Jestli se nepletu, tak DirectDraw bylo nahrazeno Direct3D uz v DX8. Pokud nekdo chtel pozivat fakt DirectDraw, tak musel pouzivat verzi 7.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MaTZ (neověřeno) https://diit.cz
27. 9. 2004 - 19:27https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuseJestli se nepletu, tak DirectDraw bylo nahrazeno Direct3D uz v DX8. Pokud nekdo chtel pozivat fakt DirectDraw, tak musel pouzivat verzi 7.https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuse#comment-99745
+
MaTZ: Zalezi na tom, jak to myslis. Nove verze DirectX v sobe vzdycky musi obsahovat vsechno z tech starsich. Takze i v DX9 je samozrejme k dispozici DirectDraw.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Honza (neověřeno) https://diit.cz
27. 9. 2004 - 20:07https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuseMaTZ: Zalezi na tom, jak to myslis. Nove verze DirectX v sobe vzdycky musi obsahovat vsechno z tech starsich. Takze i v DX9 je samozrejme k dispozici DirectDraw.https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuse#comment-99749
+
No kdy už to konecne vydaj ten Longhorn,už jim to trva nejak dlouho.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kissman (neověřeno) https://diit.cz
27. 9. 2004 - 21:17https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuseNo kdy už to konecne vydaj ten Longhorn,už jim to trva nejak dlouho.https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuse#comment-99763
+
Vlastně by se dalo říct, že se hardware vyrobí podle software. To jsou věci.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Přezdívka (neověřeno) https://diit.cz
28. 9. 2004 - 10:06https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuseVlastně by se dalo říct, že se hardware vyrobí podle software. To jsou věci.https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuse#comment-99840
+
2Honza: Jasne ze treba DX8 obsahuji vsechny stare DX. Chtel sem rict ze v DX8 sdk uz nebylo api directdraw 8, ale musel jsi pripadne pouzivat starsi verze, nebo jak doporucovali, delat 2D hry v D3D.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MaTZ (neověřeno) https://diit.cz
28. 9. 2004 - 13:31https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuse2Honza: Jasne ze treba DX8 obsahuji vsechny stare DX. Chtel sem rict ze v DX8 sdk uz nebylo api directdraw 8, ale musel jsi pripadne pouzivat starsi verze, nebo jak doporucovali, delat 2D hry v D3D.https://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskuse#comment-99921
+
Diskuse k Specifikace WGF je téměř hotovahttps://diit.cz/clanek/specifikace-wgf-je-temer-hotova/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Jestli se nepletu, tak DirectDraw bylo nahrazeno Direct3D uz v DX8. Pokud nekdo chtel pozivat fakt DirectDraw, tak musel pouzivat verzi 7.
MaTZ: Zalezi na tom, jak to myslis. Nove verze DirectX v sobe vzdycky musi obsahovat vsechno z tech starsich. Takze i v DX9 je samozrejme k dispozici DirectDraw.
No kdy už to konecne vydaj ten Longhorn,už jim to trva nejak dlouho.
ATI vie, preco sa nehrnie na shadery 3.0 :o)
Vlastně by se dalo říct, že se hardware vyrobí podle software. To jsou věci.
2Honza: Jasne ze treba DX8 obsahuji vsechny stare DX. Chtel sem rict ze v DX8 sdk uz nebylo api directdraw 8, ale musel jsi pripadne pouzivat starsi verze, nebo jak doporucovali, delat 2D hry v D3D.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.