Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Rozšíří Microsoft rozhraní DirectX o podporu fyziky?

To zas vyjde několik řad grafických karet, který budou hrdě hlásat, že to budou jako umět a když si to lidi za těžký peníze jako novinku rychle koupí, tak se zjistí, že to podporujou - teoreticky... no a pak se jako doplní, co tomu jako chybí a konečně vyjdou ty správný karty :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V prezentaci ATi o DirectX 10 jsou kromě pixel a vertex shaderů i geometric shadery.
Že by to bylo ono, nebo je to něco jiného?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dost zavádějící název
Proč ve dvou třetinách mluvíte o Direct3D a pak v závěru teprve o DirectX?

DirectX je množina API starajících od grariky přes zvuk , síťové rozhraní , po periférie. DirectX není je o hrách, ale spíš o multimediálnosti Windows.
Nevím tedy jak koresponduje víc než polovina o Direct3D, s tím že to mělo být obecně o DirectX

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

DevOneCz, nevim oc ti jde, v podstate jsi si odpovedel sam, Direct3D je podmnozinou DirectX, stejne jako bude jeji podmnozinou (snad) Direct Physics. Direct 3D bylo zrejme pouzito jako srovnani.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nemám ani potuchy o čo je tento článok, ale aj tak držím aj ja palce :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby radsi Microsoft udelal neco rozumneho a pouzil open source O D E jako zaklad DirectX fyziky ... uzavreny MS only reseni bude zase jen monopolni taktikou (jiste IP kontrola atp) ... 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.