Osobně jsem to tolik neprocházel, ale jelikož vlastním LE vodníka, tak mě zajímala teplota a hluk. No, vzhledem k velikosti těch pasivů jsou teploty +/- podobné. Z mého pohledu jednoduše, kdo chtěl tichou a studenou vegu, tak vodník byl jasná volba. Otázkou je, co udělá zub času.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Osobně jsem to tolik
Artael https://diit.cz/profil/artael
30. 12. 2017 - 22:00https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseOsobně jsem to tolik neprocházel, ale jelikož vlastním LE vodníka, tak mě zajímala teplota a hluk. No, vzhledem k velikosti těch pasivů jsou teploty +/- podobné. Z mého pohledu jednoduše, kdo chtěl tichou a studenou vegu, tak vodník byl jasná volba. Otázkou je, co udělá zub času.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108357
+
K cenám v dolarech je třeba ještě připočítat DPH. Doporučená cena pro Vegu 64 tedy dle dnešního kurzu není 11000,-, ale cca 13000,-. Opravte si to prosím v článku (i pro Vegu 56). Dále také poměr výkon/spotřeba pro 1080Ti je samozřejmě mnohem lepší, protože žere o dost méně a výkon má větší (reference). V nereferenci žere cca stejně jako referenční Vega 64, ale výkon je už úplně jinde vzhledem k tomu, že výkon nereferenčních RX je téměř stený jako u ref. A to i v nových hrách.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
K cenám v dolarech je třeba
jkiller https://diit.cz/profil/jkiller
30. 12. 2017 - 22:07https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseK cenám v dolarech je třeba ještě připočítat DPH. Doporučená cena pro Vegu 64 tedy dle dnešního kurzu není 11000,-, ale cca 13000,-. Opravte si to prosím v článku (i pro Vegu 56). Dále také poměr výkon/spotřeba pro 1080Ti je samozřejmě mnohem lepší, protože žere o dost méně a výkon má větší (reference). V nereferenci žere cca stejně jako referenční Vega 64, ale výkon je už úplně jinde vzhledem k tomu, že výkon nereferenčních RX je téměř stený jako u ref. A to i v nových hrách.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108360
+
když vidím některé doporučené ceny, tak je jasné že naši se budou snažit o "vysokohorskou přirážku" a ohulí to ke dvacítce. A tam už jsou slušné 1080Ti - za 21 je už hodně pěkná Gainward Phoenix s kvalitním a tichým chlazením, tam už je RX 64 těžce nekonkurenceschopná. Osobně se mi líbí ta gigabytka, ale víc jak 17 bych za ní nedal.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
když vidím některé doporučené
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
31. 12. 2017 - 10:18https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusekdyž vidím některé doporučené ceny, tak je jasné že naši se budou snažit o "vysokohorskou přirážku" a ohulí to ke dvacítce. A tam už jsou slušné 1080Ti - za 21 je už hodně pěkná Gainward Phoenix s kvalitním a tichým chlazením, tam už je RX 64 těžce nekonkurenceschopná. Osobně se mi líbí ta gigabytka, ale víc jak 17 bych za ní nedal.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108387
+
Normálně pravopis nekomentuji, ale opravdu by nebylo lépe psát místo "partneři zvedly" radši "partneřy zvedly"? Když už chcete psát to tvrdé y skoro všude?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Normálně pravopis nekomentuji
Pety https://diit.cz/profil/petyy
31. 12. 2017 - 09:17https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseNormálně pravopis nekomentuji, ale opravdu by nebylo lépe psát místo "partneři zvedly" radši "partneřy zvedly"? Když už chcete psát to tvrdé y skoro všude?https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108381
+
Víceméně souhlasím - náš třináctiletý kluk naseká v podobně dlouhém textu méně, max. stejně chyb, co se i/y týče.
Nadruhou stranu je třeba podotknout, že pod každým článkem je odkaz s popisem "nahlásit chybu".
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Víceméně souhlasím - náš
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
31. 12. 2017 - 10:51https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseVíceméně souhlasím - náš třináctiletý kluk naseká v podobně dlouhém textu méně, max. stejně chyb, co se i/y týče.
Nadruhou stranu je třeba podotknout, že pod každým článkem je odkaz s popisem "nahlásit chybu".https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108393
+
Stalo se toho čeho jsem se obával - jde opět o experimentální čipy stejně jako byly ve Fury X. Takže díky těžařům prodají co vyrobí, ale je tohle alespoň trochu úspěch, použití grafik na nonstop těžbu? Jedině v tom že jsou mezi lidma a mluví se o nich, nebýt těžby tak tiše skončí stejně jako Fury, kdo si na ně dneska vzpomene kromě fanoušků značky?
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Stalo se toho čeho jsem se
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
31. 12. 2017 - 10:05https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseStalo se toho čeho jsem se obával - jde opět o experimentální čipy stejně jako byly ve Fury X. Takže díky těžařům prodají co vyrobí, ale je tohle alespoň trochu úspěch, použití grafik na nonstop těžbu? Jedině v tom že jsou mezi lidma a mluví se o nich, nebýt těžby tak tiše skončí stejně jako Fury, kdo si na ně dneska vzpomene kromě fanoušků značky?https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108384
+
Vaše dedukce má, zdá se, rozpor v samotné konstrukci.
Cituji: "nebýt těžby tak tiše skončí stejně jako Fury"
1. Těžby jest. Kdyby nebyly ryby víme kde.
2. Byly by dostupnější a díky tomu možná i levnější a asi by neskončily v zpomnění, ale právě v herních sestavách.
3. Celkově se jedná o spekulaci, takže proč to tu vlastně rozebírám?
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Vaše dedukce má, zdá se,
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
31. 12. 2017 - 10:49https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseVaše dedukce má, zdá se, rozpor v samotné konstrukci.
Cituji: "nebýt těžby tak tiše skončí stejně jako Fury"
1. Těžby jest. Kdyby nebyly ryby víme kde.
2. Byly by dostupnější a díky tomu možná i levnější a asi by neskončily v zpomnění, ale právě v herních sestavách.
3. Celkově se jedná o spekulaci, takže proč to tu vlastně rozebírám?https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108390
+
spekulace stojí na faktech předchozí řady tedy Fury kde byly zrovna tak dva modely co stály mimo hlavní řadu, stejně tak se pyšnili super-hyper featurami, také HBM ale díky nevyrovnanému výkonu a nízké efektivitě se na ně rychle zapomělo. Vega je to samé v bledě modrém, ba ještě hůř kvůli tomu protahování vydání. Jediná změna proti předchozí situaci je kryptotěžba. S cenou 13Kk za 56 a 15 za rx 64 neref by to mohla být zajímavá volba, jenže pak jsou tu proti 1070/80 tragické provozní vlastnosti. Ty tři osmipiny u Sapphire působí hrůzostrašně. Ty čipy výkon mají o tom žádná, celé GCN je založené výpočetně, jenže hry to nevyužívají nebo strašně maličko.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
spekulace stojí na faktech
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
31. 12. 2017 - 11:13https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusespekulace stojí na faktech předchozí řady tedy Fury kde byly zrovna tak dva modely co stály mimo hlavní řadu, stejně tak se pyšnili super-hyper featurami, také HBM ale díky nevyrovnanému výkonu a nízké efektivitě se na ně rychle zapomělo. Vega je to samé v bledě modrém, ba ještě hůř kvůli tomu protahování vydání. Jediná změna proti předchozí situaci je kryptotěžba. S cenou 13Kk za 56 a 15 za rx 64 neref by to mohla být zajímavá volba, jenže pak jsou tu proti 1070/80 tragické provozní vlastnosti. Ty tři osmipiny u Sapphire působí hrůzostrašně. Ty čipy výkon mají o tom žádná, celé GCN je založené výpočetně, jenže hry to nevyužívají nebo strašně maličko.
https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108396
+
Spekulace založená na čemkoliv zůstává stále spekulací. A spekulací zůstane.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Spekulace založená na
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
31. 12. 2017 - 14:46https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseSpekulace založená na čemkoliv zůstává stále spekulací. A spekulací zůstane.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108411
+
co ale spekulací není je že opět jde o technologický demonstrátor stejně jako Fury. Nic víc, nic míň.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
co ale spekulací není je že
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
31. 12. 2017 - 16:28https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseco ale spekulací není je že opět jde o technologický demonstrátor stejně jako Fury. Nic víc, nic míň.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108417
+
P.S: podle maestra je Vega fenomenální úspěch :-)) Opravdu fenomenální pobavení na závěr roku .-)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
P.S: podle maestra je Vega
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
31. 12. 2017 - 23:17https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseP.S: podle maestra je Vega fenomenální úspěch :-)) Opravdu fenomenální pobavení na závěr roku .-)https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108429
+
No a podle toho co píšeš, si fenomenální demagog. Rozvíjet spekulace "co by... kdyby" s realitou většinou nemají nic společného. To rovnou můžeš spekulovat co kdyby by Vega žrala polovinu co 1080Ti - má to úplně stejnou vypovídající hodnotu.
Chápu, že by se ti líbilo to, co jsi tu spekuloval, ale smůla, realita je prostě jiná.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
No a podle toho co píšeš, si
Wendak https://diit.cz/profil/radek-matejka
1. 1. 2018 - 13:28https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseNo a podle toho co píšeš, si fenomenální demagog. Rozvíjet spekulace "co by... kdyby" s realitou většinou nemají nic společného. To rovnou můžeš spekulovat co kdyby by Vega žrala polovinu co 1080Ti - má to úplně stejnou vypovídající hodnotu.
Chápu, že by se ti líbilo to, co jsi tu spekuloval, ale smůla, realita je prostě jiná.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108453
+
líbilo? Faktem je že po Vega kartách jdou hlavně těžaři, využití jak stehno. To jediné prodeje zachraňuje, sami fanoušci to neutáhnou, je jich příliš málo a jsou zvyklí na podstatně nižší ceny.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
líbilo? Faktem je že po Vega
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
1. 1. 2018 - 20:13https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuselíbilo? Faktem je že po Vega kartách jdou hlavně těžaři, využití jak stehno. To jediné prodeje zachraňuje, sami fanoušci to neutáhnou, je jich příliš málo a jsou zvyklí na podstatně nižší ceny.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108477
+
nepochopeno, to byla narážka na autora digitálně apokalyptického webu.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
nepochopeno, to byla narážka
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
1. 1. 2018 - 20:11https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusenepochopeno, to byla narážka na autora digitálně apokalyptického webu.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108474
+
chystam sa minut zopar penazi na 4k updejt, uz 12 rokov ficim na 1680*1050 :) kupujem lg 27ud69p a k nemu chcem kartu do 500€ a tu je problem, chcem vykon a freesync.
AMD ma freesync, ale za 500€ nic nekupim, nVidia ma vykon 1080 startuje na 500€, ale ban na freesync.
Takže tak...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
chystam sa minut zopar penazi
Klop Klop https://diit.cz/profil/frenky55
31. 12. 2017 - 12:50https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusechystam sa minut zopar penazi na 4k updejt, uz 12 rokov ficim na 1680*1050 :) kupujem lg 27ud69p a k nemu chcem kartu do 500€ a tu je problem, chcem vykon a freesync.
AMD ma freesync, ale za 500€ nic nekupim, nVidia ma vykon 1080 startuje na 500€, ale ban na freesync.
Takže tak...https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108405
+
tak ja som siel do 2K 27 palcov s freesync a pred par mesiacmi som zobral za 450€ V56. sa podarilo.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
tak ja som siel do 2K 27
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
1. 1. 2018 - 12:25https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusetak ja som siel do 2K 27 palcov s freesync a pred par mesiacmi som zobral za 450€ V56. sa podarilo. https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108450
+
kupil som u ufona otvoreny kus 489e a predal som ho taziarovi 650e dakujem teno rok som vyskusal 6 grafik
mozem vam to dokazat 470 8g 480 4g fury 1060 1080 vega a teraz som na rx 560 2X a neprerobil som ani cent Kód Popis Ks Cena ks bez DPH DPH DPH% Cena Záruka
EL792c1 ROZBALENÉ Grafická karta SAPPHIRE 406,01
Radeon RX Vega 56 8 GB HBM2
1 406,01 81,20 20 487,21 24 A
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
kupil som u ufona otvoreny
majky14 https://diit.cz/profil/marius-kajda
1. 1. 2018 - 10:39https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusekupil som u ufona otvoreny kus 489e a predal som ho taziarovi 650e dakujem teno rok som vyskusal 6 grafik
mozem vam to dokazat 470 8g 480 4g fury 1060 1080 vega a teraz som na rx 560 2X a neprerobil som ani cent Kód Popis Ks Cena ks bez DPH DPH DPH% Cena Záruka
EL792c1 ROZBALENÉ Grafická karta SAPPHIRE 406,01
Radeon RX Vega 56 8 GB HBM2
1 406,01 81,20 20 487,21 24 Ahttps://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108441
+
bol by som si ju nechal ale uz mam peniasky na 56 nitro + sa tesim je to brutalna hruba sila tie vega ma to spotrebu vazne 350w ale na mojom 1440 monitore deuxe na ultra zo vsetkym co sa tam da dat odfajknut to proste vyzera uzasne karta ma neskutocny potencial v ovladacoch este neukazala skutocnu silu tam bude este 25% zakliate
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
bol by som si ju nechal ale
majky14 https://diit.cz/profil/marius-kajda
1. 1. 2018 - 10:42https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskusebol by som si ju nechal ale uz mam peniasky na 56 nitro + sa tesim je to brutalna hruba sila tie vega ma to spotrebu vazne 350w ale na mojom 1440 monitore deuxe na ultra zo vsetkym co sa tam da dat odfajknut to proste vyzera uzasne karta ma neskutocny potencial v ovladacoch este neukazala skutocnu silu tam bude este 25% zakliatehttps://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108444
+
Doufám, že 3440x1440. Na nižší rozlišení je to plýtvání :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Doufám, že 3440x1440. Na
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
1. 1. 2018 - 14:53https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseDoufám, že 3440x1440. Na nižší rozlišení je to plýtvání :)https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108459
+
No je to tak. Mám osobní zkušenost s Vega 56 + zobrazovadlo 3440x1440 freesync a vše jedu na maximální nastavení. Z toho tak nějak plyne, že je Vega na 2560x1440 overkill.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No je to tak. Mám osobní
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
1. 1. 2018 - 20:24https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseNo je to tak. Mám osobní zkušenost s Vega 56 + zobrazovadlo 3440x1440 freesync a vše jedu na maximální nastavení. Z toho tak nějak plyne, že je Vega na 2560x1440 overkill.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108480
+
Tak tu nemám. Ale samozřejmě je jasné, že přijde čas, kdy budu muset detaily stáhnout třeba na minimum.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak tu nemám. Ale samozřejmě
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
2. 1. 2018 - 17:10https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseTak tu nemám. Ale samozřejmě je jasné, že přijde čas, kdy budu muset detaily stáhnout třeba na minimum. https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108621
+
Na druhou stranu benchmarky Vegy 56 (Warhammer Total War) ve 4K vychází 1% min. ca 40 fps, 1440p 1% min. ca 70 fps - oboje na Very high quality. 3440x1440 bude někde mezi. S freesyncem to bude dobře hratelné. Opravdu můžu říct, že freesync (resp. obecně adaptive sync) je velmi příjemná technologie.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Na druhou stranu benchmarky
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
2. 1. 2018 - 17:16https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseNa druhou stranu benchmarky Vegy 56 (Warhammer Total War) ve 4K vychází 1% min. ca 40 fps, 1440p 1% min. ca 70 fps - oboje na Very high quality. 3440x1440 bude někde mezi. S freesyncem to bude dobře hratelné. Opravdu můžu říct, že freesync (resp. obecně adaptive sync) je velmi příjemná technologie.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108624
+
Adaptive sync je fajn za předpokladu že HW nemá dostatek výkonu aby ho nepotřeboval. Pak záleží jak velký rozsah frekvencí monitor má, zda může snímek zobrazit 2x. Což sice zabrání tearingu ale plynulému pocitu nepomůže
Navíc znám lidi co adaptivní synchronizaci nepoužívají i když by mohli (na kombu 1080Ti + Acer Predator) a vystačí si s VSync...
Tak jak tak adaptivní sybchronizace na něčem větším je problém. Kdo chce hrát na nějakýc hpokoutných 27-30" monitorech je docela obsolete dle mě. 40" je dle mě nejmenší rozumná velikost a dobrý herní zážitek..
Jinak na spoustu her je dnes Vega 54 málo na plné detaily a obyčejné FHD v rozumných minimálních FPS., Konec konců i ten váš Warhammer jede jen very high nikoli ultra, a pak je otázkou kolik toho ještě v ultra není zapnuto a musí se to nastavit nad rámec aby to byly skutečně plné detaily.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Adaptive sync je fajn za
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
2. 1. 2018 - 18:46https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseAdaptive sync je fajn za předpokladu že HW nemá dostatek výkonu aby ho nepotřeboval. Pak záleží jak velký rozsah frekvencí monitor má, zda může snímek zobrazit 2x. Což sice zabrání tearingu ale plynulému pocitu nepomůže
Navíc znám lidi co adaptivní synchronizaci nepoužívají i když by mohli (na kombu 1080Ti + Acer Predator) a vystačí si s VSync...
Tak jak tak adaptivní sybchronizace na něčem větším je problém. Kdo chce hrát na nějakýc hpokoutných 27-30" monitorech je docela obsolete dle mě. 40" je dle mě nejmenší rozumná velikost a dobrý herní zážitek..
Jinak na spoustu her je dnes Vega 54 málo na plné detaily a obyčejné FHD v rozumných minimálních FPS., Konec konců i ten váš Warhammer jede jen very high nikoli ultra, a pak je otázkou kolik toho ještě v ultra není zapnuto a musí se to nastavit nad rámec aby to byly skutečně plné detaily.https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108651
+
Dovolím si nesouhlasit hned v několika bodech:
1. Adaptive sync zabraňuje tearingu i při vyšších obnovovacích frekvencích, nejen při nízkém výkonu.
2. 27" a 30" nejsou pokoutné úhlopříčky - máte k tomu nějaký relevantní odkaz? Třeba na nějaké statistiky, kolik procent lidí na čem hraje? Myslím, že nejrozšířenější bude stále rozlišení 1920x1080, něco posbírá 2560x1440 a vyšší rozlišení budou zastoupeny velmi malým procentem. No a tak nějak tuším, že 1920x1080 + 2560x1440 budou domniovat na všech úhlopříčkách do 30" palců.
3. 40" minimální rozumná velikost? V tom případě jste podle mne jeden z mála minimálně rozumných...
4. Vega 54? Překlep předpokládám. No a pokud se jedná o Vegu 56, na které hry je prosím ve Full HD nedostačující? Píšete "na spoustu her" - sem s nimi. Crysis 3 - o té vím. Jenže s tou má ve 4K "problémy" i 1080Ti FE...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dovolím si nesouhlasit hned v
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
2. 1. 2018 - 20:11https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseDovolím si nesouhlasit hned v několika bodech:
1. Adaptive sync zabraňuje tearingu i při vyšších obnovovacích frekvencích, nejen při nízkém výkonu.
2. 27" a 30" nejsou pokoutné úhlopříčky - máte k tomu nějaký relevantní odkaz? Třeba na nějaké statistiky, kolik procent lidí na čem hraje? Myslím, že nejrozšířenější bude stále rozlišení 1920x1080, něco posbírá 2560x1440 a vyšší rozlišení budou zastoupeny velmi malým procentem. No a tak nějak tuším, že 1920x1080 + 2560x1440 budou domniovat na všech úhlopříčkách do 30" palců.
3. 40" minimální rozumná velikost? V tom případě jste podle mne jeden z mála minimálně rozumných...
4. Vega 54? Překlep předpokládám. No a pokud se jedná o Vegu 56, na které hry je prosím ve Full HD nedostačující? Píšete "na spoustu her" - sem s nimi. Crysis 3 - o té vím. Jenže s tou má ve 4K "problémy" i 1080Ti FE...https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108675
+
1: já snad tvrdil že nezabrání tearingu i při vyšším refresh rate?
Myšleno bylo: při malém výkonu - FPS nižší než minimální frekvence monitoru - pokud bude max obnovovačka monitoru alespoň dvojnásobná, FreeSync zvýší frekvenci monitoru na dvojnásobek FPS a zobrazí snímek dvakrát. To zabrání tearingu ale plynulosti to nepřidá Při vyšším výkonu - většich FPS než minimální frekvence monitoru samo problém není, ale to nebude ani s VSync.
2: samozřejmě je to můj subjektivní názor. Nicméně kdybych se porozhlédl v cílové skupině, pro kterou PC stavím, tak 40" je v podstatě takové nutné minumum, nezdřídka jsou to setupy tvořené i třemi 55"+ TV v extrémech jde o několikametrovou 180° projekci.
4: Ano měla být Vega 56. Překlep.... Z her které vlastním a nemohu na FHD nastavit maximální detaily na vodou chlazené 1080 tak abych měl minimální FPS = 60+: AC:Syndicate, The Division, RotTR, Witcher 3. Jiné most recent tituly nevlastním.
Naopak třeba Borderlands 2 a Warframe mi běží na plno, 60FPS minimum v 4k, ale jak náročné hry to jsou ve srovnání s výše uvedenými
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
1: já snad tvrdil že
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
2. 1. 2018 - 21:54https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse1: já snad tvrdil že nezabrání tearingu i při vyšším refresh rate?
Myšleno bylo: při malém výkonu - FPS nižší než minimální frekvence monitoru - pokud bude max obnovovačka monitoru alespoň dvojnásobná, FreeSync zvýší frekvenci monitoru na dvojnásobek FPS a zobrazí snímek dvakrát. To zabrání tearingu ale plynulosti to nepřidá Při vyšším výkonu - většich FPS než minimální frekvence monitoru samo problém není, ale to nebude ani s VSync.
2: samozřejmě je to můj subjektivní názor. Nicméně kdybych se porozhlédl v cílové skupině, pro kterou PC stavím, tak 40" je v podstatě takové nutné minumum, nezdřídka jsou to setupy tvořené i třemi 55"+ TV v extrémech jde o několikametrovou 180° projekci.
3: opět viz bod 2. tam kde se pohybuju je 40" fakt "málo".. třeba tady: http://i1.wp.com/www.ontheglideslope.net/wp-content/uploads/2016/05/Photo-May-15-8-53-13-AM.jpg?resize=960%2C450 boční výhled je tuším 40", v pravo je samo druhá, vpředu je něco jako 67". No a tady je ta projekce: https://www.youtube.com/watch?v=rVMCCH6H6pA
4: Ano měla být Vega 56. Překlep.... Z her které vlastním a nemohu na FHD nastavit maximální detaily na vodou chlazené 1080 tak abych měl minimální FPS = 60+: AC:Syndicate, The Division, RotTR, Witcher 3. Jiné most recent tituly nevlastním.
Naopak třeba Borderlands 2 a Warframe mi běží na plno, 60FPS minimum v 4k, ale jak náročné hry to jsou ve srovnání s výše uvedenýmihttps://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108684
+
Jen si dovolím svůj subjektivní názor - že stavíte PC s 40" monitory/TV neznamená, že to tak má většina. Nebo nedej bože ještě větší. Pravdu má rathanuviel - největší zastoupení mezi lidmi bude FHD, pak v menších počtech to bude stoupat. Ohledně velikosti monitorů do 30". Je potřeba si uvědomit, že ne každý potřebuje doma kokpit letadla nebo podobné blbinky, ale chce si prostě zahrát. Vega56 pro něco takového poskytne více než dostačující výkon. Také je rozdíl mezi simulací a hraním. A většina lidí nemá tak velké stoly/ochotné manželky/takové finanční prostředky, aby si postavili PC, co utáhne více 4K monitorů monitorů....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jen si dovolím svůj
Ursuul https://diit.cz/autor/daniel-tucek
3. 1. 2018 - 13:33https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseJen si dovolím svůj subjektivní názor - že stavíte PC s 40" monitory/TV neznamená, že to tak má většina. Nebo nedej bože ještě větší. Pravdu má rathanuviel - největší zastoupení mezi lidmi bude FHD, pak v menších počtech to bude stoupat. Ohledně velikosti monitorů do 30". Je potřeba si uvědomit, že ne každý potřebuje doma kokpit letadla nebo podobné blbinky, ale chce si prostě zahrát. Vega56 pro něco takového poskytne více než dostačující výkon. Také je rozdíl mezi simulací a hraním. A většina lidí nemá tak velké stoly/ochotné manželky/takové finanční prostředky, aby si postavili PC, co utáhne více 4K monitorů monitorů....https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108879
+
No, to bych úplně netvrdil. Jsou gamesy, které umí potrápit i slavné Pascally/Maxwelly. Se hraním ve 4k nepočítám, na to zatím nic moc nemá (kromě starších titulů... a nebo se trochu uskromnit s detaily). Nicméně i některé novější tituly nejsou na 1080Ti s 80 FPS moc daleko od 60 že. U veky bude horší fakt, že některé hry mají optimalizaci na přesdržku (nemluvě o tom, jak se chová WOWko na novějších kartách... včetně zeleného tábora).
Těch "2,5k" nebo jak tomu nadávat je takový rozumný střed a asi bych se toho v současné době nebál (pokud to nebude vyloženě titul vega unfriendly). Já teď stejně nemám mnoho času, nálady a klidu mačkat něco zajímavějšího, takže se veka fláká, ale nahradit HD7970 polárkou nebo 1060 se mi fakt nechtělo :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No, to bych úplně netvrdil.
Artael https://diit.cz/profil/artael
3. 1. 2018 - 03:16https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseNo, to bych úplně netvrdil. Jsou gamesy, které umí potrápit i slavné Pascally/Maxwelly. Se hraním ve 4k nepočítám, na to zatím nic moc nemá (kromě starších titulů... a nebo se trochu uskromnit s detaily). Nicméně i některé novější tituly nejsou na 1080Ti s 80 FPS moc daleko od 60 že. U veky bude horší fakt, že některé hry mají optimalizaci na přesdržku (nemluvě o tom, jak se chová WOWko na novějších kartách... včetně zeleného tábora).
Těch "2,5k" nebo jak tomu nadávat je takový rozumný střed a asi bych se toho v současné době nebál (pokud to nebude vyloženě titul vega unfriendly). Já teď stejně nemám mnoho času, nálady a klidu mačkat něco zajímavějšího, takže se veka fláká, ale nahradit HD7970 polárkou nebo 1060 se mi fakt nechtělo :)
https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108711
+
Též jsem měl 7970 a úplně souhlasím, že 480/1060 se mi jako náhrada úplně nelíbily. Jinak samozřejmě 2560x1440 bude určitě v pohodě a Vega s tím nebude mít problém. Životnost této kombinace bude navíc opravdu dlouhodobý :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Též jsem měl 7970 a úplně
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
3. 1. 2018 - 11:27https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseTéž jsem měl 7970 a úplně souhlasím, že 480/1060 se mi jako náhrada úplně nelíbily. Jinak samozřejmě 2560x1440 bude určitě v pohodě a Vega s tím nebude mít problém. Životnost této kombinace bude navíc opravdu dlouhodobý :)https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1108813
+
Já bych poslední AMD karty shrnul takto za stejný peníz jak u zelené konkurence dostanete stejný/ velice podobný výkon ovšem s dvojnásobnou spotřebou... Pokud porovnám jakoukoliv AMD kartu cena/výkon/spotřeba tak je to BIG FAIL, ty karty nejsou špatné, ale cenovku mají absolutně mimo
napr. za 10h denne a 120W vetsi spotrebu zaplatite rocne 1600,- navic...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Já bych poslední AMD karty
tony https://diit.cz/profil/tomas-marny12
3. 1. 2018 - 17:58https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuseJá bych poslední AMD karty shrnul takto za stejný peníz jak u zelené konkurence dostanete stejný/ velice podobný výkon ovšem s dvojnásobnou spotřebou... Pokud porovnám jakoukoliv AMD kartu cena/výkon/spotřeba tak je to BIG FAIL, ty karty nejsou špatné, ale cenovku mají absolutně mimo
napr. za 10h denne a 120W vetsi spotrebu zaplatite rocne 1600,- navic...https://diit.cz/clanek/shrnuti-nereferencnich-karet-rx-vega-pro-konec-roku-2017/diskuse#comment-1109029
+
Osobně jsem to tolik neprocházel, ale jelikož vlastním LE vodníka, tak mě zajímala teplota a hluk. No, vzhledem k velikosti těch pasivů jsou teploty +/- podobné. Z mého pohledu jednoduše, kdo chtěl tichou a studenou vegu, tak vodník byl jasná volba. Otázkou je, co udělá zub času.
K cenám v dolarech je třeba ještě připočítat DPH. Doporučená cena pro Vegu 64 tedy dle dnešního kurzu není 11000,-, ale cca 13000,-. Opravte si to prosím v článku (i pro Vegu 56). Dále také poměr výkon/spotřeba pro 1080Ti je samozřejmě mnohem lepší, protože žere o dost méně a výkon má větší (reference). V nereferenci žere cca stejně jako referenční Vega 64, ale výkon je už úplně jinde vzhledem k tomu, že výkon nereferenčních RX je téměř stený jako u ref. A to i v nových hrách.
když vidím některé doporučené ceny, tak je jasné že naši se budou snažit o "vysokohorskou přirážku" a ohulí to ke dvacítce. A tam už jsou slušné 1080Ti - za 21 je už hodně pěkná Gainward Phoenix s kvalitním a tichým chlazením, tam už je RX 64 těžce nekonkurenceschopná. Osobně se mi líbí ta gigabytka, ale víc jak 17 bych za ní nedal.
Normálně pravopis nekomentuji, ale opravdu by nebylo lépe psát místo "partneři zvedly" radši "partneřy zvedly"? Když už chcete psát to tvrdé y skoro všude?
Víceméně souhlasím - náš třináctiletý kluk naseká v podobně dlouhém textu méně, max. stejně chyb, co se i/y týče.
Nadruhou stranu je třeba podotknout, že pod každým článkem je odkaz s popisem "nahlásit chybu".
Stalo se toho čeho jsem se obával - jde opět o experimentální čipy stejně jako byly ve Fury X. Takže díky těžařům prodají co vyrobí, ale je tohle alespoň trochu úspěch, použití grafik na nonstop těžbu? Jedině v tom že jsou mezi lidma a mluví se o nich, nebýt těžby tak tiše skončí stejně jako Fury, kdo si na ně dneska vzpomene kromě fanoušků značky?
Vaše dedukce má, zdá se, rozpor v samotné konstrukci.
Cituji: "nebýt těžby tak tiše skončí stejně jako Fury"
1. Těžby jest. Kdyby nebyly ryby víme kde.
2. Byly by dostupnější a díky tomu možná i levnější a asi by neskončily v zpomnění, ale právě v herních sestavách.
3. Celkově se jedná o spekulaci, takže proč to tu vlastně rozebírám?
spekulace stojí na faktech předchozí řady tedy Fury kde byly zrovna tak dva modely co stály mimo hlavní řadu, stejně tak se pyšnili super-hyper featurami, také HBM ale díky nevyrovnanému výkonu a nízké efektivitě se na ně rychle zapomělo. Vega je to samé v bledě modrém, ba ještě hůř kvůli tomu protahování vydání. Jediná změna proti předchozí situaci je kryptotěžba. S cenou 13Kk za 56 a 15 za rx 64 neref by to mohla být zajímavá volba, jenže pak jsou tu proti 1070/80 tragické provozní vlastnosti. Ty tři osmipiny u Sapphire působí hrůzostrašně. Ty čipy výkon mají o tom žádná, celé GCN je založené výpočetně, jenže hry to nevyužívají nebo strašně maličko.
Spekulace založená na čemkoliv zůstává stále spekulací. A spekulací zůstane.
co ale spekulací není je že opět jde o technologický demonstrátor stejně jako Fury. Nic víc, nic míň.
P.S: podle maestra je Vega fenomenální úspěch :-)) Opravdu fenomenální pobavení na závěr roku .-)
No a podle toho co píšeš, si fenomenální demagog. Rozvíjet spekulace "co by... kdyby" s realitou většinou nemají nic společného. To rovnou můžeš spekulovat co kdyby by Vega žrala polovinu co 1080Ti - má to úplně stejnou vypovídající hodnotu.
Chápu, že by se ti líbilo to, co jsi tu spekuloval, ale smůla, realita je prostě jiná.
líbilo? Faktem je že po Vega kartách jdou hlavně těžaři, využití jak stehno. To jediné prodeje zachraňuje, sami fanoušci to neutáhnou, je jich příliš málo a jsou zvyklí na podstatně nižší ceny.
1. Otevřeně lžete - nikde jsem nic takového nepsal.
2. Nejsem Maestro.
nepochopeno, to byla narážka na autora digitálně apokalyptického webu.
chystam sa minut zopar penazi na 4k updejt, uz 12 rokov ficim na 1680*1050 :) kupujem lg 27ud69p a k nemu chcem kartu do 500€ a tu je problem, chcem vykon a freesync.
AMD ma freesync, ale za 500€ nic nekupim, nVidia ma vykon 1080 startuje na 500€, ale ban na freesync.
Takže tak...
tak ja som siel do 2K 27 palcov s freesync a pred par mesiacmi som zobral za 450€ V56. sa podarilo.
kupil som u ufona otvoreny kus 489e a predal som ho taziarovi 650e dakujem teno rok som vyskusal 6 grafik
mozem vam to dokazat 470 8g 480 4g fury 1060 1080 vega a teraz som na rx 560 2X a neprerobil som ani cent Kód Popis Ks Cena ks bez DPH DPH DPH% Cena Záruka
EL792c1 ROZBALENÉ Grafická karta SAPPHIRE 406,01
Radeon RX Vega 56 8 GB HBM2
1 406,01 81,20 20 487,21 24 A
bol by som si ju nechal ale uz mam peniasky na 56 nitro + sa tesim je to brutalna hruba sila tie vega ma to spotrebu vazne 350w ale na mojom 1440 monitore deuxe na ultra zo vsetkym co sa tam da dat odfajknut to proste vyzera uzasne karta ma neskutocny potencial v ovladacoch este neukazala skutocnu silu tam bude este 25% zakliate
Doufám, že 3440x1440. Na nižší rozlišení je to plýtvání :)
No je to tak. Mám osobní zkušenost s Vega 56 + zobrazovadlo 3440x1440 freesync a vše jedu na maximální nastavení. Z toho tak nějak plyne, že je Vega na 2560x1440 overkill.
nesuhlasim, skus Warhammer Total War :)
Tak tu nemám. Ale samozřejmě je jasné, že přijde čas, kdy budu muset detaily stáhnout třeba na minimum.
Na druhou stranu benchmarky Vegy 56 (Warhammer Total War) ve 4K vychází 1% min. ca 40 fps, 1440p 1% min. ca 70 fps - oboje na Very high quality. 3440x1440 bude někde mezi. S freesyncem to bude dobře hratelné. Opravdu můžu říct, že freesync (resp. obecně adaptive sync) je velmi příjemná technologie.
Adaptive sync je fajn za předpokladu že HW nemá dostatek výkonu aby ho nepotřeboval. Pak záleží jak velký rozsah frekvencí monitor má, zda může snímek zobrazit 2x. Což sice zabrání tearingu ale plynulému pocitu nepomůže
Navíc znám lidi co adaptivní synchronizaci nepoužívají i když by mohli (na kombu 1080Ti + Acer Predator) a vystačí si s VSync...
Tak jak tak adaptivní sybchronizace na něčem větším je problém. Kdo chce hrát na nějakýc hpokoutných 27-30" monitorech je docela obsolete dle mě. 40" je dle mě nejmenší rozumná velikost a dobrý herní zážitek..
Jinak na spoustu her je dnes Vega 54 málo na plné detaily a obyčejné FHD v rozumných minimálních FPS., Konec konců i ten váš Warhammer jede jen very high nikoli ultra, a pak je otázkou kolik toho ještě v ultra není zapnuto a musí se to nastavit nad rámec aby to byly skutečně plné detaily.
Dovolím si nesouhlasit hned v několika bodech:
1. Adaptive sync zabraňuje tearingu i při vyšších obnovovacích frekvencích, nejen při nízkém výkonu.
2. 27" a 30" nejsou pokoutné úhlopříčky - máte k tomu nějaký relevantní odkaz? Třeba na nějaké statistiky, kolik procent lidí na čem hraje? Myslím, že nejrozšířenější bude stále rozlišení 1920x1080, něco posbírá 2560x1440 a vyšší rozlišení budou zastoupeny velmi malým procentem. No a tak nějak tuším, že 1920x1080 + 2560x1440 budou domniovat na všech úhlopříčkách do 30" palců.
3. 40" minimální rozumná velikost? V tom případě jste podle mne jeden z mála minimálně rozumných...
4. Vega 54? Překlep předpokládám. No a pokud se jedná o Vegu 56, na které hry je prosím ve Full HD nedostačující? Píšete "na spoustu her" - sem s nimi. Crysis 3 - o té vím. Jenže s tou má ve 4K "problémy" i 1080Ti FE...
1: já snad tvrdil že nezabrání tearingu i při vyšším refresh rate?
Myšleno bylo: při malém výkonu - FPS nižší než minimální frekvence monitoru - pokud bude max obnovovačka monitoru alespoň dvojnásobná, FreeSync zvýší frekvenci monitoru na dvojnásobek FPS a zobrazí snímek dvakrát. To zabrání tearingu ale plynulosti to nepřidá Při vyšším výkonu - většich FPS než minimální frekvence monitoru samo problém není, ale to nebude ani s VSync.
2: samozřejmě je to můj subjektivní názor. Nicméně kdybych se porozhlédl v cílové skupině, pro kterou PC stavím, tak 40" je v podstatě takové nutné minumum, nezdřídka jsou to setupy tvořené i třemi 55"+ TV v extrémech jde o několikametrovou 180° projekci.
3: opět viz bod 2. tam kde se pohybuju je 40" fakt "málo".. třeba tady: http://i1.wp.com/www.ontheglideslope.net/wp-content/uploads/2016/05/Phot... boční výhled je tuším 40", v pravo je samo druhá, vpředu je něco jako 67". No a tady je ta projekce: https://www.youtube.com/watch?v=rVMCCH6H6pA
4: Ano měla být Vega 56. Překlep.... Z her které vlastním a nemohu na FHD nastavit maximální detaily na vodou chlazené 1080 tak abych měl minimální FPS = 60+: AC:Syndicate, The Division, RotTR, Witcher 3. Jiné most recent tituly nevlastním.
Naopak třeba Borderlands 2 a Warframe mi běží na plno, 60FPS minimum v 4k, ale jak náročné hry to jsou ve srovnání s výše uvedenými
Jen si dovolím svůj subjektivní názor - že stavíte PC s 40" monitory/TV neznamená, že to tak má většina. Nebo nedej bože ještě větší. Pravdu má rathanuviel - největší zastoupení mezi lidmi bude FHD, pak v menších počtech to bude stoupat. Ohledně velikosti monitorů do 30". Je potřeba si uvědomit, že ne každý potřebuje doma kokpit letadla nebo podobné blbinky, ale chce si prostě zahrát. Vega56 pro něco takového poskytne více než dostačující výkon. Také je rozdíl mezi simulací a hraním. A většina lidí nemá tak velké stoly/ochotné manželky/takové finanční prostředky, aby si postavili PC, co utáhne více 4K monitorů monitorů....
No, to bych úplně netvrdil. Jsou gamesy, které umí potrápit i slavné Pascally/Maxwelly. Se hraním ve 4k nepočítám, na to zatím nic moc nemá (kromě starších titulů... a nebo se trochu uskromnit s detaily). Nicméně i některé novější tituly nejsou na 1080Ti s 80 FPS moc daleko od 60 že. U veky bude horší fakt, že některé hry mají optimalizaci na přesdržku (nemluvě o tom, jak se chová WOWko na novějších kartách... včetně zeleného tábora).
Těch "2,5k" nebo jak tomu nadávat je takový rozumný střed a asi bych se toho v současné době nebál (pokud to nebude vyloženě titul vega unfriendly). Já teď stejně nemám mnoho času, nálady a klidu mačkat něco zajímavějšího, takže se veka fláká, ale nahradit HD7970 polárkou nebo 1060 se mi fakt nechtělo :)
Též jsem měl 7970 a úplně souhlasím, že 480/1060 se mi jako náhrada úplně nelíbily. Jinak samozřejmě 2560x1440 bude určitě v pohodě a Vega s tím nebude mít problém. Životnost této kombinace bude navíc opravdu dlouhodobý :)
Já bych poslední AMD karty shrnul takto za stejný peníz jak u zelené konkurence dostanete stejný/ velice podobný výkon ovšem s dvojnásobnou spotřebou... Pokud porovnám jakoukoliv AMD kartu cena/výkon/spotřeba tak je to BIG FAIL, ty karty nejsou špatné, ale cenovku mají absolutně mimo
napr. za 10h denne a 120W vetsi spotrebu zaplatite rocne 1600,- navic...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.