mna zaujala ta trava, a interakcia s nou
mam predstavu co by s nou mohol urobit taky fireball v rpg hre :) ze by konecne?
a bobry ma nezaujimaju, kto chce bobrov nech si pozrie nemecke porno z 70.rokov :))
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
mna zaujala ta trava, a
skaven https://diit.cz/profil/skaven
14. 11. 2013 - 11:23https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskusemna zaujala ta trava, a interakcia s nou
mam predstavu co by s nou mohol urobit taky fireball v rpg hre :) ze by konecne?
a bobry ma nezaujimaju, kto chce bobrov nech si pozrie nemecke porno z 70.rokov :))
https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673681
+
14. 11. 2013 - 11:58https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseNo jo, ale ty zpravidla nevlají ve větru :-)https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673686
+
Takový Fireball by tu trávu nechal vysublimovat. Jo, pěkně by to podpálil, že by tráva nebyla. :) Fireball má zatím problém nějak inteligentně (realisticky) trefit trapný párpolygonový cíl, a ještě aby řešil nějakou tlakovou vlnu a trávu. Jo, líbilo by se mi to velice, ale je to beznadějné..
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Takový Fireball by tu trávu
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
14. 11. 2013 - 15:31https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseTakový Fireball by tu trávu nechal vysublimovat. Jo, pěkně by to podpálil, že by tráva nebyla. :) Fireball má zatím problém nějak inteligentně (realisticky) trefit trapný párpolygonový cíl, a ještě aby řešil nějakou tlakovou vlnu a trávu. Jo, líbilo by se mi to velice, ale je to beznadějné..https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673709
+
No, vykon pocitacu stoupa, mozna se jednou dockame i realisticke simulace jaderneho vybuchu, to se do her hodi.
Zakladni problem se simulaci fireballu je, ze to grafici nemuzou srovnat s realnou verzi. Nejblizsi utvar k fireballu je kulovy blesk a ten se potvora nedostavuje na zadost.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No, vykon pocitacu stoupa,
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
14. 11. 2013 - 16:30https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseNo, vykon pocitacu stoupa, mozna se jednou dockame i realisticke simulace jaderneho vybuchu, to se do her hodi.
Zakladni problem se simulaci fireballu je, ze to grafici nemuzou srovnat s realnou verzi. Nejblizsi utvar k fireballu je kulovy blesk a ten se potvora nedostavuje na zadost.https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673713
+
A proč zrovna kulový blesk? Fireball je takový malý granát, který cestou hoří, a při nárazu bouchne. Tlaková vlna, plamen, that's it... Ale my chceme realitu, když v TW: Rome II plují lodě pouští, ve Skyrimu létají draci pozadu, v GTA utlačí člověk 1000-tunovou lokomotivu, ve WoW propadá plášť do mounta a lidi běhají skrz lidi, v Call of Duty nám ruka doroste za pár sekund a v Need for Speed můžeme ohnout sklo...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A proč zrovna kulový blesk?
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
14. 11. 2013 - 16:46https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseA proč zrovna kulový blesk? Fireball je takový malý granát, který cestou hoří, a při nárazu bouchne. Tlaková vlna, plamen, that's it... Ale my chceme realitu, když v TW: Rome II plují lodě pouští, ve Skyrimu létají draci pozadu, v GTA utlačí člověk 1000-tunovou lokomotivu, ve WoW propadá plášť do mounta a lidi běhají skrz lidi, v Call of Duty nám ruka doroste za pár sekund a v Need for Speed můžeme ohnout sklo...https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673716
+
Jo, par animaci fireballu na tema kristalova koule polita benzinem a zapalena jsem videl a ne, nepovazuji je za realisticke. S tim vybuchem uz je to lepsi, uz par milisekund po vybuchu vypada granat a fireball stejne, samozrejme az na to, ze fireball nema zadne strepiny.
A ano, draci letajici pozadu a prostupne plaste jsou jeste horsi. A kazdy vi, ze ruka musi rust alespon hodinu ... wait, Call of Duty JE fantasy, ze?
(Ovsem sklo ohnout jde. Po pravde se dokonce ohyba samo, i kdyz ne tak rychle aby to bylo videt.)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jo, par animaci fireballu na
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
15. 11. 2013 - 14:35https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseJo, par animaci fireballu na tema kristalova koule polita benzinem a zapalena jsem videl a ne, nepovazuji je za realisticke. S tim vybuchem uz je to lepsi, uz par milisekund po vybuchu vypada granat a fireball stejne, samozrejme az na to, ze fireball nema zadne strepiny.
A ano, draci letajici pozadu a prostupne plaste jsou jeste horsi. A kazdy vi, ze ruka musi rust alespon hodinu ... wait, Call of Duty JE fantasy, ze?
(Ovsem sklo ohnout jde. Po pravde se dokonce ohyba samo, i kdyz ne tak rychle aby to bylo videt.)https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673795
+
15. 11. 2013 - 17:54https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseU velkých výloh to vidět je ;)https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673812
+
Je otázka, jak má koule "energie" nebo třeba plazmy reagovat - jestli se má chovat jako ten granát, nebo třeba jako koule písku, že při částečném nárazu se kus urazí a kus letí dál. Zatím je to tak, že jde o granát. Samozřejmě bez střepin, i když ta hořící energie by při výbuchu trochu prskat mohla.
Sklo je ohebné v řádu desetin procenta (v závislosti na tloušťce), pak začne praskat. V NFS Shift šlo sklo deformovat ohybem, ale třeba i zmenšením...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Je otázka, jak má koule
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
15. 11. 2013 - 18:09https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseJe otázka, jak má koule "energie" nebo třeba plazmy reagovat - jestli se má chovat jako ten granát, nebo třeba jako koule písku, že při částečném nárazu se kus urazí a kus letí dál. Zatím je to tak, že jde o granát. Samozřejmě bez střepin, i když ta hořící energie by při výbuchu trochu prskat mohla.
Sklo je ohebné v řádu desetin procenta (v závislosti na tloušťce), pak začne praskat. V NFS Shift šlo sklo deformovat ohybem, ale třeba i zmenšením...https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673813
+
V NFS jezdíš s 5m výlohou? :) Ohnutí skla bych chápal - není to jen v NFS, ale to zmenšení, to mi fakt do hlavy nejde
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
V NFS jezdíš s 5m výlohou? :)
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
17. 11. 2013 - 21:23https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseV NFS jezdíš s 5m výlohou? :) Ohnutí skla bych chápal - není to jen v NFS, ale to zmenšení, to mi fakt do hlavy nejdehttps://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673869
+
Mě to do hlavy taky nejde, ale v NFS PS (dál jsem neměl odvahu, když s Porsche 911 jde dělat drift na štěrku v 280 km/h) to tak je - je vidět, žes to nehrál, a s autem nenaboural. Kdyby mělo zadní sklo tvar třeba O, lze z něj udělat 0. Chápu-li tě dobře, měl bych asi napsat, že vše mnou výše zmíněné byla IRONIE. Nechápu, proč jsou ty hry tak debilní. :(
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Mě to do hlavy taky nejde,
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
17. 11. 2013 - 22:49https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseMě to do hlavy taky nejde, ale v NFS PS (dál jsem neměl odvahu, když s Porsche 911 jde dělat drift na štěrku v 280 km/h) to tak je - je vidět, žes to nehrál, a s autem nenaboural. Kdyby mělo zadní sklo tvar třeba O, lze z něj udělat 0. Chápu-li tě dobře, měl bych asi napsat, že vše mnou výše zmíněné byla IRONIE. Nechápu, proč jsou ty hry tak debilní. :(https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673875
+
Jinak třeba perlička u Gran Turisma 5 byl model poškození omezen nikoliv vývojáři, ale samotnými automobilkami ;)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Psals o Shiftech a ty jsem
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
18. 11. 2013 - 21:23https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskusePsals o Shiftech a ty jsem právě hrál dost, resp. trošku jsem si hrál jak s modely tak fyzikou http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/40319-Zaujimave-screenshoty-z-hier?p=397923&viewfull=1#post397923. Najednou vytáhneš Pro Streety? Tak v čem teda šlo deformovat sklo "zmenšením"?
Jinak třeba perlička u Gran Turisma 5 byl model poškození omezen nikoliv vývojáři, ale samotnými automobilkami ;)https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673933
+
Asi chvilková indispozice, myslel jsem ProStreet. Shi(f)ty jsem hrál 30 vteřin ale věřím, že by to tam šlo úplně stejně.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Asi chvilková indispozice,
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
18. 11. 2013 - 21:29https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseAsi chvilková indispozice, myslel jsem ProStreet. Shi(f)ty jsem hrál 30 vteřin ale věřím, že by to tam šlo úplně stejně.
https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673934
+
fireball není nic složitého a ani jeho interakce na prostředí, to spis vyvojari proste nic takového nechteli zapracovat
i v dnesnich rpg jako je třeba POE se vegetace hybe v zavislosti na postavách co skrze ni prochazi, a fireball by byl jen dalším objektem který by to ovlivnil
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
fireball není nic složitého a
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2013 - 17:12https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskusefireball není nic složitého a ani jeho interakce na prostředí, to spis vyvojari proste nic takového nechteli zapracovat
i v dnesnich rpg jako je třeba POE se vegetace hybe v zavislosti na postavách co skrze ni prochazi, a fireball by byl jen dalším objektem který by to ovlivnilhttps://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673719
+
Mam takovy pocit, ze za par let vymenim svyho GF GTX 660 za nejakyho Radeona. Teda pokud se to dostane do vetsiho mnozstvi her nez jen do Tomb Ridera. :-D
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Mam takovy pocit, ze za par
Jakub Rydlo https://diit.cz/profil/jjrydlo
14. 11. 2013 - 14:18https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseMam takovy pocit, ze za par let vymenim svyho GF GTX 660 za nejakyho Radeona. Teda pokud se to dostane do vetsiho mnozstvi her nez jen do Tomb Ridera. :-Dhttps://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673701
+
preco, tressFX nie je obmedzene na radeony, a dokonca v tom tomb raiderovi to islo lepsie na geforckach :D
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
preco, tressFX nie je
Doug Quaid https://diit.cz/profil/doug
14. 11. 2013 - 15:01https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskusepreco, tressFX nie je obmedzene na radeony, a dokonca v tom tomb raiderovi to islo lepsie na geforckach :Dhttps://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673706
+
Trava sa vo vetre vlni, az parcialne diferencialne rovnice vytrcaju z PCB karty :)
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Trava sa vo vetre vlni, az
Pjetro de https://diit.cz/profil/pjetro-de
14. 11. 2013 - 18:09https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuseTrava sa vo vetre vlni, az parcialne diferencialne rovnice vytrcaju z PCB karty :)https://diit.cz/clanek/tressfx-20-vykon-optimalizace-kvalita/diskuse#comment-673728
+
už se těším na renderovaného Bobra :o))
Coze, Obra?
mna zaujala ta trava, a interakcia s nou
mam predstavu co by s nou mohol urobit taky fireball v rpg hre :) ze by konecne?
a bobry ma nezaujimaju, kto chce bobrov nech si pozrie nemecke porno z 70.rokov :))
:o)))
No jo, ale ty zpravidla nevlají ve větru :-)
Takový Fireball by tu trávu nechal vysublimovat. Jo, pěkně by to podpálil, že by tráva nebyla. :) Fireball má zatím problém nějak inteligentně (realisticky) trefit trapný párpolygonový cíl, a ještě aby řešil nějakou tlakovou vlnu a trávu. Jo, líbilo by se mi to velice, ale je to beznadějné..
No, vykon pocitacu stoupa, mozna se jednou dockame i realisticke simulace jaderneho vybuchu, to se do her hodi.
Zakladni problem se simulaci fireballu je, ze to grafici nemuzou srovnat s realnou verzi. Nejblizsi utvar k fireballu je kulovy blesk a ten se potvora nedostavuje na zadost.
A proč zrovna kulový blesk? Fireball je takový malý granát, který cestou hoří, a při nárazu bouchne. Tlaková vlna, plamen, that's it... Ale my chceme realitu, když v TW: Rome II plují lodě pouští, ve Skyrimu létají draci pozadu, v GTA utlačí člověk 1000-tunovou lokomotivu, ve WoW propadá plášť do mounta a lidi běhají skrz lidi, v Call of Duty nám ruka doroste za pár sekund a v Need for Speed můžeme ohnout sklo...
Jo, par animaci fireballu na tema kristalova koule polita benzinem a zapalena jsem videl a ne, nepovazuji je za realisticke. S tim vybuchem uz je to lepsi, uz par milisekund po vybuchu vypada granat a fireball stejne, samozrejme az na to, ze fireball nema zadne strepiny.
A ano, draci letajici pozadu a prostupne plaste jsou jeste horsi. A kazdy vi, ze ruka musi rust alespon hodinu ... wait, Call of Duty JE fantasy, ze?
(Ovsem sklo ohnout jde. Po pravde se dokonce ohyba samo, i kdyz ne tak rychle aby to bylo videt.)
U velkých výloh to vidět je ;)
Je otázka, jak má koule "energie" nebo třeba plazmy reagovat - jestli se má chovat jako ten granát, nebo třeba jako koule písku, že při částečném nárazu se kus urazí a kus letí dál. Zatím je to tak, že jde o granát. Samozřejmě bez střepin, i když ta hořící energie by při výbuchu trochu prskat mohla.
Sklo je ohebné v řádu desetin procenta (v závislosti na tloušťce), pak začne praskat. V NFS Shift šlo sklo deformovat ohybem, ale třeba i zmenšením...
V NFS jezdíš s 5m výlohou? :) Ohnutí skla bych chápal - není to jen v NFS, ale to zmenšení, to mi fakt do hlavy nejde
Mě to do hlavy taky nejde, ale v NFS PS (dál jsem neměl odvahu, když s Porsche 911 jde dělat drift na štěrku v 280 km/h) to tak je - je vidět, žes to nehrál, a s autem nenaboural. Kdyby mělo zadní sklo tvar třeba O, lze z něj udělat 0. Chápu-li tě dobře, měl bych asi napsat, že vše mnou výše zmíněné byla IRONIE. Nechápu, proč jsou ty hry tak debilní. :(
Psals o Shiftech a ty jsem právě hrál dost, resp. trošku jsem si hrál jak s modely tak fyzikou http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/40319-Zaujimave-screensh.... Najednou vytáhneš Pro Streety? Tak v čem teda šlo deformovat sklo "zmenšením"?
Jinak třeba perlička u Gran Turisma 5 byl model poškození omezen nikoliv vývojáři, ale samotnými automobilkami ;)
Asi chvilková indispozice, myslel jsem ProStreet. Shi(f)ty jsem hrál 30 vteřin ale věřím, že by to tam šlo úplně stejně.
fireball není nic složitého a ani jeho interakce na prostředí, to spis vyvojari proste nic takového nechteli zapracovat
i v dnesnich rpg jako je třeba POE se vegetace hybe v zavislosti na postavách co skrze ni prochazi, a fireball by byl jen dalším objektem který by to ovlivnil
Mam takovy pocit, ze za par let vymenim svyho GF GTX 660 za nejakyho Radeona. Teda pokud se to dostane do vetsiho mnozstvi her nez jen do Tomb Ridera. :-D
preco, tressFX nie je obmedzene na radeony, a dokonca v tom tomb raiderovi to islo lepsie na geforckach :D
Trava sa vo vetre vlni, az parcialne diferencialne rovnice vytrcaju z PCB karty :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.