To zas vyjde několik řad grafických karet, který budou hrdě hlásat, že to budou jako umět a když si to lidi za těžký peníze jako novinku rychle koupí, tak se zjistí, že to podporujou - teoreticky... no a pak se jako doplní, co tomu jako chybí a konečně vyjdou ty správný karty :-(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tower (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2006 - 06:48https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuseTo zas vyjde několik řad grafických karet, který budou hrdě hlásat, že to budou jako umět a když si to lidi za těžký peníze jako novinku rychle koupí, tak se zjistí, že to podporujou - teoreticky... no a pak se jako doplní, co tomu jako chybí a konečně vyjdou ty správný karty :-(https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuse#comment-267247
+
V prezentaci ATi o DirectX 10 jsou kromě pixel a vertex shaderů i geometric shadery.
Že by to bylo ono, nebo je to něco jiného?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Steven (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2006 - 09:11https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuseV prezentaci ATi o DirectX 10 jsou kromě pixel a vertex shaderů i geometric shadery.
Že by to bylo ono, nebo je to něco jiného?https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuse#comment-267262
+
Dost zavádějící název
Proč ve dvou třetinách mluvíte o Direct3D a pak v závěru teprve o DirectX?
DirectX je množina API starajících od grariky přes zvuk , síťové rozhraní , po periférie. DirectX není je o hrách, ale spíš o multimediálnosti Windows.
Nevím tedy jak koresponduje víc než polovina o Direct3D, s tím že to mělo být obecně o DirectX
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DevOneCz (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2006 - 10:29https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuseDost zavádějící název
Proč ve dvou třetinách mluvíte o Direct3D a pak v závěru teprve o DirectX?
DirectX je množina API starajících od grariky přes zvuk , síťové rozhraní , po periférie. DirectX není je o hrách, ale spíš o multimediálnosti Windows.
Nevím tedy jak koresponduje víc než polovina o Direct3D, s tím že to mělo být obecně o DirectX https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuse#comment-267283
+
DevOneCz, nevim oc ti jde, v podstate jsi si odpovedel sam, Direct3D je podmnozinou DirectX, stejne jako bude jeji podmnozinou (snad) Direct Physics. Direct 3D bylo zrejme pouzito jako srovnani.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
paja666 (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2006 - 11:10https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuseDevOneCz, nevim oc ti jde, v podstate jsi si odpovedel sam, Direct3D je podmnozinou DirectX, stejne jako bude jeji podmnozinou (snad) Direct Physics. Direct 3D bylo zrejme pouzito jako srovnani.https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuse#comment-267295
+
Nemám ani potuchy o čo je tento článok, ale aj tak držím aj ja palce :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nemtudom (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2006 - 14:38https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuseNemám ani potuchy o čo je tento článok, ale aj tak držím aj ja palce :-)https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuse#comment-267352
+
Kdyby radsi Microsoft udelal neco rozumneho a pouzil open source O D E jako zaklad DirectX fyziky ... uzavreny MS only reseni bude zase jen monopolni taktikou (jiste IP kontrola atp) ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dwarden (neověřeno) https://diit.cz
5. 5. 2006 - 21:59https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuseKdyby radsi Microsoft udelal neco rozumneho a pouzil open source O D E jako zaklad DirectX fyziky ... uzavreny MS only reseni bude zase jen monopolni taktikou (jiste IP kontrola atp) ... https://diit.cz/clanek/rozsiri-microsoft-rozhrani-directx-o-podporu-fyziky/diskuse#comment-267547
+
To zas vyjde několik řad grafických karet, který budou hrdě hlásat, že to budou jako umět a když si to lidi za těžký peníze jako novinku rychle koupí, tak se zjistí, že to podporujou - teoreticky... no a pak se jako doplní, co tomu jako chybí a konečně vyjdou ty správný karty :-(
V prezentaci ATi o DirectX 10 jsou kromě pixel a vertex shaderů i geometric shadery.
Že by to bylo ono, nebo je to něco jiného?
Dost zavádějící název
Proč ve dvou třetinách mluvíte o Direct3D a pak v závěru teprve o DirectX?
DirectX je množina API starajících od grariky přes zvuk , síťové rozhraní , po periférie. DirectX není je o hrách, ale spíš o multimediálnosti Windows.
Nevím tedy jak koresponduje víc než polovina o Direct3D, s tím že to mělo být obecně o DirectX
DevOneCz, nevim oc ti jde, v podstate jsi si odpovedel sam, Direct3D je podmnozinou DirectX, stejne jako bude jeji podmnozinou (snad) Direct Physics. Direct 3D bylo zrejme pouzito jako srovnani.
Nemám ani potuchy o čo je tento článok, ale aj tak držím aj ja palce :-)
Kdyby radsi Microsoft udelal neco rozumneho a pouzil open source O D E jako zaklad DirectX fyziky ... uzavreny MS only reseni bude zase jen monopolni taktikou (jiste IP kontrola atp) ...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.