, tak neuvádět žádné a mít tam jen průměr.
Mám za to že právě ta metodika 1%/0.1% low se uchytila už před pár lety, takhle se dívám na recenzi která je svým způsobem generátor náhodných čísel, navíc pokud bych dle toho chtěl určovat jak ty grafiky v daných hrách skutečně běží
Grand Theft Auto V – Ultra – 2x MSAA – 1920x1080 – DirectX 11 - 2015
Přesně tohle jsem se chtěl zeptat už dávno. Čím to je, že jsou ta minima tak nemocná, u všech ostatních her je to ok. Nějakej odbornej názor (nehrál jsem to)? Není ta mapa rozsekaná na sektory a při pohybu z oblasti do oblasti se textury/vše dotahuje z RAM (citlivost na rychlou VRAM)? Nic jinýho mě nenapadá (předpokládám, že testuješ nějakej offline režim).
Ony ty minima mohou být třeba tím že prvních pár framů na začátku scény má dlouhé frametimes protože si engine ještě něco natahuje a čeká. Pak už hra může běžet naprosto v pohodě.
Proto taky bude lepší uvádět ty 1% nebo 0.1% low. Což je dané procento nejpomalejších snímků po dobu běhu testu, a je to zprůměrované. Jsou typicky snadno replikovatené protože nejde o ojedinělý pokles, který hráč nemusí ani postřehnout, kdežto 1% low už asi rozpozná protože se to děje pravidelně
0.1% low jsou takové ty propady technického charakteru, třeba to úvodní načítání.
1.0% low josu třeba nějaké krátké náročnější scény.
Osobně při recenzích koukám primárně právě na to 1.0% low
https://open.spotify.com/track/08aGZDTwxGVTUuZPS9W9bu?si=wzQqsWKJSYO9dED...
Chybou rad GTX 1650 a 1660 je ze jich je jak nasrano a pak se v tom ani svine nevyzna, jak autor sam poznamenal tahle konkretni karta primo kanabilizuje drahsi GTX 1660 Ti, pak nevim jaky smysl vubec melo jeji vydani, proste debilni tradice ala NVIDIA, i GTX 1060 mela 5 modelu, posledni s GDDR5X coz byla nejzbytecnejsi karta vubec, nenormalne kuli pouzitym pametem prodrazena a ve vysledku mela par % navrch. Rozhodne tu chybi konkurence ze staje RX 5600, tez neco jako GTX 1330 NVIDIA neplanuje?
Pokud je lepší cena za vyšší výkon, tak to má vždy smysl. Jinak není pravda že by ta karta nahradila 1660Ti. V některých hrách na ní ztrácí hodně, jinde se na ní dotahuje, to je celé.
A je zajímavé, že přeznačování a zvedání spotřeby plus pár procent výkonu ti u Polaris nevadí. RX 480/580/590 - pořád stejná karta.. U tebe jde vždy o hate na Nvidia nebo Intel.
Až na to že RX 590 je na jiné litografii než rx480/580, ale jinak dobrý ;)
Ale zákazníkovi je tohle ukradené, ten jde do krámu a chce kartu co mu psoytne kýžený výkon pro kýženou hru, jaká litografije, jaké takty, jaké teploty... to řeší frikulíní a nadšenci, ne normální lidi. Ti se ptají v ideálním případě ve stylu "Poběží na tom hra X při Y detailech na Z rozlišení v XYZ FPS?", Ano? beru, Ne, co tam máte dál..
Hele ty mlč a šoupej nohama u svého slavného simulátoru. Neptám se na žádný zákazníky, ale reaguji na koment nademnou, který je lež.
A že těch plebs lidí, kteří se o tyhle věci zajímají na tomhle webu, je jak šafránu co?
To jer stejné i u konkurence. Člověk si říká proč tu má RX470, 480, 570, 580 a 590, když je mezi nejslabší a nejsilnější asi 20% rozdílu výkonu
Protože trh funguje i bez tvojí existence a blbých keců :)
A u NVIDIE trh nefunguje?
Ale RX 470/480 se už nevyrábí a neprodávají, jinak ano, ta segmentace má nějaký smysl, nicméně RX 570 s 8GB VRAM mi přijdou krapet zbytečné.
Dovolím si nesouhlasit. Máš 1650 a 1650 Super, dále 1660, 1660 Super a 1660 Ti, přičemž si osobně myslím, že Super časem nahradí tu Ti. U 1060 se u nás reálně prodávaly tuším tři modely - 3G, 6G a 6G s rychlejšími paměťmi? Takže jak nasr... určitě ne.
Existuje i GTX 1060 5GB, určená pro asijský trh: https://diit.cz/clanek/recenze-maxsun-terminator-gtx-1060-5gb
A taky existuje v téhle podobě jako Quadro P2000 5GB pro celosvětový trh, jen má power limit 75 Wattů.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.