Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Specifikace WGF je téměř hotova

Jestli se nepletu, tak DirectDraw bylo nahrazeno Direct3D uz v DX8. Pokud nekdo chtel pozivat fakt DirectDraw, tak musel pouzivat verzi 7.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

MaTZ: Zalezi na tom, jak to myslis. Nove verze DirectX v sobe vzdycky musi obsahovat vsechno z tech starsich. Takze i v DX9 je samozrejme k dispozici DirectDraw.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No kdy už to konecne vydaj ten Longhorn,už jim to trva nejak dlouho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ATI vie, preco sa nehrnie na shadery 3.0 :o)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vlastně by se dalo říct, že se hardware vyrobí podle software. To jsou věci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Honza: Jasne ze treba DX8 obsahuji vsechny stare DX. Chtel sem rict ze v DX8 sdk uz nebylo api directdraw 8, ale musel jsi pripadne pouzivat starsi verze, nebo jak doporucovali, delat 2D hry v D3D.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.