Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Smart TV Samsung cpaly lidem reklamu i do domácího videa, prý omylem

Mno, ja bych spis cekal, ze Smart TV budou reklamu z vysilani aktivne odstranovat a ne ji tam pridavat. :D

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

To by sice bylo "smart" z hlediska uživatele, ale na toho poslední dobou každej kašle :D

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

To jsi nepochopil, že Smart znamená, že jsou to přístroje, které ti "chytře" cpou reklamu, kam jen to jde? :-)

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Odstrani reklamu ktera zaplatila tomu co sledujes, nahradi reklamou ktera zaplatila samsungu.
Kdyz tu televizi da zdarma da se o tom uvazovat. jinak nema sanci.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Jen aby to nebylo tak, ze do reklamy ve vysilani jeste vlozi tu svoji... :D

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Tak u mne ani zadarmo. Reklama je mor dnesni doby a ja jsem proti jakekoliv jeji forme. Je to plytvani prirodnimi zdroji a energii. Pokud nekdo, nebo neco potrebuje k existenci reklamu, nema to podle mne pravo na zivot. Reklamu potrebuje jen predrazeny scrap.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

To mate jako chytré půjčky, ale s hloupýma.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Tak to me nenapadlo... ale jo, dobra analogie. :D

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

SMART televízor je ako motorka s volantom

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Včera večer jsem odpočíval po dlouhé době u TV, neměl jsem si co pořádného pustit z NASu a tak jsem si pustil asi po 4 letech TV na kterou se jinak dívá přítelkyně. Dávali tam Yes man vzpomínal jsem si že to není špatná komedie začla na nově přesně v 15:00 (mělo to začínat ve 14:55 ale asi reklama) no tak jsem se usadil a začal se dívat, sotva odběhli základní titulky a začínal jsem poznávat herce bum reklama bylo 15:09 si řikám jako WTF ? Tak jsem to dál sledoval jak dlouho bude reklama trvat a kdy tam vrazí další, reklama trvala přesně do 15:20 další reklama přišla tentokrát déle ale stejně dost brzo v 15:36 jako ech ? zjistil jsem že reklamy na nově trvají mezi 10 a 11 minuty a jsou průměrně cca po 14 minutách, udělalo se mi špatně a musel jsem to vypnout, na takto zprzněný film se dle mého názoru nedá dívat...

+1
+44
-1
Je komentář přínosný?

Tohle jsme začali řešit připojeným hdd ze starého ntb do telky a posunutím začátku sledování o libovolně dlouhý interval. Jednak nemusíme řešit kdy si k tomu sedneme (teda hlavně žena - já čučím do pc ;/) a reklamy se dají přetočit během minuty. Když je potřeba dá se to zapauzovat (když třeba začne brečet prcek ze spaní ;)) - prostě pohoda. Jen si k tomu nesmíte sedout dřív jak půl hodinu po začátku, jinak ty poslední reklamy stejně "doženete" ;)
Je to asi jedná opravdu smart funkce naší smart televize ;)

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Jo taky to tak dělám, když je v tv něco, na co se chci dívat. Jen mám hloupou TV, tak na to mám externí levnou PVR krabičku s diskem z PC. Jen mi ten starý disk v krabičce vibroval, tak jsem ho umístil za krabičku, zabalil do ručníku a je klid :)

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

jj, taky mam poreseno externim zarizenim. Ma to 2 vyhody. Usetrim svuj cas a usetrim i elektriku. :-)
Jen ten disk v rucniku nevedu... :-))

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

tak byt vami tak by som tu tuto vychytavku moc nerozsiroval lebo si to vsimnu vami pozerane stanice a nacpu vam reklamy priamo do filmov a mate po pretacani :)

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Akoby uz teraz nebolo v kazdom filme kopec skrytej reklamy ci propagandy.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

neviem ako v cechach ale u nas je to upravene zakonom (ale ani tu to asi moc nedodrziavaju)
Zákon č. 308/2000 Z. z. o vysielaní a retransmisii

§ 35

Zaraďovanie reklamy a telenákupu do vysielania

(1) Reklama a telenákup sa zaraďujú do vysielania medzi jednotlivé programy.

(2) V programoch zložených zo samostatných častí alebo pri prenose športových a podobne štruktúrovaných podujatí a predstavení s prestávkami sa reklamné šoty a telenákupné šoty zaraďujú iba medzi jednotlivé časti alebo počas prestávok.

(3) Pri vysielaní spravodajského programu alebo audiovizuálneho diela, 34)okrem seriálu, série, dokumentárneho filmu, programu pre maloletých a bohoslužieb, sa povoľuje jedno prerušenie zaradením reklamy alebo telenákupu na každý 30-minútový časový úsek, a to aj v prípade, ak plánované trvanie tohto spravodajského programu alebo audiovizuálneho diela nepresahuje 30 minút; pri vysielaní seriálu, série a dokumentárneho filmu sa povoľuje prerušenie zaradením reklamy alebo telenákupu bez ohľadu na ich trvanie.

(4) Pri vysielaní programov pre maloletých, ktorých trvanie presahuje 30 minút, sa povoľuje jedno prerušenie zaradením reklamy alebo telenákupu na každý 30-minútový časový úsek.

(5) Vysielanie bohoslužieb sa nesmie prerušovať zaradením reklamy alebo telenákupu.

(6) Vysielateľ s licenciou môže zaradiť reklamné šoty a telenákupné šoty aj počas vysielania programov, ak sa tým nenaruší celistvosť, hodnota a charakter programu vrátane jeho prirodzených vnútorných prestávok pri dodržaní práv nositeľov práv 35)a za podmienok ustanovených v odsekoch 3 až 5. Vysielateľ televíznej programovej služby na základe zákona nesmie zaraďovať reklamu ani telenákup počas vysielania programov.

(7) Ustanovenia odsekov 1 až 4 a 6 sa nevzťahujú na rozhlasovú programovú službu vysielateľov s licenciou. Vysielanie spravodajského a náboženského programu, programu pre maloletých a bohoslužieb sa nesmie prerušovať zaradením reklamy ani telenákupu.

(8) Vysielateľ s licenciou vysielajúci rozhlasovú programovú službu môže vysielať dlhšie reklamné oznámenie spracované do podoby programu informačného charakteru, ktorý podporuje predaj, nákup alebo nájom tovarov alebo služieb. Začiatok aj koniec vysielania takého programu je vysielateľ povinný zreteľne oddeliť slovným upozornením na charakter tohto vysielania; na dlhšie reklamné oznámenia sa vzťahuje ustanovenie § 37 ods. 1.

(9) Ustanovenia odsekov 1 až 4 a 6 sa nevzťahujú na rozhlasovú programovú službu vysielateľa na základe zákona; jeho vysielanie spravodajských, politickopublicistických a náboženských programov, umeleckých programov a programov pre maloletých, literárno-dramatických programov a bohoslužieb sa nesmie prerušiť zaradením reklamy ani telenákupu.

§ 36

Časový rozsah vysielanej reklamy a telenákupu vo vysielaní televíznej programovej služby

(1) Časový rozsah vysielanej reklamy vo vysielaní televíznej programovej služby vysielateľa na základe zákona nesmie spolu presiahnuť 0,5% denného vysielacieho času. Tento časový rozsah sa môže zvýšiť až na 2,5% denného vysielacieho času, a to o čas vyhradený telenákupným šotom. Obmedzenie podľa prvej vety sa nevzťahuje na vysielanie reklamy v priamom spojení s vysielaním športovej alebo kultúrnej udalosti, pri ktorej je vysielanie reklamy nevyhnutnou podmienkou pre nadobudnutie práv k televíznemu vysielaniu športovej alebo kultúrnej udalosti. Vysielanie reklamy v priamom spojení s vysielaním športovej alebo kultúrnej udalosti podľa predchádzajúcej vety nesmie vo vysielaní všetkých televíznych programových služieb vysielateľa na základe zákona spolu presiahnuť 15% denného vysielacieho času.

(2) Vysielací čas vyhradený reklamným šotom a telenákupným šotom počas jednej celej hodiny nesmie presiahnuť 20% (12 min). Vysielací čas vyhradený reklame v čase od 19.00 h do 22.00 h nesmie presiahnuť u vysielateľa na základe zákona osem minút počas jednej celej hodiny.

(3) Pri vysielaní telenákupného pásma vysielateľom s licenciou sa neuplatňujú obmedzenia podľa odseku 2.

(4) Telenákupné pásma musia byť zreteľne oddelené od iných častí programovej služby obrazovými a zvukovými prostriedkami a musia byť takto výslovne označené.

§ 37

Časový rozsah vysielanej reklamy a telenákupu vo vysielaní rozhlasovej programovej služby

(1) Časový rozsah vysielanej reklamy a telenákupu vo vysielaní rozhlasovej programovej služby vysielateľa s licenciou nesmie presiahnuť 20% denného vysielacieho času.

(2) Časový rozsah vysielanej reklamy a telenákupu vo vysielaní rozhlasovej programovej služby vysielateľa na základe zákona nesmie presiahnuť 3% jej denného vysielacieho času. Celkový časový rozsah vysielanej reklamy a telenákupu nesmie vo vysielaní všetkých rozhlasových programových služieb vysielateľa na základe zákona spolu presiahnuť časový rozsah podľa odseku 1.

§ 37a

Výnimky z časového rozsahu vysielanej reklamy a telenákupu

(1) Do vysielacieho času vyhradeného reklame sa na účely § 36 a 37 nezapočítava čas venovaný

a) vlastnej propagácii vrátane oznámení vysielateľa o vlastnom programe,

b) charitatívnym výzvam,

c) oznamom vo verejnom záujme vysielaným bezplatne,

d) politickej reklame, ak je vysielaná bezplatne alebo v čase podľa osobitného predpisu, 35a)

e) označeniu sponzora programu vysielaného podľa § 38 ods. 2 a označeniu umiestňovania produktov podľa § 39a ods. 5 písm. d).

(2) Vlastná propagácia na účely tohto zákona je činnosť vysielateľa určená na získanie a udržanie pozornosti verejnosti na vlastné vysielanie, programy, tovary alebo služby, priamo spojené s vysielaním a programami; za vlastnú propagáciu sa nepovažuje oznámenie vysielateľa, ktorým informuje verejnosť o vlastnom programe.

(3) Charitatívna výzva na účely tohto zákona je výzva vysielaná vysielateľom bezplatne alebo bez poskytnutia inej protihodnoty, ktorá obsahuje žiadosť o pomoc pre fyzickú osobu, skupinu fyzických osôb, sociálne či charitatívne organizácie alebo nadácie založené na podporu takých cieľov.

(4) Oznam vo verejnom záujme na účely tohto zákona je krátky oznam nepolitického subjektu zameraný na šírenie osvety, najmä v oblasti zvyšovania právneho vedomia, bezpečnosti na cestách alebo ochrany spotrebiteľa, zdravia, prírody, životného prostredia či kultúrneho dedičstva.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Podle § 35 odst. (5) by stačilo označit všechny filmy, ve kterých se zmíní jakýkoliv bůh (Oh my god!), jako bohoslužby a bylo by po reklamě. ;o)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Počkat, to jako že si koupím film, abych se na něj mohl podívat bez reklam, aby mi ji tam televize od samsungu stejně nacpala? Tak to se vyplatí :-) Zůstávám u přehrávání na PC stažených filmů z internetu, když chtějí vyjebávat se zákazníkem, ať se nediví, že zákazník vyjebává s nimi.

+1
+27
-1
Je komentář přínosný?

oops... jsem lama... toto patri pod koment od Dave Tramtunberk
jj, delam to obdobne... pokud se nahodou chci na neco divat, tak si to dam nahrat a reklamy preskakuju. Preskoceni reklamy je za par vterin, takze sledovanim zaznamu usetrim skoro polovinu z vysilaciho casu. Jen to chce na konci nechavat 10-20 minut rezervu (dle delky poradu), protoze ty reklamy vymezeny vysilaci cas filmu casto o dost prekroci, takze se na planovany konec filmu neda vubec spolehnout. :))

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A tímhle počínáním se "legalizuje" stahování filmů a seriálů z netu? Nebo je to stejná situace jako s originálními tonery k tiskárnám?
Nebyla mimochodem tohle kauza, která jen ukázala na téma propírané v nedávném článku o ovládání hlasem? Stačí kouknout na konec článku zdroje ;-)
Vaše mínusy vítám, stejně jako jsem je měl u článku s voice reco

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Smart TV bude pre mna smart ak tam bude pod tym napis "powered by KoDi"

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro mě bude cokoli SMART až to samo vystuduje aspoň střední, napíše rozumnou slohovku a vypracuje samostatně seminární práci. To že něco umí dělat věci podle toho jak je jiný naprogramuje nemá s chytrostí absolutně nic společného.
Ano, jsem divný ale ten výraz u elektroniky fakt nesnáším ;(((

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

"který zkouší zobrazovat reklamu během změny hlasitosti ovladačem " - ty vole, to musel delat uchyl!

Nejenze ty uchylné reklamy otravujou v dost dlouhym casu ono to jeste na vas vyjeci kdyz to najede z filmu/relace a myslim ze nato existuje zakon ze zvukova rovnice musi byt stejna, proste to cloveku skodi, mam osobne nato jeden stary televizor kde se zvuk rychle automaticky upravi na predtym nastavenou uroven a ze sem tuto funkci nenasel u jineho asi dokazuje ze sa to tym medialnym debilum nelibi.

Zlaty ADBlock, jinak bych musel cucet na tony prasaren na netu, tomu cloveku co to vynalezl/nebo tymu by meli udelit Nobelovu cenu za klid!

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

"existuje zakon ze zvukova rovnice musi byt stejna"

AFAIK se to jmenuje komprese dynamiky zvuku, a zakon na to *mel* byt, ale porad neni. Alespon na Slovensku..

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Pokiaľ viem, tak vyhláška už vyše roka existuje http://www.info.sk/sprava/26391/slovenske-televizie-uz-vysielaju-bez-vyk...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Aha, zaujimave, diky. Akurat som si toho nejak v praxi nevsimol, ze by sa to dodrzovalo... zrejme tam bude bud 1) nejaky prechodny cas, alebo 2) pravnicky oj*b :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak to tak sleduji, jsem rád, že televizi doma nemáme. Šetřím svoje nervy i čas (toho je málo i bez televize).

Kdysi mne fascinovalo, jak někdo popisoval (možná pan Železný ve svém pořadu), že v USA se 45 minut seriálu natáhne na hodinu a půl, právě díky reklamě. A vida, už je to i u nás.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Mám tři televize od Samsungu a musím potrvdit, že čím novější, tím nepoužitelnější. Jejich "smart TV" je opravdu bazmeg na všechno možné, jen ne na koukání na televizi. Doufám, že ne všichni výrobci jdou do stejné prdele a ještě nějaké normální TV existují.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ubozí lidé!!!!!
Copak jste se ještě nepoučili??????
TV Samšunt to není televize, ale odpadní produkt šikmooké firmy!!!!

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

to jeste jde..horsi az nam budou strhavat penize/jidlo za preskakovani reklam:-/
https://www.youtube.com/watch?v=CQlqQ3VdL4M

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Aneb - Tak sakra už! Přestaňte mi mezi ty reklamy furt cpát nějakej film!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.