kazdy si tam hru koupit nemusel, spousta lidi tam muze bejt registrovana jen diky tomu ze nejakou hru dostali treba k VGA, CPU nebo desce coz se dnes resi vetsinou kody na Steam, a vlastne ikdys koupime dnes krabicovku, tak se registruje na Steam, fakticky ale penize muzete utratit jinde
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
kazdy si tam hru koupit
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
25. 2. 2015 - 16:45https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskusekazdy si tam hru koupit nemusel, spousta lidi tam muze bejt registrovana jen diky tomu ze nejakou hru dostali treba k VGA, CPU nebo desce coz se dnes resi vetsinou kody na Steam, a vlastne ikdys koupime dnes krabicovku, tak se registruje na Steam, fakticky ale penize muzete utratit jindehttps://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuse#comment-768258
+
V nadpisu článku je zmíněno "aktivních uživatelů," i když dále v článku se toto slovo už nezmiňuje - předpokládám tedy, že se jedná o uživatele, kteří měsíčně stráví hraním na Steamu nějaký čas. A počítám, že i když je hra zakoupena v offline distribuci, ale funguje přes Steam, tak asi výrobce bude Valve platit nějaký desátek.
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
V nadpisu článku je zmíněno
corwin78 https://diit.cz/profil/corwin78
25. 2. 2015 - 18:15https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuseV nadpisu článku je zmíněno "aktivních uživatelů," i když dále v článku se toto slovo už nezmiňuje - předpokládám tedy, že se jedná o uživatele, kteří měsíčně stráví hraním na Steamu nějaký čas. A počítám, že i když je hra zakoupena v offline distribuci, ale funguje přes Steam, tak asi výrobce bude Valve platit nějaký desátek.https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuse#comment-768318
+
S příchodem DX12/Mantle na konzole si troufám říct že se situace zlepší protože přeci jenom ten procesor žádný trhač asfaltu neni a tohle by mu mohlo pomoct. I tak ale žádná sláva to nebude
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
S příchodem DX12/Mantle na
Joey https://diit.cz/profil/petr-abrahamek
25. 2. 2015 - 19:41https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuseS příchodem DX12/Mantle na konzole si troufám říct že se situace zlepší protože přeci jenom ten procesor žádný trhač asfaltu neni a tohle by mu mohlo pomoct. I tak ale žádná sláva to nebudehttps://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuse#comment-768362
+
DX12/Mantle na konzole nejspíš nebude, protože by byl úplně zbytečný - tam se jede na nízkoúrovňových API už teď.
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
DX12/Mantle na konzole
mp07 https://diit.cz/profil/mp07
25. 2. 2015 - 20:13https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuseDX12/Mantle na konzole nejspíš nebude, protože by byl úplně zbytečný - tam se jede na nízkoúrovňových API už teď.https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuse#comment-768380
+
26. 2. 2015 - 14:24https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuseŽevraj NVIDIA príde na GDC tiež so svojím vlastným headsetom:
http://www.roadtovr.com/nvidia-titan-vr-headset-gdc-2015-virtual-reality-reveal-made-to-game-event/https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuse#comment-768642
+
Hlavne at uz konecne nekdo s necim prijde a je to vice nez pouzitelny. Jelikoz oculus Rift asi taky hned tak nebude ;-(
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Hlavne at uz konecne nekdo s
Grook cz https://diit.cz/profil/grook
26. 2. 2015 - 14:47https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuseHlavne at uz konecne nekdo s necim prijde a je to vice nez pouzitelny. Jelikoz oculus Rift asi taky hned tak nebude ;-(https://diit.cz/clanek/steam-ma-125-milionu-aktivnich-uzivatelu-valve-chysta-virtualni-realitu-steamvr/diskuse#comment-768652
+
kazdy si tam hru koupit nemusel, spousta lidi tam muze bejt registrovana jen diky tomu ze nejakou hru dostali treba k VGA, CPU nebo desce coz se dnes resi vetsinou kody na Steam, a vlastne ikdys koupime dnes krabicovku, tak se registruje na Steam, fakticky ale penize muzete utratit jinde
V nadpisu článku je zmíněno "aktivních uživatelů," i když dále v článku se toto slovo už nezmiňuje - předpokládám tedy, že se jedná o uživatele, kteří měsíčně stráví hraním na Steamu nějaký čas. A počítám, že i když je hra zakoupena v offline distribuci, ale funguje přes Steam, tak asi výrobce bude Valve platit nějaký desátek.
S příchodem DX12/Mantle na konzole si troufám říct že se situace zlepší protože přeci jenom ten procesor žádný trhač asfaltu neni a tohle by mu mohlo pomoct. I tak ale žádná sláva to nebude
DX12/Mantle na konzole nejspíš nebude, protože by byl úplně zbytečný - tam se jede na nízkoúrovňových API už teď.
Ževraj NVIDIA príde na GDC tiež so svojím vlastným headsetom:
http://www.roadtovr.com/nvidia-titan-vr-headset-gdc-2015-virtual-reality...
Hlavne at uz konecne nekdo s necim prijde a je to vice nez pouzitelny. Jelikoz oculus Rift asi taky hned tak nebude ;-(
Hlavne Half Life :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.