Soutěž o reklamní spot na Firefox uzavřena
Mozilla Corporation vyhlásila soutěž o vytvoření krátkého maximálně 30sekundového reklamního spotu na webový prohlížeč Firefox. V době od 31. prosince 2005 do letošního 14. dubna mohli zájemci zasílat své výtvory, z nichž se nyní vybere vítězný. Jeho autor (či autoři) dostane poukaz na nákup v B&H Photo-Video v hodnotě 5 000 dolarů, druhé místo je hodnoceno „LCD trojdisplejem“ (tři 19palcové displeje o celkovém rozlišení 3840×1050 bodů), třetí Media Center počítačem DHS 5 od Alienware.
Vítězný klip bude hodnocen nikoli na základě pouhého hlasování návštěvníků stránek, ale svou roli budou hrát návrh, kvalita provedení, způsob použití loga a další. Pokud by se totiž hodnotilo podle oblíbenosti, pak by asi jednoznačně vyhrál klip „Wheee!“ (klikněte si na obrázek, video je na stránce ve formátu MOV). Jeho relativně bídná kvalita zvuku však naznačuje, že vítězným asi nebude, kvalita totiž dělá 30 % z celkového hodnocení.